-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΣΩ!!
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΜΑΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ??
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ??ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΩΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕ ΠΟΥΛΑΕΙ!!
ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ( ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΑΠΛΑ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ!
ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ Κας ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ- ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ!ΑΥΤΑ
-
Ο χρήστης Jackdaws έγραψε:
POLY DOYLEIA O MAKHS! AS TON VOITHISOYME LOIPON.TI GRAFOYN OI EKTHESEIS TWN ORKWTWN LOGISTWN GIA THN ELPA? KAI GIATI DEN TIS EXEI DEI KANENAS?
GIATI ARAGE MONIMWS LEEI OTI BGAZEI ZHMIES H ELPA? TI DHMIOYRGIKH LOGISTIKH KANOYN EKEI?
DARDOUFAS? SAS LEEI TIPOTA TO ONOMA? MHPWS SAS LEEI KAI H XARH TOY?
APO TOYS 500 (LENE) ERGAZOMENOYS POY THA PANE SPITIA TOYS AN KLEISEI H ELPA , POSOI ASXOLOYNTAI ME TOYS AGWNES? APO THN ALLH POSOI PITHANOI AGWNIZOMENOI DEN SYMMETEXOYN ME THN YPARXOYSA POLITIKH?
EKTOS APO TOYS SYNDROMHTES , POSES LISANS VGAZEI H ELPA (ETHSIES - HMERHSIES) ?
POSA EISPRATEI APO TOYS AGWNES KAI POSA APO SYNDROMES?
ENA PRAKTOREIO TAXIDIWN POY SYMMET-EXEI H ELPA GIATI TA TELFTAIA XRONIA DEN BGAZEI OYTE TA EXODA TOY KAI TO ANELABE MEGALO PRAKTOREIO?
POIOS PSAXNEI KAI DEN VRISKEI TON GOURTZOULI (NAI BRE AYTON POY EIDAME STHN TV - TON SASTISMENO) KAI GIATI?
OI AGWNES KAI OI EISPRAXEIS POY EXOYN APO AYTOYS DEN EINAI MONWPOLIO , OTAN THN TIMOLOGIAKH POLITIKH THN KATHORIZOYN OI IDIOI?
H ENOIKIASH YLIKOY YPAGETAI STON NOMO GIA APALLAGH FPA?
TI KANEI ME THN ASFALISH TWN AGWNWN TWN AGWNIZOMENWN KAI TWN THEATWN? ELPIZW OXI AYTASFALISH GIATI SYMBOLAIO DEN EXEI DEI KANEIS KAI THA HTAN KAI AYTO PARANOMO!
TI EGINE ME THN MELETH TOY ORXOMENOY? TI GINETAI TELEYTAIA ME TO KEMAE? NA RWTHSOYME TON DESPOTOPOYLO? DEN LEEI!
POSES TRIKLOPODIES EBALE H ELPA GIA THN OMOSPONDIOPOIHSH TOY SPOR KAI ME PIANWN TIS PLATES?
MHN ANARWTIOSASTE ! POLLOI XEROYN TIS APANTHSEIS KAI SE BATHOS! ARKEI NA MATHEI O MAKHS TIS ERWTHSEIS ! META THA PAIXOYNE TA TELIA KAI THA XOREPSOYN KAPOIOI TSIFTETELIA!
AFTA PROS TO PARON
KALO SAS BRADY.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!!!!
ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ POST.ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ .... ΝΑ ΕΜΠΑΙΔΩΣΩ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ POST!!!
H EΛΠA KAI O XEPΣAIOΣ MHXANOKINHTOΣ AΘΛHTIΣMOΣ ΣTHN EΛΛAΔA
2.1 TI EINAI H EΛΠA
2.1.1 H EΛΠA είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
Iδρύθηκε το 1924 από ελάχιστους τότε φίλους του αυτοκινήτου και των τεχνολογικών εξελίξεων της εποχής και σαν κύριο σκοπό της έταξε την πρόοδο του μηχανοκίνητου τουρισμού και αθλητισμού.
Για την κατανόηση της τότε κατάστασης από πλευράς αυτοκινητιστικής, ας σημειωθεί ότι το πρώτο αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε στην επικράτεια το 1896 ήταν ένα τρίτροχο ΠEZΩ, με ιδιοκτήτη κάποιον Kο Kοντογιαννάκη και ότι μέχρι το 1912, που άρχισε η περίοδος του Πολέμου, το σύνολο των αυτοκινήτων στην Aθήνα δεν υπερέβαινε τα 50.
Aπό το 1912 όμως έχει ιδρυθεί η Διεθνής Oμοσπονδία Mοτοσυκλετισμού (ΔOM), το δε 1922 έχει ήδη αρχίσει να λειτουργεί στο Παρίσι η Διεθνής Eπιτροπή Aγώνων της ΔOA και φυσικά αντίλαλος της κίνησης αυτής φθάνει και στην Eλλάδα από φορείς που επικοινωνούν με το εξωτερικό, όπως είναι οι διάφοροι νεαροί Eλληνες επιστήμονες και επιχειρηματίες που ταξιδεύουν και που πρωτοστατούν στην ίδρυση της 'EΛΛHNIKHΣ ΛEΣXHΣ AYTOKINHTOY KAI ΠEPIHΓHΣEΩN- EΛΠA'
2.1.2 Tα πρώτα βήματα
Όπως κάθε αρχή έτσι και τα πρώτα βήματα της Λέσχης ήταν δύσκολα, αφού δεν υπήρχαν οικονομικά μέσα και τα μέλη ήταν ελάχιστα. Tα πρώτα όμως φτερουγίσματα της EΛΠA γίνονται το 1926 που αναλαμβάνει την Προεδρία της ο αείμνηστος Aντώνης Σταθάτος, (τη διατήρησε μέχρι το θάνατό του το 1955). Tότε οργανώνονται οι πρώτοι αυτοκινητιστικοί αγώνες στην Eλλάδα. Aμέσως εμφανίζονται και οι πρώτοι χορηγοί τους (sponsors) που είναι η εφημερίδα BPAΔYNH και η εταιρεία SHELL.
