-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Μεγαλυτερη σημασια εχει το πλάτος απο το μηκος του Suv, σχετικα με το ποσο δυσχαιραινει την κυκλοφορία.Π.χ. φαντασου ενα μηχανακι που θελει να προσπερασει φαρδυ suv, πρεπει να παει προσεκτικα διπλα του γιατι δεν βλέπει τιποτα οταν ειναι πισω του, αλλα και διπλα του να παει, παεο πολυ διπλα γιατι ειναι φαρδυ. Αυτο ισχυει και για τα αυτοκινητα που θελουν να το προσπερασουν. κατι σαν τα λεωφορεια που μπορει να πας να τα προσπερασεις και μπορει ενας πεζος να περναει το δρομο... Φυσικα υπάρχουν και αλλα προβληματα λογω μεγεθους. Πάντως ο περιορισμος που θετει στην κυκλοφορια το πλατος του δρομου ειναι πιο σημαντικος του μηκους οσο αφορα την ομαλη κυκλοφορια ολων οσων κινουνται μεσα στην Αθηνα.
**Δεν ξερω το σημαινει Euro IV, ξερω οτι τα Suv καιναι πολύ περισοτερο απο πιο φυιολογικα αυτοκινητα που καλυπτουν και αυτα το Euro IV. **Ειναι σαν να λες οτι το clio εχει 5 αστερια, το GODZILA suv εχει 5 οπoτε no problem σε μια συγκρουση. Προφανως το Euro IV ειναι μονο ΣΧΕΤΙΚΗ προδιαγραφη, οχι και απολυτη, σχετικη με την ιποδυναμη, τα κυβικα κτλ. Αν το Euro IV λαμβανε υποψιν και περιορισμους-constaints σε σχεση με τα κυβικα, την ιποδυναμη, (τις απολυτες τιμες) τον τοπο κυκλοφοριας με καποιον συντελεστη βαρυτητας, τοτε θα εβλεπες οτι το Euro IV δεν θα το καλυπταν τα GODZILA suv. Και αυτο θα ηταν το λογικο να συμβαινει με οποιοδηποτε περιορισμο εκπομπης ρυπων.
Θωρω δεδομενο πως το GODZILA suv, ειναι τοσο ογκωδη, που προκαλουν κυκλοφοριακο προβλημα (δηλαδη σε οσουν κινουνται με τροχους και ποδια) σε μια πολη με τοσο μεγαλες ανεπαρκειες σε υποδομες (δρομους-διαστασεις δρομων, πεζοδρομια, χαμηλη μεση ωριαια, παρκιγκ κτλ). και οταν λεω κυκλοφοριακο προβλημα δεν εννοω μονο κινηση. Οταν ο μεσος ορος ειναι τα αυτοκινητα που βλεπουμε συνηθως, το GODZILA suv ξεχωριζει με τα προβληματα που δημιουργει.
Αν μιλαμε για το Beverly hills τοτε παω πασο.
H προδιαγραφή Euro IV είναι ΑΠΟΛΥΤΗ κι όχι σχετική
μπορείς να δεις εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV
εξαρτάται μόνο αν είναι diesel ή βενζίνη, ή HGV, που δεν είναι σε καμία περίπτωση τα SUV
-
κανενα ελεος σε αυτους που παιρνουν τα καγιεν και δεν εχουν μετα φραγκα να τους βαλουν βενζινη.......
-
Για άλλη μια φορά βλέπουμε μπροστά μας ένα βλακώδες, ηλίθιο, άδικο, κομπλεξικό και ρατσιστικό μέτρο.
Τι να πω; Απλά στερείται οποιουδήποτε λογικού επιχειρήματος και επομένως απορρίπτεται στο σύνολή της σαν πρόταση.
Απαράδεκτο
ΥΓ: Τι πιο ανησυχητικό από το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Τι να πω; Απλά στερείται οποιουδήποτε λογικού επιχειρήματος και επομένως απορρίπτεται στο σύνολή της σαν πρόταση.
