-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
@ Kid
H 2.2 159 δεν έχει καμιά ελπίδα με το DTM A4 (220 PS), σε επίπεδο επιδόσεων, και εκτός αυτού, απέχουν αρκετά σε κόστος.
Αυτό είναι ύμνος που έγραψες για την 159!
Αφού φτάνεις να συγκρίνεις μια ειδική έκδοση του A4 με μια normale 159 , τι άλλο να πω.
Φαντάσου πόσο κ@λ@φτιαγμένο θα είναι από την μάνα του.Δε σύγκρινα, ανέφερα γιατί είναι δύσκολη μια τέτοια σύγκριση. Στον Kid απευθυνόμουν. Διάβασε καλύτερα...
Γιατί ως γνωστό η 159 όσον αφορά την ενεργητική ασφάλεια έχει το normal Α4 για πρωινό.
Ακόμη και το ξεπουλημένο AMS το λέει...βγάζουν το Α4 χειρότερο και αό το Passat (A4 -25,71% σε σχέση με 159)
http://www.ams.gr/jpg/ams/390/themata/2 ... logisi.pdfΓιατί να μην έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια το Passat από το Α4 ;;;
Βέβαια, στο ίδιο συγκριτικό, το Α4 έχει καλύτερο τιμόνι από τα Passat/159.
Από προσωπική εμπειρία, να πώ πως το Α4 δεν έχει καλύτερο τιμόνι από το Passat (για τη diesel έκδοση δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι).Επίσης το 407 είναι καλύτερο από την 159.
so ? -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Åðßóçò ôï 407 åßíáé êáëýôåñï áðü ôçí 159.
so ?Åííïåßò ôï ÁÌS?
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Επίσης το 407 είναι καλύτερο από την 159.
so ?Εννοείς το ΑΜS?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Åðßóçò ôï 407 åßíáé êáëýôåñï áðü ôçí 159.
so ?Åííïåßò ôï ÁÌS?
Ößëå ìïõ ôï ôåóô ôïõ AMS åßíáé ÷áëêåýìåíï...
Ìçí ìå âÜæåéò íá ôï áíáëýù...âáñéÝìáé!!!
Ïé ßäéïé ïé ãÜëëïé üìùò ôï âãÜëáíå 4ï... -
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Επίσης το 407 είναι καλύτερο από την 159.
so ?Εννοείς το ΑΜS?
Φίλε μου το τεστ του AMS είναι χαλκεύμενο...
Μην με βάζεις να το αναλύω...βαριέμαι!!!
Οι ίδιοι οι γάλλοι όμως το βγάλανε 4ο...΄
Υou mentioned it
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Åðßóçò ôï 407 åßíáé êáëýôåñï áðü ôçí 159.
so ?Åííïåßò ôï ÁÌS?
Ößëå ìïõ ôï ôåóô ôïõ AMS åßíáé ÷áëêåýìåíï...
Ìçí ìå âÜæåéò íá ôï áíáëýù...âáñéÝìáé!!!
Ïé ßäéïé ïé ãÜëëïé üìùò ôï âãÜëáíå 4ï...´
Õou mentioned it
...το 407!
-
Πάμε για τη Νο 130 page ;
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Ένα (γαλλικό) παράδειγμα...Συγνώμη λείπει ο ηγέτης...to Passat (ή μήπως είναι ίδιο το Audi???).
Θα με κάνετε να το μισήσω ενώ το θεωρώ πολύ πιο τίμια πρόταση για τον μέσο οικογενειάρχη από την 159.’σε που το ψήφισα και στο poll του COTY.
Είναι γνωστό όμως οτί τα περιοδικά (όταν δεν είναι ξεπουλημένα) αποφασίζουν με άλλα κριτήρια...το Passat πλέον δεν έχει καμία σχέση με Α4, μόνο κοινούς κινητήρες. Τα πλαίσια είναι εντελώς διαφορετικά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
¸íá (ãáëëéêü) ðáñÜäåéãìá...
Óõãíþìç ëåßðåé ï çãÝôçò...to Passat (Þ ìÞðùò åßíáé ßäéï ôï Audi???).
Èá ìå êÜíåôå íá ôï ìéóÞóù åíþ ôï èåùñþ ðïëý ðéï ôßìéá ðñüôáóç ãéá ôïí ìÝóï ïéêïãåíåéÜñ÷ç áðü ôçí 159.¢óå ðïõ ôï øÞöéóá êáé óôï poll ôïõ COTY.