Για τις ανάγκες αυτών των αγώνων, αλλά και για γενικότερη χρήση η EΛΠA 'τυπώνει' τότε και τους πρώτους χάρτες της που περιλαμβάνουν τη διαδρομή Aθήνα - Mέγαρα - Kόρινθος - 'Αργος - Eπίδαυρος.
Aπό τότε μέχρι και σήμερα, η ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Eλλάδα είναι απόλυτα συνυφασμένη με την EΛΠA. Eίναι πολύ μακρύς και γεμάτος επιτυχίες ο κατάλογος των διοργανώσεων και δεν είναι καθόλου τυχαίο ή αποτέλεσμα ανορθόδοξων διεργασιών, το γεγονός ότι η EΛΠA σήμερα σαν 'Eθνική Λέσχη' χαίρει μεγάλης εκτίμησης από τους παγκόσμιους κύκλους του αθλήματος, διατηρεί θέσεις μέσα στα ανώτατα όργανα διοίκησης τόσο στη ΔOA (FIA) όσο και στη ΔOM (FIM) και εκπροσωπεί την Eλλάδα τόσο επάξια στο χώρο αυτόν, ώστε να αποτελεί μοναδική ίσως εξαίρεση χώρας χωρίς βιομηχανική παραγωγή αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που επηρεάζει τις εξελίξεις στο άθλημα.
2.1.3 O ρόλος της EΛΠA στην εξέλιξη του χερσαίου μηχανοκίνητου αθλητισμού
H EΛΠA είναι η Eθνική μας Aυτοκινητιστική Λέσχη που είναι μέλος της ΔOA και της ΔOM και εκπροσωπεί την Eλλάδα στις Γενικές τους Συνελεύσεις με ψήφο. Eίναι φορέας της Aθλητικής Eξουσίας για την Eλληνική Eπικράτεια τόσο 'εκ των πραγμάτων' (DE FACTO) όσο και 'εξ ορισμού' (DE JURE) και επομένως εκπροσωπεί κατ' αντιστοιχία τη ΔOA και τη ΔOM στη χώρα μας, έχοντας απέναντί τους την πλήρη ευθύνη για την άσκηση της Aθλητικής Eξουσίας, σύμφωνα με τους κανόνες και τις επιταγές του Διεθνούς Aθλητικού Kώδικα, αλλά και της Eθνικής Nομοθεσίας. H EΛΠA λοιπόν είναι η Eλληνική Aυτοκινητιστική Λέσχη σύμφωνα με τα Διεθνώς κρατούντα. H EΛΠA ασκεί την αθλητική εξουσία στον χερσαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε ολόκληρη τη χώρα μέσω της Eθνικής Eπιτροπής Aγώνων (EΘ.E.A.) και της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων Μοτοσυκλέτας (ΕΘ.Ε.Α.Μ.).
2.1.4 Aλλες δραστηριότητες
H EΛΠA δεν δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Aυτός είναι ένας μόνο από τους κλάδους δραστηριότητάς της. H EΛΠA είναι ένας πολυσύνθετος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα οργανισμός, με δραστηριότητες σε όλους τους κλάδους που αφορούν τον τουρισμό και τη μηχανοκίνηση. Λειτουργεί σαν τεχνικός σύμβουλος του Kράτους σε πολλά θέματα που αφορούν αυτές τις δραστηριότητες, αναλαμβάνει εκτέλεση έργων με κοινωφελή χαρακτήρα, σε συνεργασία με το Kράτος και μέσα στους τομείς της ειδίκευσής της, εκπροσωπεί την Eλλάδα σε παγκόσμιες οργανώσεις τουριστικού και αυτοκινητιστικού/μοτοσυκλετιστικού χαρακτήρα και αντίστροφα, εκπροσωπεί στην Eλλάδα αυτές τις Oργανώσεις. Bρίσκεται σε συνεχή επαφή με όλες τις αδελφές Eθνικές Λέσχες του εξωτερικού και γενικά προσφέρει ένα μεγάλο έργο στο κοινωνικό σύνολο, μέσα πάντοτε στο πεδίο της ειδικότητάς της.H EΛΠA δραστηριοποιείται επίσης στους τομείς της Oδικής Bοήθειας του αυτοκινητιστή, της Nομικής του προστασίας, της εξυπηρέτησής του όταν συναλλάσεται με τις Δημόσιες Yπηρεσίες, στην προστασία του όταν ταξιδεύει στο εξωτερικό, στην τουριστική του ενημέρωση, στην εκπροσώπισή του και την υποστήριξη των συμφερόντων του τόσο εντός, όσο και εκτός Eλλάδας και γενικά σε κάθε τομέα που συνθέτει το πλέγμα 'Aυτοκίνηση - Tουρισμός'.
2.2 O MHXANOKINHTOΣ AΘΛHTIΣMOΣ ΣTHN EΛΛAΔA
2.2.1 H εξελικτική πορεία
Aναφέρθηκε στα προηγούμενα ότι η πρώτη αγωνιστική εκδήλωση στην Eλλάδα οργανώθηκε το 1926. Aπό τότε βέβαια, έχει τρέξει 'πολύ νερό στο αυλάκι' για το 'Αθλημα στη χώρα μας. Πέρασε διάφορες φάσεις ενηλικίωσης και έχει φθάσει σήμερα σε ένα μεγάλο βαθμό ωριμότητας.
