Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προσπέρασμα στην Εθνική
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προσπέρασμα στην Εθνική
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    55
    174
    592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kacey last edited by

      Ο χρήστης NickNT έγραψε:

      ε όχι και να οδηγείς ήρεμος και αμέριμνος εγκατεστημένος στην λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας που είναι μόνο για προσπεράσεις και να παραπονιέσαι κι ολας που σου ανάβει ο άλλος τα φώτα μπας και ξυπνήσεις!!!!

      Ε, στο Μαλιακό καλή ώρα δεν υπάρχει λωρίδα κυκλοφορίας, και δε μπορεί ο κάθε π@π@ρ@ς να σου παίζει φώτα επειδή δε γουστάρεις να γεμίσεις τα φωτογραφικά άλμπουμ της τροχαίας.

      Αλλά υπάρχει και μια άλλη παράμετρος... εφ' όσον το όριο είναι 120, άντε 140 υπό ρεαλιστικές συνθήκες, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΦΩΤΑ Ο (ΙΔΙΟΣ) Π@Π@Ρ@Σ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ!!! Έλεος πια, ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήρεμα; Άμα γουστάρει κανείς καφριλίκια, να τα κάνει εκεί που τον παίρνει... όχι να του στρώσουμε και το κόκκινο χαλί!

      Και μη νομίζετε πως κινούμαι πάντα εντός ορίων, έχω κάνει κι εγώ τις βλακείες μου (φώτο από κινητό με τελικιασμένο κοντέρ και λοιπές ηλιθιότητες), αλλά όχι και να τρομάζω τον κόσμο για να σκοτωθώ μια ώρα νωρίτερα! Έλεος!!!

      Για να μην δυσανασχετησω τους υπολοιπους χρηστες, θα αποφυγω να γραψω πολλα και να φτασουμε παλι να γραφουμε 10+ σελιδες. Το βασικο ειναι το εξης:

      ειτε πας στο οριο, ειτε πιο κατω, ειτε (πολυ η λιγο) πιο πανω, ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανεις ακρη εφ'οσον σε πλησιαζει καποιος πιο γρηγορα απο πισω και να τον αφησεις να περασει. Αυτο ανεξαρτητως ταχυτητας. Αμα πας με 120, το οριο ειναι 120 και εγω θελω να παω με 200, θα κανεις ακρη να περασω ειτε σου αρεσει ειτε οχι.

      ΦΥΣΙΚΑ θα κανεις ακρη οταν μπορεσεις, οταν θα εχεις αδεια λωριδα διπλα σου, και εγω δεν θα ερθω να σου κολλησω απο πισω αν δεν μπορεις να αλλαξεις λωριδα.

      Αν ομως η μεσαια ειναι αδεια και εσυ εχεις αραξει με 120 στην αριστερη (αρα δεν ειχες βγει για να προσπερασεις αλλα επειδη ετσι σου καπνισε) και με αναγκασεις να κοψω (ενω θα επρεπε να εισαι στην μεσαια να μην ενοχλεις κανεναν), τοτε θα ακουσεις αρκετα μπινελικια. Αν δε, ενω μπορεις να πας στην μεσαια παραμενεις στην αριστερη επειδη 'εγω παω με το οριο αρα κατσε απο πισω και περιμενε', τοτε θα σε καβαλησω και λιγο, πριν σε περασω απο δεξια με μια σφηνα που θα θυμασαι για πολυ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kacey last edited by

        Ο χρήστης NickNT έγραψε:

        ε όχι και να οδηγείς ήρεμος και αμέριμνος εγκατεστημένος στην λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας που είναι μόνο για προσπεράσεις και να παραπονιέσαι κι ολας που σου ανάβει ο άλλος τα φώτα μπας και ξυπνήσεις!!!!

        Ε, στο Μαλιακό καλή ώρα δεν υπάρχει λωρίδα κυκλοφορίας, και δε μπορεί ο κάθε π@π@ρ@ς να σου παίζει φώτα επειδή δε γουστάρεις να γεμίσεις τα φωτογραφικά άλμπουμ της τροχαίας.

        Αλλά υπάρχει και μια άλλη παράμετρος... εφ' όσον το όριο είναι 120, άντε 140 υπό ρεαλιστικές συνθήκες, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΦΩΤΑ Ο (ΙΔΙΟΣ) Π@Π@Ρ@Σ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ!!! Έλεος πια, ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήρεμα; Άμα γουστάρει κανείς καφριλίκια, να τα κάνει εκεί που τον παίρνει... όχι να του στρώσουμε και το κόκκινο χαλί!

        Και μη νομίζετε πως κινούμαι πάντα εντός ορίων, έχω κάνει κι εγώ τις βλακείες μου (φώτο από κινητό με τελικιασμένο κοντέρ και λοιπές ηλιθιότητες), αλλά όχι και να τρομάζω τον κόσμο για να σκοτωθώ μια ώρα νωρίτερα! Έλεος!!!

