-
Η ουσία είναι πως με 50-60 το πολύ χιλιάδες φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο επιπέδου γενικής Ν σε ασφάλτινους ράλι-αναβάσεων (Ν/3 στο Αττικό και στο πρωτάθλημα αναβάσεων) με πολύ 'αγωνιστικό' χαρακτήρα.
Με ολο τον σεβασμο ειναι σαν να λεμε με ενα Azimut το καλοκαιρι περνας μουρλια. Κατι τετοια γραφονται εδω μεσα και μετα θα πρεπει να παιρνουμε δανειο για να πληρωσουμε το παραβολο στην ΕΛΠΑ.
-
Δεν καταλαβαίνω για τι απορείς...
Είπα πως 50-60 χιλιάρικα είναι λίγα ? Οχι -γιατί δεν είναι (για τους περισσότερους, για κάποιους όμως είναι 'λογικά')
Είπα πως πρέπει να το κάνεις ? Οχι -γιατί δε χρειάζεται (κάποιοι όμως μπορούν και θέλουν να το κάνουν)
Ανέφερα κάτι ψέμματα ? Οχι -γιατί έτσι είναι τα πράγματα (μέσες-άκρες)Μήπως κάθε τι που λέμε εδώ πρέπει πρώτα να σκεφτόμαστε αν θα προσβάλουμε την political correctness του Forum των 'Ελληνικών Αγώνων' και αν κάνει πάνω από 10000 ή αν είναι καλά λόγια για οποιονδήποτε να το αυτολογοκρίνουμε ?
-
Ειλικρινα με παρεξηγησατε. Δεν ειπα οτι ειπατε κατι ανακριβες ουτε οτι ειπατε οτι ειναι λιγα. Με αυτα που γραφονται πολλες φορες εδω μεσα δεν τιθεται θεμα αν ηταν political ccorrect νομιζω. Δεν μου φαινονται πολλα λεφτα για αγορα και προετοιμασια ενος καλα φτιαγμενου αγωνηστικου για καποιον που κανει πρωταθληματισμο.Ητε τρεχεις με ενα 106 των 10.000ε ητε με κατι που κανει 70.000ε κανεις αυτο που αγαπας και τελος. χρονο με τον χρονο ομως οτι μετατοπιζεται ο πηχης πιο ψιλα δεν μπορουμε να το αρνηθουμε. Καποτε ηταν οι Proflex τωρα ειναι οι Ohlins και παει λεγοντας. Απλα εχει χαθει καθε ενοια tou value for money.
Τελος αν δεν μπορουμε να πουμε μια καλη κουβεντα για εναν αλλο η ενα μπραβο μαλλον ουτε το παιδια μας θα μαθουν (αργω ακομα) τι θα πει fair play και και τοτε ουε και αλοιμονο ειδικα και γενικα. -
Εννοώ πως πολλές φορές στο παρόν Forum υπάρχει μια δική του 'political correctness' που δεν έχει σχέση με τη γνωστή αλλά είναι κάτι σαν:
ο 'Τι μας λες τώρα για αυτοκίνητα των 60000, εδώ δεν έχουμε να φάμε'
ο 'Μα τι λες συγχαρητήρια στον reddragon για την επίδοσή του, δεν έχεις ακούσει, ότι είναι μαϊμουδιάρης ?'Ελπίζω τώρα να κατάλαβες γιατί δεν κατάλαβα τα που είχες βάλει στην προηγούμενη δημοσίευσή σου (ΒΤW στο Forum μιλάμε γενικά στον ενικό )
Τώρα, επί της ουσίας για αυτό που λες για 'μετατόπιση του πήχυ'. Καταρχήν είναι φυσιολογικό να 'ανεβαίνει ο πήχυς' όσο ανεβαίνει ο συναγωνισμός.
Αυτό όμως δε σημαίνει πως ένας ικανός οδηγός χρειάζεται ντε και καλά Proflex ή Ohlins για να πρωταγωνιστήσει. Το παράδειγμα των Αμαξόπουλου και Χατζηρήγα, που στο 106 Cup πριν 2-3 χρόνια έκαναν χρόνους μέσα στην οκτάδα της γενικής ασφάλτινων ράλι με Bilstein νομίζω τα λέει όλα.
