Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
ΟΚ, έχεις δίκιο. Θεωρώ όμως το Ν/3 ως ένα λογικό δεύτερο βήμα.
Οχι δεν ειναι ετσι!!!!!!
Δεν ειναι πιο φθηνό απο ενα Ν4....
Ακόμα και αν του Ξανθάκου κόστισε 70000, πόσο κάνει ένα Ν/4 ? (από καινούργιο, όπως του Ξανθάκου, όχι μεταχειρισμένο). Καλά, κορυφαίο κάνει 130000+, αλλά ακόμα και 'Ελληνικής συναρμολόγησης' με λιγότερα από 80000-90000 βρίσκεις άκρη ?
Χώρια η συντήρηση
Δεν σου δίνει την ιδια ευχαρίστηση σαν αυτοκίνητο(αλλο η τετρακίνηση και τα 250 αλογα).........
Αλλο τα 1500 κιλά κενό στις κατηφόρες
Αν τα βάλεις κάτω θα δεις πως ένα Ν/3 έχει καλύτερα κιλά/ίππο (~1100 κιλά, ~210 άλογα --> 5,23 ενώ το Ν/4 ~1400 κιλά, ~260 άλογα --> 5,38 ). Φυσικά το Ν/4 δεν παίζεται σε επιταχύνσεις και όταν γλυστράει λόγω τετρακίνησης αλλά αμφιβάλλω πως είναι γρηγορότερο σε όλες τις συνθήκες
Δεν εχεις τις ιδιες επιδόσεις(αν δεν εισαι καλός χάνεις και απο Ν2)
Και από τα Α/5 μπορείς να χάσεις με Ν/4 αν δεν είσαι καλός, τι αποδεικνύει αυτό ?
Δεν μπορείς να τρέξεις οπου θέλεις!!!!(στην ασφαλτο δεν συμπληρώνει,στα χώματα δεν παει-σπάει,στα σπριντ χάνει απο καλά Ε)
Στην άσφαλτο υπό συνθήκες πας για γενική Ν, συμπληρώνει-δε συμπληρώνει η Ν/3
Στο χώμα έχεις δίκιο
Στα σπριντ ? Πάει κανένα Ν εκτός από Ν/4 σε σπριντ με τον κανονισμό που τους βάζει όλους (Α, Ν, Ε) να ανταγωνίζονται με κλάσεις κυβισμού ? ( θα διορθωθεί του χρόνου αυτό ως προς τους κανονισμούς και ελπίζω να πηγαίνουν στα σπριντ περισσότερα Ν)
Απο αξιοπιστία δεν ξέρω,το μόνο που μπορώ να πώ ειναι οτι το Μιτσου δεν σπάει δεν χαλάει......
Δεν ξέρω. Πάντως αν σπάσει, την πάτησες