-
Σκέφτομαι εδώ και αρκετά χρόνια να γράψω αυτό που με βασανίζει για τους ελληνικούς αγώνες.
Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι νέοι, και όχι μόνο, που έχουμε τρέλα και όνειρο ζωής να βρεθούμε κάποια στιγμή μέσα σε ένα μπάκετ;
Με λύπη βλέπω πως δεν υπάρχουν πια φτηνοί θεσμοί. Όπως για παράδειγμα το Cinquecento troffeo, μέσα από το οποίο αναδείχτηκαν οι σημερινοί πρωταθλητές καθώς και μεγάλα ταλέντα, όπου με 10.000€ μπορούσες να καλλιεργηθείς και να γίνεις πραγματικός οδηγός. Ενώ τώρα με 25.000€ δεν μπορείς ούτε στον 1ο αγώνα να τρέξεις.
Πού είναι τα φτηνά επιβατικά αυτοκίνητα, «βόμβες» για την εποχή τους, 205 Rallye, 106 1300 Rallye, (δεν κάνω διαφήμιση!!!), που με ένα Roll-bar έπαιρνες μέρος σε αγώνα;
Τώρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξέρουν πολύ καλά να κατασκευάζουν super-mini που ζυγίζουν 1300 κιλά και έχουν 7 αερόσακους και κοστίζουν 16.000€.
Με ποια κριτήρια μερικοί «κύριοι» αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα ενιαίο με 15 αυτοκίνητα , που το εργοστάσιό τους έχει κλείσει, και στην αντιπροσωπεία κοστίζουν 18.000€; Δεν μπορούσε ο αντίστοιχος θεσμός να γίνει με αυτοκίνητα των 8.000-10.000€;
Ο θεσμός του «Γίνε» ήταν πολύ αξιόλογος και ελπιδοφόρος, αλλά θα έπρεπε να υπάρχουν 10 και όχι 1 θεσμός,ενώ αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας!!!
Δεν θέλω να γίνω μίζερος με όλα τα παραπάνω, αλλά τα ράλυ είναι τρόπος ζωής για μένα, και πιστεύω και για άλλους νέους. Είναι πολύ καλή η διάκριση, η διαφήμιση και τα αποτελέσματα, με στόχο τον πρωταθλητισμό, αλλά πάνω απ’ όλα είναι καλύτερη η συμμετοχή, ο υγιής ανταγωνισμός, οι φιλίες που δημιουργούνται (εσείς οι αγωνιζόμενοι θα γελάτε τώρα), το δέσιμο με τον συνοδηγό και η επίσκεψη σε όμορφα μέρη της Ελλάδας, με φανταστικά τοπία, αυτό είναι πάνω απ’ όλα.
Πολλοί από εσάς θα μου πείτε να μην ασχοληθώ γιατί χρειάζονται πολλά χρήματα και πολλές θυσίες. Το γνωρίζω αλλά τι να κάνουμε. Δυστυχώς δεν είμαι το παιδί κάποιου που είναι ήδη αγωνιζόμενος, ή έχω συνεργείο αυτοκινήτων, ή αντιπροσωπεία, ή λαστιχάδικο, ή βενζινάδικο, ή λαμαρινάδικο, κ.ο.κ, που θα του φέρει πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση και κάποιο σίγουρο κέρδος και διαφήμιση.
Πιστεύω πως όσα «εμπόδια» και «δυσχέρειες» φέρνει η Ε.Θ.Ε.Α και οποιαδήποτε αρχή που διευθύνει το σπορ, οι αγωνιζόμενοι δεν θα σταματήσουν να αγωνίζονται.
Συγγνώμη που σας κούρασα, αλλά θα ήθελα από τους αισιόδοξους τη γνώμη τους, και αν βλέπουν ένα «φως στο τούνελ».Ευχαριστώ
-
Σκέφτομαι εδώ και αρκετά χρόνια να γράψω αυτό που με βασανίζει για τους ελληνικούς αγώνες.
Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι νέοι, και όχι μόνο, που έχουμε τρέλα και όνειρο ζωής να βρεθούμε κάποια στιγμή μέσα σε ένα μπάκετ;
Με λύπη βλέπω πως δεν υπάρχουν πια φτηνοί θεσμοί. Όπως για παράδειγμα το Cinquecento troffeo, μέσα από το οποίο αναδείχτηκαν οι σημερινοί πρωταθλητές καθώς και μεγάλα ταλέντα, όπου με 10.000€ μπορούσες να καλλιεργηθείς και να γίνεις πραγματικός οδηγός. Ενώ τώρα με 25.000€ δεν μπορείς ούτε στον 1ο αγώνα να τρέξεις.