Στο κάτω-κάτω, δεν διασκεδάζεις μόνο όταν πρωταγωνιστείς, έτσι δεν είναι ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στο κάτω-κάτω, δεν διασκεδάζεις μόνο όταν πρωταγωνιστείς, έτσι δεν είναι ?+1.
Respect....
Ela omws poy den mas afhnoyne na to diaskedasoyme..... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
. Το παράδειγμα των Αμαξόπουλου και Χατζηρήγα, που στο 106 Cup πριν 2-3 χρόνια έκαναν χρόνους μέσα στην οκτάδα της γενικής ασφάλτινων ράλι με Bilstein νομίζω τα λέει όλα.
:
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ , ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΟΛΑ , ΚΑΙ Η ΓΡΙΝΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ , ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΤΖΗΡΗΓΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ , ΠΑΡΑΤΑΣΟΝΤΕ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ Ν4 Ν3 ΚΙΤΚΑΡΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΠΛΙΝ ΤΙΜΙΟ ΟΔΗΓΑΡΑ ΝΑ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ .
ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ .
ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ , ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΡΕΙ ΤΣΑΜΠΑ ΕΝΑ Ν3 ΠΑΛΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΤΣΙ . ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ , ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΥΡΑ ? -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ , ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΡΕΙ ΤΣΑΜΠΑ ΕΝΑ Ν3 ΠΑΛΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΤΣΙ .Γιατί ?
-
ΓΙΑΤΙ ΝΑΣΟ ΜΑΣ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΑ ΚΑΡΤ , ΑΝ ΗΤΑΝ Η ΣΕΙΡΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΑΥΤΗ .
ΚΑΙ ΜΕΤΑ , ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΕΝΑ Ν3 ΠΑΛΙΟ , ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 150+ ΑΛΟΓΑ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ , ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ .
Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΣΥΝΕΣΣΗ , ΠΙΣΤΕΥΩ .
-
Μην ξεχνάς όμως πως ένας νέος κατά τεκμήριο δεν έχει πολλά λεφτά και ούτε τη δυνατότητα να αλλάζει συχνά αυτοκίνητα ενώ κατά πάσα πιθανότητα το αγωνιστικό του αυτοκίνητο είναι και το 'πολιτικό' του.
Δε διαφωνώ πως στη θεωρία θα έπρεπε να πηγαίνει σταδιακά, αρχίζοντας μάλιστα από τα καρτ.
Ομως στην Ελλάδα, αν κάποιος δεν έχει 'φωτισμένους' γονείς, να το βάλουν από παιδάκι στα καρτ, αποκτά τη δυνατότητα (= οικονομική...) να τρέξει με καρτ όταν ήδη είναι πολύ μεγάλος για το άθλημα αυτό.
Αρα, τι θα πρότεινες για αρχή σε κάποιο νέο 18-22 ετών, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς της πρώτης παραγράφου ?
-
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΟΙ ΝΕΟΛΑΙΟΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ Ι.Χ. 1600ΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΛΙΤΡΑ , ΑΛΛΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑΚΑΚΙΑ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ , ΑΦΟΥ ΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ , ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΙΑΙΑ , ΚΑΠΣ , Ν1 , ΑΝΤΕ ΚΑΙ Ν2 .
ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ , ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΓΑ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΜΟΥ , ΑΝ ΕΙΧΑ -
ΟΚ, έχεις δίκιο. Θεωρώ όμως το Ν/3 ως ένα λογικό δεύτερο βήμα.
Και πάντα με την προϋπόθεση πως όταν είναι να γίνει αυτό το δεύτερο βήμα, ο νεαρός δεν θα έχει αλλάξει προτεραιότητες (πχ. γάμος-παιδιά κτλ) και θα συνεχίσει να ενδιαφέρεται για τους Ελληνικούς αγώνες.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ , ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΓΑ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΜΟΥ , ΑΝ ΕΙΧΑ
Enw an eixate eggonh?
