-
αντε παντε πλύντε κανα πιάτο λέω εγώ.
πολύ γέλιο το ρεπορτάζ του αντέννα.......LOL -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αντε παντε πλύντε κανα πιάτο λέω εγώ.
πολύ γέλιο το ρεπορτάζ του αντέννα.......LOL -
Τωρα προσεξα το θεμα. Περαστικα στο καντετακι σου ρε Ανδρεα! Ελπιζω να ξαναγινει μαχημο κ ακομα πιο δυνατο συντομα. Υπαρχει καμια εξελιξη ή οχι ακομα; αναμενουμε..
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Τωρα προσεξα το θεμα. Περαστικα στο καντετακι σου ρε Ανδρεα! Ελπιζω να ξαναγινει μαχημο κ ακομα πιο δυνατο συντομα. Υπαρχει καμια εξελιξη ή οχι ακομα; αναμενουμε..Τό επισκευάσαμε μέν,αλλά δέν τό βελτιώσαμε.
Θα ψαχτώ γιά ρυθμιστή πίεσης καυσίμου,καί βλέπουμε.Εχει κανένας υπ'όψιν του,άν υπάρχουν ρυθμιζόμενοι ρυθμιστές;Αν δηλαδή μπορώ να ρυθμίζω εγώ τήν πίεση τού καυσίμου ανάλογα μέ τίς συνθήκες.Δηλαδή να έχω 2,5 μπάρ συνήθως καί όταν πάω πίστα να ανεβάζω στά 3,0;
-
ναι υπάρχουν.
πρόσεξε όμως.η ένδειξη στο ρυθμιστή είναι πάντα μεγαλύτερη από την πραγματική τιμή της πίεσης στο κύκλωμα. -
Ανδρέα υπάρχουν ... πχ. Weber , Malpasi κλπ.
δες εδώ ... http://www.avcweber.gr/malpasiweber.htmΚαλό θα ήταν να ρυθμιστεί η πίεση μια φορά σε δυναμόμετρο με wideband 'λ' ώστε το μείγμα να ρυθμιστεί όσο πιο κοντά γίνεται στο 12.5 για απόδοση χωρίς να στεγνώνει.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ανδρέα υπάρχουν ... πχ. Weber , Malpasi κλπ.
δες εδώ ... http://www.avcweber.gr/malpasiweber.htmΚαλό θα ήταν να ρυθμιστεί η πίεση μια φορά σε δυναμόμετρο με wideband 'λ' ώστε το μείγμα να ρυθμιστεί όσο πιο κοντά γίνεται στο 12.5 για απόδοση χωρίς να στεγνώνει.
Δέν φαίνεται η πίεση πού ρυθμίζεις πάνω στόν ρυθμιστή;Δέν έχουν ενδείξεις;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ανδρέα υπάρχουν ... πχ. Weber , Malpasi κλπ.
δες εδώ ... http://www.avcweber.gr/malpasiweber.htmΚαλό θα ήταν να ρυθμιστεί η πίεση μια φορά σε δυναμόμετρο με wideband 'λ' ώστε το μείγμα να ρυθμιστεί όσο πιο κοντά γίνεται στο 12.5 για απόδοση χωρίς να στεγνώνει.
Δέν φαίνεται η πίεση πού ρυθμίζεις πάνω στόν ρυθμιστή;Δέν έχουν ενδείξεις;
υπαρχουν και καποιοι με ενσωματωμενο μπαρομετρο αλλα δεν θυμαμαι μαρκα η αλλαες λεπτομερειες
-
Υπάρχουν και με ενσωματωμένο όργανο -ακριβότεροι - , δεν συμφέρει όμως γιατί οι περισσότεροι έχουν μια υποδοχή για να βάζεις όργανο όταν χρειαστεί να ρυθμίσεις.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Καλό θα ήταν να ρυθμιστεί η πίεση μια φορά σε δυναμόμετρο με wideband 'λ' ώστε το μείγμα να ρυθμιστεί όσο πιο κοντά γίνεται στο 12.5 για απόδοση χωρίς να στεγνώνει.Αυτό το μείγμα δεν παραείναι πλούσιο;
Όχι τίποτε άλλο (μόλυνση, υπερβολική κατανάλωση), αλλά μπορεί να του ξεπλύνει το λιπαντικό από τα ελατήρια, ή, γενικότερα, να προκαλέσει πρόωρη φθορά στο λιπαντικό.
Θεωρώ ότι μόνο για πίστα κάνει αυτή η ρύθμιση.Τι λες κι' εσύ (Βασίλη);
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Καλό θα ήταν να ρυθμιστεί η πίεση μια φορά σε δυναμόμετρο με wideband 'λ' ώστε το μείγμα να ρυθμιστεί όσο πιο κοντά γίνεται στο 12.5 για απόδοση χωρίς να στεγνώνει.
Αυτό το μείγμα δεν παραείναι πλούσιο;
Όχι τίποτε άλλο (μόλυνση, υπερβολική κατανάλωση), αλλά μπορεί να του ξεπλύνει το λιπαντικό από τα ελατήρια, ή, γενικότερα, να προκαλέσει πρόωρη φθορά στο λιπαντικό.
Θεωρώ ότι μόνο για πίστα κάνει αυτή η ρύθμιση.Τι λες κι' εσύ (Βασίλη);
πολυ καλό νουμερο είναι το 12.5.μην ξεχνας οτι ειναι μονο για τα 'ψηλά'
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τό επισκευάσαμε μέν,αλλά δέν τό βελτιώσαμε.
Θα ψαχτώ γιά ρυθμιστή πίεσης καυσίμου,καί βλέπουμε.Εχει κανένας υπ'όψιν του,άν υπάρχουν ρυθμιζόμενοι ρυθμιστές;Αν δηλαδή μπορώ να ρυθμίζω εγώ τήν πίεση τού καυσίμου ανάλογα μέ τίς συνθήκες.Δηλαδή να έχω 2,5 μπάρ συνήθως καί όταν πάω πίστα να ανεβάζω στά 3,0;
Από την αρχή, ο κινητήρας σου βγάζει πολύ περισσότερα άλογα από τον εργοστασιακό; Μπορεί να γίνεται η δουλειά σου με ένα ρυθμιστή, μπορεί να θέλεις μεγαλύτερα μπεκ.
Αν ρυθμίσεις το μοτέρ σου να έχει 12,5 (έως και 13,5 καλά είναι) δεν χρειάζεται να παίζεις με το ρυθμιστή πίεσης. Στο ταξίδι ο αισθητήρας λ θα ρυθμίζει το μείγμα στο κανονικό 14,7 (έχει όμως όρια πόσο πολύ μπορεί να ρυθμίσει ο λ, πολύ δεν του επιτρέπει ο εγκέφαλος). Αυτή είναι η σωστή (εργοστασιακή) ρύθμιση του κινητήρα, δηλαδή στο ταξίδι ο λ ρυθμίζει στο 14,7 και στο τέρμα γκάζι ψεκάζει προκαθορισμένη ποσότητα βενζίνης ώστε να έχεις 12,5-13,5 για μέγιστη ιπποδύναμη. Αν έχεις περισσότερα άλογα, η προκαθορισμένη βενζίνη που ψεκάζεται στο τέρμα γκάζι (αγνοείται ο λ) μπορεί να είναι λίγη και να είσαι στο 17-20.
-
Δέν ξέρω πόσα άλογα έχει αυτή τή στιγμή ο κινητήρας.Μαμά είχε 115,τώρα υπολογίζω κοντά στα 130.
Λέτε άν καταργήσω τή φιλτροχοάνη καί ξαναβάλω τό 'μαμά' φίλτρο,να έχω κάποια βελτίωση στήν αναλογία αέρα/καυσίμου;
Βασίλη,άν χρειαστώ να αγοράσω καί έξτρα όργανο πού να μετράω τό ρυθμιστή,δέν θα μού βγεί ακριβότερα; -
Συζήτηση για πιστόνια που καταστράφηκαν από φτωχό μείγμα και από υπερθέρμανση.
http://tinyurl.com/cgfse
Στις τρεις φωτογραφίες, 1η 3η φτωχό, 2η υπερθέρμανση.Μπορεί να έχεις τοπική υπερθέρμανση από θύλακες ατμού και να γίνεται το πρόβλημα της προανάφλεξης πολύ πιο έντονο. Καλή εξαέρωση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
. Καλή εξαέρωση.
Πές μου τόν καλύτερο τρόπο πού γνωρίζεις Λεωνίδα.
-
Πολύ ώρα.
Στο δικό μου σιβικ (95) έχει μια βίδα (εξαεριστηράκι) στο κινητήρα εκεί που είναι το πάνω κολάρο, πιο καινούρια μοντέλα με τον ίδιο κινητήρα δεν έχουν αυτή τη βίδα. Όσο περισσότερη ώρα ανοίγω τη βίδα τόσο περισσότερες φυσαλίδες φεύγουν.
-
Ανδρέα , εδώ έχει ρυθμιστές με αυξανόμενη πίεση
http://www.scarbro-racing.co.uk/powerboostvalveΟυσιαστικά είναι ένας ρυθμιστής (Malpasi) που ανεβάζει την πίεση με σχέση 1:1.7 αντίθετα με τους κοινούς που ανεβάζουν πίεση ανάλογα με την υποπίεση με σχέση 1:1
Το οργανάκι κάνει στην αγορά 15-30 ευρω και το βιδώνεις επάνω στην υποδοχή ότι ώρα θες.
-
Τό λίνκ δέν δουλεύει Βασίλη.
Υπάρχουν τελικά αυτά εδώ στήν Ελλάδα; -
Υπάρχουν στην Ελλάδα
εδώ είναι η λίστα
δες ποιός σου κάνει -
Σήμερα πήγα γιά δυναμομέτρηση,τήν οποία τελικά δέν μπόρεσα να κάνω,λόγω τού ότι ο μάστορας έπηζε.
Παρ'όλα αυτά,η αναγνωριστική μου βόλτα μού έδωσε κάτι θετικό.
Ο μάστορας φάνηκε να μήν πουλάει παραμύθι,όταν τόν ρώτησε ένα παιδάκι άν θα πάρει καμιά δεκαριά άλογα στό χιλιάρι κόρσα του,με τό πρόγραμμα-ΠΟΣΑΑΑΑ;;;;
Καλό αυτό.
Αύριο θα γράψω γιά τό τί θα κάνουμε.
Καμμένο πιστόνι