-
Δηλαδη υπαρχει ακομη το λαστιχο-παραγεται-για την αγορα της ευρωπης, και δεν ειναι στοκ αυτα που διατιθενται.Ετσι?
Οχι πως ειναι και κατι σημαντικο αυτο, απλα το θεμα ειναι μηπως εχει βγαλει καποιο καινουργιο λαστιχο η εταιρια, και εδω στην Ελλαδα το κρυβουνε. -
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Δηλαδη υπαρχει ακομη το λαστιχο-παραγεται-για την αγορα της ευρωπης, και δεν ειναι στοκ αυτα που διατιθενται.Ετσι?
Οχι πως ειναι και κατι σημαντικο αυτο, απλα το θεμα ειναι μηπως εχει βγαλει καποιο καινουργιο λαστιχο η εταιρια, και εδω στην Ελλαδα το κρυβουνε.Πρίν δύο εβδομάδες πού αγόρασα εγώ,ήτανε Πολωνέζικης παραγωγής,καί μέ παραγωγή πρίν τέσσερις μήνες.
-
Σήμερα τελικά φόρεσα νέα λάστιχα. Το αποτέλεσμα ήταν να μάθω πως το 720 δεν υπάρχει πλέον. Όσα υπάρχουν, υπάρχουν σε stock οπότε έπρεπε να τα παραγγείλουν. Η παραγωγή έχει σταματήσει.
Έτσι, φόρεσα τα ER300. Για αρχή καλά φαίνονται. Πιο μαλακά σίγουρα, πιο ήσυχα, λιγότερο απόλυτα, ζεσταίνονται πιο εύκολα. Το πέλμα τους όμως και εμένα με ανησυχεί όπως και τα πλαϊνά. Δεν είναι τόσο απόλυτη κατασκευή όσο το 720. Τώρα αν θα βγάλουν αντικαταστάτη δεν ξέρω, μακάρι δηλαδή για να φορέσω στο επόμενό μου αυτοκίνητο σε κάποια φάση.Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Σήμερα τελικά φόρεσα νέα λάστιχα. Το αποτέλεσμα ήταν να μάθω πως το 720 δεν υπάρχει πλέον. Όσα υπάρχουν, υπάρχουν σε stock οπότε έπρεπε να τα παραγγείλουν. Η παραγωγή έχει σταματήσει.
Έτσι, φόρεσα τα ER300. Για αρχή καλά φαίνονται. Πιο μαλακά σίγουρα, πιο ήσυχα, λιγότερο απόλυτα, ζεσταίνονται πιο εύκολα. Το πέλμα τους όμως και εμένα με ανησυχεί όπως και τα πλαϊνά. Δεν είναι τόσο απόλυτη κατασκευή όσο το 720. Τώρα αν θα βγάλουν αντικαταστάτη δεν ξέρω, μακάρι δηλαδή για να φορέσω στο επόμενό μου αυτοκίνητο σε κάποια φάση.Ευχαριστώ.
Παράξενα πράγματα συμβαίνουν.
Χθες ακριβώς το παρήγγειλα εγώ, διαβάζοντας το θέμα που ανοίχθηκε εδώ. Μάλιστα επειδή πάει για απόσυρση , παρήγγειλα 5 για καλό και για κακό. Είχα αποφασίσει να βάλω το P Zero Rosso αλλά δεν έβγαινε στη διάσταση που το θέλω , από ότι είδα στο site της εταιρείας.
Και μια και είδα να το παινεύουν τόσο πολύ τα παιδιά εδώ, αποφάσισα να το παραγγείλω.
Και μάλιστα είπαν ότι είναι και σχετικά 'φρέσκο', κατασκευάστηκε το Σεπτέμβρη. -
Τελικά κάτι δεν πάει καλά. Ή ο λαστιχάς δεν ήταν ενημερωμένος σωστά ή προσπαθούσε να μου πουλήσει ER300 που τα είχε επιτόπου. Ποιός ξέρει; Δε με χαλάει όμως, το Turanza είναι ταξιδιάρικο λάστιχο και αυτό ζητάω εγώ. Το Potenza είναι πιο στριφτερό και πιο αγωνιστικό.
Πάντως έκανες πολύ καλή επιλογή, το 720 είναι άπαιχτο. Το τι χώσιμο του είχα κάνει και δεν πάθαινε τίποτε. Μόλις ζεσταινόταν ήταν απίθανο. Και δε φοβόσουν και τα χτυπήματα στα πεζοδρόμια (αν και τα αποφεύγω δια ροπάλου).