-
Δεν ξερω αν εχει ανεβει ο συναγωνισμος η αν οι homologation τα τελειυταια χρονια περιλαμβανουν περισσοτερα πραγματα, γιατι δεν θυμαμαι οταν τρεχανε τα clio να επιτρεπονταν dog-box και μπλοκε αν παλυ καπου κανω λαθος
Δεν μιλαμε για λαικους ηρωες απλα οτι πλεον δεν μπορουμε, τουλαχιστον οικονομικα να πουμε οτι η Ν3 ειναι το επομενο βημα.Θελει εντελως αλλη εμπλοκη και αλλο budget απο ενα Ν2 αντε και Α6 που ο περισσοτερος κοσμος ξεκιναει (δεν λεω Ν1 γιατι μεχρι στιγμης σβηνει) και μακαρι τα micra ta 206 kai ta MG να τα δουμε σαν Ν1.
Το δηλιμα μαλλον ειναι Ν3 η Ν4 (για ασφαλτο)Αληθεια τα 1.3 rallye Ν1 τι θα γινουν οταν περασουν στην Ε ??
ΕΑ5 για ραλλυ που λογω μοτερ θελουν ενα σκασμο λεφτα και θα τρωνε ξυλο απο τα αλλα τα κακα Ε ή θα περιμενουμε να τα τρεξουμε κατευθειαν ιστορικα -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Υπενθυμίζω πάντως πως φέτος την ομάδα Ν στο πρωτάθλημα αναβάσεων την κέρδισε Ν/3
Ναι αλλά των 70.000 Ευρώ.....
Μήπως υπερβάλλεις ? Απ΄ όσο ξέρω κάνει γύρω στις 50000.
Για βάλε τα κάτω και πες μου τι είναι που κάνει 40000 ευρώ εκτός από το βασικό αυτοκίνητο των 30000...Νάσο μου η πρώτη περσινή εξέλιξη είχε κοστίσει περίπου 25-30.000 ευρώ για τα πάντα...Οπότε το φετινό αυτοκίνητο κοστίζει σίγουρα πάνω από 60.000 κάτι μπορεί να το επιβεβαιώσει ο Μάριος ή ο Κώστας αν μας διαβάζουν...... ...(Μόνο δυο σετάκια από 17'άρες να βάλεις...φτάνει...Σκέψου.....Σασμάν.....Μοτέρ....είμαι ΣΧΕΔΟΝ βέβαιος για τα λεγόμενά μου... ...)
το αυτοκινητο του Μαριου εχει κοστισει 70000 ευρω χωρις λαστιχα μετα την τελευταια εξελιξη!!ειμαι σιγουρος για αυτα που σας λεω!
-
Παλικαρια καλημερα.Η δικη μου γνωμη ειναι οτι ο καθε νεος μπορει να ξεκινησει με οτιδηποτε αυτος μπορει να αγορασει.Απλα ολοι οι πιτσιρικαδες (και γω πιτσιρικας ειμαι22) θελουν να μπουν στους αγωνες και να πρωταγωνιστησουν με το καλημερα.Ε αυτο δε γινεται!!!Αν δε γινουν προπονησεις και αγωνιστικα km δε προκειται να πρωταγωνιστησουν ποτε.Οποτε οτι αυτοκινητο και να παρουν ειναι καλο για να ξεκινησουν αρκει να γινουν τα παραπανω.Δε θελουν βιασυνες και υπερβολες οι αγωνες.Στην αρχη ολοι τρωνε το ξυλο της αρκουδας απο κει και περα οποιος εχει υπομονη θα παει μπροστα!Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη και αν κανω καπου λαθος διορθωστε με
-
Ο χρήστης akiskal έγραψε:
Παλικαρια καλημερα.Η δικη μου γνωμη ειναι οτι ο καθε νεος μπορει να ξεκινησει με οτιδηποτε αυτος μπορει να αγορασει.Απλα ολοι οι πιτσιρικαδες (και γω πιτσιρικας ειμαι22) θελουν να μπουν στους αγωνες και να πρωταγωνιστησουν με το καλημερα.Ε αυτο δε γινεται!!!Αν δε γινουν προπονησεις και αγωνιστικα km δε προκειται να πρωταγωνιστησουν ποτε.Οποτε οτι αυτοκινητο και να παρουν ειναι καλο για να ξεκινησουν αρκει να γινουν τα παραπανω.Δε θελουν βιασυνες και υπερβολες οι αγωνες.Στην αρχη ολοι τρωνε το ξυλο της αρκουδας απο κει και περα οποιος εχει υπομονη θα παει μπροστα!Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη και αν κανω καπου λαθος διορθωστε με+1.
