-
EXΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΛΑΤΕΡ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΙΣΣΑΝ ΜΠΛΟΥΜΠΕΡΝΤ....ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟΤΑΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΖΜΕΝΟ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ.....ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ......ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ;
-
EXΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΛΑΤΕΡ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΙΣΣΑΝ ΜΠΛΟΥΜΠΕΡΝΤ....ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟΤΑΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΖΜΕΝΟ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ.....ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ......ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ;
-
EXΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΛΑΤΕΡ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΙΣΣΑΝ ΜΠΛΟΥΜΠΕΡΝΤ....ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟΤΑΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΖΜΕΝΟ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ.....ΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ......ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ;
-
Kαλώς ήρθες στα forums
Είναι λογικότατο όταν ο κινητήρας είναι κρύος οι στροφές στο ρελαντί να είναι πιο χαμηλές, για το λόγο αυτό είτε ανοίγεις το τσοκ, αν έχει το αυτοκίνητό σου, ή ανεβάζεις το ρελαντί, μια ρύθμιση με κατσαβίδι είναι, στις επιθυμητές στροφές, και από άνοιξη που ανοίγει ο καιρός το ξανακατεβάζεις. `Ολα αυτά αν έχεις προβλήματα και σου σβήνει στο ρελαντί, αν όχι τότε άσε το όπως έχει, η συμπεριφορά του είναι άκρως φυσιολογική
-
Λογικότατο να έχεις τις κανονικές στροφές όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό.
Άρα το καρμπυρατέρ σου είναι οκ
-
Έχει αυτόματο τσοκ;
-
Θα το γράψω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.
Όταν είναι κρύο με το που παίρνει μπρος δουλεύει λίγο σαν τρικύλινδρο και μυρίζει λίγο άκαφτη βενζίνη. Μετά από κάνα μισό λεπτό με μια ξηρογκαζιά δουλεύει κανονικά. Το καρμπιρατέρ το έχω καθαρίσει πριν ένα χρόνο.
Λέτε να είναι το καρμπιρατέρ ή να είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα; -
Λογικά είναι η υγρασία που έχουν τα μπουζί στην αρχή και αργούν λίγο μέχρι να πάρουν
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Λογικά είναι η υγρασία που έχουν τα μπουζί στην αρχή και αργούν λίγο μέχρι να πάρουνΔεν έχει 2000χλμ. που τα άλλαξα
-
Τα προβλήματα τροφοδοσίας και ανάφλεξης είναι ΟΜΟΙΑ και δεν μπορείς να καταλάβεις τι φταίει.
Πόσα χιλιόμετρα έχει ο ρότορας και το καπάκι του ντιστριμπιτέρ; είναι σε καλή κατάσταση; Τα μπουζοκαλώδια έχουν αλλαχθεί ποτέ;
Αφού κοιτάξεις τα ηλεκτρικά, μετά κοίταξε και το αυτόματο τσοκ, μήπως μαγκώνει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα προβλήματα τροφοδοσίας και ανάφλεξης είναι ΟΜΟΙΑ και δεν μπορείς να καταλάβεις τι φταίει.Πόσα χιλιόμετρα έχει ο ρότορας και το καπάκι του ντιστριμπιτέρ; είναι σε καλή κατάσταση; Τα μπουζοκαλώδια έχουν αλλαχθεί ποτέ;
Αφού κοιτάξεις τα ηλεκτρικά, μετά κοίταξε και το αυτόματο τσοκ, μήπως μαγκώνει.
Ο ρότορας είναι 5-6 χρόνια, Μπυζοκαλόδια είναι καινούρια. Το αυτόματο τσοκ που είναι ακριβώς για να το κοιτάξω;
-
Ο χρήστης Alexakis84 έγραψε:
Θα το γράψω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.
Όταν είναι κρύο με το που παίρνει μπρος δουλεύει λίγο σαν τρικύλινδρο και μυρίζει λίγο άκαφτη βενζίνη. Μετά από κάνα μισό λεπτό με μια ξηρογκαζιά δουλεύει κανονικά. Το καρμπιρατέρ το έχω καθαρίσει πριν ένα χρόνο.
Λέτε να είναι το καρμπιρατέρ ή να είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα;Όταν ο κινητήρας είναι κρύος το 'εξαερωθέν' πλέον καύσιμο έχει την ιδιότητα να υγροποείται και πάλι όταν έρθει σε επαφή με τους κρύους αυλούς ειαγωγής. Επιπλέον διαχωρίζεται και από τον αέρα με το οποίο τον είχαμε αναμίξει αρχικά. Αυτό συντελεί στην ατελέστατη καύση. Λογικό λοιπόν στην αρχή να μη δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι αφού τα μπουζί έχουν πνιγεί. Στη συνέχεια όμως και καθώς ο κινητήρας θερμαίνεται το 'πρόβλημα' λύνεται. Μένει τώρα να μας πεις την ένταση αυτού του προβλήματος καθώς και το χρόνο που περνά μέχρι να λειτουργήσει ο κινητήρας κανονικά. Συνέβαινε και παλιότερα αυτό;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Όταν ο κινητήρας είναι κρύος το 'εξαερωθέν' πλέον καύσιμο έχει την ιδιότητα να υγροποείται και πάλι όταν έρθει σε επαφή με τους κρύους αυλούς ειαγωγής. Επιπλέον διαχωρίζεται και από τον αέρα με το οποίο τον είχαμε αναμίξει αρχικά. Αυτό συντελεί στην ατελέστατη καύση. Λογικό λοιπόν στην αρχή να μη δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι αφού τα μπουζί έχουν πνιγεί. Στη συνέχεια όμως και καθώς ο κινητήρας θερμαίνεται το 'πρόβλημα' λύνεται. Μένει τώρα να μας πεις την ένταση αυτού του προβλήματος καθώς και το χρόνο που περνά μέχρι να λειτουργήσει ο κινητήρας κανονικά. Συνέβαινε και παλιότερα αυτό;
Αυτό γίνεται για καναδύλεπτο μετά που 'ψιλοζεστένεται' ανεβαίνουν οι στροφές αρκετά ψιλά αλλά δουλεύει κανονικά 4τρακύλινδρο, μετά απο μια ξηρογκαζιά πέφτουν κάπως οι στροφές μέχρι να ζεσταθεί και όλα καλά μετα.