Φορεσέ τα, δοκίμασε τα σε κάποια φάση να τα ζεστάνεις καλά και μετά μπες σε στροφές και θα δεις τι σημαίνει κράτημα. Του βρίσκω όμως 2 μειονεκτήματα:
- Είναι πολύ απόλυτο και δε σε προειδοποιεί πότε θα φύγει από το δρόμο λόγω σκληρής γόμας και λόγω σκληρών πλαϊνών.
- Αν δεν έχουν ζεσταθεί καλά δεν κρατάνε. Πρωί που ξεκινάς θα δεις ότι δε θα φρενάρεις άνετα. Προσωπικά έχω φύγει σε στροφή από τα κρύα 720.
Καλή αγορά, κοίτα να το ευχαριστηθείς, και καλές διαδρομές.
-
Ευχαριστώ για τις συμβουλές
Πολωνέζικα είναι,σήμερα ήρθαν, είχα πάει να τα δω. Τα παρήγγειλα σε δείκτη 'V', kαθώς το 'W' που έχει από μαμά ,μου φαίνεται υπερβολικό για 1.8 αυτοκίνητο.
Θα τα φυλάξει για λίγο στην αποθήκη καθώς τα P7 έχουν λίγο 'ψωμί ακόμα'. -
Ενημερωτικα, τα 720 δεν εχουν σταματησει να παραγονται, μονο καποιες διαστασεις, που δεν πουλησαν πολυ, βγαινουν εκτος παραγωγης. Το 185/60-14R υπαρχει να φανε και η κοτες!!
-
Χθές μίλησα με τον πωλητή της Elastrak (Bridgestone). Όπως μου είπε, το 720 όντως πρόκειται να καταργηθεί σύντομα (πόσο σύντομα ούτε αυτός ξέρει). Ήταν στο πρόγραμμα να καταργηθεί εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια, αλλά λόγω της μεγάλης ζήτησης η εταιρεία συνέχιζε να το παράγει. Αυτό που μου είπε και με κούφανε είναι οτι δέν θα βγεί αντικαταστάτης του. Τη θέση του Potenza 720 θα πάρει το υπάρχον Turanza ER300.
Επίσης μου είπε οτι όσα λάστιχα δέν εισάγονται στην Ελλάδα (όπως το RE750), είτε είναι για πιό ψυχρά κλίματα, είτε έχουν πιό σκληρές γόμες ωστε να μη φαγώνονται τόσο γρήγορα στους άγριους δρόμους του εξωτερικού. Κοινώς, μην τα γλυκοκοιτάζετε γιατι είναι εντελώς ακατάληλα για την Ελλάδα
-
Ακριβώς τα ίδια είχα ακούσει κι εγώ, αλλά για να πω την αλήθεια, μετά από 5 μέρες που φοράω τα ER300 δεν τα πιστεύω. Καμία σχέση με το 720, μα απολύτως καμία σχέση. Είναι σίγουρα πιο άνετο και πιο αθόρυβο, αλλά σε κράτημα...δυστυχώς δεν το φτάνει με τίποτε. Σήμερα, αφού το είχα ζεστάνει 1,5 ώρα σε δρόμους της Αθήνας και σε Ε.Ο. είπα να το βάλω σε κάποια στροφή λίγο κλειστή να δω πώς κρατάει. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ναι μεν ήταν πιο φιλικό και λιγότερο απόλυτο, αλλά δεν παύει να φεύγει πιο εύκολα από το 720. Εκεί που ξέρω ότι το 720 μετά από 2 χρόνια άγρια χρήση θα με κράταγε, το ER300 παραλίγο να με πετάξει από το δρόμο (αν δεν άνοιγα τόσο πολύ την τροχιά μου οπότε πέρασα ξυστά από το πεζοδρόμιο).
Δεν αντιλέγω όμως ότι το ER300 είναι πολύ καλύτερο για ταξίδι. Πιο μαλακό και άνετο. Σκεφθείτε ότι με 195/60/R15 περνάω από τα αντανακλαστικά στις λεωφορειολωρίδες και ίσα που τα καταλαβαίνω. Το 720 θα χτύπαγε σίγουρα με πιο υπόκωφο θόρυβο και θα κοπανούσε και αντίστοιχα.Δεν μπορώ να πώ σε κάποιον ποιό από τα δύο να προτιμήσει, αλλά προσωπικά, αν διάλεγα τώρα, θα προτιμούσα το 720 πάλι, έστω και αν καταργείται. Θα αγόραζα 5 λάστιχα για να είμαι σίγουρος και θα το κράταγα 2 χρόνια όπως και τώρα οπότε θα το είχα πάντα σε άψογη κατάσταση. Περί ορέξεως όμως...