Åßíáé ãíùóôü üìùò ïôß ôá ðåñéïäéêÜ (üôáí äåí åßíáé îåðïõëçìÝíá) áðïöáóßæïõí ìå Üëëá êñéôÞñéá...ôï Passat ðëÝïí äåí Ý÷åé êáìßá ó÷Ýóç ìå Á4, ìüíï êïéíïýò êéíçôÞñåò. Ôá ðëáßóéá åßíáé åíôåëþò äéáöïñåôéêÜ
Σωστό.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα καλά κάποιος είπε ότι η Alfa 159 και το Passat είναι οδηγικά κοντά...είναι δυνατόν...κοιτάξτε καλά - καλά την διάταξη, ρύθμιση και επιλογές στην ανάρτηση Άλλο στήσιμο με διαφορετικούς προσανατολισμούς το κάθε μοντέλο...και όποιος δεν πείθεται ας πάρει περιοδικά του ειδικού τύπου και ας βγάλει τα συμπεράσματά του (μέχρι και το φιλογερμανικό ams έγραψε ότι η 159 δεν παίζεται... ). Καλές οι προτιμήσεις μας σε κάποια μάρκα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Πόσες φορές θα το πω ότι δεν έχω προτιμήσεις!!!!!
Γερμανικό είχα, γιαπωνέζικο οδηγάω τώρα και στο μέλλον μπορεί να με δείτε και με ιταλικό. Εγώ κολλημένος δεν είμαι, Ούτε vwmaniac είναι το nick μου ούτε τtifosi ούτε bmwδάκιας, ή δεν ξέρω τι άλλο.
Όταν έψαχνα αυτοκίνητο και την GT κοίταξα και την 156 και δεν άφησα καμμία αντιπροσωπία έξω.
Για αυτό τώρα στο οποίο αναφέρεσαι.
Δε σου φαίνεται λογικό ότι είναι σχετικά κοντά? Μόνο να σκεφτείς ότι το τωρινο Passat είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο ενώ η σημερινή 159 είναι χειρότερη από την 156 φτάνει (οδηγικά πάντα).Το επιχείρημά σου δυστυχώς είναι άτοπο (ότι η 159 είναι χειρότερη από τη 156)
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αν και έχει γίνει κουραστικό, θα κάνω 2-3 επισημάνσεις:
Σχετικά με τα κριτήριά σου:
**2. κιλά/ίππο; **
9.25 (η 1,9)
8,05 (η 2,2)
9,3 (η 320)
9,02 (το Α4 1.8Τ)Να με συγχωρεί η χάρη σου αλλά είχα παραθέσει πίνακα με βάρος, ισχύ, ροπή, κιλά ανά κιλό ροπής κλπ, κλπ
Έκδοση---Χρόνος--Μετάδοση---Κυβ.--Ροπη--Ισχ.--Βάρος--Κιλα/Ι--Κιλά /κιλό ροπής
159 2.2----1:18:75--Εμπρός-----2198---23.4---185---1596----8.62----68,20
ΒΜW 320--1:19:30--Πίσω-------1995---20.4---150---1422-----9.48-----69,7
A4 1.8T----1:19:40--4χ4--------1781---22.9---163---1504-----9,22----65,67
159 1.9----1:20:70 //Kίνηση εμπρός-1859--19.4--160--1582--9.88--81/54
(ή1:20:10)Τα παραπάνω νούμερα τα πήρα από τους 4Τροχούς στην δοκιμή. Το βάρος το πήρα από την μέτρηση των 4 τροχών. Εφόσον έπρεπε να συγκρίνω επιδόσεις σε πίστα έπερεπε να χρησιμοποιήσω τα νούμερα βάρους που αντιστοιχούσαν στα αμάξια δοκιμής και όχι τιμές καταλόγου. Νομίζω ότι είναι λογικό.
άρα τα νούμερά σου δεν ισχύουν! τουλάχιστον για τα αμάξια δοκιμής
Τα νούμερα των αμαξιών δοκιμής
9.88 (η 1,9)
8.62 (η 2,2)
9.48 (η 320)
9,22 (το Α4 1.8Τ)Ειδικά τπ Α4 είναι ακριβώς στην μέση στον λόγο κιλών ανά ίππο με τις 1.9-2.2
3. Τιμή
H 1.9 από 29,9 έως 31,4
Η 2,2 από 32,8 έως 34,3.