        Για να μην δυσανασχετησω τους υπολοιπους χρηστες, θα αποφυγω να γραψω πολλα και να φτασουμε παλι να γραφουμε 10+ σελιδες. Το βασικο ειναι το εξης:

        ειτε πας στο οριο, ειτε πιο κατω, ειτε (πολυ η λιγο) πιο πανω, ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανεις ακρη εφ'οσον σε πλησιαζει καποιος πιο γρηγορα απο πισω και να τον αφησεις να περασει. Αυτο ανεξαρτητως ταχυτητας. Αμα πας με 120, το οριο ειναι 120 και εγω θελω να παω με 200, θα κανεις ακρη να περασω ειτε σου αρεσει ειτε οχι.

        ΦΥΣΙΚΑ θα κανεις ακρη οταν μπορεσεις, οταν θα εχεις αδεια λωριδα διπλα σου, και εγω δεν θα ερθω να σου κολλησω απο πισω αν δεν μπορεις να αλλαξεις λωριδα.

        Αν ομως η μεσαια ειναι αδεια και εσυ εχεις αραξει με 120 στην αριστερη (αρα δεν ειχες βγει για να προσπερασεις αλλα επειδη ετσι σου καπνισε) και με αναγκασεις να κοψω (ενω θα επρεπε να εισαι στην μεσαια να μην ενοχλεις κανεναν), τοτε θα ακουσεις αρκετα μπινελικια. Αν δε, ενω μπορεις να πας στην μεσαια παραμενεις στην αριστερη επειδη 'εγω παω με το οριο αρα κατσε απο πισω και περιμενε', τοτε θα σε καβαλησω και λιγο, πριν σε περασω απο δεξια με μια σφηνα που θα θυμασαι για πολυ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kacey last edited by

          Ο χρήστης NickNT έγραψε:

          ε όχι και να οδηγείς ήρεμος και αμέριμνος εγκατεστημένος στην λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας που είναι μόνο για προσπεράσεις και να παραπονιέσαι κι ολας που σου ανάβει ο άλλος τα φώτα μπας και ξυπνήσεις!!!!

          Ε, στο Μαλιακό καλή ώρα δεν υπάρχει λωρίδα κυκλοφορίας, και δε μπορεί ο κάθε π@π@ρ@ς να σου παίζει φώτα επειδή δε γουστάρεις να γεμίσεις τα φωτογραφικά άλμπουμ της τροχαίας.

          Αλλά υπάρχει και μια άλλη παράμετρος... εφ' όσον το όριο είναι 120, άντε 140 υπό ρεαλιστικές συνθήκες, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΦΩΤΑ Ο (ΙΔΙΟΣ) Π@Π@Ρ@Σ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ!!! Έλεος πια, ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήρεμα; Άμα γουστάρει κανείς καφριλίκια, να τα κάνει εκεί που τον παίρνει... όχι να του στρώσουμε και το κόκκινο χαλί!

          Και μη νομίζετε πως κινούμαι πάντα εντός ορίων, έχω κάνει κι εγώ τις βλακείες μου (φώτο από κινητό με τελικιασμένο κοντέρ και λοιπές ηλιθιότητες), αλλά όχι και να τρομάζω τον κόσμο για να σκοτωθώ μια ώρα νωρίτερα! Έλεος!!!

          Για να μην δυσανασχετησω τους υπολοιπους χρηστες, θα αποφυγω να γραψω πολλα και να φτασουμε παλι να γραφουμε 10+ σελιδες. Το βασικο ειναι το εξης:

          ειτε πας στο οριο, ειτε πιο κατω, ειτε (πολυ η λιγο) πιο πανω, ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανεις ακρη εφ'οσον σε πλησιαζει καποιος πιο γρηγορα απο πισω και να τον αφησεις να περασει. Αυτο ανεξαρτητως ταχυτητας. Αμα πας με 120, το οριο ειναι 120 και εγω θελω να παω με 200, θα κανεις ακρη να περασω ειτε σου αρεσει ειτε οχι.

          ΦΥΣΙΚΑ θα κανεις ακρη οταν μπορεσεις, οταν θα εχεις αδεια λωριδα διπλα σου, και εγω δεν θα ερθω να σου κολλησω απο πισω αν δεν μπορεις να αλλαξεις λωριδα.