Ευχαριστώ πολύ.
-
ανδρεα πανε παρε μια ακομη τετραδα καβαντζα
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Ακριβώς τα ίδια είχα ακούσει κι εγώ, αλλά για να πω την αλήθεια, μετά από 5 μέρες που φοράω τα ER300 δεν τα πιστεύω. Καμία σχέση με το 720, μα απολύτως καμία σχέση.Δεν έχω σκοπό να διαφωνήσω με αυτό που λες, αλλά μήπως τα λάστιχα θέλουν πρώτα κάποιο μεγαλύτερο στρώσιμο για να αποδώσουν τα μέγιστα; Αυτό το λέω γιατί φίλος μου άλλαξε στο αυτοκίνητό του τα Pirelli P-Zero Rosso με Michelin Pilot Sport 2 σε διάσταση 225/45-17 μπροστά και 245/40-17 πίσω και ενώ τον πρώτο καιρό μου έλεγε ότι ήταν άθλια και ότι δεν κράταγαν ούτε όσο τα φθαρμένα Rosso, πλέον είναι απόλυτα ικανοποιημένος. Πιστεύει δε ότι η αρχική επίδοση των ελαστικών οφείλονταν στα χημικά που έχουν στην επιφάνειά τους τα καινούργια ελαστικά για να συντηρούνται και χρειάζεται να γράψει μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα πρώτα μέχρι να φύγουν.
-
Προς το παρόν έχω κάνει περίπου 500Km.
Περιμένω να φτάσω τα 1500Km, να κάνω και πάλι ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση για να είναι σίγουρο ότι έχουν κάτσει τέλεια τα λάστιχα και τότε θα πω με βεβαιότητα.
Πάντως τα πρώτα 500Km που έκανα είναι λίγο απογοητευτικά. Ίσως έχεις δίκιο και στρώσουν μετά τα λάστιχα, αλλά δεν το βλέπω πολύ πιθανό να έχουν τόσο μεγάλη αλλαγή προς το καλύτερο.
Είδωμεν... -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τη θέση του Potenza 720 θα πάρει το υπάρχον Turanza ER300.Τώρα μάλιστα.
-
Εγώ πάντος επέλεξα τα Potenza 720 παρότι μου τα ....θάψανε όλοι οι λαστιχάδες και αναμένω να δω πως πάει. Κάτι δεν μου έκατσε στο Turanza.
Πρώτη εντύπωση θετική.
-
Τα θάψανε οι λαστιχάδες,πού λόγω τής τεράστιας εμπειρίας πού έχουνε πάνω στό αντικείμενο τής δουλειάς τους,επιμένουν να ζαντάρουν ανάποδα τά μονής κατεύθυνσης ελαστικών.
Ακου περιστατικό τώρα:
Πήγα σέ έναν λαστιχά πού είχε μία τετράδα μεταχειρισμένα (παμπάλαια)Pirelli P 6000,σέ 195/50-15,τόν ρωτάω
-Πόσο μάστορα;
-150 ευρώ
-μά καινούρια τα ποτένζα έχουν 230
-Ναί αλλά αυτά είναι μπρίτζεστον!!!Είναι τρέλα αυτά τα παιδιά!!!
-
Είχα βάλει τα potenza οταν ακόμα είχα το corolla. Μέχρι να ζεσταθούν ήθελαν πολύ προσοχή. Μετά όμως ήταν άπαιχτα. Το πρόβλημα ήταν ότι στα 18000 με 20000km πέθαναν. Ενώ το λάστιχο φαινόταν εντάξει δεν λειτουργούσε με τίποτα. Έφερα τα μπρος πίσω αλλά τίποτα. Έχω την εντύπωση ότι αν και πολύ ευαίσθητα και ευκολοφάγωτα τα Michellin είναι μια από τις καλύτερες επιλογές.
-
edit
-
edit
-
πραγματι, χανουν την απολυτη αισθηση τους μετα πο καποια χιλιομετρα(μπορει και πιο λιγα) και να φαινονται ακομη καινουργια!
-
edit
TURANZA ER300 ή potenza RE720 ?