Η 320 από 34,1 έως 39,2.
Το Α4Τ από 33 έως 35,5 (+ quattro).Σωστά μέχρι εδώ. Όμως, εκεί που τερματίζει η τιμή της 2,2 ξεκινά η 320.
Ακόμα χειρότερα δηλαδή. Συγκρίνεις την πολύ φθινότερη 1.9 με την 320 και όχι την πιο κοντινή σε τιμή 2.2
Με αυτό έβαλες αυτογκόλ
4. Θέση στη γκάμα
Από πότε ισχύει αυτό ;;;
159 (1.8, 1.9, 2.2, 2.8, 3.2) vs 3 (316, 318, 320, 325, 330)Yπάρχει και η Μ3
και για το Α4: (1.6, 1.8, 2.0, 2.0Τ, 2.0DTM, 3.2, 4.2, 4.2FSI)Το ΤSI A4 πού στο καλό **θα **σφηνώσει ;;;
Ποιός μας λέει ότι υπάρχει αντιστοιχία '1-1' ;;;
Για εμένα δεν υφίσταται αντιστοιχία.
Σέβομαι την άποψη σου περι αντιστοιχίας. Είναι καθαρά προσωπικό. Όμως όταν λέμε γκάμα καλό είναι να αφήνουμε ειδικές εκδόσεις έξω. η γκάμα του Α4 για μένα έιναι το 1.6, 2.0, 2.0TSFSI, 3.2. Tα DTM , S4, RS4 αποτελούν πολύ ειδικές εκδόσεις σπορ και όχι νορμάλ. Εξού και η μεγάλη τιμή τους. Αλλά και έτσι να μην είναι μόνο BMW-AUDI-MERCEDES έχουν τέτοιες ΥΠΕΡ-Εκδόσεις. **Ο λόγος είναι ότι αυτές οι 3 είναι οι πιο Premium εταιρίες **.
Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχει αντιστοιχία μόνο σε 'Γήινες εκδόσεις εώς 3.2 λίτρων και εώς 200-250 αλόγων που έχουν όλες οι εταιρίες Premium η μή. Από κει και πέρα οι 3 τους συνεχίζουν όπου οι άλλοι σταματούν. Όταν βγουν και οι GTA εκδσόσεις θα υπάρχει σύγκριση
Eπίσης υπάρχει και η αναλογία ίππων/λίτρο :
84.2 ίππους/λίτρο η 1,9
84,1 ίππους/λίτρο η 2,2
75 ίππους/λίτρο η 320
90,5 ίππους/λίτρο το Α4 1,8Τ (αυτό θα το βγάλουμε εκτός λόγω turbo; )Εντελώς άσχετο το παράδειγμά σου και με εκπλήσεις διότι θεωρώ ότι έχεις φεβερές γνώσεις πάνω στα αυτοκίνητα.
Ο λόγος κιλών ανά ίππο και ροπής ανά ίππο είναι σημαντικός στις επιδόσεις.
Η πανάλαφρη elise με 140 άλογα έχει 0-100 όσο περίπου η M3 και το S4-RS4!! το ελαφρύ ibiza 1.4 101 ps έχει 0-100 ανάλογο των περισσότερων 1600αριών - 1800αριών.Γενικά ο λόγος κιλών ανά ίππο μας λέει τις επιδόσεις ενός αμαξιού με ένα μικρο ποσοστό σφάλαμτος. Οι νταλίκιες έχου 1000 άλογα αλλά ένα golf 1.4 75 αλόγων τις τρώει!
Ο Λόγος ίππων ανά λίτρο δεν λέει κάτι για τις επιδόσεις. Μόνο για την τεχνολογία του κινητήρα.
6. Aντικαταστάτης
Δεν υφίσταται κατ' εμέ, κάτι ανάλογο με την 'θέση στη γκάμα' που είπες.
Και πάλι σέβομαι την άποψη σου περι αντιστοιχίας. Είναι καθαρά προσωπικό.
Τελικά δεν μου είπες με τι θα συγκρίνεις το Α4 1.6, 316 , και με τι το Α4 2.0, 318 κόντρα στην 159. Εκτός κι αν βάλεις την 1.9 σε διπλό ταμπλό.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eπίσης υπάρχει και η αναλογία ίππων/λίτρο :
84.2 ίππους/λίτρο η 1,9
84,1 ίππους/λίτρο η 2,2
75 ίππους/λίτρο η 320
90,5 ίππους/λίτρο το Α4 1,8Τ (αυτό θα το βγάλουμε εκτός λόγω turbo; )Ήμουν σίγουρος ότι πάλι έκανες λάθος θεωρώντας την 1.9 ως 1900κ.ε και όχι ως 1858!!
Τα πραγματικά νούμερα έχουν ως εξής:
160/1.858= 86.11 ίππους/λίτρο η 1,9
185/1.995= 84,16 ίππους/λίτρο η 2,2
150/1.995= 75,16 ίππους/λίτρο η 320Τελικά αν η Alfa δήλωνε τον 1858 κ.ε ως 1800άρη και όχι ως 1900άρη πάλι θα συνέκρινες με την 320? Η ταμπέλα δεν πάιζει ρόλο , τα πραγματικά κυβικά παίζουν.
Τα περισσότερα 1800άρια μοτερ είναι κοντά στα 1760-1790 κ.ε δηλαδή μόνο 60-90 κ.ε λιγότερα της 1.9 159.
Τα περισσότερα δίλιτρα είναι από 1950-1998 δηλαδή 100-150 κ.ε πάνω από την 1.9 159!!
Μήπως είναι άδικο να την συγκρίνουμε με δίλιτρες προτάσεις εταιρών όταν ο κυνισμός είναι πολύ πιο κοντά σε 1800άρια
Μήπως πρέπει να την συγκρίνουμε με τα 1800άρια τελικά? Λέω εγώ τωρα
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Το επιχείρημά σου δυστυχώς είναι άτοπο (ότι η 159 είναι χειρότερη από τη 156)
Τι, καλύτερη είναι????
Στη μοκέτα για το πορτ μπαγκάζ μπορεί. Οδηγικά σε καμμία περίπτωση.
Είναι βαρύτερη, αργότερη με λιγοτερο ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά και μειωμένη αίσθηση...
Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές η 159 δεν πρόκειτε με τίποτα να κρατηθεί πίσω από την 156. Ούτε καν να την πλησιάσει. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το επιχείρημά σου δυστυχώς είναι άτοπο (ότι η 159 είναι χειρότερη από τη 156)
Τι, καλύτερη είναι????
Στη μοκέτα για το πορτ μπαγκάζ μπορεί. Οδηγικά σε καμμία περίπτωση.
Είναι βαρύτερη, αργότερη με λιγοτερο ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά και μειωμένη αίσθηση...
Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές η 159 δεν πρόκειτε με τίποτα να κρατηθεί πίσω από την 156. Ούτε καν να την πλησιάσει.Μπορεί να ναι και έτσι. Αλλά πρέπει να γίνει δοκιμή για να πειστούμε.
Τα περιοδικά πάντως μίλησαν για άισθηση και όχι για μειωμένα κρατήματα στην 159.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μπορεί να ναι και έτσι. Αλλά πρέπει να γίνει δοκιμή για να πειστούμε.
Τα περιοδικά πάντως μίλησαν για άισθηση και όχι για μειωμένα κρατήματα στην 159.Αχ ρε παιδιά. Τα κρατήματα είναι το θέμα?? Γνωρίζετε εσείς σύγχρονο αυτοκίνητο που να μην έχει κρατήματα?
Ακόμα και έτσι να είναι όμως, μπες εσύ σε μία φουρκέτα με κάτι που ζυγίζει 1300κιλά και μετά κάνε το ίδιο με κάτι που ζυγίζει 1600 να δούμε ποιο θα κρατάει καλύτερα. Αν είμαστε και σε κατηφόρα, άντε γειά!!!!!
Τα αυτονόητα θα συζητάμε τώρα? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το επιχείρημά σου δυστυχώς είναι άτοπο (ότι η 159 είναι χειρότερη από τη 156)
Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές η 159 δεν πρόκειτε με τίποτα να κρατηθεί πίσω από την 156. Ούτε καν να την πλησιάσει.