Πού είναι τα φτηνά επιβατικά αυτοκίνητα, «βόμβες» για την εποχή τους, 205 Rallye, 106 1300 Rallye, (δεν κάνω διαφήμιση!!!), που με ένα Roll-bar έπαιρνες μέρος σε αγώνα;
Τώρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξέρουν πολύ καλά να κατασκευάζουν super-mini που ζυγίζουν 1300 κιλά και έχουν 7 αερόσακους και κοστίζουν 16.000€.
Με ποια κριτήρια μερικοί «κύριοι» αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα ενιαίο με 15 αυτοκίνητα , που το εργοστάσιό τους έχει κλείσει, και στην αντιπροσωπεία κοστίζουν 18.000€; Δεν μπορούσε ο αντίστοιχος θεσμός να γίνει με αυτοκίνητα των 8.000-10.000€;
Ο θεσμός του «Γίνε» ήταν πολύ αξιόλογος και ελπιδοφόρος, αλλά θα έπρεπε να υπάρχουν 10 και όχι 1 θεσμός,ενώ αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας!!!
Δεν θέλω να γίνω μίζερος με όλα τα παραπάνω, αλλά τα ράλυ είναι τρόπος ζωής για μένα, και πιστεύω και για άλλους νέους. Είναι πολύ καλή η διάκριση, η διαφήμιση και τα αποτελέσματα, με στόχο τον πρωταθλητισμό, αλλά πάνω απ’ όλα είναι καλύτερη η συμμετοχή, ο υγιής ανταγωνισμός, οι φιλίες που δημιουργούνται (εσείς οι αγωνιζόμενοι θα γελάτε τώρα), το δέσιμο με τον συνοδηγό και η επίσκεψη σε όμορφα μέρη της Ελλάδας, με φανταστικά τοπία, αυτό είναι πάνω απ’ όλα.
Πολλοί από εσάς θα μου πείτε να μην ασχοληθώ γιατί χρειάζονται πολλά χρήματα και πολλές θυσίες. Το γνωρίζω αλλά τι να κάνουμε. Δυστυχώς δεν είμαι το παιδί κάποιου που είναι ήδη αγωνιζόμενος, ή έχω συνεργείο αυτοκινήτων, ή αντιπροσωπεία, ή λαστιχάδικο, ή βενζινάδικο, ή λαμαρινάδικο, κ.ο.κ, που θα του φέρει πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση και κάποιο σίγουρο κέρδος και διαφήμιση.
Πιστεύω πως όσα «εμπόδια» και «δυσχέρειες» φέρνει η Ε.Θ.Ε.Α και οποιαδήποτε αρχή που διευθύνει το σπορ, οι αγωνιζόμενοι δεν θα σταματήσουν να αγωνίζονται.
Συγγνώμη που σας κούρασα, αλλά θα ήθελα από τους αισιόδοξους τη γνώμη τους, και αν βλέπουν ένα «φως στο τούνελ».Ευχαριστώ
-
Σκέφτομαι εδώ και αρκετά χρόνια να γράψω αυτό που με βασανίζει για τους ελληνικούς αγώνες.
Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι νέοι, και όχι μόνο, που έχουμε τρέλα και όνειρο ζωής να βρεθούμε κάποια στιγμή μέσα σε ένα μπάκετ;
Με λύπη βλέπω πως δεν υπάρχουν πια φτηνοί θεσμοί. Όπως για παράδειγμα το Cinquecento troffeo, μέσα από το οποίο αναδείχτηκαν οι σημερινοί πρωταθλητές καθώς και μεγάλα ταλέντα, όπου με 10.000€ μπορούσες να καλλιεργηθείς και να γίνεις πραγματικός οδηγός. Ενώ τώρα με 25.000€ δεν μπορείς ούτε στον 1ο αγώνα να τρέξεις.
Πού είναι τα φτηνά επιβατικά αυτοκίνητα, «βόμβες» για την εποχή τους, 205 Rallye, 106 1300 Rallye, (δεν κάνω διαφήμιση!!!), που με ένα Roll-bar έπαιρνες μέρος σε αγώνα;
Τώρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξέρουν πολύ καλά να κατασκευάζουν super-mini που ζυγίζουν 1300 κιλά και έχουν 7 αερόσακους και κοστίζουν 16.000€.