          Αν ομως η μεσαια ειναι αδεια και εσυ εχεις αραξει με 120 στην αριστερη (αρα δεν ειχες βγει για να προσπερασεις αλλα επειδη ετσι σου καπνισε) και με αναγκασεις να κοψω (ενω θα επρεπε να εισαι στην μεσαια να μην ενοχλεις κανεναν), τοτε θα ακουσεις αρκετα μπινελικια. Αν δε, ενω μπορεις να πας στην μεσαια παραμενεις στην αριστερη επειδη 'εγω παω με το οριο αρα κατσε απο πισω και περιμενε', τοτε θα σε καβαλησω και λιγο, πριν σε περασω απο δεξια με μια σφηνα που θα θυμασαι για πολυ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Χμ, ναι. Συχνά πάντως κάποιοι σου κολλάνε ακόμα και την ώρα που κάνεις προσπέραση σε 3-4 αυτοκίνητα πηγαίνοντας πιο αργά από αυτούς. Δηλ. αν προσπερνάς με 120 αυτοκίνητα που πάνε με 80, έρχεται στον προφυλακτήρα σου με 140 ο άλλος και σου παίζει τα φώτα. Σιγά ρε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tiger last edited by

              Και μην ξεχνατε:

              Παντα υπαρχει το ενδεχομενο καποιος να βιαζεται γιατι εχει λογο.
              Μην αποφασίζετε εσεις γι αυτον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dmitspan last edited by

                Ο `Ελληνας είναι βλάκας? Γιατί το λέω αυτό: Στην Αττική Οδό γράφει στις πινακίδες να μη μένετε στην αριστερή ότι είναι για προσπέραση κάτι τέτοιο και οι περισσότεροι συμμορφώνονται, με το που βγεις όμως στην Εθνική όλοι μένουν κολλημένοι στην αριστερή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  enginekiller last edited by

                  Ο χρήστης kacey έγραψε:
                  ειτε πας στο οριο, ειτε πιο κατω, ειτε (πολυ η λιγο) πιο πανω, **ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ **να κανεις ακρη εφ'οσον σε πλησιαζει καποιος πιο γρηγορα απο πισω και να τον αφησεις να περασει. Αυτο ανεξαρτητως ταχυτητας. Αμα πας με 120, το οριο ειναι 120 και εγω θελω να παω με 200, θα κανεις ακρη να περασω ειτε σου αρεσει ειτε οχι.

                  Μπορεις να μου πεις που το αναφερει αυτο γιατι δεν ηξερα οτι ειναι κατωχυρομενο νομικα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Κ.Ο.Κ. Aρθρo 17
                    Πρoσπέρασμα - Kυκλoφoρία σε στoίxoυς
                    ...............................................
                    7. Oδηγός πoυ αντιλαμβάνεται ότι άλλoς oδηγός πρoτίθεται να τoν πρoσπεράσει, υπoxρεoύται να κινείται πλησίoν τoυ δεξιoυύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και να μην επιταxύνει την κίνησή τoυ. O oδηγός βραδέως κινoύμενoυ ή oγκώδoυς oxήματoς, τoυ oπoίoυ δεν είναι ευxερές και ασφαλές τo πρoσπέρασμα, λόγω της στενότητας ή της κατάστασης τoυ oδoστρώματoς, σε συνδυασμό με την πυκνότητα της αντιθέτως ερxόμενης κυκλoφoρίας, υπoxρεoύται να μειώνει την ταxύτητά τoυ και να πλησιάζει κατά τo δυνατό, στo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς, για να διευκoλύνει τo πρoσπέρασμα από oxήματα πoυ ακoλoυθoύν.
                    ...............................................

                    και

                    6. O oδηγός, υπoxρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όxημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, xωρίς κίνδυνo γι' αυτoύς πoυ πρoσπερνά.
                    Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάxιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oxήματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ xρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα, αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσxέρεια στoυς oδηγoύς ταxύτερων oxημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      pavleouras last edited by

                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                      Για να μην δυσανασχετησω τους υπολοιπους χρηστες, θα αποφυγω να γραψω πολλα και να φτασουμε παλι να γραφουμε 10+ σελιδες. Το βασικο ειναι το εξης:

                      ειτε πας στο οριο, ειτε πιο κατω, ειτε (πολυ η λιγο) πιο πανω, ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανεις ακρη εφ'οσον σε πλησιαζει καποιος πιο γρηγορα απο πισω και να τον αφησεις να περασει. Αυτο ανεξαρτητως ταχυτητας. Αμα πας με 120, το οριο ειναι 120 και εγω θελω να παω με 200, θα κανεις ακρη να περασω ειτε σου αρεσει ειτε οχι.

                      ΦΥΣΙΚΑ θα κανεις ακρη οταν μπορεσεις, οταν θα εχεις αδεια λωριδα διπλα σου, και εγω δεν θα ερθω να σου κολλησω απο πισω αν δεν μπορεις να αλλαξεις λωριδα.

                      Αν ομως η μεσαια ειναι αδεια και εσυ εχεις αραξει με 120 στην αριστερη (αρα δεν ειχες βγει για να προσπερασεις αλλα επειδη ετσι σου καπνισε) και με αναγκασεις να κοψω (ενω θα επρεπε να εισαι στην μεσαια να μην ενοχλεις κανεναν), τοτε θα ακουσεις αρκετα μπινελικια. Αν δε, ενω μπορεις να πας στην μεσαια παραμενεις στην αριστερη επειδη 'εγω παω με το οριο αρα κατσε απο πισω και περιμενε', τοτε θα σε καβαλησω και λιγο, πριν σε περασω απο δεξια με μια σφηνα που θα θυμασαι για πολυ...

