-
Εχω την εντύπωση οτι στο ξαντια 'εχουν πέσει τα ρευματα' που λεει και ένας φίλος μου.
Συγκεκριμένα αυτό που παρατηρώ είναι:
-Τα παράθυρα αργούν να ανέβουν (μου δίνουν την αίσθηση ότι ζορίζονται), ενώ κατεβαίνουν κανονικά
-Ο φωτισμός της κονσόλας είναι πεσμένος
-Εχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ δυνατα φώτα όπως παλια.Τι μπορεί να φταίει και τι πρέπει να κάνω?
Σημειώνω ότι δεν αυξομειώνετε η τάση όταν ανεβάζω στροφές. -
Εχω την εντύπωση οτι στο ξαντια 'εχουν πέσει τα ρευματα' που λεει και ένας φίλος μου.
Συγκεκριμένα αυτό που παρατηρώ είναι:
-Τα παράθυρα αργούν να ανέβουν (μου δίνουν την αίσθηση ότι ζορίζονται), ενώ κατεβαίνουν κανονικά
-Ο φωτισμός της κονσόλας είναι πεσμένος
-Εχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ δυνατα φώτα όπως παλια.Τι μπορεί να φταίει και τι πρέπει να κάνω?
Σημειώνω ότι δεν αυξομειώνετε η τάση όταν ανεβάζω στροφές. -
Εχω την εντύπωση οτι στο ξαντια 'εχουν πέσει τα ρευματα' που λεει και ένας φίλος μου.
Συγκεκριμένα αυτό που παρατηρώ είναι:
-Τα παράθυρα αργούν να ανέβουν (μου δίνουν την αίσθηση ότι ζορίζονται), ενώ κατεβαίνουν κανονικά
-Ο φωτισμός της κονσόλας είναι πεσμένος
-Εχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ δυνατα φώτα όπως παλια.Τι μπορεί να φταίει και τι πρέπει να κάνω?
Σημειώνω ότι δεν αυξομειώνετε η τάση όταν ανεβάζω στροφές. -
Ο chrmes θα ξέρει σίγουρα
-
Χρήστοοοοο τα φώτα σου (στην κυριολεξία).
-
Χαλασμένο δυναμό ή χαλασμένος αυτόματος που δίνει μικρότερο μέγιστο?
-
Καλως τον πρόεδρο. Εξήγησε μου σε παρακαλώ τι είναι ο μέγιστος.
-
όσον αφορά τα παράθυρα μπορεί να θέλει λάδωμα/γρασσάρισμα ο μηχανισμός. `Οταν το ξηλώνω εγώ και το γρασσάρω μετά ανεβαίνει τζιτζί
όσο για τα φώτα, καθαρίζεις καθόλου τα φωτιστικά καλύμματα μέσα έξω;
όταν ανάβεις τα φώτα και πολλά γενικώς, συνήθως πέφτει η 'δύναμη' στην κονσόλα
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
όσον αφορά τα παράθυρα μπορεί να θέλει λάδωμα/γρασσάρισμα ο μηχανισμός. `Οταν το ξηλώνω εγώ και το γρασσάρω μετά ανεβαίνει τζιτζίόσο για τα φώτα, καθαρίζεις καθόλου τα φωτιστικά καλύμματα μέσα έξω;
όταν ανάβεις τα φώτα και πολλά γενικώς, συνήθως πέφτει η 'δύναμη' στην κονσόλα
Τα έχω καθαρίσει από μέσα, δεν πρέπει να είναι θέμα φαναριών γιατι και τα 2 είναι καινουργια. Στα παράθυρα δεν παρατηρώ κάποια μηχανική δυσκολία ή κάποιο θόρυβο! Άλλωστε κατεβαίνουν μια χαρά...
Η 'δυναμη¨' στην κονσόλα στο ξαντια δεν έπεφτε ποτε σε τετοιο σημείο, οπότε μαλλον κατι άλλο ήταν.