Με ποια κριτήρια μερικοί «κύριοι» αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα ενιαίο με 15 αυτοκίνητα , που το εργοστάσιό τους έχει κλείσει, και στην αντιπροσωπεία κοστίζουν 18.000€; Δεν μπορούσε ο αντίστοιχος θεσμός να γίνει με αυτοκίνητα των 8.000-10.000€;
Ο θεσμός του «Γίνε» ήταν πολύ αξιόλογος και ελπιδοφόρος, αλλά θα έπρεπε να υπάρχουν 10 και όχι 1 θεσμός,ενώ αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας!!!
Δεν θέλω να γίνω μίζερος με όλα τα παραπάνω, αλλά τα ράλυ είναι τρόπος ζωής για μένα, και πιστεύω και για άλλους νέους. Είναι πολύ καλή η διάκριση, η διαφήμιση και τα αποτελέσματα, με στόχο τον πρωταθλητισμό, αλλά πάνω απ’ όλα είναι καλύτερη η συμμετοχή, ο υγιής ανταγωνισμός, οι φιλίες που δημιουργούνται (εσείς οι αγωνιζόμενοι θα γελάτε τώρα), το δέσιμο με τον συνοδηγό και η επίσκεψη σε όμορφα μέρη της Ελλάδας, με φανταστικά τοπία, αυτό είναι πάνω απ’ όλα.
Πολλοί από εσάς θα μου πείτε να μην ασχοληθώ γιατί χρειάζονται πολλά χρήματα και πολλές θυσίες. Το γνωρίζω αλλά τι να κάνουμε. Δυστυχώς δεν είμαι το παιδί κάποιου που είναι ήδη αγωνιζόμενος, ή έχω συνεργείο αυτοκινήτων, ή αντιπροσωπεία, ή λαστιχάδικο, ή βενζινάδικο, ή λαμαρινάδικο, κ.ο.κ, που θα του φέρει πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση και κάποιο σίγουρο κέρδος και διαφήμιση.
Πιστεύω πως όσα «εμπόδια» και «δυσχέρειες» φέρνει η Ε.Θ.Ε.Α και οποιαδήποτε αρχή που διευθύνει το σπορ, οι αγωνιζόμενοι δεν θα σταματήσουν να αγωνίζονται.
Συγγνώμη που σας κούρασα, αλλά θα ήθελα από τους αισιόδοξους τη γνώμη τους, και αν βλέπουν ένα «φως στο τούνελ».Ευχαριστώ
-
Φίλε ραλάκια λυπάμε που δεν θα μιλήσω αισιόδοξα για μένα αλλα κατάντησα να προτιμίσω (παρότι έχω μπάκετ και racing car) να το παρκαρω φετος και δεν ξέρω για πόσο ακόμα με όλες τις καταστασεις που βιώνουμε καθημερινά.Με καταντήσανε να παίζω mac-ray στα 32 μου.Λυπάμε που δεν μίλησα με αισιοδοξία αλλα σαν φτωχός για τους αγώνες (όπως θα με θέλανε δηλαδή) έτσι βλέπω την γενική εικόνα με πολλές αράχνες και πολλες παγιδευμένες μύγες στους ιστούς της.
-
Ο χρήστης rallakias έγραψε:
Σκέφτομαι εδώ και αρκετά χρόνια να γράψω αυτό που με βασανίζει για τους ελληνικούς αγώνες.
Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι νέοι, και όχι μόνο, που έχουμε τρέλα και όνειρο ζωής να βρεθούμε κάποια στιγμή μέσα σε ένα μπάκετ;
Με λύπη βλέπω πως δεν υπάρχουν πια φτηνοί θεσμοί. Όπως για παράδειγμα το Cinquecento troffeo, μέσα από το οποίο αναδείχτηκαν οι σημερινοί πρωταθλητές καθώς και μεγάλα ταλέντα, όπου με 10.000€ μπορούσες να καλλιεργηθείς και να γίνεις πραγματικός οδηγός. Ενώ τώρα με 25.000€ δεν μπορείς ούτε στον 1ο αγώνα να τρέξεις.
Πού είναι τα φτηνά επιβατικά αυτοκίνητα, «βόμβες» για την εποχή τους, 205 Rallye, 106 1300 Rallye, (δεν κάνω διαφήμιση!!!), που με ένα Roll-bar έπαιρνες μέρος σε αγώνα;
Τώρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξέρουν πολύ καλά να κατασκευάζουν super-mini που ζυγίζουν 1300 κιλά και έχουν 7 αερόσακους και κοστίζουν 16.000€.
