-
να δω τι θα λένε μετά
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Λοιπόν να σας βγάλω λίγο από τον κόσμο των βελτιώσεων και να σας πάω σε πιο πεζά πράγματα.
Φίλος έχει Polo 1.4 16v με 75 άλογα το οποίο καίει λάδια χειρότερα και απο ιταλικό 20ετίας. Χτές είπα να του ρίξω μια ματιά και εγώ ( υποτίθετε οτι ο ίδιος το ελέγχει τόσο καιρό ) και τα λάδια του ήταν αρκετά κάτω απο το min( κατά τα άλλα το ελεγχε ). Το αυτοκίνητο έχει γύρω στα 3000 χλμ από τότε που έβαλε λάδια. Τα λάδια είναι 20W/50 Aral σε κονσέρβα. Νομίζω οτι κάτι δεν πάει καλά με τα ελατήρια του. Any ideas ( G60 και λοιποί γνώστες του VAG group...)-
τσιμουχάκια βαλβίδων
-
ελατήρια
-
άσχημα τα πράγματα -ειδικά αν βάζει τόσο χοντρό λάδι και καίει τόσο πολύ. Δεν είναι κι η καλύτερη λύση να βάζεις βέβαια ορυκτέλαιο
-
-
Έχω διαβάσει για περιπτώσεις που καίνε χοντρό λάδι και με 5W30 τα πάνε πολύ καλύτερα. Ας δοκιμάσει elf 0W40
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Έχω διαβάσει για περιπτώσεις που καίνε χοντρό λάδι και με 5W30 τα πάνε πολύ καλύτερα. Ας δοκιμάσει elf 0W40Φέρνει κανείς αυτήν τη λαδάρα στην Ελλάδα; Η αντιπροσωπεία της Ρενώ νομίζω όχι, δυστυχώς. Ενδιαφέρομαι...
-
Ο αντιπρόσωπος της ELF στην Κομοτηνή τα φέρνει(π.χ) .
Ας δοκιμάσει motul 300V 5W30 που είναι ίσως ευκολότερο να βρεθούν στη Θεσ/νικη.
Αν δε πετύχει κι αυτό ίσως έχει κάποια διαρροή από κάτω(κάρτερ;) που δε φαίνεται εύκολα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Λοιπόν να σας βγάλω λίγο από τον κόσμο των βελτιώσεων και να σας πάω σε πιο πεζά πράγματα.
Φίλος έχει Polo 1.4 16v με 75 άλογα το οποίο καίει λάδια χειρότερα και απο ιταλικό 20ετίας. Χτές είπα να του ρίξω μια ματιά και εγώ ( υποτίθετε οτι ο ίδιος το ελέγχει τόσο καιρό ) και τα λάδια του ήταν αρκετά κάτω απο το min( κατά τα άλλα το ελεγχε ). Το αυτοκίνητο έχει γύρω στα 3000 χλμ από τότε που έβαλε λάδια. Τα λάδια είναι 20W/50 Aral σε κονσέρβα. Νομίζω οτι κάτι δεν πάει καλά με τα ελατήρια του. Any ideas ( G60 και λοιποί γνώστες του VAG group...)-
τσιμουχάκια βαλβίδων
-
ελατήρια
-
άσχημα τα πράγματα -ειδικά αν βάζει τόσο χοντρό λάδι και καίει τόσο πολύ. Δεν είναι κι η καλύτερη λύση να βάζεις βέβαια ορυκτέλαιο
Σήμερα συμπλήρωσα λάδια. Το αμάξι χοντρικά καίει 500ml ανα 1000 χλμ. Τώρα γιατί έβαλε αυτά τα λάδια. Γιατί έτσι του είπε ο μάστορας της γειτονιάς του που φτιάχνει VW group. Κορυφαία και μαλακιές, ορυκτέλαια είναι, ο τύπος του πούλησε τέτοιο παραμύθι λες και του έβαζε Mobil 1 ή κάτι αντίστοιχο. Η προδιαγραφή VW είναι 505.00 για αυτά τα λάδια η οποία βέβαια δεν μου λέει τίποτα καθότι άσχετος με την κωδικοποίηση της VW. Η κατάσταση τους μετά από 4000 χλμ με βάση τα λάδια που είναι πάνω στο ραβδί μέτρησης είναι πολύ χάλια απίστευτα μαύρα, τόσα μαύρα λάδια δεν έχω δεί ποτέ, εγώ μάλλον θα τα άλλαζα επιτόπου. Τέσπα θυμάμαι οτι με τα ημισυνθετικά Shell έκαιγε λιγότερο ( καμιά 100 ml /1000 χλμ η διαφορά υπέρ του Shell το οποίο ήτανε 15W/50 ) οπότε το χοντρό λάδι ίσως και να χειροτερεύει την κατάσταση.