                      Γενικά δε θα διαφωνήσω με αυτά λες. Η μόνη διαφωνία μου είναι ότι θα κάνεις δεξία όχι επειδή κάποιος πιο γρήγορος έρχεται από πίσω σου αλλά γιατί δεξία είναι ελεύθερο. Δηλαδή αν κινούμαι στην άδεια εθνική με 140 θα κατασκηνώσω αριστέρα και θα περιμένω να δω κάποιον να έρχεται για να κάνω δεξιά? Όχι. Από την άλλη όμως αν προσπερνάω με 140 στην αριστερή 10-15 αυτοκίνητα που κινούνται με 120 και σκάσεις εσύ με 180 δεν νομίζω ούτε ότι θα πρέπει να ανεβάσω χιλιόμετρα για να κάνω πιο γρήγορα (αν και εγώ θα ανέβαζα) ούτε ότι θα πρέπει να χωθώ ανάμεσα στα αυτοκίνητα που προσπερνάω για να περάσεις εσύ.

                      Πέρα από αυτα που πιστεύω ότι συμφωνούμε διαφωνώ στην αντίληψη που έχεις ότι δεν πρέπει να με ενδιαφέρει αν ο άλλος πάει με το όριο ή με το όριο *2. Γιατί πολύ απλά αν του φύγει θα σκοτωθούμε όλοι. Βέβαια θα συμφωνήσω ότι δεν είναι δουλειά δική μου να τον υποχρεώσω να πάει με το όριο κατασκηνώνοντας στην αριστερή με 120.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kacey last edited by

                        manosk

                        Οπως ειπα, ποτε δεν το κανω αυτο. Αν δεν μπορει ο αλλος να παει δεξια, δεν τον πιεζω και περιμενω μεχρι να μπορεσει. Αλλα συμβαινει και ακριβως το αντιθετο, αν μπορει να παει δεξια και δεν το κανει, γινομαι ακρως εκνευριστικος για εκεινον.

                        dmitspan

                        μπαααααα,αυτα last year. Για βγες τωρα σε ΑΟ να δεις τι γινεται. ΚΑΙ εκει, η δεξια λωριδα τωρα πια ειναι η πιο γρηγορη, οπως και σε ολους τους κεντρικους δρομους/ΕΟ της χωρας αυτης. Ευρωπη γιναμε, Αγγλια ειδικοτερα

                        enginekiller

                        οπως βλεπεις, εκει που λεει οτι υποχρεουται ο οδηγος να κανει ακρη αν δυσχεραινει πιο γρηγορα οχηματα, δεν λεει οτι υποχρεουται μονο οταν ειναι ο αλλος εντος οριων. Το αλλο που λεει καπου εκει στα ....... που εβαλε ο manosk ειναι οτι αυτος που θελει να βγει αριστερα για να προσπερασει, ΠΡΕΠΕΙ να συνυπολογισει την θεση ΚΑΙ την ταχυτητα αυτου που ειναι ηδη στην αριστερη και πλησιαζει και ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ αν υπαρχει περιπτωση να δημιουργησει κινδυνο στον επερχομενο της αριστερης.

                        Αυτο το γραφω για εκεινο το ανεκδιηγητο που ειχε γραφτει πιο παλια, οτι 'δεν θα κοψω εγω στα 80 (οταν πλησιαζω καποιον αργο στην μεσαια) για να μην κοψεις εσυ στα 120 (αλλα θα βγω μπροστα σου να προσπερασω και εσυ πρεπει να κοψεις ενω ερχεσαι απο πισω με περισσοτερα)'...

                        EDIT προς pavleouras

                        αν οταν σε πλησιασω, εισαι ηδη στην αριστερη κ προσπερνας 15 αυτοκινητα στην σειρα με +καποια χαω απο εκεινα, τοτε για εμενα προσωπικα πεφτεις στην περιπτωση 'δεν δυναμαι να κανω δεξια αμεσως' οποτε θα κοψω και θα σε αφησω ησυχο.

                        Αν ομως οταν σε πλησιαζω απο αριστερη, εισαι στην μεσαια και πλησιαζεις και εσυ καποιους πιο αργους της μεσαιας, τοτε δεν θελω να σε δω να βγαινεις μπροστα μου για να μην κοψεις εσυ στα οσα πανε εκεινοι αναγκαζωντας εμενα να πεσω στα οσα πας εσυ. Εκει πρεπει εσυ να περιμενεις (κοβωντας στα οσα πανε οι 'μεσαιοι' αν χρειαζεται) να περασω εγω και μετα να βγεις αριστερα να περασεις και εσυ.

                        Το ιδιο θα εκανα και εγω, γιατι η νοοτροπια που ακολουθω ειναι 'δεν μου φταιει σε τιποτα ο αριστερος επειδη ετυχε εγω που ειμαι στην μεσαια, να πετυχω μπροστα μου καποιους ακομα πιο αργους'.

