Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio 2005
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 53
    • 54
    • 29 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    1062
    1167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      μαλλον μερικοι περιμενουν τον ουρανο με τα αστρα!

      ενα κλιο ειναι δεν ειναι το τσαλεντζερ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mika_hakkinen last edited by

        Λοιπόν...

        Το Autocar έχει πλήρη δοκιμή της Κλειούς. Πρώτα απ' όλα να υπενθυμίσει ότι ενώ στην πρώτη επαφή του είχε δώσει 7 στα δέκα αστεράκια (ισοβαθμία στην κορυφή με το Colt και το Fabia και μπροστά από όλα τα υπόλοιπα - νέου Punto συμπεριλαμβανομενου) μόλις ανακοινώθηκαν οι τιμές του έκοψε το ένα. Τώρα του το επέστρεψε πίσω μετά τη δοκιμή.

        Είχαν γράψει από την πρώτη επαφή ότι ο 1.4 κάνει τον 1.6 να φαντάζει περιττός. Στην πράξη και σε σχέση με το ΙΙ δεν υστερεί παρά ελάχιστα στο 0-100 και είναι ταχύτερο στις ρεπριζ.
        Οδηγικά αναφέρει πιο σπορ ρυθμίσεις σε σχέση με το Micra (μοιράζονται πλατφόρμα), εντυπωσιακή ακαμψία και φειδωλό σε πληροφόρηση τιμόνι με μέτρια επαναφορά στις χαμηλές ταχύτητες. Εξαιρετικοί οι χώροι, η ποιότητα των πλούσιων εκδόσεων αλλά ο κινητήρας ακούγεται πολύ πάνω από τις 4.000 στροφές. Λίγες θέσεις για μικροαντικείμενα. Τιμή μικρομεσαίου αλλά με πλούσιο εξοπλισμό με το ηχοσύστημα ομως extra σε όλες τις εκδόσεις (!).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          ταχυτερο στις ρεπριζ?
          ειχα διαβασει οτι το 1.2 ηταν πιο θορυβωδες,το ιδιο και για το 1.4?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Αληθεια πως ειναι ταχυτερο στις ρεπριζ????

            Ειναι κατα πολυ βαρυτερο απο το ΙΙ ετσι δεν ειναι???

            Οτι στριβει καλυτερα το διαβαζω σε ολα τα περιοδικα παντως....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              govus last edited by

              Ο χρήστης Bagus έγραψε:
              Αληθεια πως ειναι ταχυτερο στις ρεπριζ????

              Ειναι κατα πολυ βαρυτερο απο το ΙΙ ετσι δεν ειναι???

              Οτι στριβει καλυτερα το διαβαζω σε ολα τα περιοδικα παντως....

              Έχει αρκετά 'κοντύτερο' κιβώτιο και επιπλέον το βάρος δεν είναι και υπερβολικά αυξημένο (+100 κιλά περίπου) για τέτοια αύξηση διαστάσεων... Μάλλον η κατανάλωση θα είναι χειρότερη, όχι τόσο στην πόλη, όσο στον ανοιχτό δρόμο και οι 4Τ το επιβεβαίωσαν (αν και πιστεύω πως οι μετρήσεις κατανάλωσης των 4Τ υπερβαίνουν αυτές των πραγματικών καθημερινών συνθηκών...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nick last edited by

                Ο χρήστης Govus έγραψε:

                Αληθεια πως ειναι ταχυτερο στις ρεπριζ????

                Ειναι κατα πολυ βαρυτερο απο το ΙΙ ετσι δεν ειναι???

                Οτι στριβει καλυτερα το διαβαζω σε ολα τα περιοδικα παντως....

                Έχει αρκετά 'κοντύτερο' κιβώτιο και επιπλέον το βάρος δεν είναι και υπερβολικά αυξημένο (+100 κιλά περίπου) για τέτοια αύξηση διαστάσεων... Μάλλον η κατανάλωση θα είναι χειρότερη, όχι τόσο στην πόλη, όσο στον ανοιχτό δρόμο και οι 4Τ το επιβεβαίωσαν (αν και πιστεύω πως οι μετρήσεις κατανάλωσης των 4Τ υπερβαίνουν αυτές των πραγματικών καθημερινών συνθηκών...)