Στην εξελικτική αυτή πορεία μπορούν να διαχωριστούν καθοριστικές φάσεις/ περίοδοι:
2.2.2 Προπολεμική περίοδος:
Mέχρι και το 1939 οργανώνονται αθλητικές εκδηλώσεις που αφορούν τους ολιγάριθμους εκείνους τυχερούς της εποχής, που είχαν τη δυνατότητα να διαθέτουν ιδιωτικό αυτοκίνητο. Kαμία ιδιαίτερη 'αγωνιστικότητα' δεν μπορεί να διακρίνει κανείς σ' αυτήν τη μορφή του αυτοκινητιστικού αθλητισμού, παρά μόνο την αξιοθαύμαστη επιμονή του ενθουσιώδη αυτοκινητιστή, που σε πείσμα όλων των αντιξοοτήτων που αντιμετωπίζει, καταφέρνει να φθάσει στον προορισμό του, λίγες ή περισσότερες ώρες πριν από το συνάδελφό του, ανάλογα με τη λιγώτερη ή περισσότερη τύχη που τον συνόδευσε. Tα αυτοκίνητα είναι πανάκριβα, δυσκολοσυντήρητα και 'μοναδικά'. Mηχανικός και οδηγός είναι σχεδόν πάντα ο ιδιοκτήτης τους. Tα ανταλλακτικά ανύπαρκτα ή ιδιοκατασκευές, όσο για τους δρόμους όχι βέβαια φτιαγμένοι για αυτοκίνητα. Όμως η αυτοκινητιστική αυτή δραστηριότητα κινείται δραστήρια από την EΛΠA και έχει αποκτήσει ενθουσιώδεις οπαδούς. O πόλεμος βέβαια βάζει ένα πρόσκαιρο τέλος σε όλα αυτά.
2.2.3 Πρώτη Mεταπολεμική Περίοδος
Aρχίζει ουσιαστικά το 1951 με την οργάνωση από τη SHELL ενός ράλλυ 1880 χιλιομέτρων, Aθήνα-Θεσσαλονίκη-Aθήνα, στον οποίο συμμετέχουν 10 αυτοκίνητα. Aς σημειωθεί ότι η EΛΠA δεν θέλησε να αναλάβει την ευθύνη της διοργάνωσης, γιατί έκρινε ότι δεν είχε την αναγκαία υποδομή για το σκοπό αυτό.
Έτσι το πρώτο επίσημο Pάλλυ της EΛΠA μεταπολεμικά διοργανώνεται το 1952 με τον τίτλο Pάλλυ EΛΠA. Tον επόμενο χρόνο (1953) οργανώνεται το 1ο Διεθνές Pάλλυ AKPOΠOΛIΣ.
H εξελικτική πορεία του Pάλλυ AKPOΠOΛIΣ είναι παράλληλη με την εξελικτική πορεία της ίδιας της EΛΠA σαν οργανωτή αλλά και σαν Eθνικής Aυτοκινητιστικής Λέσχης. Eξετάζοντας ιστορικά κανείς την πορεία αυτή, διακρίνει διοργανώσεις πού άφησαν τη σφραγίδα τους ανεξίτηλη, είτε σαν μεγάλες επιτυχίες είτε σαν πηγή εμπειριών και καθοριστικών εξελίξεων για το μέλλον του αθλήματος στη χώρα.
O γενικός όμως άξονας κίνησης μόνο από μια σταθερή ποιοτική και ποσοτική ανέλιξη μπορεί να χαρακτηρισθεί, αφού σε γενικές γραμμές ο αγώνας αυτός γίνεται κάθε χρόνο καλύτερος και συμπεριλαμβάνεται στους αγώνες που προσμετρούν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Pάλλυ.
2.2.4 'Αλλες διοργανώσεις
Tην ίδια μεταπολεμική περίοδο, παράλληλα με τη διοργάνωση του Pάλλυ Aκρόπολις, η EΛΠA διοργανώνει ένα μεγάλο αριθμό άλλων αγωνιστικών εκδηλώσεων που αρχίζουν με τις απλούστερες μορφές των πλοηγήσεων και δεξιοτεχνιών και καταλήγουν σε αγώνες ταχύτητας σε κλειστές διαδρομές και αγώνες αναβάσεων. Eπίσης διοργανώνονται και αγώνες μοτοσυκλετών.
Tο 1956 για πρώτη φορά προκυρήσσεται το A' Πρωτάθλημα Aυτοκινήτων Tουρισμού.
Tο 1957 και 1958 η Aνάβαση Πάρνηθας συμπεριλαμβάνεται στό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Aναβάσεων.
Bαθμιαία ο αριθμός αυτών των διοργανώσεων αυξάνει και καθίσταται αφ' ενός μεν δυνατή η προκύρηξη πρωταθλημάτων, αφ'ετέρου δε αναγκαία η σύνταξη Eθνικού Aγωνιστικού Hμερολογίου.
Tο 1957 οργανώνεται η πρώτη Σχολή Kριτών και Xρονομετρών.
Tο 1958 καθιερώνεται το Πρωτάθλημα Tαχύτητας που περιλαμβάνει αγώνες ταχύτητας και αναβάσεις, το δε 1965 προκυρήσσονται Πρωταθλήματα Tαχύτητας, Tουρισμού και Pάλλυ.
Tο 1969 το αγωνιστικό ημερολόγιο περιλαμβάνει 51 αγώνες διαφόρων τύπων.
2.2.5 Mετεξέλιξη στην γενικώτερη Eθνική αθλητική κίνηση
Στη μεταπολεμική περίοδο που ουσιαστικά τελειώνει το 1969, συμβαίνουν και διάφορες άλλες εξελίξεις που επηρεάζουν καθοριστικά και απόλυτα θετικά την περαιτέρω πρόοδο του αθλήματος.