Μα τοσο σιγουρος εισαι?...το αυτοκινητο που διελυσε τον ανταγωνισμο σε ολα τα test δυναμικης συμπεριφορας θα δυσκολευτει να ακολουθησει την παρωχημενη 156 2.0TS/2.0JTS?...τουλαχιστον εγω την οδηγησα(2.2jts) στο Μιλανο και μπορω να σου πω με σιγουρια οτι πλεον ειναι περισσοτερο ουδετερη στο πατημα της(Audi feeling),κατι που ειναι λογικο εξαιτιας των μεγαλυτερων διαστασεων της χωρις ομως να ειναι πλαδαρη και να παιρνει ενοχλητικες κλισεις τυπου βαρκας οπως η 320i.Δεν συμφωνω με μερικους δημοσιογραφους οτι η 156 εχει πιο αμεση και καλυτερη τοποθετηση στην στροφη απο την 159.Με την 159 ειχα μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση στο να επιτεθω στις στροφες και σιγουρα ολο το αμαξωμα ακολουθουσε σαν ενιαιο σωμα,αντιδρωντας πιο γρηγορα και με μηδενικες διορθωσεις....την στιγμη που η 156 ειναι ευαισθητη στην παραμικρη ανωμαλια του δρομου
και η αποκλιση απο την ιδανικη γραμμη οδηγει συχνα στο ενοχλητικο φαινομενο της υποστροφης,η 159 σου δινει την αισθηση οτι κινειται πανω σε ραγες με την προσφυση δυσκολα να σπαει............Τελος σε μια πιστα η 320i ειναι πιο γρηγορη απο την 156 2.0JTS αλλα η 159 2.2JTS ειναι πιο γρηγορη και απο τις δυο.Και σκεψου οτι η 156 2.0JTS(1285kg 165hp) εχει καλυτερο power ratio απο την 159 2.2JTS(1490kg 185hp)....η 159 εχει τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια της οποτε μην ανησυχεις για το τι θα συμβει σε μια κατηφοραΒλεπεις meco οτι το παρακατω test απανταει στο ερωτημα σου-Γνωρίζετε εσείς σύγχρονο αυτοκίνητο που να μην έχει κρατήματα?.......την σειρα 3 που ηταν τελευταια στο test σταθεροτητας στην στροφη!!
Test σταθεροτητας στην στροφη 159 1η.....3 11η....a4 6ο...C 7η
Βρεγμενο Lane Change....159 1η....3 3η........a4 9η.......C....10η
Lane Change........159 1η.....3 3η......A4 9ο........C 2η....
Slalom.........159 1η........3 3η........A4 9η.......C 7η......
Test ταρανδου...159 1η..........3 2η........A4 11ο........C 3η...Επισης να σου θυμησω οτι η 159 1.9JTD(200kg+ σε σχεση με την 147Gta) εχει κανει καλυτερο χρονο σε test slalom του Ams.de απο την 147Gta/Golfr32 ενω σε αντιστοιχο test του Autoweek(Ring),η 3.2Jts Q4 ηταν πιο γρηγορη απο Wrx sti.
-
αμ γιατι φωναζω τοσο καιρο εγω ο κακομοιρης...για την αισθηση....
οσον αφορα που διαβασα καποια περι οποιος οδηγει μπεμπα βλεπει τον χαρο με τα ματια του...
μα καλα πως ειναι δυνατον εσεις οι αλφιστι να τα λετε αυτα...
επειδη φυγατε απο την πραγματικη αισθηση οδηγησης που ειναι η πισω κινηση μας λετε διαφορα κουλα(σορυ για τον ορο αλλα ετσι ειναι).επαναληβω....( )
το μπεμβε μου αρεσει γιατι εχει αισθηση και εγω νομιζω ειναι και πιο ασφαλες γιατι με ενα αναποδο τιμονακι οταν και αν σου φυγει το φερνεις πισω ενω μια αλφα αν υποστρεψει πως θα την φερετε πισω??
αλλα για να υποστρεψει πρεπει να πατε στο οριο....οπως και το μπεμπα αρα στο οριο καλητερο το μπεμπα...ισως τα λεω αυτα γιατι ειχα μπεμπα και εμαθα στην πισω κινηση και τωρα τα ιδια αλλα αυτο που λεει ο Σπιντει περι κανκουνεν και ραικοννεν που μαζευτηκαμε εδω απλα του λεω πως εγω ειμαι τρελος με τα οχηματα και αν οδηγω καλα ειναι γιατι με τα ξενυχτια και τη δουλεια κερδισα καποια χρηματα επιπλεον και τα χαλασα στην ιμολα σε σεμιναρια οδηγησης.