Αυτη ειναι η αποψη σου.
Εγω και πολλοι αλλοι πιστευουμε οτι δεν υπαρχει λογος να μετακινουνται αυτοκινητα τεραστιων διαστασεων και καταναλώσεων στην Αθήνα. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για να πάω απο το σπίτι μου (κοντά σε Αγ.Στέφανο) στου Ζωγράφου χρειάζομαι:
-25-30' με μοτοσυκλέτα
-30-50 λεπτά με αυτοκίνητο
-2 ώρες με ΜΜΜΔηλαδή αν είχα να διαλέξω αυτοκίνητο ή μέσα μαζικής μεταφοράς στη δευτερη περίπτωση θα έπρεπε κάθε μέρα να δαπανω 2-3 ώρες **επιπλέον **για πήγαινε-έλα....
Σε καταλαβαίνω. Μένω Καλλιθέα και όταν η δουλειά μου ήταν στον Άγιο Στέφανο έκανα παρόμοιους χρόνους. Μία φορά πήγα με ΜΜΜ (ηλεκτρικό μέχρι Κηφισιά και λεωφορείο μέχρι Άγιο Στέφανο) και χρειάστηκα κι εγώ 2 ώρες. Ε, δεν το ξανάκανα.
Σα δε ντρέπεσαι! Αμαξοκένταυρος έχεις γίνει και 'καβάλα πας στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάς'.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τι να πω; Απλά στερείται οποιουδήποτε λογικού επιχειρήματος και επομένως απορρίπτεται στο σύνολή της σαν πρόταση.
Αυτη ειναι η αποψη σου.
Εγω και πολλοι αλλοι πιστευουμε οτι δεν υπαρχει λογος να μετακινουνται αυτοκινητα τεραστιων διαστασεων και καταναλώσεων στην Αθήνα.καμία αντίρηση, στην 'πυρά' όλα τα μεγαλύτερα των 4,5 μέτρων στο κέντρο. Τέλος τα Octavia, Passat, C-Class, 316, Ε-Class, Sonata, Avensis κλπ. Επίσης στην πυρά RX-8, EVO, GTI, STI (ή μήπως δεν έχουν τεράστια κατανάλωση; )
Τα Jimny να κυκλοφορούν;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για να πάω απο το σπίτι μου (κοντά σε Αγ.Στέφανο) στου Ζωγράφου χρειάζομαι:
-25-30' με μοτοσυκλέτα
-30-50 λεπτά με αυτοκίνητο
-2 ώρες με ΜΜΜΔηλαδή αν είχα να διαλέξω αυτοκίνητο ή μέσα μαζικής μεταφοράς στη δευτερη περίπτωση θα έπρεπε κάθε μέρα να δαπανω 2-3 ώρες **επιπλέον **για πήγαινε-έλα....
Σε καταλαβαίνω. Μένω Καλλιθέα και όταν η δουλειά μου ήταν στον Άγιο Στέφανο έκανα παρόμοιους χρόνους. Μία φορά πήγα με ΜΜΜ (ηλεκτρικό μέχρι Κηφισιά και λεωφορείο μέχρι Άγιο Στέφανο) και χρειάστηκα κι εγώ 2 ώρες. Ε, δεν το ξανάκανα.
Σα δε ντρέπεσαι! Αμαξοκένταυρος έχεις γίνει και 'καβάλα πας στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάς'.
Ένοχος!
-
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω πως όλα αυτά θα καταλήξουν στα εξής:
- Έχεις μεγάλο όχημα; Πιάνεις χώρο. Δε θα κυκλοφορείς. (εκτός αν πληρώσεις...)
- Έχεις ρυπογόνο όχημα; Κάνεις κακό στην υγεία μας. Δε θα κυκλοφορείς. (εκτός αν πληρώσεις...)
- Θέλεις να κινείσαι τις ώρες αιχμής στο κέντρο; Εμποδίζεις. Δε θα κυκλοφορείς. (εκτός αν πληρώσεις...)
