-
Καλη χρονια..
Εχω μια ερωτηση..Ο μπουλεκος αναφερει οτι διαθετει ενα αισθητηρα ο οποιος μπαινει πισω απο το πενταλ του γκαζιου και μειωνει το λαγκ στο πατημα του γκαζιου και βελτιωνεται η αποκριση..
Επισης αναφερει οτι και το Σαντα Φε εχει ηλεκτρονικο γκαζι..Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)
Μπορει καποιος να μου πει αν το εχει εγκαταστησει και αν κανει οντως δουλεια?
-
Καλη χρονια..
Εχω μια ερωτηση..Ο μπουλεκος αναφερει οτι διαθετει ενα αισθητηρα ο οποιος μπαινει πισω απο το πενταλ του γκαζιου και μειωνει το λαγκ στο πατημα του γκαζιου και βελτιωνεται η αποκριση..
Επισης αναφερει οτι και το Σαντα Φε εχει ηλεκτρονικο γκαζι..Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)
Μπορει καποιος να μου πει αν το εχει εγκαταστησει και αν κανει οντως δουλεια?
-
Καλη χρονια..
Εχω μια ερωτηση..Ο μπουλεκος αναφερει οτι διαθετει ενα αισθητηρα ο οποιος μπαινει πισω απο το πενταλ του γκαζιου και μειωνει το λαγκ στο πατημα του γκαζιου και βελτιωνεται η αποκριση..
Επισης αναφερει οτι και το Σαντα Φε εχει ηλεκτρονικο γκαζι..Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)
Μπορει καποιος να μου πει αν το εχει εγκαταστησει και αν κανει οντως δουλεια?
-
Το ηλεκτρονικό γκάζι σημαίνει ότι η κλασσική ντίζα που άνοιγε την πεταλούδα του γκαζιού έχει αντικατασταθεί απο έναν ηλεκτρονικ σύστημα.'
Συγκεκριμένα υπάρχει ένα ποτεσιόμετρο στο πεντάλ του γκαζιού, το οποίο 'διαβάζει' πόσο γκάζι πατάς . Αυτό το σήμα το στέλνει στον Εγκέφαλο του ψεκασμού του κινητήρα και ο εγκέφαλος αποφασίζει πόσο πρέπει να ανοίξει η πεταλούδα του γκαζιού και την ανοίγει ηλεκτρικά.
Σε πολλά αυτοκίνητα το σύστημα αυτό έχει καθυστέρηση στην απόκριση.
Το εξάρτημα που πουλάει ο μπουλέκος (δεν είναι αισθητήρας) μπαίνει ανάμεσα στο πεντάλ του γκαζιού και το εγκέφαλο του κινητήρα και τον 'κοροιδεύει' βελτιώνοντας την απόκριση του συστήματο. -
Τελικά ( sorry για την ασχετοσύνη ) ποια είναι τα καθαρά πλεονεκτήματα του ηλεκ. γκαζιου;
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο TPS (Throttle posiotion sensor)Όλα τα αυτοκίνητα έχουν TPS. Είναι ένα ποτενσιόμετρο που δίνει τάση από 0-5 βολτ πάνω στον άξονα της πεταλούδας του γκαζιού για να ξέρει ο εγκέφαλος πόσο πατημένο είναι το γκάζι. Δεν έχει σχέση με το ηλεκτρονικό γκάζι.
Το εξάρτημα από το Μπουλέκο άκουσα ότι έβγαλε προβλήματα σε κάποιους ενώ άλλοι είχαν απροβλημάτιστη λειτουργία - εγώ δεν ξέρω. Κάνει τον εγκέφαλο να νομίζει ότι πατάς πολύ περισσότερο το γκάζι για να τραβάει περισσότερο. Φυσικά αν πατήσεις το γκάζι στο τέρμα δεν έχει καμία διαφορά. Μόνο την απόκριση αλλάζει, διάβασε αυτά που γράφει ο chrmes.
-
Τελικά ( sorry για την ασχετοσύνη :oops: ) ποια είναι τα καθαρά πλεονεκτήματα του ηλεκ. γκαζιου;
Το ηλεκτρονικό γκάζι συνεργάζεται καλυτερα με τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης των αυτοκινήτων. (ESP, TCS, VDC κλπ)
-
Το δικό μου Santa (2002) έχει ντίζα πάντως.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Τελικά ( sorry για την ασχετοσύνη ) ποια είναι τα καθαρά πλεονεκτήματα του ηλεκ. γκαζιου;Ότι το αυτοκινητο, οχι εσύ, ελεγχει καλυτερα το γκάζι
Ηλεκτρονικο γκαζι και αισθητηρας..