-
ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ , 10 ΦΟΡΕς ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ !! ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ Α5 Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ !
-
16300 εχει το sol+ φιλε μου...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όχι και μικρομεσαίο! Με τιμή μικρομεσαίου ναι, αλλά με χώρους και μέγεθος μικρού.Oi χώροι, είναι μικρομεσαίου, πλην του πορτμπαγκάζ βεβαίως, που με τραβηγμένο το πίσω κάθισμα τέρμα πίσω, πάσχει όπως έπασχε και το προηγούμενο μοντέλο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Όχι και μικρομεσαίο! Με τιμή μικρομεσαίου ναι, αλλά με χώρους και μέγεθος μικρού.
Oi χώροι, είναι μικρομεσαίου, πλην του πορτμπαγκάζ βεβαίως, που με τραβηγμένο το πίσω κάθισμα τέρμα πίσω, πάσχει όπως έπασχε και το προηγούμενο μοντέλο.
Αρα με χωρους μικρου
Αφου πασχει...
Το θεμα δεν ειναι παντως τι δειχνει να ειναι με την πρωτη ματια. Μηπως τα πισω καθισματα ειναι πολυ ορθια (αρα και κουραστικα σε ταξιδι) για να ξεκλεψουν λιιιιγο παραπανω χωρο στα γονατα? (εχω δει αναλογο φαινομενο στο προηγουμενο Octavia) Μηπως τα καθισματα ειναι λεπτα και σκληρα?
Μικρες λεπτομεριες που μπορει να μην τις παρεις πρεφα με ενα τεστ ντραιβ... και εχουν την σημασια τους. Παντως απο οσο ξερω το Yaris δεν εχει πατωμα τυπου sandwich οπως η A Class... σωστα?Γενικως ο χωρος αποσκευων ποσος ειναι? Μεγιστες και ελαχιστες τιμες?
-
Στα πίσω καθίσματα ρυθμίζεται ΚΑΙ η πλάτη
-
Τώρα ας ρωτήσω: γιατί αυτό και όχι το (όχι πλέον συγκριτικά υπερτιμημένο) jazz;
-
Πιθανές απαντήσεις:
α) Κινητήρας
β) Σαρακάκης
γ) Πάλιωσε το μοντέλο
δ) Ποιο θα πουληθεί ευκολότερα
ε) Κόστος συντήρησηςΔεν ξέρω πόσα από αυτά μπορεί όντως να ισχύουν, αλλά εδώ και πόσο καιρό, η τιμή του Jazz (και η απαράδεκτη πολιτική του εισαγωγέα να φέρνει μια μόνο έκδοση) δεν ήταν κατακριτέα.
-
Οι χωροι μεσα για τους επιβατες ειναι πολυ καλοι..
Το προβλημα ειναι το πορτ παγκαζ το οποιο ειναι και διπατο και ειναι παρα πολυ μικρο. Κανει μονο για το σουπερμαρκετ..
Εμεισ το πειραμε για εκπαιδευτικο οποτε δεν μας νοιαζει το πορτ παγκαζ. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πιθανές απαντήσεις:α) Κινητήρας
β) Σαρακάκης
γ) Πάλιωσε το μοντέλο
δ) Ποιο θα πουληθεί ευκολότερα
ε) Κόστος συντήρησηςα) Του λείπει η δύναμη που έχει ο 1.3 του Yaris αλλά είναι πολύ πιο οικονομικός.
β) Πάω πάσο
γ) Άν και αρκετό καιρό στην αγορά προσωπικά μου φαίνεται ακόμη φρέσκο.
δ) Πάω ξανά πάσο
ε) Ίδιο με αυτό ενός Yaris 1.3 -
Ο χρήστης deenoo έγραψε:
Οι χωροι μεσα για τους επιβατες ειναι πολυ καλοι..
Το προβλημα ειναι το πορτ παγκαζ το οποιο ειναι και διπατο και ειναι παρα πολυ μικρο. Κανει μονο για το σουπερμαρκετ..
Εμεισ το πειραμε για εκπαιδευτικο οποτε δεν μας νοιαζει το πορτ παγκαζ.Και εγω γι'αυτο το θελω οποτε δε με απασχολει το θεμα του πορτ-παγκαζ...
-
Για να ρωτησω.... Δεν μου λετε αγαπητοι Toyotistes, καμια εκδοση t-sport με τον 1.5 περιμενουμε? Εχουν πει τιποτα? Η ακομα ακρα του ταφου σιωπη?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Για να ρωτησω.... Δεν μου λετε αγαπητοι Toyotistes, καμια εκδοση t-sport με τον 1.5 περιμενουμε? Εχουν πει τιποτα? Η ακομα ακρα του ταφου σιωπη?δεν διαβάζεις 4TF!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για να ρωτησω.... Δεν μου λετε αγαπητοι Toyotistes, καμια εκδοση t-sport με τον 1.5 περιμενουμε? Εχουν πει τιποτα? Η ακομα ακρα του ταφου σιωπη?
δεν διαβάζεις 4TF!
ok ok.... μην βαρας.... μου ξεφυγε.... αν και αυτο που διβαζω παραειναι καυτη εκδοση. Κατι ενδιαμεσο? Δεν? Απο τα 90+ παμε στα 180 αλογα?