                αν ενθυμούμαι καλώς αυτές οι καταναλώσεις αντιπροσωπεύουν άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα και μάλιστα υπερσυμπιεζόμενα. Οι πίνακες είναι λάθος κλασικο λάθος των 4Τ τα τελευταία χρόνια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  Οτι στριβει καλυτερα το διαβαζω σε ολα τα περιοδικα παντως....

                  τρελη χαρα!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    εγω παρατηρησα οτι η 3η του ειναι αρκετα πιο κοντη απο το παλιο, για 4η & 5η φανταζομαι οτι ισχυει κατι παρομοιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                      Οτι στριβει καλυτερα το διαβαζω σε ολα τα περιοδικα παντως....

                      τρελη χαρα!!!!!

                      Μερικοί βιάστηκαν αλλά ξέχασαν ότι μιλάμε για ένα CLIO και αυτό έλεγε πολλά και από μόνο του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                        Οτι στριβει καλυτερα το διαβαζω σε ολα τα περιοδικα παντως....

                        τρελη χαρα!!!!!

                        Μερικοί βιάστηκαν αλλά ξέχασαν ότι μιλάμε για ένα CLIO και αυτό έλεγε πολλά και από μόνο του.

                        Eμένα το clio Που μου άρεσε πολύ ήταν το 1. Αυτό μάλιστα και έστριβε και αίσθηση είχε. Και μάλιστα ήταν κορυφαίο και στους δύο τομείς.
                        Αυτο που κυκλοφορούσε μέχρι σήμερα το οδήγησα για λιγο και δε μου άρεσε καθόλου. Περίεργη αίσθηση, άσχετο τιμόνι...
                        Για το τελευταίο Clio αμφιβάλλω πολύ για την ικανότητα του στο στρίψιμο. Ειδικά αν κρίνω από το σημερινό Megane...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:

                          Οτι στριβει καλυτερα το διαβαζω σε ολα τα περιοδικα παντως....

                          τρελη χαρα!!!!!

                          Μερικοί βιάστηκαν αλλά ξέχασαν ότι μιλάμε για ένα CLIO και αυτό έλεγε πολλά και από μόνο του.

                          Eμένα το clio Που μου άρεσε πολύ ήταν το 1. Αυτό μάλιστα και έστριβε και αίσθηση είχε. Και μάλιστα ήταν κορυφαίο και στους δύο τομείς.
                          Αυτο που κυκλοφορούσε μέχρι σήμερα το οδήγησα για λιγο και δε μου άρεσε καθόλου. Περίεργη αίσθηση, άσχετο τιμόνι...
                          Για το τελευταίο Clio αμφιβάλλω πολύ για την ικανότητα του στο στρίψιμο. Ειδικά αν κρίνω από το σημερινό Megane...

                          Γιατί βρε meco τι κακό έχει το MEGANE και δεν πρέπει να του μοιάσει ένα αυτοκίνητο;
                          Πότε έφερε το MEGANE τους οδηγούς του σε δύσκολη θέση στον δρόμο;
                          Και το πάω πιο μακριά.Από το RENAULT 4 που ξέρω και μετά, πιο RENAULT δεν είχε καλή συμπεριφορά στον δρόμο;
                          Το MEGANE αν κατηγορήθηκε για κάτι και αν αυτό είναι κατηγορία ήταν το ότι δεν ήταν τόσο παιχνιδιάρικο.
                          Τόσο βλάκες είναι αυτοί οι Ευρωπαίοι που το αγοράζουν σε ποσότητες που ούτε η RENAULT πίστευε ποτέ;
                          Πως είναι η RENAULT πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη; Κατά βάση με το MEGANE δεν είναι;
                          Αλλά πέρα απ' όλα αυτά η προσωπική μου γνώμη που το οδήγησα είναι ότι το CLIO παρέμεινε CLIO με ότι καλό σημαίνει αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sado last edited by

                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                            Γιατί βρε meco τι κακό έχει το MEGANE και δεν πρέπει να του μοιάσει ένα αυτοκίνητο;
                            Πότε έφερε το MEGANE τους οδηγούς του σε δύσκολη θέση στον δρόμο;
                            Και το πάω πιο μακριά.Από το RENAULT 4 που ξέρω και μετά, πιο RENAULT δεν είχε καλή συμπεριφορά στον δρόμο;

                            Στην Αγγλία έχω οδηγήσει το Megane 1,4 και αυτό με τα 225 άλογα.
                            Το τιμόνι απαράδεκτο, συμπεριφορά στον δρόμο για κλάματα. Π.χ. Πως είναι το Williams;... καμία σχέση.