Με ποια κριτήρια μερικοί «κύριοι» αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα ενιαίο με 15 αυτοκίνητα , που το εργοστάσιό τους έχει κλείσει, και στην αντιπροσωπεία κοστίζουν 18.000€; Δεν μπορούσε ο αντίστοιχος θεσμός να γίνει με αυτοκίνητα των 8.000-10.000€;
Ο θεσμός του «Γίνε» ήταν πολύ αξιόλογος και ελπιδοφόρος, αλλά θα έπρεπε να υπάρχουν 10 και όχι 1 θεσμός,ενώ αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας!!!
Δεν θέλω να γίνω μίζερος με όλα τα παραπάνω, αλλά τα ράλυ είναι τρόπος ζωής για μένα, και πιστεύω και για άλλους νέους. Είναι πολύ καλή η διάκριση, η διαφήμιση και τα αποτελέσματα, με στόχο τον πρωταθλητισμό, αλλά πάνω απ’ όλα είναι καλύτερη η συμμετοχή, ο υγιής ανταγωνισμός, οι φιλίες που δημιουργούνται (εσείς οι αγωνιζόμενοι θα γελάτε τώρα), το δέσιμο με τον συνοδηγό και η επίσκεψη σε όμορφα μέρη της Ελλάδας, με φανταστικά τοπία, αυτό είναι πάνω απ’ όλα.
Πολλοί από εσάς θα μου πείτε να μην ασχοληθώ γιατί χρειάζονται πολλά χρήματα και πολλές θυσίες. Το γνωρίζω αλλά τι να κάνουμε. Δυστυχώς δεν είμαι το παιδί κάποιου που είναι ήδη αγωνιζόμενος, ή έχω συνεργείο αυτοκινήτων, ή αντιπροσωπεία, ή λαστιχάδικο, ή βενζινάδικο, ή λαμαρινάδικο, κ.ο.κ, που θα του φέρει πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση και κάποιο σίγουρο κέρδος και διαφήμιση.
Πιστεύω πως όσα «εμπόδια» και «δυσχέρειες» φέρνει η Ε.Θ.Ε.Α και οποιαδήποτε αρχή που διευθύνει το σπορ, οι αγωνιζόμενοι δεν θα σταματήσουν να αγωνίζονται.
Συγγνώμη που σας κούρασα, αλλά θα ήθελα από τους αισιόδοξους τη γνώμη τους, και αν βλέπουν ένα «φως στο τούνελ».Ευχαριστώ
παρε και μια απαντηση απο αισιοδοξο,αν δεν σου κατσει το joker εχει πικρα. ολη η αισιοδοξια απο μενα για σενα. ορε που παμε ορε,που ελεγε και ο αυλωνιτης.παντος χωρις πλακα φως στο τουνελ για τους αγωνες ουτε η νικολουλη δεν βλεπει. :
-
Ο χρήστης rallakias έγραψε:
Δεν θέλω να γίνω μίζερος με όλα τα παραπάνω, αλλά τα ράλυ είναι τρόπος ζωής για μένα, και πιστεύω και για άλλους νέους. Είναι πολύ καλή η διάκριση, η διαφήμιση και τα αποτελέσματα, με στόχο τον πρωταθλητισμό, αλλά πάνω απ’ όλα είναι καλύτερη η συμμετοχή, ο υγιής ανταγωνισμός, οι φιλίες που δημιουργούνται (εσείς οι αγωνιζόμενοι θα γελάτε τώρα), το δέσιμο με τον συνοδηγό και η επίσκεψη σε όμορφα μέρη της Ελλάδας, με φανταστικά τοπία, αυτό είναι πάνω απ’ όλα.
αυτό ακριβώς είναι οι αγώνες. για τους ρομαντικούς και τους αυθεντικούς. αυτοί είναι που κάνουν και τις φιλίες μέσα στους αγώνες. εχω γνωρίσει τα καλύτερα παιδιά και στους αγώνες. σε όλη την Ελλάδα. μην τα γειώσουμε τελείως.
τι να σου πω δεν ξέρω. αν κάποιος νέος θέλει να μπλέξει ας το κάνει. μια φορά είσαι νέος. μετά το ξεκινάς δύσκολα νομίζω και σχεδόν πάντα χλιαρά (τελείως για διασκέδαση).
