-
Οταν λεμε οτι εχουμε πχ 3.000 rpm σε ενα τετραχρονο κινητηρα και 3000 σε ενα διχρονο τι ακριβως ενοουμε...Οτι εχουμε 3000 πληρεις περιστροφες του στροφαλου η κατι αλλο ?
Εχω την απορια μιας και στα διχρονα εχουμε μια εκρηξη ανα 1 περιστροφη του στροφαλου και στα τετραχρονα ανα 2 αν δε κανω λαθος,οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις?? -
Οταν λεμε οτι εχουμε πχ 3.000 rpm σε ενα τετραχρονο κινητηρα και 3000 σε ενα διχρονο τι ακριβως ενοουμε...Οτι εχουμε 3000 πληρεις περιστροφες του στροφαλου η κατι αλλο ?
Εχω την απορια μιας και στα διχρονα εχουμε μια εκρηξη ανα 1 περιστροφη του στροφαλου και στα τετραχρονα ανα 2 αν δε κανω λαθος,οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις?? -
Οταν λεμε οτι εχουμε πχ 3.000 rpm σε ενα τετραχρονο κινητηρα και 3000 σε ενα διχρονο τι ακριβως ενοουμε...Οτι εχουμε 3000 πληρεις περιστροφες του στροφαλου η κατι αλλο ?
Εχω την απορια μιας και στα διχρονα εχουμε μια εκρηξη ανα 1 περιστροφη του στροφαλου και στα τετραχρονα ανα 2 αν δε κανω λαθος,οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις?? -
Ακριβώς αυτό ενοούμε. Του στροφάλου. Και ακριβώς στα δίχρονα έχουμε διπλάσιες εκρήξεις (μάλον καύσεις) απο ότι στα τετράχρονα με δεδομένο αριθμό περιστροφών της μηχανής (πχ 3000). Για αυτό και τα δίχρονα έχουμε μεγαλύτερη ισχύ στίς ίδιες στροφές. Δέν νομίζω να είναι διπλάσια η ισχύς μιάς που παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο (πχ άν θυμάμαι καλα και ελπίζω νά μήν κάνω λάθος δέν γίνεται τόσο καλός καθαρισμός τών καυσαερίων απο τον θάλαμο καύσης στα δίχρονα) αλλά άς απαντήσει καλύτερα σε αυτό κάποιος που να ξέρει καλύτερα..
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
οποτε αν και τα δυο εχουν ιδιες στροφες τα διχρονα εχουν διπλασιες εκρηξεις??Σωστά.
Και αυτό κατ' επέκταση σημαίνει και διπλάσια απόδοση ισχύος. Φυσικά μιλάμε για δύο κινητήρες (έναν δίχρονο και έναν τετράχρονο) όπου έχουμε κατ' τα άλλα ομοίοτητα (π.χ. ίδια μέγιστη πίεση καύσης μέσα στους θαλάμους, ίδια διάμετρος, ίδια διαδρομή, ίδιο αριθμό κυλίνδρων κ.τ.λ.)
Στην πράξη δεν έχουμε διπλάσιο έργο, αλλά λιγότερο και αυτό συμβαίνει βέβαια για διάφορους λόγους, που αφορούν στις ατέλειες της κατασκευής (τους ξέρω μόνο χονδρικά). -
Ευχαριστω ταχυτατοι οπως παντα........
-
και μιας και πιασαμε κουβεντα για τα διχρονα.Εχουν αναγκη τα παλια διχρονα απο ειδικα προσθετικα για να χρησιμοποιησουν Αμολυβδη?? Η επειδη δεν εχουν βαλβιδες ωστηρια εκκεντροφορους κτλ μπορουν να λειτουργησουν χωρις προβλημα........???
-
Να επεκτεινω την ερωτηση για ολα τα παπια και αλλες μηχανες που επαιρναν σουπερ. Εγω προσωπικα του βαζω αμολυβδη ετσι. Υπαρχει προβλημα;
-
Έχω την εντύπωση ότι η χρήση αμόλυβδης χωρίς τη χρήση καταλύτη είναι επιβλαβής, όχι μόνο για το περιβάλον, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό για τον χρήστη του οχήματος.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Να επεκτεινω την ερωτηση για ολα τα παπια και αλλες μηχανες που επαιρναν σουπερ. Εγω προσωπικα του βαζω αμολυβδη ετσι. Υπαρχει προβλημα;Για τα τετραχρονα σιγουρα εχεις προβλημα,ο 'μολυβδος' εκανε και χρηση λυπαντικου για τις βαλβιδες..Μπορεις ομως να βαλεις προσθετικα μεσα στην αμολυβδη...................
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι η χρήση αμόλυβδης χωρίς τη χρήση καταλύτη είναι επιβλαβής, όχι μόνο για το περιβάλον, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό για τον χρήστη του οχήματος.Έχει πολλά χρόνια που η σούπερ είναι ίδια με την αμόλυβδη με προσθήκη κάποιων ουσιών που προστατεύουν τα μαλακά έδρανα των βαλβίδων στα μη καταλυτικά αυτοκίνητα.
Θεωρητικη ερωτηση για Στροφες σε διχρονα και τετραχρονα