                        Το ακρως εκνευριστικο για μενα ειναι κατι τυποι που ενω δεν προσπερνανε καποιον, ενω η μεσαια ειναι αδεια καθονται στην αριστερη (ανεξαρτητως). Και αυτο γιατι ακομα και αν κανουν ΑΜΕΣΩΣ ακρη οταν δουν καποιον απο πισω τους (πραγμα σπανιοτατο καθως συνηθως αργουν να παρουν χαμπαρι, απορεια της 'κατασκηνωτικης' λογικης που εχουν), εμενα με εχουν αναγκασει να κοψω απο τα πολλα στα 120, και μετα πρεπει φτου κ απο την αρχη να επιταχυνω.

                        Αμα ειχα Ferrari δεν θα με πειραζε το σταματα ξεκινα, αλλα τωρα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gfon last edited by

                          Δεν εχω κανενα προβλημα να κανω στην ακρη να περασει καποιος που θελει να κινηθει γρηγορα, και σπανιως ξεχνιεμαι στην αριστερη ωστε να αναγκαστει ο αλλος να μου θυμισει με κορνα η φωτα να παραμερισω.

                          Ελεγχω συνεχεια τον μεσαιο καθρεφτη και κανω δεξια απο μονος μου...

                          Δεν καταλαβαινω ομως αυτους οπου ενω η ΕΟ ειναι γεματο αυτοκινητα , εχει δλδ μεγαλη ροη σε ολες τις λωριδες, και βλεπεις τον Καραμητρο ερχεται απο πισω αναβει φωτα και λαμπακια να παραμερισεις .......

                          Που πα ρεεεεε!! και να περασεις ..... σε 10 μετρα ειναι αλλος και παει λεγοντας , καθως ολος ο δρομος εχει κινηση....

                          Αυτους δεν τους καταλαβαινω!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            Καλα ολα αυτα που λετε.
                            Ολα ξεκινανε βεβαια απο οτι τα ορια ειναι μεχρι 120 χλμ/ωρα και οχι υψηλοτερα και οτι τα αυτοκινητα μας παραδοξως(ακουγεται περιεργο,αλλα ετσι ειναι αφου πουθενα στην Ελλαδα δεν επιτρεπεται να πιανουμε παραπανω απο 120χλμ/ωρα) πιανουν πανω απο 120χλμ/ωρα.
                            Αληθεια ποιος ξερει να μας πει ποτε θεσπιστηκαν τα ορια 100 και αργοτερα(?) 120χλμ/ωρα ως μεγιστη ταχυτητα(στους πιο ανοικτους δρομους,ΕΟ,κλπ)
                            ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ,αυτο θα εξηγησει αρκετα.......
                            Οποιος ξερει ας το γραψει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kacey last edited by

                              Προς GFON

                              αυτους, ουτε εγω...

                              Προς Amaxopoulos

                              τα ορια σωστα ειναι αυτα που ειναι, γιατι αφορουν ολα τα αμαξια (καλα, κακα, χρεπια, επικινδυνα) και ολες τις συνθηκες (βροχη, ηλιο, κινηση, αδειους δρομους).

                              αυτο που θα επρεπε να εφαρμοζεται ειναι ή μεταβλητα ορια αναλογα με τις συνθηκες, ή σωστη κριση κατα την επιτελεση του καθηκοντος απο τα ΟΡΓΑΝΑ...Να γραφεις αναλογα με το τι οδηγαει ο καθενας, οχι λογω χρηματων και status αλλα γιατι αλλες δυνατοτητες εχει το Mondeo μου που ειναι φτιαγμενο για ταξιδια με πολλα χαω, και αλλες το Lada μου που αν και εχει ΚΤΕΟ κανονικα και αλαδωτα, δεν κανει για μεγαλες ταχυτητες. Μην μου λες ρε μεγαλε οτι ετρεχα επειδη πηγαινα με 150 με το mondeo οταν με αφηνεις να πηγαινω με 130 με το Lada...Αλλα βεβαια, ποιος νοιαζεται για το τι ειναι πιο επικινδυνο για τους αλλους? Ολοι νοιαζονται για το τι θα αποφερει περισσοτερα στα ταμεια...