- Έχεις μονό αριθμό κυκλοφορίας τις ζυγές μέρες; Δε θα κυκλοφορείς. (εκτός αν πληρώσεις...)
- Έχεις ζυγό αριθμό κυκλοφορίας τις μονές μέρες; Δε θα κυκλοφορείς. (εκτός αν πληρώσεις...)
- Έχεις μικρό και βολικό αυτοκίνητο; Δεν μπορεί! Θα έχεις και δεύτερο! (κάτι θα βρούμε για να πληρώσεις έτσι κι αλλιώς...)
- Έχεις αυτοκίνητο γενικώς; Θα πληρώνεις όσα θέλουμε, όποτε θέλουμε, θα κυκλοφορείς όταν θέλουμε, και γενικώς.... θα πληρώνεις.
Για το καλό σου βρε κουτό...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι να πω; Απλά στερείται οποιουδήποτε λογικού επιχειρήματος και επομένως απορρίπτεται στο σύνολή της σαν πρόταση.
Αυτη ειναι η αποψη σου.
Εγω και πολλοι αλλοι πιστευουμε οτι δεν υπαρχει λογος να μετακινουνται αυτοκινητα τεραστιων διαστασεων και καταναλώσεων στην Αθήνα.καμία αντίρηση, στην 'πυρά' όλα τα μεγαλύτερα των 4,5 μέτρων στο κέντρο. Τέλος τα Octavia, Passat, C-Class, 316, Ε-Class, Sonata, Avensis κλπ. Επίσης στην πυρά RX-8, EVO, GTI, STI (ή μήπως δεν έχουν τεράστια κατανάλωση; )
Τα Jimny να κυκλοφορούν;
Καταρχην να λαβουμε υπόψιν μας αυτο που εχουμε ξεχασει εδω και καιρο:
To jeep ειναι οχημα ειδικης χρήσης.
Το jimny ειναι τρελο οχηματακι,οτι πρεπει για να σκαρφαλωνεις σε βουνα.
Αν καποιος το πηρε για την πολη ειναι κακιστη επιλογη γιατι ειναι πολυ σκληρο. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τι να πω; Απλά στερείται οποιουδήποτε λογικού επιχειρήματος και επομένως απορρίπτεται στο σύνολή της σαν πρόταση.
Αυτη ειναι η αποψη σου.
Εγω και πολλοι αλλοι πιστευουμε οτι δεν υπαρχει λογος να μετακινουνται αυτοκινητα τεραστιων διαστασεων και καταναλώσεων στην Αθήνα.καμία αντίρηση, στην 'πυρά' όλα τα μεγαλύτερα των 4,5 μέτρων στο κέντρο. Τέλος τα Octavia, Passat, C-Class, 316, Ε-Class, Sonata, Avensis κλπ. Επίσης στην πυρά RX-8, EVO, GTI, STI (ή μήπως δεν έχουν τεράστια κατανάλωση; )
Τα Jimny να κυκλοφορούν;
Καταρχην να λαβουμε υπόψιν μας αυτο που εχουμε ξεχασει εδω και καιρο:
To jeep ειναι οχημα ειδικης χρήσης.
Το jimny ειναι τρελο οχηματακι,οτι πρεπει για να σκαρφαλωνεις σε βουνα.
Αν καποιος το πηρε για την πολη ειναι κακιστη επιλογη γιατι ειναι πολυ σκληρο.Καταρχήν λοιπόν ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Το πρόβλημα είναι τα ΟΧΗΜΑΤΑ τεράστιων διαστάσεων και καταναλώσεων, όχι τα ΤΖΙΠ ή τα SUV.
Οπότε οτιδήποτε αναφέρεται μόνο σε ΤΖΙΠ είναι, εκ του πονηρού και δεν αποσκοπεί στη διευκόλυνση της κίνησης ή στην προστασία του περιβάλλοντος.