ΑΛΛΑ
οχι και να βγεις χρεωμένος και να χρωστάς παντού για να καταφέρεις να ετοιμάσεις αγωνιστικό, να πάρεις τον εξοπλισμό και τα λάστιχα, να βάλεις πρόφλεξ και δε συμαζεύεται.καλά παραδείγματα εμπλοκής νέων έχουμε ευτυχώς στο 106sportclb που τα παιδιά ζητάνε μέχρι και δανεικά κράνη. καλώς η κακώς αυτό το επίπεδο εμπλοκής είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να υπάρχει από ΝΕΟΥΣ αγωνιζόμενους αν θέλουμε να υπάρχει φυτώριο...
αλλιώς για άλλα 20 χρόνια τους ίδιους και τους ίδιους θα βλέπουμε
edit... όταν χιονίσει βάλε χιονολάστιχα και πάρε τηλέφωνο να πάμε παρέα την Καστανιά. έχει παράβολο η Καστανιά ? χεχεχε
-
O προλαλήσας ή γράψας θα σου πεί μια ιδέα για να γίνει πραγματικότητα το όνειρό σου..... και αν θές ρίξε και εδώ μια ματιά......
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 45&start=0
και για την συνέχεια της ιδέας .................εδώ.....
Καλή συνέχεια...Άγγελος.
-
αστόν να γράφει τον rallakia. το έχουμε συζητήσει αρκετές φορές, να πω πως δεν τα ξέρει...
μάλλον φιλοσοφικά ζητήματα θέτει...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
αστόν να γράφει τον rallakia. το έχουμε συζητήσει αρκετές φορές, να πω πως δεν τα ξέρει...μάλλον φιλοσοφικά ζητήματα θέτει...
Μαααααααααααααααλιστα.....
-
Τελικά μήπως όλοι λέμε 'είναι δύσκολα και δεν μπορούμε' αλλά στην ουσία δεν μπορούμε όπως το έχουμε σκεφτεί ? Και μήπως το έχουμε σκεφτεί λίγο λάθος ?
Κατεβαίνοντας στη Ριτσώνα μεταξύ των σκελών, τα αγωνιστικά επέστρεφαν στα πιτ και ετοιμάζονταν για το 2ο σκέλος. 1 στα 2 είχαν κουβέρτες. Και παραπάνω από τα μισά είχαν τουλάχιστον 2-3 4αδες (διαφορετικά) λάστιχα.
Βεβαίως υπήρχαν και οι συμμετοχές χωρίς τέντες και κάποιες πολύ low budget, αλλά σε Ριτσώνα με 165 συμμετοχές θα τις δεις κι αυτές. Μήπως έχουμε χάσει τη μπάλα και τελικά δεν το βάζουμε μπρος αν από την αρχή δεν έχουμε λεφτά για μπλοκε, proflex και ίσως και μοτερ gr.Α ? Μήπως τελικά όλοι θέλουμε πένα αυτοκίνητο με multipoint cage κλπ και στην τελική θέλουμε να τους πάρουμε τα πάσσα με το καλημέρα ? Μιλάμε για επενδύσεις σε χρήμα, όχι αστεία.
Δικαίωμα του καθενός να ρίχνει λεφτά στο αυτοκίνητο του, δικαίωμα και του άλλου να το πηγαίνει όσο μπορεί. Αλλά στον τίτλο λέει 'φτωχοί και ονειροπόλοι νέοι' που πλέον δεν υπάρχουν στους αγώνες, όχι επειδή είναι απαγορευτικά τα χρήματα, αλλά επειδή *'έτσι είναι το σωστό. Κουβερτες, σεντόνια, πετσέτες, τέντες, χαλιά και όταν τελειώσεις και την ανάβαση πέταμα και τα λάστιχα'. *
Μετά βγαίνουμε και τα χώνουμε στην ΕΘΕΑ για τα παράβολα ! Άν κάποιος έκανε μια βόλτα την Κυριακή στα πιτ και μετά του έλεγαν ότι οι αγώνες έχουν ακριβύνει εξαιτίας των παραβόλων, θα έβαζε τα γέλια. Και ο πιο άσχετος να ήταν.Για κάποιους (και για εμένα) το παράβολο είναι ένα σεβαστό ποσό. Αλλά μάλλον είμαστε η μειοψηφία.
-
Christo,
koybertes? I dont know this word
multipont roll cages? Mploke kai frena?
Ena moter A ftiaksame kai ayto xwris hlektrika kai ftysame aimai....
KAta ta alla apo stishmo kai frena asta na pane.... Ta eides sta perasmata...
OSo gia thn tenta poy hmoyn apo katw as einai kala ta aderfia deglerh poy me filoksenhsane sthn daneikh kai gia aytoys tenta...
Kalo agwna na exete sto palladio christo... -
Δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι, αλλά οι περισσότεροι μπαίνουν σε ένα και κάποιοι λίγοι σε άλλο.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
-
Ωραιες ως σκεψεις και συνειρμοι,ΑΛΛΑ :
Η ριτσωνα εκτος απο κλασικη αναβαση ειναι και η κλασικη του φαινεσθαι,δηλαδη αυτοι που ειδες ΔΕΝ ειναι ο μεσος ορος του αγωνιζομενου.Μαλιστα αυτοι που συμμετεχουν σε αναβασεις δεν ειναι στην τελικη ο μεσος ορος του αγωνιζομενου.
Τι θελω να πω με αυτο.
Στους αγωνες ταχυτητας και στις αναβασεις στην τελικη ολοι οι συνηδητοποιημενοι(κανονικα εδω γελαμε...) καταλαβαινουν οτι πρεπει το αυτοκινητο να ειναι ΠΕΝΑ(εστω και αν αυτο σημαινει απλως παρα πολυ καθαρο και με ωραια τεντα για να κανουμε ευχαριστα 5-6 ωρες δημοσιες σχεσεις και κους-κους και ολιγον εφε).
Κατα συνεπεια,ναι,βλεπεις αρκετα χρηματα κατ΄αναλογια της εκαστοτε συμμετοχης,αλλα αυτο δεν σημαινει πως αντεχει και τρεχει με τετοιες συνθηκες(τελειες).Αλλος κανει εναν αγωνα(τη ριτσωνα),αλλος τις αναβασεις,που σαν κοστος το ιδιο το τρεξιμο ειναι φτηνο σε σχεση με μια πιστα η ενα ραλλακι.Στατικα λοιπον αυτους που ειδες ,ναι,δεν τους λειπουν τα 'χρηματα',αλλα κυριως ΜΟΝΟ στατικα!
(βεβαια εδω πρεπει να πουμε πως αυτος που εχει μια χορηγια για αναβασεις ειναι πολυ πιθανον και πολυ ευκολο να αποταμιευει,αφου τα εξοδα ειναι λιγοτερα απο οτι δειχνουν)Με το σωστο σκεπτικο σου αν βλεπαμε τις συμμετοχες στο Μαυρο Ροδο θα λεγαμε οτι υπαρχει ευμαρεια στους αγωνες!....
-
Παντως να ξερεις rallakia οτι υπαρχουν πολλοι νεοι που θελουν να τρεξουν εστω και σενα αγωνα,να τους φυγει το αποθυμενο που τους δημιουργειται καθε φορα μετα απο ενα αγωνα που θα δουν,μετα απο καθε βολτα που θα κανουν με το αυτοκινητο τους και θα εκνευριστουν με την ατελειωτη βλακεια του καθενος που βλεπει το αυτοκινητο σαν ενα μεταφορικο μεσο.Δυστυχως ομως η οικονομικη κατασταση του καθενος δεν του επιτρεπει να πραγματοποιηθει το ονειρο του.Οσο ζεις ελπιζεις και ποτε δεν ξερεις τι θα σου φερει το αυριο(π.χ. το τζοκερ οπως ανεφερε ο κυριος Φαγαδακης )
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Ωραιες ως σκεψεις και συνειρμοι,ΑΛΛΑ :
Η ριτσωνα εκτος απο κλασικη αναβαση ειναι και η κλασικη του φαινεσθαι,δηλαδη αυτοι που ειδες ΔΕΝ ειναι ο μεσος ορος του αγωνιζομενου.Μαλιστα αυτοι που συμμετεχουν σε αναβασεις δεν ειναι στην τελικη ο μεσος ορος του αγωνιζομενου.
Τι θελω να πω με αυτο.
Στους αγωνες ταχυτητας και στις αναβασεις στην τελικη ολοι οι συνηδητοποιημενοι(κανονικα εδω γελαμε...) καταλαβαινουν οτι πρεπει το αυτοκινητο να ειναι ΠΕΝΑ(εστω και αν αυτο σημαινει απλως παρα πολυ καθαρο και με ωραια τεντα για να κανουμε ευχαριστα 5-6 ωρες δημοσιες σχεσεις και κους-κους και ολιγον εφε).
