-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=660062&lngDtrID=251Ενδιαφέρον ακούγεται... (εκ πρώτης όψεως)
Και αν έρθουν ανταγωνιστές,σε ποιό δίκτυο θα βάλουν σύγχρονα τρένα.Στο υπέροχο ήδη υπάρχον;
-
Με απλά λόγια, θα κοπούν οι 'μη κερδοφόρες γραμμές' και το εισιτηριο θα πετάξει στα ύψη.Μια μη κερδοφόρα γραμμή, είναι και η Καλαμάτα -Πάτρα.(πιθανότατα και άλλες που δε γνωρίζω)
Τώρα για το πώς θα μετακινούνται οι ...μη έχοντες μάλλον θα επιληφθεί η μεταφυσική. (με αραμπά ίσως;; )
Για να δούμε όμως,νωρίς είναι ακόμα. -
Ο χρήστης dazed έγραψε:
Σωστά όλα αυτά αλλά με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν και ΜΜΜ ικανά να καλύψουν την κίνηση επιβατών που θα δημιουργήσει ο προαστιακός. Αυτό που μαθαίνω εγώ είναι ότι έχουν ένα λεοφωρείο το οποίο πηγαινοέρχεται στο κέντρο της πόλης (άκουσα κάτι για 40') χωρίς άλλες υποδομές. Κάτι αντίστοιχο με τους σταθμούς μετρό της Αθήνας δλδ που δεν έχουν καμία πρόβλεψη για θέσεις πάρκινγκ, ακυρώνοντας στην ουσία την (ομολογουμένως μεγάλη) αξία του μέσου.40 λεπτά ( ) άκουσες η τέσσερα (4) ; Γιατί πάνω από πέντε λεπτά δεν είναι με τίποτα η απόσταση του σταθμού του προαστιακού από το κέντρο της πόλης.
Και όσον αφορά τις θέσεις στάθμευσης στο σταθμό του προαστιακού της κορίνθου έχει πάρα πολλές (λένε 500 αλλα΄δεν έχω πάει)...
.
-
Δεν έχω δική μου γνώμη για το θέμα μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει τον προαστιακό αλλά από μια εκπομπή που άκουσα (στο ΣΚΑΙ) έλεγαν ότι το παρκινγκ ήταν μόνιμα γεμάτο και τα δρομολόγια κάθε 40' (όχι 40'απόσταση )
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=660062&lngDtrID=251
Ενδιαφέρον ακούγεται... (εκ πρώτης όψεως)
Και αν έρθουν ανταγωνιστές,σε ποιό δίκτυο θα βάλουν σύγχρονα τρένα.Στο υπέροχο ήδη υπάρχον;
σύμφωνα με το άρθρο θα μπορούν οι ιδιώτες να επεκτείνουν/συντηρούν το δίκτυο
-
Ο χρήστης dazed έγραψε:
Δεν έχω δική μου γνώμη για το θέμα μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει τον προαστιακό αλλά από μια εκπομπή που άκουσα (στο ΣΚΑΙ) έλεγαν ότι το παρκινγκ ήταν μόνιμα γεμάτο και τα δρομολόγια κάθε 40' (όχι 40'απόσταση )Α ok, δε γνωρίζω πόσο συχνά είναι τα δρομολόγια των λεωφορείων.
Όσο για το πάρκινκ μου φαίνεται δύσκολο να είναι συνεχώς γεμάτο, τόσοι χρησιμοποιούν αυτό το τρένο ήδη;
Αν περάσω θα ρίξω μια ματιά...
.
-
Ίσως έχει να κάνει το γεγονός ότι αναφέρονταν στην πρώτη (δωρεάν ) εβδομάδα λειτουργίας. Αν έχω καταλάβει καλά από τα ρεπορτάζ πάντως, τώρα πια είναι και αυτός ότι και το τραμ.. τρένο φάντασμα..
-
.
Ο χρήστης dazed έγραψε:
Ίσως έχει να κάνει το γεγονός ότι αναφέρονταν στην πρώτη (δωρεάν ) εβδομάδα λειτουργίας. Αν έχω καταλάβει καλά από τα ρεπορτάζ πάντως, τώρα πια είναι και αυτός ότι και το τραμ.. τρένο φάντασμα..Από ό,τι έχω ακούσει το χρησιμοποιούν πολλοί που μετακινούνται λόγω εργασίας/σπουδών. Ειδικά τα πρωινά έχει πολύ κόσμο (όχι βέβαια τόσο όσο με τους ανεπίσημους δοκιμαστές a.k.a. τσαμπατζήδες).
.
-
Πρέπει να γίνει κάτι στο Αεροδρόμιο γιατί πολλοί ξένοι και αρκετοί Έλληνες παίρνουν τον Προαστιακό για Αθήνα και δεν προσέχουν ότι πάει καρφί Κόρινθο και βλέπεις τους Έλληνες να το παίρνουν χαμπάρι μόλις πιάσει θαλασσίτσα και οι δε τουρίστες μόλις φθάσουν Κόρινθο ρωτούν Where is Athens plz?????
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Με απλά λόγια, θα κοπούν οι 'μη κερδοφόρες γραμμές' και το εισιτηριο θα πετάξει στα ύψη.Μια μη κερδοφόρα γραμμή, είναι και η Καλαμάτα -Πάτρα.(πιθανότατα και άλλες που δε γνωρίζω)
Τώρα για το πώς θα μετακινούνται οι ...μη έχοντες μάλλον θα επιληφθεί η μεταφυσική. (με αραμπά ίσως;; )
Για να δούμε όμως,νωρίς είναι ακόμα.Ας είναι καλά το ΚΤΕΛ...
Μόνο η γραμμή Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι κερδοφόρα.Και αυτό επειδή έχουν γίνει πολλά έργα υποδομής.Το δίκτυο της Πελοπονήσσου είναι για τα μπάζα.6,5-7 ώρες για την Καλαμάτα,την ίδια στιγμή που το λεωφορείο κάνει μόνο 4 ώρες,είναι πολλές.Λογικό είναι να μην έχει κόσμο.Θυμάμαι πριν 3 χρόνια περίπου ένα ατύχημα που έγεινε κοντά στο σταθμό του Ίσσαρη,όταν μια Αυτοκινητάμαξα (αυτές που πήγαιναν Χαλκίδα και Λουτράκι) έπεσε στον γκρεμό,κι ευτυχώς υπήρχαν μεγάλα δέντρα και το συγκράτησαν,που είχε πει ο τότε υπουργός μεταφορών κ.Βερελής ότι θα εκσυγχρονιστεί η γραμμή.Μετά απο 2-3 ημέρες θα ερχόμουν απο τη Μεσσηνία στην Αθήνα.Μέχρι εκείνη την ημέρα είχε 4 δρομολόγια.Ένα πρωινό,ένα μεσημέρι,ένα απόγευμα κι ενα νυχτερινό.Μετά το ατύχημα 'έκοψαν' τα 2 δρομολόγια!!!Ο εκσυγχρονισμός που έλεγε ο κ.Βερελής!!!!Μετά έγεινε κι αλλο ατύχημα κοντά στην Τρίπολη.Έχουν ξηλώσει τις γραμμές και ακόμα να τις φτιάξουν.Δε νομίζω να προλάβω να ξαναπάω στην Καλαμάτα με το τραίνο...Κρίμα,και το τοπίο στην Αρκαδία και στην είσοδο της Μεσσηνίας είναι καταπληκτικό...
-
.
Ο χρήστης dazed έγραψε:
.Δεν έχω δική μου γνώμη για το θέμα μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει τον προαστιακό αλλά από μια εκπομπή που άκουσα (στο ΣΚΑΙ) έλεγαν ότι το παρκινγκ ήταν μόνιμα γεμάτο και τα δρομολόγια κάθε 40' (όχι 40'απόσταση )
.
.
Α ok, δε γνωρίζω πόσο συχνά είναι τα δρομολόγια των λεωφορείων.
Όσο για το πάρκινκ μου φαίνεται δύσκολο να είναι συνεχώς γεμάτο, τόσοι χρησιμοποιούν αυτό το τρένο ήδη;
Αν περάσω θα ρίξω μια ματιά...
