Απο το flash.gr:
Όπως είπε (ο Τάκης Θεοχαράκης) ** προτάθηκε στον ΣΟΑΑ η διάθεση 17 αυτοκινήτων ** στην έκδοση 1.4 με τις βασικές μόνο παρεμβάσεις (εξάτμιση και ανάρτηση), για να είναι όσο γίνεται πιο κοντά η αγωνιστική έκδοση στο νορμάλ Micra που αγοράζει ο καθένας.
Το αυτοκίνητο έχει πολλές βασικές αρετές για αγωνιστικό, έχει πολύ καλή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων και με την προθήκη μιάς εξάτμισης θα αυξηθεί η ισχύς του κινητήρα από τους 88 ίππους σε σχεδόν 100. Αλλες παρεμβάσεις πέρα από την ανάρτηση (Bilstein-Eibach) δεν θα υπάρξουν, επεσήμανε ο Νίκος Κελεσάκος.
Όπως έγινε γνωστό, το αυτοκίνητο προσφέρεται με έκπτωση 29%, ενώ παρέχεται η δυνατότητα αγοράς με προκαταβολή 35% και εξόφληση, άτοκα, σε 12 μήνες. Καλύπτονται, επίσης, τα έξοδα συμμετοχής, μέρος της προετοιμασίας (από τους αντιπροσώπους), η μεταφορά στους τόπους των αγώνων, ενώ θα υπάρχει επι τόπου παρακαταθήκη ανταλλακτικών και ιατρική ομάδα. Στα ανταλλακτικά παρέχεται έκπτωση 35% (τα συνεργεία έχουν μόνο 22%), ενώ τα αξιόλογα πριμ, καλύπτουν όσους τερματίσουν στις 12 πρώτες θέσεις.
Ερωτησεις:
Τα 17 αυτοκινητα πως προκυψαν; Τοσοι μονο θα τρεξουν;
Στις παροχες δε γινεται λογος για τους νεους που θα δοκιμασουν να μπουν μεσα στους αγωνες απο το Ενιαιο, απλη παραληψη;
Θα υπαρξει αλλαγη φιλοσοφιας ή θα συνεχισει το Ενιαιο να ειναι απλα ενας κερδοφορος για καποιους οδηγους θεσμος;