Swstos o akhs -
Εγω παλι πιστευω οτι πρεπει να ξεκινησει κανεις απο κατι φυσιολογικο,ειδικα αν δεν εχει κανει καρτ και δεν ξερει τα βασικα.
Με κατι υπερβολικο,ξεκινας,πυροβολεις και σχεδον οποιον παρει ο χαρος.
Δεν θα ειναι γραμμικη η βελτιωση ,ενω καποια στιγμη θα ειναι και πλασματικη οταν σε καποιον-καποιους αγωνες ελεω μετριου ανταγωνισμου με ενα καλο αμαξι,βλεπεις οτι βγαινουν και καποια αποτελεσματα που ομως,οδηγικα μπορει να μην ειναι οριακα.Αυτο ομως δεν θα το μαθεις ποτε,και μετα ερχεται η στασιμοτητα η η μετριοτητα.
Για να υπαρξει βελτιωση θεωρω οτι ειναι απαραιτητη η αναρριχηση και σε χωρες οπως η δικη μας ειναι λιγα τα σκαλοπατια.Ειναι πολυ ευκολο να επιλεξει κανεις ενα απο τα υψηλοτερα βασιζομενος ομως μονο στο μεσο και οχι στον ιδιο του τον εαυτο.Οποτε και θα δυσκολευτει να δει τα οδηγικα λαθη που του κοστιζουν.
Υπαρχουν αρκετα παραδειγματα οχι μεγαλων ηλικιακα οδηγων που πιστευω οτι αν επιλεγαν πιο στρωτη αναρριχηση θα μου αρεσαν περισσοτερο στο ματι. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό όμως δε σημαίνει πως ένας ικανός οδηγός χρειάζεται ντε και καλά Proflex ή Ohlins για να πρωταγωνιστήσει. Το παράδειγμα των Αμαξόπουλου και Χατζηρήγα, που στο 106 Cup πριν 2-3 χρόνια έκαναν χρόνους μέσα στην οκτάδα της γενικής ασφάλτινων ράλι με Bilstein νομίζω τα λέει όλα.
Και να ήταν μπιλστάιν καλά θα ήταν!!!
Λέντα λαδιού, από το 1996-7, μεταμόσχευση από το 1300άρι Ραλί, και άμα στρίψει ανάβω καντήλι!!!
Δυστυχώς οι μεταδόσεις είναι λίγο πολύ αναγκαίες για καινούρια αμάξια που έχουν μακρυά κιβώτια...
Πχ το 16ν Ραλί ήταν ψιλογιακλάμματα προ κορωνοπηνίου... Έπιανε μεγαλύτερη τελική με 4η αντί 5η!!!
Και αυτά το 106 ΡΑΛΙ, σκεφτείτε τα νεώτερα...Από την άλλη βέβαια φτάσαμε οι κορυφαίοι χεράδες της Ν2 στην ανάβαση Αιγείρας του 2002 που είχα πάει να ρίχνουν του επίσης κορυφαίου χερά Κοσμόπουλου, ο οποίος μόλις είχε έρθει 3ος ΓΕΝΙΚΗΣ σε ανάβαση στη Βουλγαρία, και 3ος Γενικής επίσης σε ράλι στη Γιουγκοσλαβία... Και το αμάξι του ήταν Α6 ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ!!!
Από εκεί που τρέχαμε Ν2 (ραλι) το 2001 και κερδίσαμε άνετα την κλάση και σε χρόνους ήμασταν οριακά στην δεκάδα του 106 καπ (στο οποίο δεν προσμετρούσαμε βέβαια) φτάσαμε την επόμενη χρονιά με το κιτ του καπ να έχουμε πιο αργό αμάξι από... τα Ν2 (αναβάσεων)!!!!