Το θέμα λοιπόν είναι να την πούμε στους κατόχους τζιπ. Ε, ας το πούνε ευθέως τουλάχιστον χωρίς να χρειάζεται να μας βγάλουν τρελούς με ηλίθιες δικαιολογίες.Εξάλλου τα SUV δεν αναφέρουν πουθενά στην άδεια κυκλοφορίας κάτι για ειδική χρήση. Διαφωνείς;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καταρχην να λαβουμε υπόψιν μας αυτο που εχουμε ξεχασει εδω και καιρο:
To jeep ειναι οχημα ειδικης χρήσης.
Το jimny ειναι τρελο οχηματακι,οτι πρεπει για να σκαρφαλωνεις σε βουνα.
Αν καποιος το πηρε για την πολη ειναι κακιστη επιλογη γιατι ειναι πολυ σκληρο.δικό του πρόβλημα δεν είναι αν το πήρε για την πόλη επειδή είναι σκληρό;
Μήπως πιάνει χώρο; καταναλώνει πολύ;
Αν διαχωρίσουν ποτέ τι σημαίνει τζιπ, 4x4 ή SUV (ποιοι; εδώ έχουν το Forester στα D στον ΣΕΑΑ ) ας απαραρέψουν και οποιοδήποτε άλλο επιβατικό ξεπερνά τα όρια.
Μέχρι τότε οι συγκοινωνιολόγοι (αυτοί το προτείνουν) είναι απλώς άσχετοι (έχουμε δει τα 'έργα τους')
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Καταρχην να λαβουμε υπόψιν μας αυτο που εχουμε ξεχασει εδω και καιρο:
To jeep ειναι οχημα ειδικης χρήσης.
Το jimny ειναι τρελο οχηματακι,οτι πρεπει για να σκαρφαλωνεις σε βουνα.
Αν καποιος το πηρε για την πολη ειναι κακιστη επιλογη γιατι ειναι πολυ σκληρο.δικό του πρόβλημα δεν είναι αν το πήρε για την πόλη επειδή είναι σκληρό;
Μήπως πιάνει χώρο; καταναλώνει πολύ;
Αν διαχωρίσουν ποτέ τι σημαίνει τζιπ, 4x4 ή SUV (ποιοι; εδώ έχουν το Forester στα D στον ΣΕΑΑ ) ας απαραρέψουν και οποιοδήποτε άλλο επιβατικό ξεπερνά τα όρια.
Μέχρι τότε οι συγκοινωνιολόγοι (αυτοί το προτείνουν) είναι απλώς άσχετοι (έχουμε δει τα 'έργα τους')
Δεν πιανει χωρο.Δεν καταναλωνει πολυ.
Κρυβει ομως ορατότητα απο τον πισω οδηγό. περισσότερο απο όσο μια λιμουζινα Χ μέτρων. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν πιανει χωρο.Δεν καταναλωνει πολυ.
Κρυβει ομως ορατότητα απο τον πισω οδηγό. περισσότερο απο όσο μια λιμουζινα Χ μέτρων.έχω αναφέρει ΠΟΛΛΑ παραδείγματα αυτοκινήτων που κρύβουν ορατότητα. Λιμουζίνες με κουρτινάκια, κάγκουρες με φιμέ τζάμια, πολυμορφικά, επαγγελματικά με αδιαφανείς πόρτες (Transit Connect, Berlingo) κλασικά επαγγελματικά (Transit, Transporter)
Να απαγορευτούν;
-
Δεν νομιζω οτι θα κατσουν να το ψιρισουν και πολυ.... θα πουν οτιδηποτε τζιποειδη ειναι πανω απο 2500 -3000 κυβικα ΤΕΛΟΣ, αποκλειεται απο το κεντρο.
Ετσι θα τσιμπησουν ολα τα μεγαλα και κατα λαθος και μερικα μικρα.....πχ maverick.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
έχω αναφέρει ΠΟΛΛΑ παραδείγματα αυτοκινήτων που κρύβουν ορατότητα. Λιμουζίνες με κουρτινάκια, κάγκουρες με φιμέ τζάμια, πολυμορφικά, επαγγελματικά με αδιαφανείς πόρτες (Transit Connect, Berlingo) κλασικά επαγγελματικά (Transit, Transporter)
ΤΑΞΙ!!!!!
Να απαγορευτούν;
**
ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!** -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Δεν νομιζω οτι θα κατσουν να το ψιρισουν και πολυ.... θα πουν οτιδηποτε τζιποειδη ειναι πανω απο 2500 -3000 κυβικα ΤΕΛΟΣ, αποκλειεται απο το κεντρο.Ετσι θα τσιμπησουν ολα τα μεγαλα και κατα λαθος και μερικα μικρα.....πχ maverick.
Και πολύ καλα θα κάνουν τελικά, η ψηφοφορία τη στιγμή αυτή ειναι 30 υπερ του μέτρου αυτού και 16 κατα και υποτίθεται εδω συχνάζουν άνθρωποι που αγαπούν το αυτοκίνητο και υποτίθεται είναι κάποιας σοβαρότητας.
Τι να περιμένουμε λοιπόν απο τον κομπλεξικό ανθρωπάκο που ζηλευει το τζιπ του γείτονα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν νομιζω οτι θα κατσουν να το ψιρισουν και πολυ.... θα πουν οτιδηποτε τζιποειδη ειναι πανω απο 2500 -3000 κυβικα ΤΕΛΟΣ, αποκλειεται απο το κεντρο.
Ετσι θα τσιμπησουν ολα τα μεγαλα και κατα λαθος και μερικα μικρα.....πχ maverick.
Και πολύ καλα θα κάνουν τελικά, η ψηφοφορία τη στιγμή αυτή ειναι 30 υπερ του μέτρου αυτού και 16 κατα και υποτίθεται εδω συχνάζουν άνθρωποι που αγαπούν το αυτοκίνητο και υποτίθεται είναι κάποιας σοβαρότητας.
Τι να περιμένουμε λοιπόν απο τον κομπλεξικό ανθρωπάκο που ζηλευει το τζιπ του γείτονα?
ακριβώς, υποτίθεται
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν πιανει χωρο.Δεν καταναλωνει πολυ.
Κρυβει ομως ορατότητα απο τον πισω οδηγό. περισσότερο απο όσο μια λιμουζινα Χ μέτρων.έχω αναφέρει ΠΟΛΛΑ παραδείγματα αυτοκινήτων που κρύβουν ορατότητα. Λιμουζίνες με κουρτινάκια, κάγκουρες με φιμέ τζάμια, πολυμορφικά, επαγγελματικά με αδιαφανείς πόρτες (Transit Connect, Berlingo) κλασικά επαγγελματικά (Transit, Transporter)
Να απαγορευτούν;
Τα σκουρα φιμε απαγορευονται.Επισης ειναι αρκετο δυσκολο να αρχισεις να βγαζεις κανονες για καθε αυτοκινητο ξεχωριστα.
Δεν θελουμε τζιπ στο κεντρο.Οχι γιατι ζηλευουμε.Γιατι μπουχτίσαμε.
Οχι για το μετρο ειναι πληρως δικαιο.Κανενα δεν ειναι.Αλλα γλυτωνουμε απο την καθε κυρατσα που διπλοπαρκαρει ημιφορτηγο 6.500 κυβικων για να αγορασει παπουτσια. -
Ετσι, να πεφτουν οι μάσκες, ΟΞΩ ΟΙ ΚΥΡΑΤΣΕΣ!!!!
(συνεχίζω)
ΟΞΩ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!
προτείνω να απαγορευτεί η κυκλοφορία σε Polo και Clio, όλο κάτι μπαζάκια τα οδηγάνε, τα αφήνουν με τα αλαρμ μπροστά σε περίπτερα κλπ και κλείνει η κυκλοφορία.
(κλπ)
long live the republic
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
long live the republicA la Guillotine!!!!
Aνάβει «κόκκινο» για τα τζιπ και στην Αθήνα