Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρονικο γκαζι και αισθητηρας..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρονικο γκαζι και αισθητηρας..
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    8
    273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      random last edited by

      Καλη χρονια..

      Εχω μια ερωτηση..Ο μπουλεκος αναφερει οτι διαθετει ενα αισθητηρα ο οποιος μπαινει πισω απο το πενταλ του γκαζιου και μειωνει το λαγκ στο πατημα του γκαζιου και βελτιωνεται η αποκριση..

      Επισης αναφερει οτι και το Σαντα Φε εχει ηλεκτρονικο γκαζι..Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)

      Μπορει καποιος να μου πει αν το εχει εγκαταστησει και αν κανει οντως δουλεια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        random last edited by

        Καλη χρονια..

        Εχω μια ερωτηση..Ο μπουλεκος αναφερει οτι διαθετει ενα αισθητηρα ο οποιος μπαινει πισω απο το πενταλ του γκαζιου και μειωνει το λαγκ στο πατημα του γκαζιου και βελτιωνεται η αποκριση..

        Επισης αναφερει οτι και το Σαντα Φε εχει ηλεκτρονικο γκαζι..Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)

        Μπορει καποιος να μου πει αν το εχει εγκαταστησει και αν κανει οντως δουλεια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          random last edited by

          Καλη χρονια..

          Εχω μια ερωτηση..Ο μπουλεκος αναφερει οτι διαθετει ενα αισθητηρα ο οποιος μπαινει πισω απο το πενταλ του γκαζιου και μειωνει το λαγκ στο πατημα του γκαζιου και βελτιωνεται η αποκριση..

          Επισης αναφερει οτι και το Σαντα Φε εχει ηλεκτρονικο γκαζι..Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)

          Μπορει καποιος να μου πει αν το εχει εγκαταστησει και αν κανει οντως δουλεια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            obelix last edited by

            Το ηλεκτρονικό γκάζι σημαίνει ότι η κλασσική ντίζα που άνοιγε την πεταλούδα του γκαζιού έχει αντικατασταθεί απο έναν ηλεκτρονικ σύστημα.'
            Συγκεκριμένα υπάρχει ένα ποτεσιόμετρο στο πεντάλ του γκαζιού, το οποίο 'διαβάζει' πόσο γκάζι πατάς . Αυτό το σήμα το στέλνει στον Εγκέφαλο του ψεκασμού του κινητήρα και ο εγκέφαλος αποφασίζει πόσο πρέπει να ανοίξει η πεταλούδα του γκαζιού και την ανοίγει ηλεκτρικά.
            Σε πολλά αυτοκίνητα το σύστημα αυτό έχει καθυστέρηση στην απόκριση.
            Το εξάρτημα που πουλάει ο μπουλέκος (δεν είναι αισθητήρας) μπαίνει ανάμεσα στο πεντάλ του γκαζιού και το εγκέφαλο του κινητήρα και τον 'κοροιδεύει' βελτιώνοντας την απόκριση του συστήματο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skye last edited by

              Τελικά ( sorry για την ασχετοσύνη ) ποια είναι τα καθαρά πλεονεκτήματα του ηλεκ. γκαζιου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)

                Όλα τα αυτοκίνητα έχουν TPS. Είναι ένα ποτενσιόμετρο που δίνει τάση από 0-5 βολτ πάνω στον άξονα της πεταλούδας του γκαζιού για να ξέρει ο εγκέφαλος πόσο πατημένο είναι το γκάζι. Δεν έχει σχέση με το ηλεκτρονικό γκάζι.

                Το εξάρτημα από το Μπουλέκο άκουσα ότι έβγαλε προβλήματα σε κάποιους ενώ άλλοι είχαν απροβλημάτιστη λειτουργία - εγώ δεν ξέρω. Κάνει τον εγκέφαλο να νομίζει ότι πατάς πολύ περισσότερο το γκάζι για να τραβάει περισσότερο. Φυσικά αν πατήσεις το γκάζι στο τέρμα δεν έχει καμία διαφορά. Μόνο την απόκριση αλλάζει, διάβασε αυτά που γράφει ο chrmes.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kinq1 last edited by

                  Τελικά ( sorry για την ασχετοσύνη :oops: ) ποια είναι τα καθαρά πλεονεκτήματα του ηλεκ. γκαζιου;

                  Το ηλεκτρονικό γκάζι συνεργάζεται καλυτερα με τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης των αυτοκινήτων. (ESP, TCS, VDC κλπ)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Το δικό μου Santa (2002) έχει ντίζα πάντως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gvala last edited by

                      Ο χρήστης skye έγραψε:
                      Τελικά ( sorry για την ασχετοσύνη ) ποια είναι τα καθαρά πλεονεκτήματα του ηλεκ. γκαζιου;

                      Ότι το αυτοκινητο, οχι εσύ, ελεγχει καλυτερα το γκάζι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr