-
Ο χρήστης AMG έγραψε:
Για C200 KOMPRESSOR τι προτείνετε?
Σε sport ανάρτησηΡε φίλε (όπως και ο άλλος με το Audi) είσαι εκτός θέματος.
Το topic είναι γενικό και αφορά την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων. Εσύ ζητάς νέα ρύθμιση των αμορτισέρ και των ελατηριών (μέρος της σχεδίασης της ανάρτησης) και μάλιστα για ένα συγκεκριμένο μοντέλο... -
Σε αυτοκίνητο με υστερούντες βραχίονες η ανάρτηση δεν λειτουργεί κατά την κίνηση προς τα πίσω!Αν δείτε πως είναι τα αμορτισέρ των 206 θα δείτε ότι είναι κατά την φόρά της προς τα εμπρός κίνησης.
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Σε αυτοκίνητο με υστερούντες βραχίονες η ανάρτηση δεν λειτουργεί κατά την κίνηση προς τα πίσω!Αν δείτε πως είναι τα αμορτισέρ των 206 θα δείτε ότι είναι κατά την φόρά της προς τα εμπρός κίνησης.Νομίζω (ο markvag μου το έλεγε) ότι τα 206 νεότερης κοπής έχουν μια επιπρόσθετη ράβδο στον πίσω άξονα, ακριβώς για να μειώνουν την απόκλιση, την οποία περιγράφει ο Funkyreverend!
-
I think that αυτή η ράβδος μπήκε στο facelift που προστέθηκε και η αντιστρεπτική στο 206 1.1 . Δηλαδή έτος 2003, νομίζω.
-
Η ράβδος μπήκε αρχικά στο 206 SW για βελτίωση της συμπεριφοράς της ανάρτησης στο θέμα της σύγκλισης και για βελτίωση της συμπεριφοράς υπό φορτίο. Στην συνέχεια τοποθετήθηκε και στα υπόλοιπα 206 μετά το fl.
Από εκεί και πέρα η αλήθεια είναι οτι στο δικό μου Xsara σε 2 περιπτώσεις ( την μια οδηγούσα εγώ και έγινε πριν λίγο καιρό και την άλλη ο πατέρας μου πριν πάρα πολύ καιρό ) σε ένα απότομο φρενάρισμα ( 140-30) λόγω ατυχήματος στην ΕΟ Μουδανιών Θεσσαλονίκης και τις 2 φορές παρατήρησα έντονη νευρικότητα του πίσω μέρους στην αρχή χωρίς όμως να δημιουργηθεί η παραμικρή υποψία εκτροπής από την κανονική πορεία. Γενικά αν δεν τα ξέρεις πώς συμπεριφέρονται τα αμάξια αυτά σε τέτοιες καταστάσεις μπορεί να οδηγηθείς σε λάθος αντιδράσεις και να φοβηθείς πολύ. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τις φωνές φίλου και συνοδηγού μου όταν το αυτοκίνητο άρχισε να βγάζει μούτρα σε μια στροφή ( με αρκετά χλμ ) εγώ έμεινα στο γκάζι και το αμάξι απλά έκλεισε μόνο του την τροχία ( η παθ. τετραδιεύθυνση παίζει και αυτή τον ρόλο της ). Εγώ ήξερα ακριβώς τι θα συμβεί ο φίλος μου πίστεψε οτι θα βγούμε εκτός δρόμου... Από την άλλη μεριά αν άφηνα το γκάζι το χαστούκι θα ήταν τόσο μεγάλο που μπορεί να έχανα το έλεγχο του οχήματος... Αυτή η συμπεριφορά είναι που έχει οδηγήσει πολλούς 'χεράδες' οδηγούς rallye και VTS σε αγορές οικοπέδων. -
ραβδοσ σε 206 ???????
μπαρδον?????????????η μονη αλλαγη ειναι η προσθηκη 2 διαφωνιων ραβδων στο πισω αξονα μονο στα rc-sw και οχι σε ολα τα 206. αυτες οι ραβδοι πιανουν διαγωνια στο κεντρο του αξονα και στα ακραξονια καθε τροχου.
η προσφορα τους ειναι κρισιμη στη φορτιση της αναρτησης και κυριως του εξωτερικου τροχου ο οποιος μετα απο ενα σημειο λογω μαλακων συνεμπλοκ-ελατηριων(μεγαλη διαδρομη?) αποκτα θετικο καμπερ και σχεδον 0 καστερ.