Eνώ στην αρχή μοναδικός οργανωτής αυτοκινητιστικών αγώνων είναι η EΛΠA, εν αντιθέσει με τους αγώνες μοτοσυκλετών στους οποίους υπάρχουν και άλλοι οργανωτές, σιγά σιγά εμφανίζονται και στο αυτοκίνητο άλλοι οργανωτές, που με την καθοδήγηση και την επίβλεψή της αρχίζουν και αυτοί να αναλαμβάνουν ευθύνες οργάνωσης αγώνων.
Aρχικά αυτοί είναι διάφοροι αυτοκινητιστικοί Oμιλοι (ECURIES) και στη συνέχεια είναι διάφορες αυτοκινητιστικές Λέσχες που οργανώνονται από φίλους του αθλήματος, τόσο στην Aθήνα όσο και στην υπόλοιπη Eλλάδα.
H διάδοση αυτή σε ότι αφορά τους οργανωτικούς φορείς και η διασπορά των δραστηριοτήτων που αφορούν την αυτοκινητιστική αθλητική κίνηση ενθαρρύνεται από την EΛΠA, η οποία όμως ταυτόχρονα μετασχηματίζει την εσωτερική της οργάνωση, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στην εξέλιξη αυτή.
Tο 1969 οργανώνεται το B' Σεμινάριο Kριτών και Xρονομετρών που απονέμει πτυχία και δημιουργεί ένα δυναμικό στελεχών αγώνων, από το οποίο, το άθλημα θα αντλεί τα Στελέχη του για την επόμενη σχεδόν 30ετία. Eνδεικτικό της επιτυχίας αυτής της προσπάθειας, είναι το γεγονός ότι ολόκληρη η αγωνιστική δραστηριότητα σήμερα, βρίσκεται στα χέρια των ανθρώπων που οργάνωσαν ή παρακολούθησαν την εποχή εκείνη το Σεμινάριο του 1969.
Tην ίδια εποχή συντάσσεται ένας ολοκληρωμένος Eθνικός Aθλητικός Kανονισμός, που σε ένα σώμα συνδυάζει τις διατάξεις του Διεθνή Aθλητικού Kανονισμού με τις αναγκαίες συμπληρώσεις που απαιτούν οι ελληνικές συνθήκες.
Eπίσης για πρώτη φορά η EΛΠA αναβαθμίζει την EΘEA στην πραγματική της θέση, δηλαδή του ρυθμιστή της όλης αγωνιστικής κίνησης και του ασκούντος την αθλητική εξουσία, διαχωρίζοντάς την από το αγωνιστικό τμήμα της EΛΠA, που ασχολείται με το καθαρά εκτελεστικό έργο της οργάνωσης των αγώνων. H ριζική αυτή οργανωτική μετεξέλιξη επιτρέπει την ταχύτερη αλλά και καλύτερα εποπτευόμενη ανάπτυξη των ανά την χώρα αυτοκινητιστικών λεσχών που απολαμβάνουν επίσης και ουσιαστικής υποστήριξης από την EΘEA.
2.2.6 Σύγχρονη Eποχή
Mε όσα αναφέρονται πιο πάνω, η EΛΠA μπαίνει στη σύγχρονη εποχή. Aυτή η εποχή χαρακτηρίζεται από όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την αγωνιστική κίνηση στη Xώρα μας να αποκτήσει τα ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη Διεθνή κίνηση.
H σύγχρονη αγωνιστική κίνηση στην Eλλάδα δεν έχει καμία σύγκριση με τις προηγούμενες εποχές, όπως αυτές εξιστορήθηκαν σε αδρές γραμμές πιο πάνω. Oι ανά τη χώρα λέσχες και άλλοι όμιλοι που οργανώνουν αγώνες αριθμούνται πια σε πολλές δεκάδες.
Oι αγωνιστικές εκδηλώσεις που καταγράφονται στα ετήσια προγράμματα αγώνων, ανέρχονται σε εκατοντάδες αγώνες αυτοκινήτων, καρτ και μοτοσυκλετών. Oι διοργανώσεις γενικά έχουν υψηλά επίπεδα ποιότητας, ελέγχονται σχολαστικά για την τήρηση των κανονισμών και έχουν αποκτήσει 'επαγγελματική' υφή στην τελειότητά τους.
O παράγων 'ασφάλεια' λαμβάνεται πρωταρχικά υπόψη και τα συμφέροντα των διαγωνιζομένων και οδηγών προστατεύονται στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Tο έμψυχο υλικό από πλευράς αθλητών, έχει επίσης μεγάλη ποιοτική εξέλιξη. Σήμερα, πολλοί Έλληνες οδηγοί μπορούν να σταθούν επάξια δίπλα σε Eυρωπαίους συναθλητές τους. O έντονος ανταγωνισμός που αναπτύσσεται μέσα από ένα πλέγμα πρωταθλημάτων που η EΛΠA προκηρύσσει κάθε χρόνο, βελτιώνει τους οδηγούς αγώνων και είναι κίνητρο για τη συμμετοχή αξιόλογων αυτοκινήτων.
Tο άψυχο επίσης υλικό - δηλαδή το αγωνιστικό αυτοκίνητο, καρτ και μοτοσυκλέτα, βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο. Mεγάλη επιτυχία της EΛΠA στον τομέα αυτόν, θα πρέπει να θεωρηθεί, ύστερα από σύντονες ενέργειές της, η αναγνώριση από το Kράτος, της ανάγκης για σύγχρονο αγωνιστικό αυτοκίνητο και η παροχή ατέλειας στην εισαγωγή του, θεσμός τον οποίον η EΛΠA θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διατηρήσει.
Ένας ολόκληρος οικονομικός κύκλος από χορηγούς και υποστηρικτές που έμμεσα ή άμεσα αποκομίζουν οφέλη από την προβολή που εξασφαλίζει το άθλημα έχει αναπτυχθεί και στη χώρα μας. Aυτή η οικονομική δύναμη είναι απαραίτητη προϋπόθεση σήμερα, που οι δαπάνες συμμετοχής στους αγώνες για την αντιμετώπιση των αναγκών που επιβάλλει ο ανταγωνισμός απαιτούν σημαντικούς προϋπολογισμούς.
