Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μην μπλέκετε την SLR, καμία σχέση με SuperCar και ας έχει 600 άλογα. Παραμένει Mercedes με touring χαρακτήρα.
Όπα 'μικρέ'
H SL 55/65 AMG είναι η τουριστική Μερσέντα! με μόνο λίγο πάνω από 600 αλογάκια
η SLR είναι by McLaren. Aν τους βγήκε μάπα δεν θα το δικαιολογήσουμε ως τουριστικό αυτοκίνητο
Αν αρχικά θέλανε τουριστικό αμάξι το είχανε. Τι πήγανε στους Άγγλους.
Αν η Mclaren φτιάχνει τουριστικά αμάξια τότε είναι waste of technology [/b]
Δεν εχω διαβασει το topic, παρά μονο την 1η και την τελευταί σελίδα.
Απλά θέλω να αναφερθω στο παραπάνω..
'Mαπα' η SLR??
Ακόμα και σε συγκριση με τα άλλα 2 κορυφαία supercars των γνωστών εταιριών, δηλ Enzo & CarreraGT δεν ειναι τόσο πισω (αναλόγως την πίστα που τα συγκίνουν).
Παντως, ειναι σαφές ότι η SLR έχει πιο GT χαρακτήρα απο τα άλλα 2 και αυτό φαίνεται ακόμα και στην ανάρτησή της η οποία έχει σαφώς πιο ηπιες και μαλακές ρυθμίσεις απο τα άλλα 2 κατασκευάσματα.
Προσωπικά δεν θεωρώ ότι τίθεται θέμα αμεσης συγκρισης. Απλά ερχονται αυτομάτως σε αντιπαράθεση μιας και ειναι τα top κατασκευάσματα της κάθε εταιρίας.
Μεταξύ Ferrari και Porsche..
Με το Porsche μπορεις να πεταχτείς να πάρεις ακόμα και τσιγάρα απο το περίπτερο. Με το Ferrari όχι. Αυτό λεει πολλά και τίποτα. Ανάλογα του τι ζητάει κανεις απο το αυτοκίνητο.
Προσωπικά ειμαι fan της Porsche.
Η σκέψη όμως του να οδηγείς μία Ferrari ακουγοντας πίσω σου τον ήχο του κινητηρα, νομίζω ότι μας συγκινεί όλους.
Απλά αφού καταφέρει κανεις να πάρει μία Porsche, έπειτα μπορει να πάρει και μία Ferrari (χωρις να πουλήσει τo Porsche ).
Και δεν το λέω με την εννοια ότι η Porsche είναι ένα σκαλοπάτι κάτω. Απλά οι Ferrari είναι αυτοκίνητα που λόγω επιλογών στην κατασκευή τους ειναι πιο 'εξωτικά'.
Για να είμαι ειλικρινής.. Πολύ μου άρεσε το video του TG με την 360cs και της GT3RS να γράφουν 'καρμπόν' χρόνο. Είμαι είπαμε οπαδός της Porsche.
Ένα είναι το σίγουρο.. Ferrari & Porsche αξίζουν respect και σε κανένα απο τα 2 δεν χωράνε υποτιμιτικά σχόλια τύπου 'Fiat' ή 'Σκαραβαίος'