                              H πχ κανεις να μην ασχολειται με τις ευθειες ας πουμε. Ναι, θα φωναξω και θα διαμαρτυρηθω προς τους εν λογω κυριους οταν γραφουν εμενα με 140 στην ευθεια των μεγαρων και στις στροφες της Αιγειρας ερχεται χαμηλωμενο Yugo 'turbonitro' και σκαει πανω μου με μια 100αρα γιατι ξερει οτι εκει κανεις δεν εφαρμοζει τον νομο. Επισης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nicknt last edited by

                                Κατ' αρχήν, να διευκρινήσουμε ορισμένα πράγματα, γιατί μάλλον μιλάμε για ολίγον τι διαφορετικές καταστάσεις. Λοιπόν:

                                1ον, και βασικότερον: Δε διατείνομαι πως δεν πρέπει να διευκολύνουμε τους άλλους που θέλουν να προσπεράσουν. Ισχυρίζομαι, όμως, πως το να παίζει κάποιος σαν τρελός τα φώτα, ενώ βρίσκεται 1 χιλιόμετρο πίσω, σε κάποιον ο οποίος κινείται στην ενδεδειγμένη για την εθνική οδό ταχύτητα, είναι ασέβεια.

                                2ον: Όταν κινείσαι σε ταχύτητες που οδηγούν στο αυτόφωρο, δηλαδή με ενδείξεις κοντά στα 200, είναι δική σου υποχρέωση να είσαι ΠΟΛΛΑΠΛΑ προσεκτικός, και όχι όσων κινούνται νόμιμα και φυσιολογικά. Μας αρέσει, δε μας αρέσει, αυτά είναι τα όρια, και οφείλουμε να σεβόμαστε αυτούς που κινούνται εντός αυτών, ΠΟΛΛΩ ΔΕ όταν βρίσκονται στην αριστερή προσπερνώντας πιο αργούς οδηγούς, οι οποίοι επίσης νομίμως βρίσκονται δεξιά, κινούμενοι με 80-100 χλμ/ώρα.

                                3ον: Όπως ο νόμος ορίζει, όταν ταξιδεύεις με ταχύτητες 200+, είσαι εν δυνάμει επίκινδυνος, και για αυτό σε τσεκουρώνει εάν διαπιστωθεί τέτοια παράβαση από μέρους σου.

                                4ον: Ως προς τη νομική παράθεση από τον φίλο πιο πάνω. Βεβαίως και πρέπει να διευκολύνεις, αλλά υποθέτω πως ο νομοθέτης έχει στο μυαλό του οχήματα που κινούνται νόμιμα, και όχι Gallardo που τρέχουν με 300 και απαιτούν τους πάντες να ανοίξουν το δρόμο. Γιατί, υποθέτω, πως εφ΄όσον κινούνται ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΑ, οι ισοροπίες αλλάζουν, σωστά;

                                5ον: Ο μύθος πως μπορείς με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο να κινείσαι ασφαλέστατα στα 200 χλμ/ώρα δεν πρέπει να αναπαράγεται από άτομα που έχουν περάσει το 20ο έτος της ηλίκιας τους. Έτσι έλεγα κι εγώ όταν ήμουν 20 και ταξίδευα μια φορά το μήνα, αλλά τώρα που ταξιδεύω κάθε βδομάδα βλέπω πως πάααααααααρα πολλά μπορούν να πάνε στραβά, και στα 200 χλμ/ώρα δεν υπάρχει σωτηρία. Δοκιμάστε να φρενάρετε ή να κάνετε ελιγμούς από τα 200 όταν δείτε σκύλο στην εθνική, φορτηγό να βρίσκεται ανάποδα στο δρόμο, σκασμένα λάστιχα, τις 3 λωρίδες να γίνονται 1 στο απόλυτο σκοτάδι, τη μπαρριέρα να βρίσκεται η μισή στο δρόμο, και θα καταλάβετε πως γίνονται τα δυστυχήματα.

                                6ον: Πολύ συχνά τρέχω υπερβολικά, και συχνά με κόβουν αυτοκίνητα που κινούνται πιο αργά. Αλλά το σέβομαι. Μάλιστα, νιώθω άσχημα που ενώ βρίσκονται σε προσπέραση, κόβουν απότομα, ίσως επειδή τρόμαξαν καθώς πλησίαζα γοργά (έστω και αν φρέναρα), και μπαίνουν απότομα δεξιά. Δε θέλω καν να φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει από έναν τέτοιον απότομο ελιγμό.

                                7ον: Δεν αρνούμαι πως μου αρέσει να ταξιδεύω σβέλτα, αλλά αν φάω το κεφάλι μου θα φταίω εγώ, και όχι όσοι σέβονται τον ΚΟΚ και την κοινή λογική.

                                8ον: Φυσικά και είναι ζώα όσοι πάνε με 80 στην αριστερή (παραλίγο να σκάσω σε μία μάλιστα), αλλά, γενικά, έθιξα το θέμα αυτών που κινούνται με 140 και τους πρήζεις τον έρωτα από τα 2000 μέτρα.

                                Ελπίζω να έγινα κάπως πιο σαφής...!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lotusnick last edited by

                                  Paidia

                                  Stin Agglia to orio einai 70mph diladi 112kmh Bebaia sxedon oloi pigenoun me 90mph me anoxi tis astynomias.
                                  Spania tha petyxeis odigo na kathete stin dexia(h aristeri gia europe) lorida an den prospernaei.
                                  Malista oi pio polloi pane terma mesa otan den prospernane akoma kai an o dromos exei 4 lorides.