Κατα συνεπεια,ναι,βλεπεις αρκετα χρηματα κατ΄αναλογια της εκαστοτε συμμετοχης,αλλα αυτο δεν σημαινει πως αντεχει και τρεχει με τετοιες συνθηκες(τελειες).Αλλος κανει εναν αγωνα(τη ριτσωνα),αλλος τις αναβασεις,που σαν κοστος το ιδιο το τρεξιμο ειναι φτηνο σε σχεση με μια πιστα η ενα ραλλακι.Στατικα λοιπον αυτους που ειδες ,ναι,δεν τους λειπουν τα 'χρηματα',αλλα κυριως ΜΟΝΟ στατικα!
(βεβαια εδω πρεπει να πουμε πως αυτος που εχει μια χορηγια για αναβασεις ειναι πολυ πιθανον και πολυ ευκολο να αποταμιευει,αφου τα εξοδα ειναι λιγοτερα απο οτι δειχνουν)Με το σωστο σκεπτικο σου αν βλεπαμε τις συμμετοχες στο Μαυρο Ροδο θα λεγαμε οτι υπαρχει ευμαρεια στους αγωνες!....
Ωραία, δε διαφωνούμε.
Καταρχήν ξεκαθαρίζω ότι μιλάω μόνο για σουπερ χομπίστικες συμμετοχές, όχι για τον Αγγλούπα που 'κάνει μια Ριτσώνα το χρόνο'.
Ανέφερα πιο πάνω ότι ο τρόπος σκέψης ίσως να είναι λάθος, δηλαδή : αν τρέχω Ριτσώνα και δεν είμαι από αυτούς που κάνουν όλο το πρωτάθλημα, γιατί να δώσω λεφτά για κουβέρτες ή τέντες πχ και γενικά να πληρώσω για 'τέλεις συνθήκες' όπως λες ? Άν το χω μεράκι και καημό, θα το κάνω όπως μπορώ, δεχούμενος ότι θα με περάσουν πολλοί και για πολύ. Αλλά αν είμαι της λογικής 'βάζω proflex και michelin για να μη σαβουρωθώ' και τα φέρνω δύσκολα βόλτα, ε, τότε ναι, οι αγώνες είναι απαγορευτικοί. Και τα +300€ του παράβολου, πολλά.Στο Μαύρο Ρόδο δεν είδαμε 165 συμμετοχές. Και νομίζω ότι τα κόστη φαίνονται από το πόσο είναι το φθηνότερο και ποιο είναι το φθηνότερο.
-
Oυτε εγω διαφωνησα,δεν εγραψα ειρωνικα σωστες και ωραιες σκεψεις,απλως οπως τελικα και εσυ παρατηρεις η εικονα που ειδες-ειδαμε ειναι πλασματικη εν μερει.
Αυτο που φαινεται οσο περνανε τα χρονια και μπορεις να πεις με βαση αυτα που ειδες-αμε ειναι οτι οι αγωνιζομενοι απο τη μερια τους κανουν πολλα πραγματα περα απο τις δυνατοτητες τους για να δειχνει ο χωρος οτι βελτιωνεται και αξιζει μιας μεγαλυτερης προσοχης.(δηλαδη με τις τεντες και τα κουβερτοειδη και τις λοιπες λεπτομερειες ελαχιστα προσφερουν στον εαυτο τους-μας,αλλα θελουμε και να δειχνουμε στο κοινο οτι υπαρχει ενας 'πολιτισμος' και μια βελτιωση στην εικονα μας οσο περνανε τα χρονια.Θα θελαμε και η αρχη και οι λεσχες να ηταν σε αυτη την κατευθυνση,κατι που ομως δεν το βλεπουμε οσο θα επρεπε. -
**Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα:
Από τις 165 συμμετοχές, ΠΟΣΟΙ είχαν κουβέρτες;;;**
Επισημαίνω πως ο χώρος σέρβις μιας 'έχουσας και κατέχουσας' συμμετοχής πιάνει όσο 5 'χώροι σέρβις' μιας φτωχής (στο χώρος σέρβις σε συνδυασμό με το φτωχής οφείλετε να κυλιστείτε κάτω από τα γέλια!!!)
Να πω παραδείγματα;
Με τον Δημήτρη το 2001 πάμε Θεσσαλονίκη. Το σέρβις μας; Καλός ο Ζουγανέλης!!