Λέω να δοκιμάσουμε με Total 9000W 5W/40 η το 505.01 της Total ( δεν ξέρω αν έρχεται στην Ελλάδα ) μήπως και στρώσει η κατάσταση.
τα 300V θα τον καλύψουν χιλιομετρικά ( θέλει να τα αλλάζει στα 7500 χλμ ) ? -
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σήμερα συμπλήρωσα λάδια. Το αμάξι χοντρικά καίει 500ml ανα 1000 χλμ. Τώρα γιατί έβαλε αυτά τα λάδια. Γιατί έτσι του είπε ο μάστορας της γειτονιάς του που φτιάχνει VW group. Κορυφαία και μαλακιές, ορυκτέλαια είναι, ο τύπος του πούλησε τέτοιο παραμύθι λες και του έβαζε Mobil 1 ή κάτι αντίστοιχο. Η προδιαγραφή VW είναι 505.00 για αυτά τα λάδια η οποία βέβαια δεν μου λέει τίποτα καθότι άσχετος με την κωδικοποίηση της VW. Η κατάσταση τους μετά από 4000 χλμ με βάση τα λάδια που είναι πάνω στο ραβδί μέτρησης είναι πολύ χάλια απίστευτα μαύρα, τόσα μαύρα λάδια δεν έχω δεί ποτέ, εγώ μάλλον θα τα άλλαζα επιτόπου. Τέσπα θυμάμαι οτι με τα ημισυνθετικά Shell έκαιγε λιγότερο ( καμιά 100 ml /1000 χλμ η διαφορά υπέρ του Shell το οποίο ήτανε 15W/50 ) οπότε το χοντρό λάδι ίσως και να χειροτερεύει την κατάσταση.
Λέω να δοκιμάσουμε με Total 9000W 5W/40 η το 505.01 της Total ( δεν ξέρω αν έρχεται στην Ελλάδα ) μήπως και στρώσει η κατάσταση.
τα 300V θα τον καλύψουν χιλιομετρικά ( θέλει να τα αλλάζει στα 7500 χλμ ) ?αν σχολιάσω θα γίνει πόλεμος πάλι, οπότε ΑΝ ΘΕΛΕΙ, ας αλλάξει λάδια με καμιά σοβαρή προδιαγραφή (ανεξαρτήτως μάρκας). Ας δοκιμάσει και τα 5/30 με προδιαγραφή 507.00 και ν'αλλάξει και φίλτρο.
Αφού θέλει να τα αλλάζει τόσο συχνά αρκούν ημισυνθετικά 10/40. Τα συνθετικά 5/40 δεν υπάρχει λόγος για τόσο συχνές αλλαγές
-
ΟΚ ,δοκίμασε πρώτα τα total και βλέπουμε
Ανέφερα τα elf 0W40 γιατί ένας φίλος μου είχε μηδενική κατανάλωση με
αυτά ,ενώ με το 5W40 της ίδιας εταιρίας τσιμπούσε αρκετά.Βέβαια στα 0W40 επειδή είναι μεγάλο το εύρος (0-40) χρησιμοποιούν ό,τι καλύτερο από πλευράς πρώτων υλών, κυρίως PAO ή PAO με λίγο group III.
Προσωπικά δε θα βλέπω λόγο ανησυχίας με τα 300V.
Και ο Ikar καλά τα λέει.
edit:
Ο χρήστης mirage έγραψε:
. Η κατάσταση τους μετά από 4000 χλμ με βάση τα λάδια που είναι πάνω στο ραβδί μέτρησης είναι πολύ χάλια απίστευτα μαύρα, τόσα μαύρα λάδια δεν έχω δεί ποτέ, εγώ μάλλον θα τα άλλαζα επιτόπου.Τώρα που το ξανασκέφτομαι αυτό ακούγεται αρκετά σοβαρό. Πολυ πιθανό να είναι βουλωμένη η βαλβίδα PCV (positive crackcase ventilation) . Ο leonp νομίζω το είχε αναφέρει παλιότερα σε κάποιο αλλο post.