.
Πέρασα εχτές και έριξα μια ματιά στο χώρο στάθμευσης του σταθμού της Κορίνθου. Αρκετά μεγάλος (δεν πρέπει να είναι ψέμα το ότι χωράει 500 αυτοκίνητα) και γεμάτος κατά 40% με 50% περίπου. Πολύς κόσμος πρέπει να χρησιμοποιεί τον προαστιακό τελικά...
.
-
Aπο προσφατες συζητησεις και σχετικη εμπειρια για τη γραμμη Θεσσαλονικη-Βεροια-Εδεσσα οι εντυπωσεις ειναι πραγματικα εξαιρετικες απο καθε αποψη. Τιμη, ποιοτητα, ταχυτητα, ακρίβεια. Πραγματικος προαστειακος για τη Θεσσαλονικη αν και δεν ονομαζεται ετσι.
Πολυ καλες εντυπωσεις και απο το τρενο προς Δραμα, μονο που η βλακωδης χαραξη (μεσω Δοϊρανης - Σιδηροκαστρου) το αναγκαζει να κανει κατι λιγοτερο απο 3 ωρες (45 λεπτα πανω απο το ΚΤΕΛ).Πολυς κοσμος παντως διαπιστωνω οτι εχει μια αποψη για τα τρενα, η οποια πλεον δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Πολυ καλες εντυπωσεις και απο το τρενο προς Δραμα, μονο που η βλακωδης χαραξη (μεσω Δοϊρανης - Σιδηροκαστρου) το αναγκαζει να κανει κατι λιγοτερο απο 3 ωρες (45 λεπτα πανω απο το ΚΤΕΛ).Η χάραξη έγινε επί οθωμανικής περιόδου, οπότε είχε απόλυτη λογική για την εξυπηρέτηση των αναγκών της εποχής. Περνούσε από τη μέση του κάμπου!
Αντίστοιχα, η χάραξη Λαμίας-Δομοκού έγινε έτσι ώστε να μην πορεί να βληθεί η γραμμή από τα πυρά του πυροβολικού!
-
Στην κακή συνεννόηση του μηχανοδηγού με το σταθμαρχείο και την καθυστέρηση της ολοκλήρωση της φωτοσήμανσης που άρχισε πριν εννέα χρόνια και έπρεπε να έχει παραδοθεί πριν από τον Αύγουστο του 2004, αποδίδει ο ΟΣΕ το δυστύχημα.
RIP για τον μηχανοδηγό
-
Και το απίστευτο
ο σταθμάρχης στα Κιούρκα ... έστειλε τηλεγράφημα στο ένα τραίνο για να το ειδοποιήσει να διέλθει από το σταθμό!!!!!!!!!!!!!! τουλάχιστον έχουν ξεπεράσει την επόχη με τις φρυκτόριες!!!! -
50 χρονια πισω ειναι ο ΟΣΕ..... σε ολα του!
-
Κι οχι μονο ειναι πισω,αλλα αν δημοσιευοταν ο ισολογισμος του, η Ολυμπιακη θα έμοιαζε με παιδάκι που χρωσταει στον ψιλικατζή...
-
Εχω ακουσει οτι ταξιδευοντας απο Αθηνα για Θεσ\νικη και αντιστροφα εχεις την δυνατοτητα να παρεις και το αυτοκινητο σου μαζι. Κατα ποσο ισχυει αυτο και αν ξερετε τιποτα για τα κομιστρα, ρωταω πρωτα εδω και μετα στο ΟΣΕ για να ακουσω πρωτα δικες σας αποψεις για αυτη την υπηρεσια..βεβαια ο ΟΣΕ δεν αναφερει τιποτα στο site του
-
Ισχύει 100%. Τελευταία φορά που το έκανα ήταν επί δραχμών όμως, αν θυμάμαι καλά 30 χιλιάρικα το πήγαινε-έλα, αλλά δεν είναι μέτρο σύγκρισης αυτό. Πάρτους ένα τηλ.
-
Krus θα παρω τηλ αλλα θελω να μου πεις απο την εμπειρια σου πως σου φανηκε?
ΟΣΕ