Αμάξι υποστήριξης;
Ναι, το Σεϊτσέντο, που το είχαμε παρκάρει κοντά στο σταθμό του τρένου να το πάρουμε γυρνώντας...Πάλι με το Δημήτρη, Αττικό 2001, το σέρβις μας ( ) ίδιο, απλά αυτή τη φορά μιας και ήταν Αθήνα το αμάξι υποστήριξης έμεινε στο σπίτι μας!!! Στον αγώνα μείναμε από συμπλέκτη, απεδείχθη πως απλά ήθελε να τεντώσει λίγο η ντίζα του συμπλέκτη!!! Ενώ κερδίσαμε τον αγώνα έτσι, θα ΜΕΝΑΜΕ στην απλή (είχε πάει στο απροχώρητο) και να είναι καλά οι αγοί Παπαδόπουλοι (που τότε ΔΕ μας έκαναν σέρβις ακόμα!!) που το έφτιαξαν σε 10 δευτερόλεπτα... Απλά θα μέναμε...
Πάλι με το Δημήτρη, Λαμίας 2001. Εκεί νομίζαμε πως θα μέναμε από ημιαξόνιο και πουλήσαμε ΤΕΛΕΙΩΣ την τελεταία ειδική και τερματίσαμε 11οι γενικής αντί 10οι (και 1οι F3, με ένα Ν2 που ΣΕ ΟΛΑ τα μηχανολογικά θα ζήλευε ένα ραλί όπως βγήκε από το εργοστάσιο...) Αργότερα απεδείχθη πως απλά ήταν ένα 'τετράγωνο' λάστιχο, στο οριακό φρενάρισμα πριν το καταπληκτικό παντηλίκι που έχει ο Δημήτρης στην υπογραφή του.
Πάλι με το Δημήτρη, Παλλάδιο 2001 (αυτό που διεκόπη λόγω... τρελλοχιονιού). Πάλι χωρίς δικό μας σέρβις, απλά καθόμασταν κάτω από την τέντα των αφών Παπαδόπουλου, κυρίως για την παρέα και μην πεθάνουμε από την παγωνιά.., Δεν είχαμε ανταλακτικά φυσικά!!!
Και όλα αυτά με αποτέλεσμα άνετη επικράτηση στο έπαθλο της κλάσης μας...
Είχαμε λεφτά;
Τότε έτρεχα με την φόρμα εργασίας του ΤΕΙ και ένα ζευγάρι ξεσκισμένες αρβύλες... Μόνο κράνος είχα, και έκανα το σκ... μου παξιμάδι να πάρω φόρμα την επόμενη χρονιά, που πάλι κάπως έτσι βγήκε...Φέτος δε έτρεξα με το αμάξι του Castor και την κοπέλα μου στο σπριντ Τριπόλεως. Δανεική φόρμα, δανεικό κράνος, δανεική μπαλακλάβα, χωρίς εσώρουχα ο ένας εκ των δύο μας, και το μόνο που έφερνε σε σέρβις ήταν το φουλάρισμα στην Αθήνα και ξαναγέμισμα στην Τρίπολη μετά τον αγώνα...
Σε όλους λοιπόν τους παραπάνω αγώνες ο χώρος σέρβις μας ήταν 3,80 μέτρα επί 1,60. (τόσο δεν είναι το μήκος και πλάτος του 106;; )
**Γιατί τα λέω;
Γιατί η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΤΣΙ ΤΡΕΧΕΙ!!!Και αν είδαμε και μερικές κουβέρτες και μας τράβηξαν την προσοχή, είναι το αντίστοιχο με τις ΚΑΓΙΕΝ που βλέπουμε στο δρόμο και λέμε 'γέμισε ο κόσμος Καγιέν'. Για δες όμως πόσα Άτος και Ματιζάκια είναι γύρω μας... ΑΥΤΑ είναι η πλειοψηφία...**
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
[**Γιατί τα λέω;
Γιατί η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΤΣΙ ΤΡΕΧΕΙ!!! **Εχεις καιρο να δεις αναβαση, ο ψηλος τα λεει γιατι τα ειδε με τα ματια του.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
[**Γιατί τα λέω;
Γιατί η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΤΣΙ ΤΡΕΧΕΙ!!! **Εχεις καιρο να δεις αναβαση, ο ψηλος τα λεει γιατι τα ειδε με τα ματια του.
**Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα:
Από τις 165 συμμετοχές, ΠΟΣΟΙ είχαν κουβέρτες;;;**
Νούμερο.
-
Egw pali eixa mia palia koyberta mazi gia na thn strwnw otan peftw katw apo to aytokhnhto... Ayth metraei?
Τι θα γίνει με μας τους «φτωχούς», αλλά ονειροπόλους νέους;