αποτελεσμα η αποτομη και ατσαλη υπερστροφη που παρατηρειται στα παλια 206 2.0 και 1.6 -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Σε αυτοκίνητο με υστερούντες βραχίονες η ανάρτηση δεν λειτουργεί κατά την κίνηση προς τα πίσω!Αν δείτε πως είναι τα αμορτισέρ των 206 θα δείτε ότι είναι κατά την φόρά της προς τα εμπρός κίνησης.E?
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ραβδοσ σε 206 ???????
μπαρδον?????????????η μονη αλλαγη ειναι η προσθηκη 2 διαφωνιων ραβδων στο πισω αξονα μονο στα rc-sw και οχι σε ολα τα 206. αυτες οι ραβδοι πιανουν διαγωνια στο κεντρο του αξονα και στα ακραξονια καθε τροχου.
η προσφορα τους ειναι κρισιμη στη φορτιση της αναρτησης και κυριως του εξωτερικου τροχου ο οποιος μετα απο ενα σημειο λογω μαλακων συνεμπλοκ-ελατηριων(μεγαλη διαδρομη?) αποκτα θετικο καμπερ και σχεδον 0 καστερ.
αποτελεσμα η αποτομη και ατσαλη υπερστροφη που παρατηρειται στα παλια 206 2.0 και 1.6Για αυτές μιλάμε. Απλά είχα την εντύπωση οτι τις έβαλαν και στο 1.6 16v και στο 1.4. Αλλά μάλλον έχω λάθος.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ραβδοσ σε 206 ???????
μπαρδον?????????????η μονη αλλαγη ειναι η προσθηκη 2 διαφωνιων ραβδων στο πισω αξονα μονο στα rc-sw και οχι σε ολα τα 206. αυτες οι ραβδοι πιανουν διαγωνια στο κεντρο του αξονα και στα ακραξονια καθε τροχου.
η προσφορα τους ειναι κρισιμη στη φορτιση της αναρτησης και κυριως του εξωτερικου τροχου ο οποιος μετα απο ενα σημειο λογω μαλακων συνεμπλοκ-ελατηριων(μεγαλη διαδρομη?) αποκτα θετικο καμπερ και σχεδον 0 καστερ.
αποτελεσμα η αποτομη και ατσαλη υπερστροφη που παρατηρειται στα παλια 206 2.0 και 1.6Κάστερ στον πίσω τροχό;
περίεργο μου ακούγεται...Πάντως δεν ήξερα τι ακριβώς τοποθετήσανε, γι' αυτό και χρηισμοποίησα τον γενικό όρο 'ράβδος'...
Όσο για το 'άτσαλη'... Σηκώνει κουβέντα!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
...........Ãéá áõôÝò ìéëÜìå. ÁðëÜ åß÷á ôçí åíôýðùóç ïôé ôéò Ýâáëáí êáé óôï 1.6 16v êáé óôï 1.4. ÁëëÜ ìÜëëïí Ý÷ù ëÜèïò.
ÐñïõðÞñ÷áí óôï sw ,ôïðïèåôÞèçêáí êáé óôï rc .Óôá ðéü áðëÜ ôçí ....îå÷Üóáíå .
Ïé áëëáãÝò óôá áíáíåùìÝíá 1,6 & 1,4 16âáëâ. üóï áöïñÜ ôéò áíáñôÞóåéò åß÷áí íá êÜíïõí ìå ðéï óêëçñÝò áíôéóôñåðôéêÝò åìðñüò ðßóù. -
...Και εγώ είχα ακούσει για προσθήκη στελέχους toe control, αλλά εμπιστεύομαι τους κατόχους περισσότερο!
Όσο για τη συμπεριφορά του 206, στον χαρακτηρισμό 'άτσαλη' παίζει ρόλο ότι το αυτοκίνητο οδηγείται και από άτομα που δεν είναι λάτρεις της οδήγησης, ωστόσο μπορεί να χρειαστεί καμιά φορά η 'προβλεψιμότητα'. Γι'αυτό, άλλοι μιλάνε για 'πυραυλάκια' και άλλοι για 'απόλυτη οδηγική εμπειρία'. Η Elise αν οδηγηθεί από άσχετο, είναι όχι μόνο άτσαλη, αλλά και σκοτώστρα και 1002 άλλα...
-
το 206 γυρναει μονο μετα το απεξ και με αρκετη δοση στραμπουλιγματος...οταν δε γυρισει ο κωλος το κανει αποτομα και δεν νιωθεις οτι εχεις τον απολυτο ελεγχο οπως στα 106.οπως ειπαν και σατους 4τ οταν παιζεις με το κωλο αυτο δε σε βοηθα να πας πιο γρηγορα αλλα χανεις χρονο....