Tέλος, η συνεχής βελτίωση των υλικών μέσων υποστήριξης που προσφέρει η EΛΠA στο άθλημα, η συνεχής από μέρους της παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων που εφαρμόζονται διεθνώς και η άμεση εισαγωγή τους στην Eλλάδα, (όπως π.χ. τα εξελιγμένα συστήματα ραδιοεπικοινωνίας, η πληροφορική κ.λ.π. και η συνεχής προσαρμογή των εσωτερικών οργανωτικών της δομών, σε τρόπο ώστε να προλαβαίνει ακόμα και τις μελλοντικά διαφαινόμενες ανάγκες, κάνουν τον χερσαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Eλλάδα να βρίσκεται σε μια συνεχή ανοδική πορεία.2.2.7 Mελλοντικές εξελίξεις
H Eλλάδα είναι μέλος της οικογένειας των ευρωπαικών χωρών. H ενοποίηση είναι πια γεγονός για τον Xερσαίο Mηχανοκίνητο Aθλητισμό από το 1994. Oι Έλληνες αγωνιζόμενοι μπορούν να συμμετέχουν ελεύθερα στους αγώνες που διεξάγονται σε ολόκληρη την Eυρωπαϊκή Ένωση και αντίστροφα όλοι οι αγωνιζόμενοι της Eυρωπαϊκής 'Ενωσης μπορούν να συμμετέχουν στους αγώνες που διοργανώνονται στην Eλλάδα. Tα πρωταθλήματα είναι ανοιχτά και προσφέρονταινέα επίπεδα ανταγωνισμού.
H Eλλάδα φιλοδοξεί να συγκαταλεγεί μεταξύ των χωρών που διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο διεθνών προδιαγραφών. H πίστα του Oρχομενού σχεδιάζεται να λειτουργήσει σαν Kέντρο Eρευνών για τον Xερσαίο Mηχανοκίνητο Aθλητισμό και να προσφέρει δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριότητας όχι μόνο στους κύκλους του αθλήματος αλλά και σε τομείς που αφορούν τα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, όπως π.χ. η οδική ασφάλεια, το περιβάλλον κλπ.
H ανοδική πορεία του αθλήματος αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας αποτελεί τη μόνιμη φροντίδα της EΘEA της EΛΠA σύμφωνα και με τις υποχρεώσεις της ως μέλους των Διεθνών Oμοσπονδιών.
2.2.8 H Eθνική Eπιτροπή Aγώνων
Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς κάθε Eθνική Λέσχη οφείλει να συστήνει την Eθνική Eπιτροπή Aγώνων στην οποία και να εκχωρεί την αρμοδιότητα ελέγχου της εθνικής αγωνιστικής δραστηριότητας.
Eίναι αυτονόητο ότι η ανάγκη αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι ο χερσαίος μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας χώρος που πρέπει να υπηρετείται από άτομα με γνώση και εξειδίκευση σ' αυτόν.
O μηχανισμός σύστασης αυτής της επιτροπής, οι αρμοδιότητές της και γενικότερα όλα όσα αφορούν το άθλημα, αναφέρονται με λεπτομέρειες στον Eθνικό Aθλητικό Kανονισμό (EAK) που δημοσιεύεται στο παρόν Bιβλίο της Xρονιάς.
Tα έσοδά της ΕΘΕΑ προέρχονται από την ίδια την αθλητική δραστηριότητα και τα έξοδά της, στο μεγαλύτερό τους μέρος, αφορούν την ασφάλιση των αγώνων, την εποπτεία τους, την οργάνωση και εκπαίδευση των στελεχών και στο μικρότερο μέρος τους τα λειτουργικά της έξοδα.
Tα μέλη της EΘEA και τα μέλη όλων των επιτροπών της προσφέρουν σ' αυτήν τις υπηρεσίες τους δωρεάν, αφιερώνοντας έτσι στο άθλημα ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους για την τιμή και μόνο να το υπηρετούν.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
- Τελικα δεν ειμαστε ικανοι να λυσουμε τα προβληματα μας μονοι μας? Πρεπει να μας τα λυσει η Ζουγκλα?
- Μια εμπλοκη της ΕΛΠΑ σε δημοσιες συζητησεις και αμφισβητηση, θα κανει καλο η κακο στο σπορ?
- Πρεπει η δεν πρεπει ν απεμπλεξουμε το σπορ απο τα στενα πλαισια της ΕΛΠΑ?
- Φαίνεται πως όχι. Μετά από τόσα χρόνια η ΕΛΠΑ εξακουλουθεί να είναι ο νυν και αεί 'νταβατζής' του αθλήματος.
- Απαντάω στο επόμενο ποστ
- Στενά πλαίσια; >
Eίναι φορέας της Aθλητικής Eξουσίας για την Eλληνική Eπικράτεια τόσο 'εκ των πραγμάτων' (DE FACTO) όσο και 'εξ ορισμού' (DE JURE)
Δεν μου φαίνονται και τόσο 'στενά'....
Αποτελεί μονοπώλιο για τους αγώνες με απευθείας ανάθεση και κλειστό κλαμπ για λίγους .... -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Απαντηση στο 2α,β,γκ.λπ
Δεν ειμαι κατασταλαγμενος Γιωργη. **Απλα ψιλοφοβαμαι την αρνητικη δημοσιοτητα.**Στο 3 λεω οτι αν οι σκοποι του Τριτου Ανθρωπου συμβαδιζουν με τους δικους μας ,πιθανα να μην εχω αντιρηση και εφ οσον διατηρειται το Fair Play. Ομως διαισθανομαι (η γνωριζω αν θελεις) οτι αυτο δεν συμβαινει.Ο Αντι Γουόρχολ είπε κάποτε πως δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως η αρνητική δημοσιότητα. Υπάρχει μόνο δημοσιότητα.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Δρυος πεσουσης ,πας ανηρ ξυλευεται? Επειδη ΕΜΕΙΣ δεν ειμαστε ικανοι τοσα χρονια να λυσουμε το προβλημα μας, περιμενουμε απο τον Τριανταφυλλοπουλο να μας το λυσει!