                                  Alla alli h autokinitistiki paideia tou Agglou kai alli tou Ellina

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nicknt last edited by

                                    Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                    τοτε θα σε καβαλησω και λιγο, πριν σε περασω απο δεξια με μια σφηνα που θα θυμασαι για πολυ...

                                    Ελπίζω πως το δεύτερο ενικό πρόσωπο δεν απευθύνεται σε μένα, σωστά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                                      Paidia

                                      Stin Agglia to orio einai 70mph diladi 112kmh Bebaia sxedon oloi pigenoun me 90mph me anoxi tis astynomias.
                                      Spania tha petyxeis odigo na kathete stin dexia(h aristeri gia europe) lorida an den prospernaei.
                                      Malista oi pio polloi pane terma mesa otan den prospernane akoma kai an o dromos exei 4 lorides.

                                      Alla alli h autokinitistiki paideia tou Agglou kai alli tou Ellina

                                      say that again........(και το λεω με βαθυτατη μου λυπη)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        amaxopoulos last edited by

                                        Καλα οι διαφορες με την Αγγλια εχουν πολλες επεκτασεις που μονο καποια ακρη η καποιο συμπερασμα δεν θα βγαλουμε....Σωστα?
                                        Επαναλαμβανω την ερωτηση,ποτε ,χρονολογικα,θεσπιστηκαν τα ορια ταχυτητας στους εθνικους δρομους των 100 και 120 χλμ/ωρα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης NickNT έγραψε:
                                          Κατ' αρχήν, να διευκρινήσουμε ορισμένα πράγματα, γιατί μάλλον μιλάμε για ολίγον τι διαφορετικές καταστάσεις. Λοιπόν:

                                          1ον, και βασικότερον: Δε διατείνομαι πως δεν πρέπει να διευκολύνουμε τους άλλους που θέλουν να προσπεράσουν. Ισχυρίζομαι, όμως, πως το να παίζει κάποιος σαν τρελός τα φώτα, ενώ βρίσκεται 1 χιλιόμετρο πίσω, σε κάποιον ο οποίος κινείται στην ενδεδειγμένη για την εθνική οδό ταχύτητα, είναι ασέβεια.

                                          2ον: Όταν κινείσαι σε ταχύτητες που οδηγούν στο αυτόφωρο, δηλαδή με ενδείξεις κοντά στα 200, είναι δική σου υποχρέωση να είσαι ΠΟΛΛΑΠΛΑ προσεκτικός, και όχι όσων κινούνται νόμιμα και φυσιολογικά. Μας αρέσει, δε μας αρέσει, αυτά είναι τα όρια, και οφείλουμε να σεβόμαστε αυτούς που κινούνται εντός αυτών, ΠΟΛΛΩ ΔΕ όταν βρίσκονται στην αριστερή προσπερνώντας πιο αργούς οδηγούς, οι οποίοι επίσης νομίμως βρίσκονται δεξιά, κινούμενοι με 80-100 χλμ/ώρα.

                                          3ον: Όπως ο νόμος ορίζει, όταν ταξιδεύεις με ταχύτητες 200+, είσαι εν δυνάμει επίκινδυνος, και για αυτό σε τσεκουρώνει εάν διαπιστωθεί τέτοια παράβαση από μέρους σου.

                                          4ον: Ως προς τη νομική παράθεση από τον φίλο πιο πάνω. Βεβαίως και πρέπει να διευκολύνεις, αλλά υποθέτω πως ο νομοθέτης έχει στο μυαλό του οχήματα που κινούνται νόμιμα, και όχι Gallardo που τρέχουν με 300 και απαιτούν τους πάντες να ανοίξουν το δρόμο. Γιατί, υποθέτω, πως εφ΄όσον κινούνται ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΑ, οι ισοροπίες αλλάζουν, σωστά;

                                          5ον: Ο μύθος πως μπορείς με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο να κινείσαι ασφαλέστατα στα 200 χλμ/ώρα δεν πρέπει να αναπαράγεται από άτομα που έχουν περάσει το 20ο έτος της ηλίκιας τους. Έτσι έλεγα κι εγώ όταν ήμουν 20 και ταξίδευα μια φορά το μήνα, αλλά τώρα που ταξιδεύω κάθε βδομάδα βλέπω πως πάααααααααρα πολλά μπορούν να πάνε στραβά, και στα 200 χλμ/ώρα δεν υπάρχει σωτηρία. Δοκιμάστε να φρενάρετε ή να κάνετε ελιγμούς από τα 200 όταν δείτε σκύλο στην εθνική, φορτηγό να βρίσκεται ανάποδα στο δρόμο, σκασμένα λάστιχα, τις 3 λωρίδες να γίνονται 1 στο απόλυτο σκοτάδι, τη μπαρριέρα να βρίσκεται η μισή στο δρόμο, και θα καταλάβετε πως γίνονται τα δυστυχήματα.