Ποια είναι η βαλβίδα PCV Λεωνίδα?
Η βαλβίδα που ελέγχει τη ροή του αέρα για τις αναθυμιάσεις του κινητήρα. Μπορεί να έχει βουλώσει ανοικτή και να έχει πολλή μεγάλη ροή και να παρασέρνει λάδι. Θα έχει κακό ρελαντί και μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
τι ειναι αυτη η βαλβιδα?
Το σύστημα αναθυμιάσεων του κινητήρα δουλεύει ως εξής: υπάρχει ένα σωληνάκι που ρουφάει αέρα μετά το φίλτρο και ΠΡΙΝ τη πεταλούδα του γκαζιού και πηγαίνει στο κάλυμμα των βαλβίδων. Ο αέρας μετά περνά μέσα από το κινητήρα, το κάρτερ και πηγαίνει στην πολλαπλή εισαγωγής ΜΕΤΑ τη πεταλούδα του γκαζιού. Η βαλβίδα PCV βρίσκεται στα περισσότερα αυτοκίνητα στο καπάκι των βαλβίδων (στα honda είναι στη πολλαπλή εισαγωγής). Αυτή η βαλβίδα ρυθμίζει τη ροή του αέρα, εάν είναι ελαττωματική μπορεί να έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού.
Σε περίπτωση που ο κινητήρας έχει πολλές αναθυμιάσεις (τα ελατήρια χάνουν) και η κανονική ροή της βαλβίδας δεν επαρκεί για να απορροφήσει τις αναθυμιάσεις, τότε μόνο βγαίνουν οι επιπλέον αναθυμιάσεις από το επάνω σωληνάκι (ΠΡΙΝ τη πεταλούδα του γκαζιού).
Ισως πάλι κάποιο από τα μπεκ να έχει διαρροή καυσίμου και στο κάρτερ να καταλήγει άκαυστη βενζίνη που επιβαρύνει το λιπαντικό.
-
Αφού έχεις αδυναμία στα total ,παραθέτω ένα κομμάτι από τα FAQ που υπάρχει στο site της εταιρείας.
Does the oil have to be topped up ?
The engine oil level should be checked regularly to prevent incidents. A small amount of the oil that circulates in the engine is always burnt (an engine in good condition consumes between 0.2 and 0.5 liters of oil every 1,000 kilometers), but successive top-ups are no substitute for an oil change.Accordingly, it is natural that an engine consumes a small amount of oil, which can be offset by top-ups between oil changes; however, excessive need for top-ups can be an indication of mechanical problems (leaks, etc).
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
A small amount of the oil that circulates in the engine is always burnt (an engine in good condition consumes between 0.2 and 0.5 liters of oil every 1,000 kilometers)Κινητήρες που καίνε λιγότερο θα χαλάσουν πιο γρήγορα. Το λάδι που καίγεται είναι αυτό που μένει πάνω στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Αν οι κύλινδροι είναι πολύ γυαλιστεροί και δεν συγκρατούν λάδι, ο κινητήρας δεν καίει καθόλου λάδι αλλά φθείρεται περισσότερο.
-
Δηλαδή εάν ένα αυτοκίνητο δεν καίει σχεδόν καθόλου (κάτω από 0.2 l στα 15.000 km) τότε υπάρχει πάλι λόγος ανησυχίας;
Με τα 'μοντέρνα' διαστήματα αλλαγής λαδιών και με μία υποθετική κατανάλωση 0.25 l/Mm θα έπρεπε να συμπηρώνω συνολικά πλήρη ποσότητα λαδιού μεταξύ δύο 'κανονικών' αλλαγών. Δε λέω πως δεν προβλέπεται στις οδηγίες του κατασκευαστή, αλλά αν συνέβαινε κάτι τέτοιο δε θα αισθανόμουν καθόλου μα καθόλου άνετα. Τουλάχιστον αν το εργοστασιακό διάστημα αλλαγής λαδιών ήταν μεγαλύτερο από 5.000km...
