-
Βλέποντας ο Κώστας Πανουργιάς, υπεύθυνος της πίστας των Μεγάρων, τα λινά να έχουν ξεπροβάλλει στον αττικό ουρανό, θέαμα που είχε ξαναντικρύσει στο παρελθόν, πρότεινε τη λύση των μεταχειρισμένων σλικ. Και έχουν σκληρό πέλμα, ώστε να μην τρώγονται εύκολα, και επειδή είναι μεταχειρισμένα και γλιστρούν και μπορούν να βρεθούν σε πολύ χαμηλή τιμή. Από την άλλη, μου φαίνεται παράξενο ένα σλικ λάστιχο να γλιστράει. Μήπως η καταπόνηση σε διαφορικό και ημιαξόνια θα είναι υπερβολική στο drift;
-
Βλέποντας ο Κώστας Πανουργιάς, υπεύθυνος της πίστας των Μεγάρων, τα λινά να έχουν ξεπροβάλλει στον αττικό ουρανό, θέαμα που είχε ξαναντικρύσει στο παρελθόν, πρότεινε τη λύση των μεταχειρισμένων σλικ. Και έχουν σκληρό πέλμα, ώστε να μην τρώγονται εύκολα, και επειδή είναι μεταχειρισμένα και γλιστρούν και μπορούν να βρεθούν σε πολύ χαμηλή τιμή. Από την άλλη, μου φαίνεται παράξενο ένα σλικ λάστιχο να γλιστράει. Μήπως η καταπόνηση σε διαφορικό και ημιαξόνια θα είναι υπερβολική στο drift;
-
Βλέποντας ο Κώστας Πανουργιάς, υπεύθυνος της πίστας των Μεγάρων, τα λινά να έχουν ξεπροβάλλει στον αττικό ουρανό, θέαμα που είχε ξαναντικρύσει στο παρελθόν, πρότεινε τη λύση των μεταχειρισμένων σλικ. Και έχουν σκληρό πέλμα, ώστε να μην τρώγονται εύκολα, και επειδή είναι μεταχειρισμένα και γλιστρούν και μπορούν να βρεθούν σε πολύ χαμηλή τιμή. Από την άλλη, μου φαίνεται παράξενο ένα σλικ λάστιχο να γλιστράει. Μήπως η καταπόνηση σε διαφορικό και ημιαξόνια θα είναι υπερβολική στο drift;
-
Φοβαμαι οτι οταν ζεσταθει δεν θα γλισταρει με τιποτα.....
-
Kαι εγώ αυτό φοβάμαι. Ίσως βέβαια αν είναι πολύ μεταχειρισμένα να έρχονται δύσκολα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Αλλά αν πιάσουν θερμοκρασία δεν νομίζω να γλιστράνε πολύ. Φυσικά κάνω μόνο υποθέσεις.
-
Yπαρχουν απειρα μεταχειρισμενα ελαστικα ΔΡΟΜΟΥ,που μπορεις να βρεις στους γνωστους λαστιχαδες(ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ,ΣΠΕΓΓΟΣ,κλπ)
99% η καλυτερη λυση για χρηση πλακας ,παντα.(Και για παντα ,παντα ) -
Ναι, δε διαφωνώ, μόνο που φθείρονται υπερβολικά μετά από λίγους γύρους και αναγκάζεσαι να πας σπίτι σου νωρίς και πριν χορτάσεις. Τι μπορεί να γίνει για αυτό; Η πρόταση του Πανουργιά με έβαλε σε σκέψεις. Δεν μπορείς να αλλάζεις λάστιχα κάθε φορά που πας στην πίστα. 200 χλμ και μετά αλλαγή. Ενώ αν έχεις μεταχειρισμένα σλικ πίσω...
-
τι λές ρε τρελέ? Τι να χορτάσεις? Με το ζόρι πρέπει να σε βγάζουμε εσένα απο την πίστα.. σαν τα σκυλιά που δεν ξέρουν ποτε να σταματήσουν το φαί είσαι
-
Δημήτρη , νομίζω ότι τα slick όσο και παλιά να είναι έχουν αρκετό grip .... θα σε δυσκολέψουν αρκετά
Καλύτερη λύση νομίζω είναι αυτή που έγραψε ο Amaxopoulos .... παλιές τετράδες με όσο δυνατόν μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας για να αντέχουν στη φθορά. -
Ο χρήστης sokos έγραψε:
τι λές ρε τρελέ? Τι να χορτάσεις? Με το ζόρι πρέπει να σε βγάζουμε εσένα απο την πίστα.. σαν τα σκυλιά που δεν ξέρουν ποτε να σταματήσουν το φαί είσαι -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δημήτρη , νομίζω ότι τα slick όσο και παλιά να είναι έχουν αρκετό grip .... θα σε δυσκολέψουν αρκετά
Καλύτερη λύση νομίζω είναι αυτή που έγραψε ο Amaxopoulos .... παλιές τετράδες με όσο δυνατόν μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας για να αντέχουν στη φθορά.Καταπληκτικά σέ θέμα φθοράς,είναι τα Pirelli P-5000 Drago.
Τσεκαρισμένο αυτό. -
200 χλμ?? Τα αγωνιστικα ποσο νομιζεις αντεχουν.....Σε πιστα αρκετα λιγοτερο.....
Αυτο που λεω ειναι δοκιμασμενη λυση,το μονο που θελει φοβερη προσοχη σε δημοσιο δρομο.Θα την πατησεις χωρις να το καταλαβεις.
Κουτσουρα....
Αν θες να κανεις υπερβολες μπορεις μπροστα να βαλεις δυο ημισλικ!
Και αυτο δοκιμασμενο.... -
-
Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν αλλά ο Πανουργιάς μού έλεγε άλλα και προβληματίστηκα. Μάλλον άκυρο λοιπόν. Κρίμα. Όταν μπορείς να πεις περισσότερα, τότε θα πρέπει να σε σκοτώσουμε.
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
τι λές ρε τρελέ? Τι να χορτάσεις? Με το ζόρι πρέπει να σε βγάζουμε εσένα απο την πίστα.. σαν τα σκυλιά που δεν ξέρουν ποτε να σταματήσουν το φαί είσαιΟύτε το φαϊ χορταίνω εύκολα .
Σλικ ελαστικά για drift