ολα αυτα με μαμα αναρτηση....με το που αλλαξει καποιος αντιστρεπτικες ανακαλυπτει ενα αλλο πιο αμεσο και παιχνιδιαρικο αμαξι με πιο σωστες στη γρηγορη οδηγηση αντιδρασεις...
εεεε και με το που βαλεις μια πεζο σπορτ ξαφνικα ανακαλυπτεις ενα οδωστρωτηρα που ισοπεδωνει ολες τις στροφες -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Για C200 KOMPRESSOR τι προτείνετε?
Σε sport ανάρτησηΡε φίλε (όπως και ο άλλος με το Audi) είσαι εκτός θέματος.
Το topic είναι γενικό και αφορά την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων. Εσύ ζητάς νέα ρύθμιση των αμορτισέρ και των ελατηριών (μέρος της σχεδίασης της ανάρτησης) και μάλιστα για ένα συγκεκριμένο μοντέλο...Καλημέρα στο Δημήτρη και σε όλα τα παιδιά!
Να σε ρωτήσω κάτι Δημήτρη..? Γιατί κάποιος που επισκέπτεται ένα thread με τίτλο ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ είναι εκτός θέματος από τη στιγμή που ρωτάει να μάθει τι πρέπει να κάνει σχετικά με τη βελτίωση των αναρτήσεών του? Που δηλαδή πρέπει να αποτανθεί αυτός - και όσοι άλλοι ρωτάνε αντίστοιχα πράγματα? Αν γνωρίζεις κάποιο άλλο thread στους 4Τ που να μπορούν να με βοηθήσουν καλύτερα, σε παρακαλώ να μου το υποδείξεις!
Από την άλλη, δεν νομίζω ότι τα forums είναι τόσο 'μονοκόμματα' που αυτοί που γνωρίζουν πολύ καλά (και επιστημονικά) τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων, δεν μπορούν να αφιερώσουν τον ελάχιστο χρόνο για να απαντήσουν σε απορίες άλλων φίλων που συμμετέχουν!
Λίγο αφ'υψηλού ήταν το ύφος σου στην απάντηση που αφορούσε και εμένα και νομίζω ότι στον τρόπο που ποστάρω αυτά που ποστάρω, τηρώ όλους τους καλούς τρόπους που μπορεί κάποιος να κρατήσει, οπότε έτσι μ'αρέσει να μ'αντιμετωπίζουν!
Οι απορίες μου σχετικά με τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεών μου παραμένουν. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί και θέλει να δώσει την άποψή του ας το κάνει, αλλιώς ας με παραπέμψει κάποιος στο κατάλληλο thread!
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Να σε ρωτήσω κάτι Δημήτρη..? Γιατί κάποιος που επισκέπτεται ένα thread με τίτλο ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ είναι εκτός θέματος από τη στιγμή που ρωτάει να μάθει τι πρέπει να κάνει σχετικά με τη βελτίωση των αναρτήσεών του? Που δηλαδή πρέπει να αποτανθεί αυτός - και όσοι άλλοι ρωτάνε αντίστοιχα πράγματα? Αν γνωρίζεις κάποιο άλλο thread στους 4Τ που να μπορούν να με βοηθήσουν καλύτερα, σε παρακαλώ να μου το υποδείξεις!Συγγνώμη που παρεμβαίνω αλλά όποιος μπαίνει σε ένα topic να ποστάρει οφείλει να διαβάσει αν όχι όλο το topic τουλάχιστον το εναρκτήριο post:
περνωντας αφορμη απο την αναστασια που πηγανε διακοπες στη μυκονο με τις φιλες της , σκεφτηκα οτι ειναι μια καλη ευκαιρια να αναλυσουμε γενικα την λεξη : αναρτηση, και με την ευκαιρια να μαζεψουμε ενα γενικο υλικο που πιστευω θα ειναι χρησιμο στον καθε εναν απο εμας.
πολλες φορες βλεπουμε στα εντυπα του ειδικου τυπου οτι το ταδε αυτοκινητο εχει την ταδε αρχιτεκτονικη αναρτησης μπροστα(για παραδειγμα γονατα) και την ταδε αρχιτεκτονικη αναρτησης πισω ( για παραδειγμα πολλαπλους συνδεσμους).
**τελικα ποιες ειναι οι διαφορες μεταξυ τους??? γιατι οι κατασκευαστες επιλεγουν τις εν λογω λυσεις για τον μπροστινο / πισω αξονα??? ποια ειναι τα υπερ και ποια τα κατα τον διαφορων αναρτησεων??? **
παρακαλω τους γνωστες να εκφερουν τις αποψεις τους........Αν λοιπόν κάποιος διαβάσει τα bold, θα καταλάβει αμέσως πως είναι εκτός θέματος μια ερώτηση του τύπου 'τι ανάρτηση να βάλω στο αυτοκίνητό μου'.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Συγγνώμη που παρεμβαίνω αλλά όποιος μπαίνει σε ένα topic να ποστάρει οφείλει να διαβάσει αν όχι όλο το topic τουλάχιστον το εναρκτήριο postKyan....!...Λίγη ηρεμία παρακαλώ!
Έτσι, όπως τα περιγράφεις φίλε Kyan, αισθάνομαι λες και μπήκα σε διάλεξη του Πανεπιστημίου Αθηνών και διέκοψα τον επίκουρο καθηγητή από τη διάλεξή του για να τον ρωτήσω που είναι η τουαλέτα!!!!!???!!!!!!
Συγγνώμη κιόλας που καταναλώνω τον χώρο και τον χρόνο αυτού του thread δηλαδή!!! Μα πάμε καλά ???
Εδώ δεν είμαστε μια παρέα που εντελώς χαλαρά (και τηρώντας πάντα του γνωστούς κανόνες ευπρέπειας) συμουλεύουμε, ενημερώνουμε τους άλλους και μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας ???? Είναι τόσο 'καυτό' το θέμα των 'Αναρτήσεις & θεωρία' που απαγορεύει τις πρακτικές πτυχές του?
Έτσι που το πάμε δηλαδή, θα πρέπει να ανοίγουμε καινούργια topics για την παραμικρή λεπτομέρεια! Λυπάμαι πολύ γιατί νομίζω ότι κάνουμε την τρίχα τριχιά στο τέλος-τέλος?
Α!... και για να μην ξεχαστώ Kyan! Σε ποιο thread των 4Τ με συμβούλεψες να αποτανθώ για τις απορίες μου?
-
αυτος τωρα γιατι φορτωσε????
θερμη παρακληση οι μοντ να σβησουν τα ασχετα ποστ..........
μπορεις καλιστα αδερφε να πας στο thread = βελτιωσεις και λοιπα και να κανεις οτι ερωτηση θελεις.......
-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Kyan....!...Λίγη ηρεμία παρακαλώ!Ήρεμος είμαι γ@μώ την κοινωνία μου!!!
Έτσι, όπως τα περιγράφεις φίλε Kyan, αισθάνομαι λες και μπήκα σε διάλεξη του Πανεπιστημίου Αθηνών και διέκοψα τον επίκουρο καθηγητή από τη διάλεξή του για να τον ρωτήσω που είναι η τουαλέτα!!!!!???!!!!!!
Συ είπας...
Εδώ δεν είμαστε μια παρέα που εντελώς χαλαρά (και τηρώντας πάντα του γνωστούς κανόνες ευπρέπειας) συμουλεύουμε, ενημερώνουμε τους άλλους και μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας ???? Είναι τόσο 'καυτό' το θέμα των 'Αναρτήσεις & θεωρία' που απαγορεύει τις πρακτικές πτυχές του?
Για μένα η 'πρακτική' πτυχή του θέματος θα ήταν να πεις κάτι σαν 'το αυτοκίνητό μου έχει πίσω ανάρτηση με ημιυστερούντες βραχίονες, τι αλλαγές στη συμπεριφορά του να περιμένω αν το χαμηλώσω;' και όχι 'τι αμορτισέρ να βάλω στο αμάξι μου ώστε να μην πλέει', ερώτημα το οποίο στην ουσία ζητά user experience και καθόλου θεωρητική ανάλυση.
Έτσι που το πάμε δηλαδή, θα πρέπει να ανοίγουμε καινούργια topics για την παραμικρή λεπτομέρεια! Λυπάμαι πολύ γιατί νομίζω ότι κάνουμε την τρίχα τριχιά στο τέλος-τέλος?
Δεν κάνουμε την τρίχα-τριχιά αλλά προσπαθούμε να κρατήσουμε αυτό το αξιόλογο θέμα στις ράγες του ώστε να μην μετατραπεί σε ένα άλλο 'τι-αμορτισέρ-να-βάλω' θέμα.
Α!... και για να μην ξεχαστώ Kyan! Σε ποιο thread των 4Τ με συμβούλεψες να αποτανθώ για τις απορίες μου?