-
Φυσικά και πρέπει να συμπληρώνεις λάδι ανάμεσα στις αλλαγές, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Κάποια φορά που αλλάζεις λάδια, μέτρησε τη ποσότητα λαδιού που βγαίνει από το κάρτερ, πρόσθεσε 0,3 λτρ. που παίρνει το φίλτρο και δες πόσο λιγότερο είναι σε σχέση με αυτό που γεμίζεις το κινητήρα. Π.χ. βγαίνουν 1,8λτρ. + 0,3λτρ φίλτρο = 2,1 λτρ μέχρι τα 3,3 λτρ που γεμίζει έλειπαν 1,2 λίτρα λάδι. (με 0,2-0,3 λτρ/1000χλμ κατανάλωση τα καίει σε 4-6.000 χλμ).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κινητήρες που καίνε λιγότερο θα χαλάσουν πιο γρήγορα. Το λάδι που καίγεται είναι αυτό που μένει πάνω στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Αν οι κύλινδροι είναι πολύ γυαλιστεροί και δεν συγκρατούν λάδι, ο κινητήρας δεν καίει καθόλου λάδι αλλά φθείρεται περισσότερο.Εντάξει, δεν είναι κακό να καίει λίγο λαδάκι ο κινητήρας. Αλλά όχι ότι θα χαλάσει κιόλας αν δεν καίει καθόλου.
-
TO VW GOLF CLUB HELLAS ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ 4TPOXOI ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΕΥΤYΧΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ -
Η VolksWagen παίζει μπάλα!
Η Kosmocar VW και η ΕΠΟ ανακοίνωσαν την έναρξη του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου VOLKSWAGEN JUNIORS που ξεκινάει στις 8 Ιανουαρίου 2006 θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς της E.Π.O. και τις διατάξεις της FIFA με τη συμμετοχή 1200 παιδιών ηλικίας 10 έως 12 ετών απ όλη την Ελλάδα, επιλεγμένων από τα τοπικά ποδοσφαιρικά σωματεία, που αποτελούν το φυτώριο των μελλοντικών μας εκπροσώπων στην Εθνική Ελλάδας.
H νικήτρια ομάδα που θα προκύψει από τον τελικό της 9ης Aπριλίου 2006, θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Juniors που οργανώνει η Volkswagen στη Γερμανία.Με αυτόν το μοναδικό τρόπο η Γερμανική εταιρεία και οι νέοι ανοίγουν το Μουντιάλ του 2006 αποδεικνύοντας ότι ο κόσμος του αυτοκινήτου όχι μόνο συμβαδίζει αλλά και στηρίζει την οικογένεια και τον αθλητισμό μέσα από το ποδόσφαιρο.
-
kalhspera sas,
phge proxtes o aderfos mou sthn antiproswpia kai tou eipan oti gia na taou alla3oun frena sto golf IV h8elan 200E + ergatika...
epeidh mou fanhke ligo akribo.... uparxei kapoios tropos gia na brw plhrofories gia times ulika ktlp gia frena? exw kai egw golf V opote 8a me tsou3ei argotera to 8ema...
euxaristw... -
Ο χρήστης gsolidak1 έγραψε:
kalhspera sas,
phge proxtes o aderfos mou sthn antiproswpia kai tou eipan oti gia na taou alla3oun frena sto golf IV h8elan 200E + ergatika...
epeidh mou fanhke ligo akribo.... uparxei kapoios tropos gia na brw plhrofories gia times ulika ktlp gia frena? exw kai egw golf V opote 8a me tsou3ei argotera to 8ema...
euxaristw...Εκεί παίζουν σε όλες τις αντιπροσωπείες, ενώ είναι ακόμα ακριβότερα αν έχουν αισθητήρα που σου ανάβει στο ταμπλώ.... Αν δεν πας εκεί ψάχνεις σε φρενά εκτός που φαντάζομαι θα σου κάνει και καλύτερη δουλειά και στ αίδια λεφτά θα σου βάλει καλύτερα υλικά.... Αν έχουν φαγωθεί και οι δισκόπλακες και αλλάξεις μόνο τακάκια χωρίς προεργασία στις δισκοπλάκες θα στα τελιώσει τα τακάκια πολύ πιο γρήγορα!!!!