Αν ήταν δυναμό δεν έπρεπε να είχε αποφορτιστεί η μπαταρία (ή λέω χαζομάρες;)
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Καλως τον πρόεδρο. Εξήγησε μου σε παρακαλώ τι είναι ο μέγιστος.Καταρχήν πάλι μιλάω με την λογική του αυτοκινήτου του 70΄s αλλά αν υποθέσω ότι η λογική είναι η ίδια όταν λέω μέγιστο εννοώ εν συντομία την μέγιστη τάση που αφήνει ο αυτόματος.
Αν έχει χαλάσει (κάτι που γίνεται πολύ εύκολα στα παλιά αυτοκίνητα) τότε αντί 14,5 V περίπου μπορεί να δίνει 17 (και έτσι όλα να βράσουν στο αυτοκίνητο σου) αλλά και 12 οπότε όλα να δουλεύουν πιο αργά.
-
Δεν παίζει το να έχει αρχίσει η μπαταρία να χάνει την ισχύ της;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
-Τα παράθυρα αργούν να ανέβουν (μου δίνουν την αίσθηση ότι ζορίζονται), ενώ κατεβαίνουν κανονικά
-Ο φωτισμός της κονσόλας είναι πεσμένος
-Εχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ δυνατα φώτα όπως παλια.Πάρε ένα σπρέι σιλικόνης και ψέκασε τα κανάλια στα τζάμια - ποτέ λάδι γιατί θα δουλεύουν καλά για μια βδομάδα και μετά θα κολλήσουν για πάντα.
Κοίταξε τις γειώσεις της μπαταρίας και του κινητήρα (έχει πολλές).
-
Κόλλησε η βελόνα.
-
α. Γειώσεις , κλασσικό πρόβλημα στα γαλλικά αυτοκίντηα πολύ πιθανον να ευθύνονται για πτώσεις τάσει.
β. Δυναμό, να μην βγάζει την τάση που πρέπει , παρόλαυτά να καταφέρνει να συντηρεί την μπατατρία και να μην μένει το αυτοκίνητο.Βέβαια μπορεί να έχεις 3 διαφορετικά 'προβλήματα'.
Να έχουν ξεραθεί οι τσιμούχες γι αυτό να ανεβαίνουν αργά τα τζάμια. Λίπανε τις με γλυκερίνη, πουλάνε στα φαρμαμκεία , όχι με τίποτα άλλο θα ξεραθούν. Επίσεις μπορεί να μην στα ρυθμίσαν καλά όταν σου άλλαξαν του μηχανισμούς.
Τα φώτα τις κονσόλας μπορει να φέγγουν λιγότερο από την σκονη που πιάνει εσωτερικά.
Τα φώτα τώρα είναι κλασσικο το πρόβλημα στα παλια σχετικά αυτοκίνητα. Λογω της φθορά των επαφών σε διακόπτη και στις διαφορες ενώσεις του κυκλώματος έχοπυμε αρκετή πτώση τάσης στις λάμπες και τα φώτα φαίνονται πεσμένα. Με την τοποθετηση ρελέ (οι 'μάστοροι' τα λενε ενισχυτές ) για να παίρνουν απευθείας ρευμα από την μπαταρία τα φώτα φωτίζουν καλύτερα από καινουρια.Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
..... Με την τοποθετηση ρελέ (οι 'μάστοροι' τα λενε ενισχυτές ) για να παίρνουν απευθείας ρευμα από την μπαταρία τα φώτα φωτίζουν καλύτερα από καινουρια....:Δεν έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
..... Με την τοποθετηση ρελέ (οι 'μάστοροι' τα λενε ενισχυτές ) για να παίρνουν απευθείας ρευμα από την μπαταρία τα φώτα φωτίζουν καλύτερα από καινουρια....:
Δεν έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα?
όχι
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Να έχουν ξεραθεί οι τσιμούχες γι αυτό να ανεβαίνουν αργά τα τζάμια. Λίπανε τις με γλυκερίνη, πουλάνε στα φαρμαμκεία , όχι με τίποτα άλλο θα ξεραθούν.Οποιοδήποτε λιπαντικό παραμένει υγρό και κολλάει η σκόνη δεν κάνει - όπως γράσο ή λάδι. Η γλυκερίνη δεν ξέρω αν στεγνώνει, θέλεις ένα ξηρό λιπαντικό.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Να έχουν ξεραθεί οι τσιμούχες γι αυτό να ανεβαίνουν αργά τα τζάμια. Λίπανε τις με γλυκερίνη, πουλάνε στα φαρμαμκεία , όχι με τίποτα άλλο θα ξεραθούν.
Οποιοδήποτε λιπαντικό παραμένει υγρό και κολλάει η σκόνη δεν κάνει - όπως γράσο ή λάδι. Η γλυκερίνη δεν ξέρω αν στεγνώνει, θέλεις ένα ξηρό λιπαντικό.
Η γλυκερινη είναι ότι καλυτρο αποροφατε απο το λάστοχο και το καρατα μαλακό.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
α. Γειώσεις , κλασσικό πρόβλημα στα γαλλικά αυτοκίντηα πολύ πιθανον να ευθύνονται για πτώσεις τάσει.
β. Δυναμό, να μην βγάζει την τάση που πρέπει , παρόλαυτά να καταφέρνει να συντηρεί την μπατατρία και να μην μένει το αυτοκίνητο.Βέβαια μπορεί να έχεις 3 διαφορετικά 'προβλήματα'.
Να έχουν ξεραθεί οι τσιμούχες γι αυτό να ανεβαίνουν αργά τα τζάμια. Λίπανε τις με γλυκερίνη, πουλάνε στα φαρμαμκεία , όχι με τίποτα άλλο θα ξεραθούν. Επίσεις μπορεί να μην στα ρυθμίσαν καλά όταν σου άλλαξαν του μηχανισμούς.
Τα φώτα τις κονσόλας μπορει να φέγγουν λιγότερο από την σκονη που πιάνει εσωτερικά.
Τα φώτα τώρα είναι κλασσικο το πρόβλημα στα παλια σχετικά αυτοκίνητα. Λογω της φθορά των επαφών σε διακόπτη και στις διαφορες ενώσεις του κυκλώματος έχοπυμε αρκετή πτώση τάσης στις λάμπες και τα φώτα φαίνονται πεσμένα. Με την τοποθετηση ρελέ (οι 'μάστοροι' τα λενε ενισχυτές ) για να παίρνουν απευθείας ρευμα από την μπαταρία τα φώτα φωτίζουν καλύτερα από καινουρια.Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα
Να ρωτήσω εγώ τώρα μιας και με ενδιαφέρει το θέμα.
Αν πάρω το πολύμετρο μου τι τάση πρέπει να μετράω καταρχήν στην μπαταρία με σβηστό αυτοκίνητο και μετά ας πούμε στα φώτα εμρπός με ανοικτά φώτα έτσι ώστε να διαπιστώσω αν είναι ΟΚΚαι αν δεν είναι ΟΚ μπορώ με ένα σπρέυ καθαρισμού επαφών να καθαρίσω τις επαφές για τις λάμπες εμπρός έτσι ώστε να φύγει η υγρασία και να επανέλθει η σωστή επαφή λάμπας - ντουί ;
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Αν πάρω το πολύμετρο μου τι τάση πρέπει να μετράω καταρχήν στην μπαταρία με σβηστό αυτοκίνητο και μετά ας πούμε στα φώτα εμρπός με ανοικτά φώτα έτσι ώστε να διαπιστώσω αν είναι ΟΚΚαλά φορτισμένη 12,7 στα 12 βολτ είναι άδεια. Υπάρχει ένα θέμα για μπαταρίες αν θέλεις περισσότερα.
Στα μπροστινά φώτα θα έχεις σίγουρα λιγότερη τάση (οικονομίες των κατασκευαστών). Αν έχεις μεγάλη πτώση τάσης (πάνω από 1-2V) όταν είναι αναμμένα μπορείς να βάλεις ένα ρελέ και να τα τροφοδοτείς με ξεχωριστό καλώδιο, αυτό το ρελέ για τα φώτα το λένε και ενισχυτή
Πεσμένα Ρεύματα σε αυτοκίνητο 10ετίας.