                            το 1,4 και το 225 έχουν το ίδιο τιμόνι! Πούπουλο ακόμα και στις ψηλές ταχύτητες (110+ μίλια) και τρομερά ασαφές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης sado έγραψε:

                              Γιατί βρε meco τι κακό έχει το MEGANE και δεν πρέπει να του μοιάσει ένα αυτοκίνητο;
                              Πότε έφερε το MEGANE τους οδηγούς του σε δύσκολη θέση στον δρόμο;
                              Και το πάω πιο μακριά.Από το RENAULT 4 που ξέρω και μετά, πιο RENAULT δεν είχε καλή συμπεριφορά στον δρόμο;

                              Στην Αγγλία έχω οδηγήσει το Megane 1,4 και αυτό με τα 225 άλογα.
                              Το τιμόνι απαράδεκτο, συμπεριφορά στον δρόμο για κλάματα. Π.χ. Πως είναι το Williams;... καμία σχέση.

                              το 1,4 και το 225 έχουν το ίδιο τιμόνι! Πούπουλο ακόμα και στις ψηλές ταχύτητες (110+ μίλια) και τρομερά ασαφές.

                              Συμπεριφορά για κλάματα τι θα πει; Κινδύνεψες να σκοτωθείς;Να μου πεις ότι ένα πράγμα δεν σου αρέσει γιατί το ήθελες ρυθμισμένο αλλιώς το καταλαβαίνω αλλά έννοιωθες ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι έτοιμα να σε προδώσουν δηλαδή;

                              Στην συμπεριφορά στον δρόμο δεν περιλαμβάνονται τα φρένα;Με αντικειμενικές μετρήσεις φρένα σαν του MEGANE SPORT δύσκολα βρίσκεις σε αυτοκίνητα παραγωγής.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Και επειδή οδηγώ MEGANE 1600 σχεδόν κάθε μέρα έχω δει την ώρα που φθάνει η στροφή πόσα super αυτοκίνητα που κοστίζουν πολύ περισσότερα λεφτά στέκονται δίπλα μου.Άτακτη υποχώρηση.
                                Και Ευρωπαϊκά αλλά και Γιαπωνέζικα.

                                Και δεν είναι θέμα οδηγού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sado last edited by

                                  Να σου πω έχω οδηγήσει το Williams (το μπλε Williams με τις χρυσές ζάντες) πριν 2 χρόνια. Μου φάνηκε άψογο στο δρόμο, με πολύ καλό τιμόνι και με άριστα κρατήματα. Με αυτές τις εντυπώσεις στο μυαλό μου πήγα να οδηγήσω το 225. (Δεν λέω τίποτα για το 1.4 που δεν περίμενα άλλωστε και πολλά πράγματα από γαλλικό με 1,4 μηχανή.) Το τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ, νεκρό χωρίς να σου δίνει πληροφορίες, Στο όριο το αμάξι δεν μαζευόταν δεν μπα να είχες τα χέρια του Σουμάχερ. Έχει πολύ δύναμη αλλά δεν σε βοηθάει το αμάξι να την ευχαριστηθείς. Να σκοτωθώ δεν κινδύνευσα όπως λες, αλλά να το χτυπήσω μου έτυχε δύο φορές και επειδή δεν ήταν νοικιασμένο αλλά ενός φίλου μου έκανα την κότα και το πήγα χαλαρά. Εν κατακλείδι η μηχανή του είναι μία χαρά, το υπόλοιπο αμάξι δείχνει να μην συμπαθεί τα πολλά άλογα. Δεν είχα παράπονο απο τα φρένα. Αλλωστε με έσωσαν την μία φορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                    Γιατί βρε meco τι κακό έχει το MEGANE και δεν πρέπει να του μοιάσει ένα αυτοκίνητο;
                                    Πότε έφερε το MEGANE τους οδηγούς του σε δύσκολη θέση στον δρόμο;
                                    Και το πάω πιο μακριά.Από το RENAULT 4 που ξέρω και μετά, πιο RENAULT δεν είχε καλή συμπεριφορά στον δρόμο;
                                    Το MEGANE αν κατηγορήθηκε για κάτι και αν αυτό είναι κατηγορία ήταν το ότι δεν ήταν τόσο παιχνιδιάρικο.
                                    Τόσο βλάκες είναι αυτοί οι Ευρωπαίοι που το αγοράζουν σε ποσότητες που ούτε η RENAULT πίστευε ποτέ;
                                    Πως είναι η RENAULT πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη; Κατά βάση με το MEGANE δεν είναι;
                                    Αλλά πέρα απ' όλα αυτά η προσωπική μου γνώμη που το οδήγησα είναι ότι το CLIO παρέμεινε CLIO με ότι καλό σημαίνει αυτό.