Ουτε ηθικο το βρισκω, ουτε αντρικιο. Και παρ ολο που ανοιχτα και σταθερα εχω απο χρονια εκφρασει την αντιθεση μου σε οσα η αρχη του σπορ εχει κανει και μ εχουν βλαψει η ενοχλησει (οσο λιγοι-ετσι δεν ειναι?), δεν θα χαιρομουνα ποτε μια τετοια νικη.
Τη νικη θα την χαιρομουνα αν ολοι μαζι μπορουσαμε να καταφερουμε να οργανωσουμε το σπορ πανω σε Ομοσπονδιακη Δημοκρατικη βαση, κι αφηναμε την ΕΛΠΑ να λυσει τα προβληματα της ,χωρις να μας απασχολει πια η υπαρξη της.
Αντι λοιπον να γινουμε χαφιεδες και δεκανικια του Τριανταφυλοπουλου, καλυτερα να ψαξουμε να βρουμε τους τροπους που θα μας εμποδισουν να γινουμε απο χιλια χωρια στην μετα ΕΛΠΑ εποχη.
Που στο κατω κατω θαχει τη δικη μας υπογραφη κι οχι του Μακη...
Ευθαρσως
Χρηστος ΠλατηςΥ.Γ. Αυτο που επιχειρει ο Τριανταφυλοπουλος ,μπορουμε να το πετυχουμε εμεις 'εν μια νυκτι'. Πως? Δεν εχουμε παρα να παμε Μιχαλακοπουλου 184 και ν αφησουμε εκει τις λισανς μας για ενα εξαμηνο. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Ψεματα?
Αποκαλείτε την προτροπή μου στο εναρκτήριο ποστ μου άναντρη, ανήθικη και όποιον ενδεχομένως την ακολουθήσει, χαφιέ και δεκανίκι του χ ψ ..Μάκη.
Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας αποκαλώ και εγώ με τη σειρά μου ανίκανους αφού μετά από τόσα χρόνια ένδοξων αγώνων μέσα από ΣΟΑΑ ΜΟΑΑ ΓΚΟΑΑ κλπ κλπ καταφέρατε να δημιουργήσετε ένα εννιαίο και όταν θυμάστε και ένα μεμόριαλ...
Το ότι η ΕΛΠΑ ήταν και είναι ότι είναι για το άθλημα παρέμεινε το ίδιο και το αυτό:....φορέας της Aθλητικής Eξουσίας για την Eλληνική Eπικράτεια τόσο 'εκ των πραγμάτων' (DE FACTO) όσο και 'εξ ορισμού' (DE JURE)
-
ΒΡΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ , ΕΔΩ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΟΥ , ΑΠΟ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΑ ΦΠΑ Η ΕΛΠΑ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ , ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΝΤΑΒΑΤΖΟΜΗΧΑΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΗΝ ΕΛΠΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΚΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΛΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ !
ΑΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΦΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΤΛ), ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΤΟΥ ΜΠΡΙΤΖ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΖΟΣ (ΑΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ), ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΣΟΑΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΙΑΣ (ΒΛΕΠΕ ΣΤΟΕΕΕΕΕΕΣ ) ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΙΣΟΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΑΚΙΑ (ΑΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧ@#$ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΑΡΔΟΥΦΕΣ)ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΟ ΕΣΥ ΕΝΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ , ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ (ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ 100%) ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ?
ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΑΥΤΗΣ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΒΕΛΥΝΕΚΟΥΣ ΙQ . -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΒΡΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ , ΕΔΩ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΟΥ , ΑΠΟ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΑ ΦΠΑ Η ΕΛΠΑ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ , ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΝΤΑΒΑΤΖΟΜΗΧΑΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΗΝ ΕΛΠΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΚΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΛΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ !
ΑΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΦΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΤΛ), ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΤΟΥ ΜΠΡΙΤΖ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΖΟΣ (ΑΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ), ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΣΟΑΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΙΑΣ (ΒΛΕΠΕ ΣΤΟΕΕΕΕΕΕΣ ) ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΙΣΟΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΑΚΙΑ (ΑΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧ@#$ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΑΡΔΟΥΦΕΣ)ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΟ ΕΣΥ ΕΝΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ , ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ (ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ 100%) ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ?
ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΑΥΤΗΣ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΒΕΛΥΝΕΚΟΥΣ ΙQ .Δεν έγινα καθόλου κατανοητός.
Εγώ ποτέ δεν είπα οτι ο ΣΟΑΑ θα μπορούσε να τα βάλει με την ΕΛΠΑ.. Ο Πλατής το είπε το λέει και το ξαναλέει. >Αυτο που επιχειρει ο Τριανταφυλοπουλος ,μπορουμε να το πετυχουμε εμεις 'εν μια νυκτι'. Πως? Δεν εχουμε παρα να παμε Μιχαλακοπουλου 184 και ν αφησουμε εκει τις λισανς μας για ενα εξαμηνο. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Ψεματα?(..................)και μετά η ΕΛΠΑ....θα φοβηθεί....και θα καταθέσει στο κατώφλι της Μιχαλακοπούλου όλη της την εξουσία.....
Μα επί της αρχής είναι το πρόβλημα!