-
Απ' ό,τι φαίνεται δεν έχεις κανένα πρόβλημα!
Μόνο να κοιτάξεις να ρυθμίσεις σωστά τη βίδα του μίγματος του ρελαντί σε συνδυασμό με τη βίδα ρύθμισης του ρελαντί (δεν γνωρίζω το καρμπιρατέρ σου οπότε μπορεί και να σε μπερδέψω). Αν έχεις 'σηκώσει' πολύ το ρελαντί από τη δεύτερη βίδα (δηλαδή η πεταλούδα είναι πολύ ανοικτή στο ρελαντί) να ξέρεις ότι μετά από γκαζιά το ρελαντί θα αργήσει να πέσει στα κανονικά επίπεδα. Σαν γενικό κανόνα να θυμάσαι πως πρέπει να ρυθμίζεις το δεύτερη βίδα στο μέγιστο σημείο όπου οι στροφές μετά από γκαζιά δεν αργούν να πέσουν. Από κει και πέρα παίζεις με την πρώτη βίδα ώστε να βρεις τις στροφές ρελαντί που θέλεις. -
Κάνε τα εξής:
Αν ρυθμίζονται οι βαλβίδες έλεγξε αν είναι εντάξει.Όταν είναι κρύο το αμάξι βάλε κάποιον να το ξεκινήσει και τράβα τα μπουζοκαλώδια να δεις ποιος δεν 'κόβει'. Δες αν τα μπουζοκαλώδια είναι καλά μέσα στο διανομέα(δηλαδή το μεταλλικό σημείο τους) γιατί στα νισσάν πολύς κόσμος μπερδεύεται και δεν τα βάζει καλά μέσα.
Βγάλε το φίλτρο όταν είναι κρύο και δες αν η απορρόφηση(η πάνω πεταλούδα που έχει) είναι κλειστή, αυτό βέβαια αν είναι αυτόματη(ένα μαύρο στρόγγυλο με καλώδιο ή με νερά). Αν όχι πάτα μια φορά το γκάζι και δες αν κλείνει. Αν πάλι όχι λάσκαρε τις βίδες της και γύρνα την μέχρι να κλείσει. Αν τώρα είναι κλειστή και δεν έχει στροφές ή μπουκώνει πρέπει να το φέρεις από το μαγαζί μου να το φτιάξουμε...
Αυτά...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Όταν είναι κρύο το αμάξι βάλε κάποιον να το ξεκινήσει και τράβα τα μπουζοκαλώδια να δεις ποιος δεν 'κόβει'.ΟΧΙ με γυμνά χέρια όμως!
-
Αν σε χτυπάει το ρεύμα όταν πιάνεις τα μπουζοκαλώδια έχουν χαλάσει. Αν βρεις κανένα πολύ σκοτεινό δρόμο (χωρίς φωτισμό - πρέπει να είναι εντελώς σκοτεινά για να το δεις) άνοιξε το καπό σου και κοίταξε το μπλε laser show (πετάγονται σπινθήρες από εδώ και από κει), με καλά καλώδια δεν φαίνεται τίποτα.
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ θα το κοιτάξω και θα σας πω.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Όταν είναι κρύο το αμάξι βάλε κάποιον να το ξεκινήσει και τράβα τα μπουζοκαλώδια να δεις ποιος δεν 'κόβει'.
ΟΧΙ με γυμνά χέρια όμως!
Σιγά θα σκίσεις κανα καλτσόν!
Απλά το τραβάς και το βάζεις να σκάει στο κορμό της μηχανής...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν σε χτυπάει το ρεύμα όταν πιάνεις τα μπουζοκαλώδια έχουν χαλάσει. Αν βρεις κανένα πολύ σκοτεινό δρόμο (χωρίς φωτισμό - πρέπει να είναι εντελώς σκοτεινά για να το δεις) άνοιξε το καπό σου και κοίταξε το μπλε laser show (πετάγονται σπινθήρες από εδώ και από κει), με καλά καλώδια δεν φαίνεται τίποτα.Το ρεύμα θα σε χτυπήσει είτε είναι καλά είτε όχι τα μπουζοκαλώδια ΑΝ ακουμπάς κάποιο μέταλλο του αυτοκινήτου.
Στο συγκεκριμένο μοντέλλο αν έχει πλατίνες δεν έχει τόσο δυνατό ρεύμα. Πρέπει να δεις σε κάποιο καινούργιο σύγχρονο αυτοκίνητο να βαράει κεραυνούς και από απόσταση.
Όσο για το show που λες δεν έχει σχέση με την περίπτωση εδώ γιατί το κάνει μόνο κρύο και όχι στην πορεία.
προβλημα καρμπιλατερ