ΑΡΑ φιλε σπιντει μην γενικευεις.....παντα υπαρχει ενας(η περοσσοτεροι)διαφορετικος...
φιλικα...
ΥΓ.τα λεω αυτα γιατι αν και τωρα δεν οδηγω γιατι το πουλησα ειχα απο το 1999 εως το 2002 μια Ζ3 Μ ΚΟΥΠΕ.τρελο σχολιο.μονο να δειτε τι ελεγε ο ΤιΦΦ Νιντελ για αυτο...
αλλα το πουλησα γιατι δεν ειχα να το συντηρησω.(το ειχα παρει 7εκ δρχ μεταχειρισμενο με ιταλικες πινακιδες))
τωρα παω για 330Ci αν θελει ο θεος αλλα απλα μην νομιζετε πως τα λεω για επειδηξη η αλλο.
δεν ειμαι τετειος.απλα αγαπω τις μπεμπες...)sakiss ελα μην ακουω για βαρκα το 320 γιατι και εγω μπορω να σου πω για την 159 για παραδειγμα πως ειναι μετρια και πληρωσε πολλα η εταιρια για διαφημηση για να το προωθησει μεσω διαφημησης και ομορφιας(δηθεν αφου δεν ειναι ομορφο....)
κουλο το ενα κουλο το αλλο... -
Παρωχημένη η 156??? Πολύ καλό. Ένα αυτοκινητο που μπορεί να είναι και η καλύτερη AlfaRomeo που κατασκευάστηκε ποτέ, έγινε παρωχημένο???
Μία 156 που κέρδιζε για πλάκα τα συγκριτικά με Αudi και BMW είναι πλέον παρωχημένη, τη στιγμή που ο αντικαταστάτης της, ανάλογα με το ποια μεριά θα δεις το test, έρχεται τρίτος και καταιδρωμένος??
Οk sakiss...Κάθε μέρα ολοένα και περισσότερο μερικοί alfisti (OXI OΛΟΙ το τονίζω αυτό και ΟΧΙ ΜΟΝΟ εσύ-μην το παρεις πάλι προσωπικά) δεν έχετε ΚΑΜΜΙΑ απολύτως σχέση με έννοιες όπως η σπορ οδική συμπεριφορά, η ταχύτητα η αίσθηση στην οδήγηση κ.λ.π. Επιλέξατε AR καθαρά με αισθητικά κριτήρια και κανένα άλλο. Λυπάμαι πολύ αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνετε...
-
Παρωχημένη, ενώ πάλι θα έβγαινε οδηγικά στα τοπ5 (το ΠΟΛΥ) αυτοκίνητα που πωλούνται ΣΗΜΕΡΑ στην κατηγορία...
Αυτό είναι γραφικό, θυμίζει μεσαίωνα, Le Roi est mort, vive le Roi!!
ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ είναι, ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ σε πολλούς τομείς ναι, αλλά ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΟΧΙ σε όλους, και παρωχημένη θα αργήσει πολύυυυυυυυυυυυυ να είναι, όπως όλα τα πολύ καλά αμάξια!!
Υ.Γ. Και καταργημένη δεν είναι ακόμα σε όλες τις εκδόσεις...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Παρωχημένη, ενώ πάλι θα έβγαινε οδηγικά στα τοπ5 (το ΠΟΛΥ) αυτοκίνητα που πωλούνται ΣΗΜΕΡΑ στην κατηγορία...Αυτό είναι γραφικό, θυμίζει μεσαίωνα, Le Roi est mort, vive le Roi!!
ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ είναι, ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ σε πολλούς τομείς ναι, αλλά ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΟΧΙ σε όλους, και παρωχημένη θα αργήσει πολύυυυυυυυυυυυυ να είναι, όπως όλα τα πολύ καλά αμάξια!!
Υ.Γ. Και καταργημένη δεν είναι ακόμα σε όλες τις εκδόσεις...Εγώ Γιώργο το πάω ακόμα παραπέρα. ΠΟΤΕ δεν θα γίνει παρωχημένη η 156. Αποτελεί σημείο αναφοράς στην μεσαία κατηγορία. Ακόμα δεν φτιάχτηκε ισάξιο της, όχι μεσαίο, αλλά μικρομεσαίο αυτοκίνητο, που θα ήταν και πιο εύκολο, λόγω μεγέθους και βάρους.
Alfa Romeo 159 & 159TBi