-
Aν και ο αριθμός είναι πολύ μικρός, το μεταφέρω μήπως και έχει έρθει κανένα και προς Ελλάδα.
Από Flash.gr
Η VW ανακοίνωσε την ανάκληση 73 Passat προκειμένου να ελέγξει το σύστημα διεύθυνσης. Η εταιρία διαπίστωσε πως κάποιες βίδες στην κολώνα του τιμονιού δεν ήταν όσο έπρεπε σφιχτές, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει στο λασκάρισμά της. Η VW αναφέρει πως έχει ξεκινήσει ήδη τη διαδικασία επικοινωνίας με τους ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων, καλώντας τους στο συνεργείο για δωρεάν έλεγχο και τυχόν επιδιόρθωση.
Τα αυτοκίνητα που ανακαλούνται κατασκευάστηκαν το διάστημα μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαΐου του 2005 και οι αριθμοί πλαισίου τους είναι μεταξύ WVW3C6E001368 και WVW3C6E033535. Αν και δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση από την ελληνική αντιπροσωπεία, ο εξαιρετικά μικρός αριθμός των εμπλεκόμενων αυτοκινήτων, καθιστά δύσκολη την περίπτωση κάποιο από αυτά να έχει διατεθεί στην Ελλάδα. -
Η Volkswagen πρώτη στην Ευρώπη
Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Αυτοκινήτων κατέγραψε 1.416.000 ταξινομήσεις για τη VW στην Ευρώπη στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου Νοεμβρίου 2005. Το Νοέμβριο ταξινομήθηκαν 129.000 αυτοκίνητα, νούμερο που δίνει στην VW ένα μερίδιο 11,1%, δηλαδή περίπου 1,7% παραπάνω από τη Renault.
Το Golf ήταν το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην Ευρώπη με 500.000 πωλήσεις στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου Οκτωβρίου 2005, όπως τόνισε ο Dr Wolfgang Bernhard, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου στο Wolfsburg.
Τα άλλα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2005 εδραιώθηκαν πολύ γρήγορα στην αγορά.
Μεταξύ αυτών το Golf Plus, τα νέα Polo, Fox, Jetta, Beetle και Beetle Cabrio, Passat, Passat Variant και τέλος το Golf R32.
Επιπρόσθετα η VW παρουσίασε το νέο Eos στην Έκθεση της Φρανκφούρτης και το EcoRacer στην Έκθεση του Τόκιο.
«Αυτή τη στιγμή διαθέτουμε μια ολοκληρωμένη σειρά νέων μοντέλων», ανέφερε ο Dr Bernhard επισημαίνοντας ότι, «αυτή η επιτυχία δεν θα μας κάνει να επαναπαυτούμε στις δάφνες μας, αλλά θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας ώστε να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες μας». -
Τι μας επιφυλάσσει για το 2006 η VW
Πολλά και ενδιαφέροντα είναι τα νέα μοντέλα ή οι νέες εκδόσεις μοντέλων που ήδη υπάρχουν στην ελληνική αγορά της VW που θα έρθουν μέσα στο 2006. Αλλωστε η εταιρία είναι από εκείνες που διακρίνονται για το εύρος της γκάμας τους τόσο σε επίπεδο μοντέλων όσο και σε επίπεδο εκδόσεων.
Ξεκινώντας να πούμε πως μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, αναμένεται να έρθουν οι εκδόσεις 2.0 λίτρων FSI (150 ίπποι) και 2.0 TFSI (200 ίπποι) του νέου Jetta, αλλά και η κορυφαία έκδοση 3.2 V6 DSG 4Motion (250 ίπποι) του Passat. Στη συνέχεια και μέχρι τον Ιούνιο, η VW ετοιμάζεται να υποδεχτεί την έκδοση GTI του Polo με κινητήρα τούρμπο 1.8 λίτρων και 150 ίππους.
Στο ίδιο διάστημα αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι εκδόσεις 1.4 τούρμπο (140 ίπποι) του Touran και 1.4 Biturbo (170 ίπποι) του Golf. Τα καλά νέα ολοκληρώνονται με την έλευση του σπορ μοντέλου Eos, του πρώτου VW που εφοδιάζεται με μεταλλική ανοιγόμενη οροφή.
VW FORUM