Οπότε δύσκολα θα μπει κάποιος στο χώρο, και ακόμη πιο δύσκολα θα εξελιχθεί, μιας και μέχρι να τα ακουμπήσει και να φτιάξει καλό αμάξι δεν θα τον ξέρει ούτε η μάνα του, θα ξεμείνει από λεφτά, θα πάψει και τους αγώνες...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΟΚ, έχεις δίκιο. Θεωρώ όμως το Ν/3 ως ένα λογικό δεύτερο βήμα.Οχι δεν ειναι ετσι!!!!!!
Δεν ειναι πιο φθηνό απο ενα Ν4....
Δεν σου δίνει την ιδια ευχαρίστηση σαν αυτοκίνητο(αλλο η τετρακίνηση και τα 250 αλογα).........
Δεν εχεις τις ιδιες επιδόσεις(αν δεν εισαι καλός χάνεις και απο Ν2)
Δεν μπορείς να τρέξεις οπου θέλεις!!!!(στην ασφαλτο δεν συμπληρώνει,στα χώματα δεν παει-σπάει,στα σπριντ χάνει απο καλά Ε)
Απο αξιοπιστία δεν ξέρω,το μόνο που μπορώ να πώ ειναι οτι το Μιτσου δεν σπάει δεν χαλάει......
Αυτά....... -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
ΟΚ, έχεις δίκιο. Θεωρώ όμως το Ν/3 ως ένα λογικό δεύτερο βήμα.
Οχι δεν ειναι ετσι!!!!!!
Δεν ειναι πιο φθηνό απο ενα Ν4....Ακόμα και αν του Ξανθάκου κόστισε 70000, πόσο κάνει ένα Ν/4 ? (από καινούργιο, όπως του Ξανθάκου, όχι μεταχειρισμένο). Καλά, κορυφαίο κάνει 130000+, αλλά ακόμα και 'Ελληνικής συναρμολόγησης' με λιγότερα από 80000-90000 βρίσκεις άκρη ?
Χώρια η συντήρησηΔεν σου δίνει την ιδια ευχαρίστηση σαν αυτοκίνητο(αλλο η τετρακίνηση και τα 250 αλογα).........
Αλλο τα 1500 κιλά κενό στις κατηφόρες
Αν τα βάλεις κάτω θα δεις πως ένα Ν/3 έχει καλύτερα κιλά/ίππο (~1100 κιλά, ~210 άλογα --> 5,23 ενώ το Ν/4 ~1400 κιλά, ~260 άλογα --> 5,38 ). Φυσικά το Ν/4 δεν παίζεται σε επιταχύνσεις και όταν γλυστράει λόγω τετρακίνησης αλλά αμφιβάλλω πως είναι γρηγορότερο σε όλες τις συνθήκεςΔεν εχεις τις ιδιες επιδόσεις(αν δεν εισαι καλός χάνεις και απο Ν2)
Και από τα Α/5 μπορείς να χάσεις με Ν/4 αν δεν είσαι καλός, τι αποδεικνύει αυτό ?
Δεν μπορείς να τρέξεις οπου θέλεις!!!!(στην ασφαλτο δεν συμπληρώνει,στα χώματα δεν παει-σπάει,στα σπριντ χάνει απο καλά Ε)
Στην άσφαλτο υπό συνθήκες πας για γενική Ν, συμπληρώνει-δε συμπληρώνει η Ν/3
Στο χώμα έχεις δίκιο
Στα σπριντ ? Πάει κανένα Ν εκτός από Ν/4 σε σπριντ με τον κανονισμό που τους βάζει όλους (Α, Ν, Ε) να ανταγωνίζονται με κλάσεις κυβισμού ? ( θα διορθωθεί του χρόνου αυτό ως προς τους κανονισμούς και ελπίζω να πηγαίνουν στα σπριντ περισσότερα Ν)Απο αξιοπιστία δεν ξέρω,το μόνο που μπορώ να πώ ειναι οτι το Μιτσου δεν σπάει δεν χαλάει......
Δεν ξέρω. Πάντως αν σπάσει, την πάτησες
N3!Μια κλάση υποτονική...