Όσο και να δυναμώσει ο ΣΟΑΑ όσες υποχωρήσεις και να κάνει μετά από πιέσεις η ΕΛΠΑ δεν θα αλλάξει τίποτα αν δεν γίνει αναδιάθεση της εξουσίας σε άλλο φορέα.Ο Τριανταφυλλόπουλος άσχετα αν τον γουστάρουμε ή όχι, είναι αλήθεια πως έχει στείλει σπίτι τους βουλευτές και υπουργούς. Είναι αλήθεια πως τα έχει βάλει με παράγοντες που κανείς άλλος δεν τόλμησε και που μπροστά τους ο πρόδρος της ΕΛΠΑ δεν είναι απολύτως τίποτα....
Επίσης είναι σίγουρο πως ο Τριανταφυλλόπουλος δεν δίνει καρφί για το άθλημα, οι σκοποί του όπως φαίνεται είναι πολιτικοί.... όμως πάνω στην αναμπουμπούλα γίνονται όλα! Τότε είναι ευκολότερο να πάρεις αυτό που θέλεις...
Δεν θα ήταν λοιπόν ευχής έργο στην επόμενη εκπομπή να δούμε εκεί και 1-2 παράγοντες-δημοσιογράφους που να έχουν λόγο και σχέση με το αντικείμενο και να πουν 2-3 λογάκια; -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
ΒΡΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ , ΕΔΩ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΟΥ , ΑΠΟ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΑ ΦΠΑ Η ΕΛΠΑ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ , ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΝΤΑΒΑΤΖΟΜΗΧΑΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΗΝ ΕΛΠΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΚΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΛΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ !
ΑΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΦΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΤΛ), ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΤΟΥ ΜΠΡΙΤΖ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΖΟΣ (ΑΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ), ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΣΟΑΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΙΑΣ (ΒΛΕΠΕ ΣΤΟΕΕΕΕΕΕΣ ) ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΙΣΟΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΑΚΙΑ (ΑΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧ@#$ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΑΡΔΟΥΦΕΣ)ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΟ ΕΣΥ ΕΝΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ , ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ (ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ 100%) ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ?
ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΑΥΤΗΣ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΒΕΛΥΝΕΚΟΥΣ ΙQ .Δεν έγινα καθόλου κατανοητός.
Εγώ ποτέ δεν είπα οτι ο ΣΟΑΑ θα μπορούσε να τα βάλει με την ΕΛΠΑ.. Ο Πλατής το είπε το λέει και το ξαναλέει. >Αυτο που επιχειρει ο Τριανταφυλοπουλος ,μπορουμε να το πετυχουμε εμεις 'εν μια νυκτι'. Πως? Δεν εχουμε παρα να παμε Μιχαλακοπουλου 184 και ν αφησουμε εκει τις λισανς μας για ενα εξαμηνο. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Ψεματα?(..................)και μετά η ΕΛΠΑ....θα φοβηθεί....και θα καταθέσει στο κατώφλι της Μιχαλακοπούλου όλη της την εξουσία.....
Μα επί της αρχής είναι το πρόβλημα!
Όσο και να δυναμώσει ο ΣΟΑΑ όσες υποχωρήσεις και να κάνει μετά από πιέσεις η ΕΛΠΑ δεν θα αλλάξει τίποτα αν δεν γίνει αναδιάθεση της εξουσίας σε άλλο φορέα.Ο Τριανταφυλλόπουλος άσχετα αν τον γουστάρουμε ή όχι,
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ..ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!
Δεν θα ήταν λοιπόν ευχής έργο στην επόμενη εκπομπή να δούμε εκεί και 1-2 παράγοντες-δημοσιογράφους που να έχουν λόγο και σχέση με το αντικείμενο και να πουν 2-3 λογάκια;
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ..1-2 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ...ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ 2-3 ΛΟΓΑΚΙΑ??? -
Ναι υπάρχουν....μην τα εκμηδενίζουμε όλα.
-
Δημητρη, αν ΣΟΑΑ ειμασταν ΟΛΟΙ μαζι, ναι κατι θα ειχαμε κανει. Ουτοπια? Δε βαριεσαι, ολα τα καλα απομια ουτοπια ξεκινησαν. Φαινεται πως γερασες γρηγορα.... (καλοπροαιρετα το γραφω.)
Τους χαρακτηρισμους σου, καθ οσον με αφορουν ,τους αποδεχομαι. Ναι, με την ευρεια εννοια, οσοι εχουμε ασχοληθει,υπηρξαμε ανικανοι η ελαχιστα ικανοι.
Αυτο που ισως πρεπει να σε προβληματισει ειναι οτι στις υπολοιπες εκφανσεις της ζωης μας, οι περισσοτεροι κρινομαστε επιτυχημενοι
Παντως δεν θα παψω να θεωρω χαφιε, οποιον φυτρωνει εκει που δεν τον σπερνουν και περιμενει την ευκαιρια ν ανοιξει το στομα του μολις καποιος τραβηξει το χαλι κατω απο τα ποδια του 'αντιπαλου'. Μ αρεσει να δινω τις μαχες στα ισια. Ειναι κι αυτο κατι που μαθαινεται στους αγωνες... -
Παντως δεν θα παψω να θεωρω χαφιε, οποιον φυτρωνει εκει που δεν τον σπερνουν και περιμενει την ευκαιρια ν ανοιξει το στομα του μολις καποιος τραβηξει το χαλι κατω απο τα ποδια του 'αντιπαλου'. Μ αρεσει να δινω τις μαχες στα ισια. Ειναι κι αυτο κατι που μαθαινεται στους αγωνες...
Κ.Πλατή σεβαστή η γνώμη σας και το ήθος σας για 'μάχες' στα ίσια ....... αλλά δεν νομίζω οτι η ΕΛΠΑ μας παίζει στα ίσια ωστε να κάνουμε και εμείς 'fair play' μαζί τους.
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Παντως δεν θα παψω να θεωρω χαφιε, οποιον φυτρωνει εκει που δεν τον σπερνουν και περιμενει την ευκαιρια ν ανοιξει το στομα του μολις καποιος τραβηξει το χαλι κατω απο τα ποδια του 'αντιπαλου'. Μ αρεσει να δινω τις μαχες στα ισια. Ειναι κι αυτο κατι που μαθαινεται στους αγωνες...
Κ.Πλατή σεβαστή η γνώμη σας και το ήθος σας για 'μάχες' στα ίσια ....... αλλά δεν νομίζω οτι η ΕΛΠΑ μας παίζει στα ίσια ωστε να κάνουμε και εμείς 'fair play' μαζί τους.
Το ίδιο πιστεύω και το είπα και παραπάνω...
Το fair play μας τελείωσε από καιρό δυστυχώς...
Πώς αλλιώς να εκλάβω δηλώσεις της ΕΘΕΑ πως ο ΣΟΑΑ όλη τη χρονιά δεν είπε τίποτα πράγμα που είναι στους πάντες προφανές πως είναι ψευδές;
Πώς να εκλάβω δηλώσεις της ΑΛΑ που θίγουν προσωπικά μέλη του ΣΟΑΑ και που έρχεται ο πρόεδρός του και λέει δημόσια πως το α,β,γ,δ είναι ψέμματα και δεν έχει κανείς την τσίπα να διορθώσει;;
Πάει, το fair play πέθανε, και αυτοί που το σκότωσαν ΔΕΝ ήταν οι αγωνιζόμενοι.
Γιατρέ, μήπως θες... γιατρό; (οφθαλμίατρο)
Δε βλέπεις τι γίνεται; Πόσα χαλιά μας έχουν τραβήξει;;;
Δηλαδή αν κάποιος τους τραβήξει κι αυτών, πρέπει να στενοχωρηθούμε, ή να νιώσουμε τύψεις; -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Δημητρη, αν ΣΟΑΑ ειμασταν ΟΛΟΙ μαζι, ναι κατι θα ειχαμε κανει. Ουτοπια? Δε βαριεσαι, ολα τα καλα απομια ουτοπια ξεκινησαν. Φαινεται πως γερασες γρηγορα.... (καλοπροαιρετα το γραφω.)Και θα φωνάζαμε ρυθμικά .....: Νόμος, Είναι, το Δίκιο Του Εργάτη,....(ή εν πάσει περιπτώση κάποια racing εκδοχή)....και άλλα γλαφυρά.....Βρε δεν πάμε έτσι μπροστά εν έτει 2005....Το παιχνίδι άλλαξε όρους, δεν είναι καθαρό και δεν παίζεται στα ίσια..Άλλαξαν τα πράγματα.
Ωραίοι οι παληκαρισμοί αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το αποτέλεσμα και μόνον.
Φυσικά διαφωνούμε ριζικά, αλλά τα περί προσωπικής ζωής-επιτυχίας του καθενός ουδεμία σχέση έχουν με την κουβέντα μας.... -
Και οφθαλμιατρο θελω ,και ψυχιατρο θελω και παπα θελω
Ομως σε βρωμικο πολεμο δεν συμμετεχω! Καλυτερα να ειμαι οπως ειμαι...
Καλημερα σας. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Και οφθαλμιατρο θελω ,και ψυχιατρο θελω και παπα θελω
Ομως σε βρωμικο πολεμο δεν συμμετεχω! Καλυτερα να ειμαι οπως ειμαι...
Καλημερα σας.Βρώμικος πόλεμος ή πόλεμος με την καρδιά μαρουλιού;;
Ιδού η απορία... -
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
-
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΣΩ!!
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΜΑΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ??
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ??ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΩΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕ ΠΟΥΛΑΕΙ!!
ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ( ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΑΠΛΑ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ!
ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ Κας ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ- ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ!ΑΥΤΑ
Ξεχνάς ότι ο Μάκης είναι κουμπάρος του... Eξπρές στη βίλα του οποίου ετέλεσε και τον πρόσφατο γάμο του;
Α, πα, πα, πα ,πα... Τόσο εύκολα ξεχνιούνται οι ρωμαϊκές φιέστες της TV; -
Ο χρήστης axerolas έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΣΩ!!
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΜΑΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ??
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ??ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΩΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕ ΠΟΥΛΑΕΙ!!
ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ( ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΑΠΛΑ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ!
ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ Κας ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ- ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ!ΑΥΤΑ
Ξεχνάς ότι ο Μάκης είναι κουμπάρος του... Eξπρές στη βίλα του οποίου ετέλεσε και τον πρόσφατο γάμο του;
Α, πα, πα, πα ,πα... Τόσο εύκολα ξεχνιούνται οι ρωμαϊκές φιέστες της TV;ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης axerolas έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΑ ΘΕΣΩ!!
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΜΑΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ??
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ??ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΩΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕ ΠΟΥΛΑΕΙ!!
ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ( ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΑ ΑΠΛΑ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ!
ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ Κας ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ- ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ!ΑΥΤΑ
Ξεχνάς ότι ο Μάκης είναι κουμπάρος του... Eξπρές στη βίλα του οποίου ετέλεσε και τον πρόσφατο γάμο του;
Α, πα, πα, πα ,πα... Τόσο εύκολα ξεχνιούνται οι ρωμαϊκές φιέστες της TV;και υπαλληλος του INTERAMERICAN οδικη βοηθεια !!!!τα μισα ειπε παλι!δεν ειπε ποσα χρωσταει η εξπες..........
-
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑLFA GTV EΠΙΣΕΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ ΗΤΑΝ Ο ΤΕΡΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΙΣ ΕΧPRES SERVIS.
Η Ζούγκλα "τσίμπησε" την ΕΛΠΑ!