-
Το sol 1.3 5d πάει 15.200 με κλειδί στο χέρι. Το πορτ μπαγκάζ αν βγάλεις τη μέσα θήκη έχει αρκετό χώρο. Με το σύστημα που πάνε πιο μπροστά τα καθίσματα φτάνει τα 340 λίτρα.... Τα πίσω καθίσματα ξαπλώνουν κιόλας!! Το τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ στις μικρές ταχύτητες, το καλύτερο που έχω οδηγήσει. το χιλιάρι πάει καλά, επομένως περιμένω πολλά από το 1.3
-
Εγώ δεν το έχω οδηγήσει αλλά πριν από τα Χριστούγεννα μπήκα απλώς μέσα.
Όλα του καλά και TOYOTA είναι και αξιόπιστο θα είναι, αλλά μικρό ρε παιδιά.
Μπροστά του το GRANDE PUNTO και το CLIO μοιάζουν με γίγαντες.
Τόσα πολλά λεφτά για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο....; -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εγώ δεν το έχω οδηγήσει αλλά πριν από τα Χριστούγεννα μπήκα απλώς μέσα.
Όλα του καλά και TOYOTA είναι και αξιόπιστο θα είναι, αλλά μικρό ρε παιδιά.
Μπροστά του το GRANDE PUNTO και το CLIO μοιάζουν με γίγαντες.
Τόσα πολλά λεφτά για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο....;Μικρό εσωτερικά ή εξωτερικά?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εγώ δεν το έχω οδηγήσει αλλά πριν από τα Χριστούγεννα μπήκα απλώς μέσα.
Όλα του καλά και TOYOTA είναι και αξιόπιστο θα είναι, αλλά μικρό ρε παιδιά.
Μπροστά του το GRANDE PUNTO και το CLIO μοιάζουν με γίγαντες.
Τόσα πολλά λεφτά για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο....;Μικρό εσωτερικά ή εξωτερικά?
Εξωτερικά δεν το συζητάμε πολυ μικρό.Άμα τα δεις σε νταλίκα να τα κουβαλέει όλα μαζί (γιατί έτσι μπόρεσα να το δω σε σχέση με τα άλλα δύο) έχεις την αίσθηση ότι είναι πιο μικρό και από πρίν.Αλλά και εσωτερικά δεν με 'χωρούσε'.
Είμαι 1,85 και 85 κιλά.
Δεν το έψαξα βέβαια ώρα, αλλά να μεγάλωνε όσο πέρναγε η ώρα αποκλείεται -
Εγώ πάλι θεωρώ οτι το Yaris παρέμεινε και ορθά μικρό όπως ένα αυτοκίνητο πόλης οφείλει να είναι. Punto και Clio μεγάλωσαν υπερβολικά και το Clio το δείχνει κι όλας. Σε οτι αφορά τους χώρους κανένα παράπονο ( 1.83 και 85 κιλά ) από την σύντομη επαφή που είχα και με τα 3 στο σαλόνι αυτοκινήτου. Προσωπική μου επιλογή παραμένει το Yaris.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εγώ δεν το έχω οδηγήσει αλλά πριν από τα Χριστούγεννα μπήκα απλώς μέσα.
Όλα του καλά και TOYOTA είναι και αξιόπιστο θα είναι, αλλά μικρό ρε παιδιά.
Μπροστά του το GRANDE PUNTO και το CLIO μοιάζουν με γίγαντες.
Τόσα πολλά λεφτά για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο....;Αυτό είναι κακό δηλαδή; Όταν οι χώροι είναι παρόμοιοι χωρίς να έχει μεγαλώσει εξωτερικά είναι η 'μαγκιά' και οχι το αντίθετο. Επίσης απο πότε τα χρήματα καθορίζουν το μέγεθος; Άν ήταν έτσι τότε το Clio II RS δε θα πουλούσε κανένα αντίτυπο,πολύ μικρό για τα λεφτά του
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Åãþ äåí ôï Ý÷ù ïäçãÞóåé áëëÜ ðñéí áðü ôá ×ñéóôïýãåííá ìðÞêá áðëþò ìÝóá.
¼ëá ôïõ êáëÜ êáé TOYOTA åßíáé êáé áîéüðéóôï èá åßíáé, áëëÜ ìéêñü ñå ðáéäéÜ.
ÌðñïóôÜ ôïõ ôï GRANDE PUNTO êáé ôï CLIO ìïéÜæïõí ìå ãßãáíôåò.
Ôüóá ðïëëÜ ëåöôÜ ãéá Ýíá ôüóï ìéêñü áõôïêßíçôï....;Áõôü åßíáé êáêü äçëáäÞ; ¼ôáí ïé ÷þñïé åßíáé ðáñüìïéïé ÷ùñßò íá Ý÷åé ìåãáëþóåé åîùôåñéêÜ åßíáé ç 'ìáãêéÜ' êáé ï÷é ôï áíôßèåôï.
Ôß íá ðåß êáíåßò ãéá ôï ãåãïíüò ïôé ìå ìÞêïò 3,7 ìÝôñá ôï Yaris Ý÷åé êáëýôåñç ðáèçôéêÞ áóöÜëåéá áðï ôá Grante êáé III ðïõ âãáßíïõí ðëÝïí óôá 4 ìÝôñá...
ÕÃ. Ìéá ãåíéêÞ ðáñáôÞñçóç... Ï Ôýðïò äÝí áó÷ïëÞèçêå ìå ôéò íÝåò ôå÷íïëïãßåò üðùò ECO-VAS, Zero Landfill Waste, VOC. Ç ðáñïõóßáóç ôïõ Yaris ðéóôåýù ïôé èá Þôáí ìéá êáëÞ áöïñìÞ.
Toyota Yaris 2006