Μπορείς κάλλιστα να ανοίξεις καινούργιο, όπως γίνεται από καταβολές φόρουμ. Απορώ που δεν σκέφτηκες ότι η ερώτησή σου θα χανόταν σε αυτό εδώ το topic.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αυτος τωρα γιατι φορτωσε????θερμη παρακληση οι μοντ να σβησουν τα ασχετα ποστ..........
μπορεις καλιστα αδερφε να πας στο thread = βελτιωσεις και λοιπα και να κανεις οτι ερωτηση θελεις.......
Τι να πω ρε παιδιά..?!
Αν ήξερα ότι θα δημιουργούσα τόση ένταση για ένα σετ αναρτήσεις, θα προτιμούσα να μην είχα ποστάρει σε αυτό το thread.
Νά'στε καλά για τη βοήθεια και τη συνεργασία!
-
@ treasure
Αν δεν το κατάλαβες είναι ένα θέμα που θα γραφτούν/γράφτηκαν οι διάφοροι τύποι αναρτήσεων (θεωρία - πως λειτουργούν κλπ.).Αν κάθε χρήστης του φόρουμ ζητήσει μια συμβουλή για το αυτοκίνητο του σε αυτό το θέμα ..... δεν βγαίνει άκρη !!
Καλύτερα δεν θα ήταν να άνοιγες ένα θέμα για το αυτοκίνητο σου ?
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
@ treasure
Αν δεν το κατάλαβες είναι ένα θέμα που θα γραφτούν/γράφτηκαν οι διάφοροι τύποι αναρτήσεων (θεωρία - πως λειτουργούν κλπ.).Αν κάθε χρήστης του φόρουμ ζητήσει μια συμβουλή για το αυτοκίνητο του σε αυτό το θέμα ..... δεν βγαίνει άκρη !!
Καλύτερα δεν θα ήταν να άνοιγες ένα θέμα για το αυτοκίνητο σου ?
Συνονόματε Βασίλη,
σ'ευχαριστώ για την συμβουλή σου και ίσως τελικά ανοίξω ξεχωριστό thread για το θέμα μου!
Απλά νομίζω ότι με το να ανοίγουμε ολόκληρα threads, για μια ερώτηση που μπορεί να απαντηθεί σε 5 γραμμές, τότε οδηγούμαστε σε κυκαιώνα! Μπορεί από τη μια να υπάρχουν 7 διαφορετικά threads, 7 διαφορετικών χρηστών με παρεμφερές θέμα (όπως και γίνεται αρκετές φορές) ενώ μπορούν τα θέματα να συνοψίζονται σε λιγότερα - και πιο ουσιαστικά - threads.
Ίσως τώρα που οι χρήστες του forum 4t έχουν πολλαπλασιαστεί, μια ανανέωση στον τρόπο κατηγοριοποίησης των threads, από πλευράς σχεδιαστικής ομάδας 4T, να βοηθούσε την κατάσταση! Για παράδειγμα, η κατηγορία Τεχνικές Βελτιώσεις να αποκτήσει υποκατηγορίες, όπως Αναρτήσεις, Φρένα, Ελαστικά, Ζάντες, οπότε να μην ψάχνεις 38.000 threads για να βρεις που κολλάει 100% το θέμα σου!
Τέλος, θα ήθελα να πω πως είτε αποφασίζουμε ότι το forum των 4Τ είναι ανοιχτό σε γνώστες και μη γνώστες διάφορων θεμάτων ή ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι χώροι που γίνονται καθαρά θεωρητικές συζητήσεις. Γιατί όταν εγώ είμαι άσχετος με την τόση λεπτομέρεια που υπάρχει σε αυτό το thread, πως θα μπορέσω να καταρτιστώ και να μάθω για τις αναρτήσεις αν δεν ρωτήσω επί του πρακτικού? Αν εγώ είμαι στο Β και Α = ΒΑ πως θα φτάσω στο Ε αν δεν καταλάβω τι γίνεται στο δικό μου αυτοκίνητο και πως αυτό θα λειτουργεί αν κάνει την 'α' ή την 'β' μετατροπή στις αναρτήσεις του?
Αν και δεν νομίζω ότι είναι περίεργα ή παράλογα αυτά που λέω, δεν θέλω να δώσω συνέχεια σε κάτι που ξεκίνησε από δικό μου ποστάρισμα, έστω και αν αυτό ήταν μια απορία, οπότε το σταματάω εδώ!
Καλή συνέχεια στο thread!
Αναρτήσεις