                                          6ον: Πολύ συχνά τρέχω υπερβολικά, και συχνά με κόβουν αυτοκίνητα που κινούνται πιο αργά. Αλλά το σέβομαι. Μάλιστα, νιώθω άσχημα που ενώ βρίσκονται σε προσπέραση, κόβουν απότομα, ίσως επειδή τρόμαξαν καθώς πλησίαζα γοργά (έστω και αν φρέναρα), και μπαίνουν απότομα δεξιά. Δε θέλω καν να φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει από έναν τέτοιον απότομο ελιγμό.

                                          7ον: Δεν αρνούμαι πως μου αρέσει να ταξιδεύω σβέλτα, αλλά αν φάω το κεφάλι μου θα φταίω εγώ, και όχι όσοι σέβονται τον ΚΟΚ και την κοινή λογική.

                                          8ον: Φυσικά και είναι ζώα όσοι πάνε με 80 στην αριστερή (παραλίγο να σκάσω σε μία μάλιστα), αλλά, γενικά, έθιξα το θέμα αυτών που κινούνται με 140 και τους πρήζεις τον έρωτα από τα 2000 μέτρα.

                                          Ελπίζω να έγινα κάπως πιο σαφής...!

                                          απαντηση στα αντιστοιχα σημεια ανωθεν:

                                          1. 10 φορες καλυτερα να σου παιξω τα φωτα 1 χλμ πριν (ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΦ'ΟΣΟΝ μπορεις να κανεις εκεινη την στιγμη δεξια), παρα να σε φτασω, να πρεπει να κοψω, να κανεις ακρη, να ξαναεπιταχυνω, και παει λεγοντας. Κουραστηκα και μονο να το περιγραφω . Ασε που το σταματα ξεκινα επιβαρυνει και το περιβαλλον

                                          2. Εγω ειμαι πολλαπλα προσεκτικος (με το αριστερο πανω στο φρενο και το χερι στο σινιαλο/προβολια), αλλα αμα σε περασω εγω με 200 δεν θα παθουμε τιποτα. Αμα βγεις εσυ μπροστα μου οταν ερχομαι με τοσα, υπαρχει σοβαροτατη πιθανοτητα να γινουμε μπιλιες. Για μενα φταιει αυτος που βγηκε, εξ'αλλου εκεινος προκαλεσε το ατυχημα.

                                          3. ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ, ναι ειμαι επικινδυνος. Οπως ομως και πολλοι αλλοι που τουλαχιστον συμφωνα με τα οσα οριζει ο νομος, ειναι απολυτως νομιμοι

                                          4. Στον νομο δεν χωρανε υποθεσεις και δεν υπαρχουν ισσοροπιες. Αφου δεν λεει πουθενα οτι μπορεις να με γραψεις και να μην κανεις ακρη επειδη παρανομω η θελω να παρανομησω (δεν λεω οτι το κανεις εσυ, αλλα το φερνεις ως επιχειρημα) αλλα οτι 'δεν μπορεις να μενεις στην λωριδα αμα ο απο πισω παει/θελει να παει πιο γρηγοα', τοτε εισαι υποχρεωμενος να το κανεις.

                                          5. χμμμμ... Σιγουρα ενα μοντερνο αυτοκινητο που ειναι σχεδιασμενο για υψηλες ταχυτητες ειναι πιο ασφαλες στα 200 απ'οτι το Lada μου στα νομιμα 120. Μπορει να μην ειναι 100% ασφαλες, αλλα σιγουρα καλυτερο σε αυτη την συγκριση.

                                          6. Οπως ειπα δεν εχω σκοπο να τρομαξω και δεν πιεζω καποιον που απλα προσπερναει και δεν μπορει να μπει δεξια με ασφαλεια. Αν ομως καθεται αριστερα χωρις λογο, μπορει και να τον εκνευρισω λιγο...

                                          7. Αυτος που θα βγει μπροστα μου οταν εγω ερχομαι με πολλα, δεν σεβεται τον ΚΟΚ οπως δεν τον σεβομαι και εγω που ερχομαι με πολλα. Σε γενικες γραμμες ομως συμφωνουμε

                                          για το 8 τα ιδια με το 1

                                          Το δευτερο ενικο προσωπο παει σε οποιον εχει την συμπεριφορα που περιεγραψα οταν το εγραψα. Αν κανεις κατι τετοιο, τοτε ναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bluechim last edited by

                                            Niko, hronia pola ke se afto to thread!

                                            Sigoura ali i aftokinitistiki pedia alla 'ftei' ke to oti ehoun 3dis (s)cameres pandou , akinites, kinites, average speed klp. Distihos piano akoma ke ton eafto mou na odigo diaforetika setis dio hores, ohi kagouries alla den eho ta matia mou sinehia sto speedo ke to detector!

                                            Gia afto ola ta kala pedia pane europi gia VMax (opou tous rihnous 750 euro prostimo i Galli ke stronoun)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr