-
Λοιπόν μιας και εγώ άνοιξα το topic saς ενημερώνω για τη συνέχεια
-
Παρέλαβα το αυτοκίνητο για τρίτη φορά και μέχρι στιγμής φαίνεται ΟΚ. Δεν παίρνει πλέον υγρασία. Ελπιζω εαν βρέξει το Σαββατοκύριακο να του κάνω ένα τελικό τεστ και να πάνε ολα καλά
-
Η ασχετοσύνη του συνεργείου βέβαια δεν ήταν δυνατόν να μην μου δημιουργήσει ένα μικρό προβλημα ακόμα : από την ώρα που το παρέλαβα το κάθισμα του οδηγού τρίζει σαν διαολος σε κάθε λακκούβα, προφανώς οι αυθεντίες του συνεργείου δεν το τοποθετήσανε σωστά στη θέση του. Τελος πάντων μακάρι να ειναι ολα τα άλλα ΟΚ και αυτό φαντάζομαι φτιαχνεται εύκολα.
-
Μετα απο σχετική επιστολή στη ΣΕΑΤ Ισπανίας έχω γραπτή διαβεβαίωση πως οτιδήποτε προβλημα παρουσιαστεί στο αυτοκίνητο ως απόρροια του προβλήματος υγρασίας θα αντιμετωπιστεί αμεσα και χωρίς κοστος εκ μέρους μου οποτεδήποτε και εαν συμβεί. Προφανώς αυτό δεν μου λέει τίποτα δεδομένου οτι ο δικηγορος μου ειναι ήδη ενήμερος και σε περιπτωση μη επίλυσης του προβλήματος το λογο έχει η δικαιοσύνη
Αυτά..
-
-
ΦΙΛΕ PROMETHEA ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΕΙΣ ΑΠΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΕΡΟΠΟΝΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΥΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ 'ΕΠΙΜΑΧΑ' ΣΗΜΕΙΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ (ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΒΑΨΙΜΟ! ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΔΟΚΙΜΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
-
Ο χρήστης Imprezas έγραψε:
ΦΙΛΕ PROMETHEA ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΕΙΣ ΑΠΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΕΡΟΠΟΝΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΥΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ 'ΕΠΙΜΑΧΑ' ΣΗΜΕΙΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ (ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΒΑΨΙΜΟ! ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΔΟΚΙΜΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Αυτό το έκανα ήδη 2 φορές !!! Ο λόγος που περιμένω μια δυνατή νεροποντή είναι διότι και τις προηγούμενες 2 φορές που είχα παει το αυτοκίνητο για το προβλημα αυτό, μόλις το παραλάμβανα το επλενα με πλυστικό μηχάνημα αυτό και ολα φαινόντουσαν ΟΚ . Οταν ομως έβρεχε πολύ ... πάλι τα ίδια .
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
ΦΙΛΕ PROMETHEA ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΕΙΣ ΑΠΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΕΡΟΠΟΝΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΥΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ 'ΕΠΙΜΑΧΑ' ΣΗΜΕΙΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ (ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΒΑΨΙΜΟ! ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΔΟΚΙΜΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Αυτό το έκανα ήδη 2 φορές !!! Ο λόγος που περιμένω μια δυνατή νεροποντή είναι διότι και τις προηγούμενες 2 φορές που είχα παει το αυτοκίνητο για το προβλημα αυτό, μόλις το παραλάμβανα το επλενα με πλυστικό μηχάνημα αυτό και ολα φαινόντουσαν ΟΚ . Οταν ομως έβρεχε πολύ ... πάλι τα ίδια .
Κοντός ψαλμός αλληλούια, ο καιρός χαλάει . Εαν ώ μη γένοιτο έχουμε τα ίδια τότε ΤΡΕΜΕΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΚΟΙ ΤΗΣ ΣΕΑΤ
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
ΦΙΛΕ PROMETHEA ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΕΙΣ ΑΠΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΕΡΟΠΟΝΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΥΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ 'ΕΠΙΜΑΧΑ' ΣΗΜΕΙΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ (ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΒΑΨΙΜΟ! ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΔΟΚΙΜΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Αυτό το έκανα ήδη 2 φορές !!! Ο λόγος που περιμένω μια δυνατή νεροποντή είναι διότι και τις προηγούμενες 2 φορές που είχα παει το αυτοκίνητο για το προβλημα αυτό, μόλις το παραλάμβανα το επλενα με πλυστικό μηχάνημα αυτό και ολα φαινόντουσαν ΟΚ . Οταν ομως έβρεχε πολύ ... πάλι τα ίδια .
κατι σημαντικο
οταν βρεχει και το χρησιμοποιεις η οταν βρεχει και ειναι παρκαρισμενο
γιατι αν ειναι οταν το χρησιμοποιεις πρεπει με το πλυστικο να επιμεινεις πολυ απο μπροστα ενω αν ειναι οταν καθεται απο πανω
και οταν λεω να επιμεινεις εννοω τουλαχιστον 1' στο ιδιο σημειο (αυτο που ειναι υποπτο)
εχω καποια εμπειρια απο ειδικο μηχανημα για ελεγχο και δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα στο στυλ: -'ραντισε το μια να δουμε αν μουλιαζει'- -
Γιώργο (prometheas) περιμένω νεότερα σχετικά με το πρόβλημα. Στείλε αν μπορείς e-mail ή pm
Seat Ibiza 1.4Gti (Και δώρο ενα ...σωσίβιο!!!)