                                    Δεν είπα εγώ σε καμμία περίπτωση ότι το Μegane δεν είναι ασφαλές αυτοκίνητο, ή ότι δεν έχει καλά κρατήματα. Και κρατήματα έχει και ασφαλές είναι. Το θέμα είναι όμως ότι το τιμόνι είναι τελείως αναίσθητο και γενικά το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου δεν σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις γρήγορα. Εγώ οδήγησα ένα 1.6 και το πίεσα αρκετά, αλλα με απογοήτευσε με την έννοια ότι δεν καταλάβαινα πότε ήταν να γλυστρήσει πότε γλυστρούσε κ.λ.π. Όλα αυτά τα καταλάβαινα με διαφορά φάσης.
                                    Αλλά ξαναλέω ότι και κρατήματα είχε και σβέλτο ήταν.
                                    Αν το συνηθίσεις βέβαια, σαφέστατα και μπορείς να κινηθείς γρήγορα μαζί του. Δεν με παραξενεύει ότι εσύ που το ξέρεις καλά 'έχεις φάει' πολλούς με δαύτο.
                                    Πάντως οδηγικά και το λέω με το χέρι στη καρδιά είναι χειρότερο ακόμα και από το Golf IV μου και σίγουρα κατά πολύ χειρότερο από ένα Golf V.
                                    Φίλε thrarveris να ξέρεις επίσης ότι όχι απλά είναι θέμα οδηγού. Ο κυριότερος παράγοντας είναι ο οδηγός. Αν είσαι γρήγορος, είσαι γρήγορος ότι και να οδηγάς και αυτό να το έχεις πάντα στο μυαλό σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      Αυτο που κυκλοφορούσε μέχρι σήμερα το οδήγησα για λιγο και δε μου άρεσε καθόλου. Περίεργη αίσθηση, άσχετο τιμόνι...

                                      αλλο κλιο εχω εγω?

                                      εχω την εντυπωση οτι οι φαν των γερμανικων κυριως αμαξιων εχουν αλλη οπτικη της οδικης συμπεριφορας απο τους γαλλοφιλους...πχ εγω το λεον τουρμπο που οδηγω δεν το συγκρινω με το κλιο το διλιτρο...μερα με τη νυχτα!
                                      καμια φορα ουτε και με το δικο μου το κλιο δε το συγγκρινω που ειναι 1.4...κατα τ'αλλα το λεον υποτιθεται οτι εχει και σπορτιφ οδικη συμπεριφορα!

                                      και κανεις δεν ειπε οτι το διλιτρο μεγκαν ηρθε να αντικαστησει το κλιο ουιλιαμς...ειναι ενα πολυ καλο gt! κομματι ακριβο νομιζω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        Πάντως οδηγικά και το λέω με το χέρι στη καρδιά είναι χειρότερο ακόμα και από το Golf IV

                                        αν οντως ειναι ετσι γιατι μεγκαν δεν εχω οδηγησει, τοτε εχουμε τεραστιο προβλημα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                          Πάντως οδηγικά και το λέω με το χέρι στη καρδιά είναι χειρότερο ακόμα και από το Golf IV

                                          αν οντως ειναι ετσι γιατι μεγκαν δεν εχω οδηγησει, τοτε εχουμε τεραστιο προβλημα! 😞

                                          γιατι εχεις παρει μετοχες της Ρενο???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thvarveris last edited by

                                            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                            Πάντως οδηγικά και το λέω με το χέρι στη καρδιά είναι χειρότερο ακόμα και από το Golf IV

                                            αν οντως ειναι ετσι γιατι μεγκαν δεν εχω οδηγησει, τοτε εχουμε τεραστιο προβλημα!

                                            Τώρα εγώ γιατί είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που πιστεύεις στον κόσμο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 29 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr