-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
μην ξεχνατε οτι εχει **πισωκουνητες ****προδιαγραφες **το καινουριο...θα ταπεινωσει παααααααρα πολυ κοσμο και θα ειμαστε εδω να το συζηταμε....
Τώρα, θα γλιστράει σαν πισωκίνητο, άρα πάλι πιο αργό...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
απάντησες μόνος σου, προηγούμενο RS4. Από EVO & STI (το προηγούμενο) έχω εμπειρία κι ευελπιστώ στο μπλε
Μιλάμε επίσης για τυπική ελληνική άσφαλτο
Sou ekana sxolio kai gia to kainourgio.
Ase pou to autocar den to ebgale kai toso gamato.
Akoma ypostrofiko einaiAuti tin elliniki asfalto pou les tin exw odigisei kai egw.
Problima traction den tha eixe h Boxter S (Poso mallon ta EVO-WRX).
Kai opos fantazomai ksereis h tetrakinisi boithaei MONO stin elktiki kai oxi stin pleuriki prosfysiKai pleuriki h Boxter tha bgalei sigoura parapano apo to RS4
ναι, οκ ξέρεις καλύτερα, το χειρότερο είναι το RS4, χάνει απ' όλα.-
τα evo-auto express έχουν διαφορετική άποψη, αλλά τι να ξέρουν αυτοί
Mou aresei poly pou bazeis auta ta emotions--->
Ti simenei auto?
Bgazo symperasmata apo ta logia ton allon mesa sto myalo mou?Pou eipa egw oti to RS4 tha xasei apo ola? (boxter -Evo -WRX anefera).
To Auto express - Evo eipan oti to RS4 stribei kalytera apo Boxter?
Egw kathisa kai sou exigisa giati pisteuo oti mia Boxter tha eitan mprosta.
Your turn
An den katalabes kai thes na allaxeis to noima apo auta pou eipa ...bale 2-3 emotions -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
ε ναι τωρα που το λες.... δεν το ειχα σκεφθει ετσι...Wraies oi eironies...
Alla gia pite mas pos tha stripsei to RS4 kalytera apo Boxter?
Tha to boithisisoun ta extra 500 kila?
To kata 30 ekatosta psilotero kentro baros tou?Mallon exete dikio telika....
-
Mιλώντας και πάλι με εικασίες (ας μην ξεχνάμε ότι η κόντρα είναι virtual!),το RS4, αν ήταν στην κόντρα, μάλλον δεν θα πολυδυσκολευόταν να τερματίσει πρώτο...
Μιλάμε για 420 ίππους, 43kgm ροπής, ΤΑ φρένα (θεμελιώδους σημασίας), κατανομή ροπής 35/65...Γενικότερα, απ' ότι διαβάζω το τελευταίο RS4, είναι ιδιαίτερα καλό και στο δημόσιο δρόμο, αλλά και στην πίστα (όπου θα περίμενε ίσως κανείς το διασυρμό του.)
Δεν νομίζω όμως σε τελική ανάλυση, ότι τα Evo/scooby θα ήταν πολύ πίσω του...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Mιλώντας και πάλι με εικασίες (ας μην ξεχνάμε ότι η κόντρα είναι virtual!),το RS4, αν ήταν στην κόντρα, μάλλον δεν θα πολυδυσκολευόταν να τερματίσει πρώτο...
Μιλάμε για 420 ίππους, 43kgm ροπής, ΤΑ φρένα (θεμελιώδους σημασίας), κατανομή ροπής 35/65...Γενικότερα, απ' ότι διαβάζω το τελευταίο RS4, είναι ιδιαίτερα καλό και στο δημόσιο δρόμο, αλλά και στην πίστα (όπου θα περίμενε ίσως κανείς το διασυρμό του.)
Δεν νομίζω όμως σε τελική ανάλυση, ότι τα Evo/scooby θα ήταν πολύ πίσω του...
Τελικά εξήγησες υποδειγματικά τα ( ) που έβαλα.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
ε ναι τωρα που το λες.... δεν το ειχα σκεφθει ετσι...
Wraies oi eironies...
Alla gia pite mas pos tha stripsei to RS4 kalytera apo Boxter?
Tha to boithisisoun ta extra 500 kila?
To kata 30 ekatosta psilotero kentro baros tou?Mallon exete dikio telika....
500 κιλά; δηλαδή η Boxster S είναι 1150;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ε ναι τωρα που το λες.... δεν το ειχα σκεφθει ετσι...
Wraies oi eironies...
Alla gia pite mas pos tha stripsei to RS4 kalytera apo Boxter?
Tha to boithisisoun ta extra 500 kila?
To kata 30 ekatosta psilotero kentro baros tou?Mallon exete dikio telika....
500 κιλά; δηλαδή η Boxster S είναι 1150;
350 ;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Mιλώντας και πάλι με εικασίες (ας μην ξεχνάμε ότι η κόντρα είναι virtual!),το RS4, αν ήταν στην κόντρα, μάλλον δεν θα πολυδυσκολευόταν να τερματίσει πρώτο...
Μιλάμε για 420 ίππους, 43kgm ροπής, ΤΑ φρένα (θεμελιώδους σημασίας), κατανομή ροπής 35/65...Γενικότερα, απ' ότι διαβάζω το τελευταίο RS4, είναι ιδιαίτερα καλό και στο δημόσιο δρόμο, αλλά και στην πίστα (όπου θα περίμενε ίσως κανείς το διασυρμό του.)
Δεν νομίζω όμως σε τελική ανάλυση, ότι τα Evo/scooby θα ήταν πολύ πίσω του...
Τελικά εξήγησες υποδειγματικά τα ( ) που έβαλα.
Xmm gia na doume
Se kila ana ipo exeis diafores alla min ksexnas oti stis trofes tha fanei h diafora sta limanakia.
Frena?
Eno ta EVO-WRX den exoun Frena?
H h Boxter pou foraei FRENARES gia ta kila tis?
Exo frenarei , dipla se Audi A4 me tetrapistones mpros pisw kai 235 lastixo se 18ares...
H alouminenia baniera eixe stamatisei kai to Audi pigene akoma....baros paides....De prokeite na yparxei diasyrmos tou RS4 paidia.To apotelesma tha einai poly konta.
Alla to
Το RS4 γιατί δεν το έβαλες max? Να μην κλέψεις εκκλησία ε?
Γιατί απλά δε θα είχε κανένα άλλο ελπίδα.
Einai anekdoto
kai Ikar: Nai 350 kila
Sou ftanoun ta emotions? Giati mono me auta apantas -
Επαναλαμβάνω ότι η άσφαλτος στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι εξαιρετικά γλιστερή.
Το RS4, βάζοντας τόση δύναμη κάτω, έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσε να κινηθεί πολύ γρήγορα. Όπως και τα άλλα τετρακίνητα.Lotusnick, συμφωνώ στο ότι σε πλευρική πρόσφυση η τετρακίνηση, δεν συνεισφέρει ιδιαίτερα.
Όμως, όταν τίθεται και θέμα ελκτικής πρόσφυσης (διότι, όταν γλιστράμε, κινούμαστε όχι μόνο στον πλευρικό άξονα αλλά και στον διαμήκη, οπότε τίθεται και θέμα ελκτικής), το να έχεις κίνηση παντού, είναι ένα πλεονέκτημα.
Εξάλλου, και εκ του αντιθέτου, όλα αυτά τα Evo/Scooby, με το όχι ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους, με το σχετικά χαμηλό μεν αλλά όχι και επιπέδου lotus απόβαρο, με τα πολιτικά λάστιχα, πώς στο καλό καταφέρνουν και στρίβουν όπως στρίβουν παντού, και σε πίστες και στο δρόμο;
Νομίζω, ότι η τετρακίνησή τους (σε συνδυασμό φυσικά με μια συνολικά προσεγμένη ανάρτηση + τη ροπής τους) είναι η απάντηση.Σε επίπεδο αγώνων πίστας, η Audi με 7 σερί νίκες σε πρωταθλήματα τουρισμού με το προηγούμενο Α4 (quattro), απέδειξε ότι η τετρακίνηση,βοηθά και στην πίστα. Το αυτοκίνητο ήταν πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα 2κίνητα, ακόμα κι όταν του έβαλαν έρμα, υποτίθεται για να εξισορροπήσουν το πλεονέκτημά του.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
νικο αν μου ελεγες οτι η cayman θα μπορουσε να ηταν μπροστα θα το πιστευα κι εγω. ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο (παντα με αυτα που λενε....). στο ρινγκ εκανε τον ιδιο χρονο σχεδον με την 'απλξ' 997. αλλα για την boxster οχι... πολυ καλο αλλα οχι και μπροστα απο RS4!!File des ti pleuriki prosfysi bgazei h Boxter.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Επαναλαμβάνω ότι η άσφαλτος στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι εξαιρετικά γλιστερή.
Το RS4, βάζοντας τόση δύναμη κάτω, έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσε να κινηθεί πολύ γρήγορα. Όπως και τα άλλα τετρακίνητα.Lotusnick, συμφωνώ στο ότι σε πλευρική πρόσφυση η τετρακίνηση, δεν συνεισφέρει ιδιαίτερα.
Όμως, όταν τίθεται και θέμα ελκτικής πρόσφυσης (διότι, όταν γλιστράμε, κινούμαστε όχι μόνο στον πλευρικό άξονα αλλά και στον διαμήκη, οπότε τίθεται και θέμα ελκτικής), το να έχεις κίνηση παντού, είναι ένα πλεονέκτημα.
Εξάλλου, και εκ του αντιθέτου, όλα αυτά τα Evo/Scooby, με το όχι ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους, με το σχετικά χαμηλό μεν αλλά όχι και επιπέδου lotus απόβαρο, με τα πολιτικά λάστιχα, πώς στο καλό καταφέρνουν και στρίβουν όπως στρίβουν παντού, και σε πίστες και στο δρόμο;
Νομίζω, ότι η τετρακίνησή τους (σε συνδυασμό φυσικά με μια συνολικά προσεγμένη ανάρτηση + τη ροπής τους) είναι η απάντηση.Σε επίπεδο αγώνων πίστας, η Audi με 7 σερί νίκες σε πρωταθλήματα τουρισμού με το προηγούμενο Α4 (quattro), απέδειξε ότι η τετρακίνηση,βοηθά και στην πίστα. Το αυτοκίνητο ήταν πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα 2κίνητα, ακόμα κι όταν του έβαλαν έρμα, υποτίθεται για να εξισορροπήσουν το πλεονέκτημά του.
Na kai kapios pou kanei dialogo kai den bazei mono smilies...
Me ta xiliometra pou tha pigenei enas Greek Alonso(swstos o Basilis) den tithete thema elktikis prosfysis. Mono pleurikis.
Perasa apo ta limanakia egw me ton Theo to kalokari kai den eixa problima elkitikis POUTHENA. Kai oute o Alonso eimai, kai eixa kai kololastixa Kai oute pisteuo oti to amaxi mou einai kalytero se apolyta noumera apo tin Boxter.
Nai h tetrakinisi tha prosferei TERASTIO pleonektima se ena Audi RS4 se sxesi me ena antistixo Audi mprostokinito (an ypirxe) alla den tithete tetoio thema stion BoxterStis pistes h Audi epaize me alla saloon file.
Oxi me katharoema Sport autokinita -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Επαναλαμβάνω ότι η άσφαλτος στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι εξαιρετικά γλιστερή.
Το RS4, βάζοντας τόση δύναμη κάτω, έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσε να κινηθεί πολύ γρήγορα. Όπως και τα άλλα τετρακίνητα.Lotusnick, συμφωνώ στο ότι σε πλευρική πρόσφυση η τετρακίνηση, δεν συνεισφέρει ιδιαίτερα.
Όμως, όταν τίθεται και θέμα ελκτικής πρόσφυσης (διότι, όταν γλιστράμε, κινούμαστε όχι μόνο στον πλευρικό άξονα αλλά και στον διαμήκη, οπότε τίθεται και θέμα ελκτικής), το να έχεις κίνηση παντού, είναι ένα πλεονέκτημα.
Εξάλλου, και εκ του αντιθέτου, όλα αυτά τα Evo/Scooby, με το όχι ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους, με το σχετικά χαμηλό μεν αλλά όχι και επιπέδου lotus απόβαρο, με τα πολιτικά λάστιχα, πώς στο καλό καταφέρνουν και στρίβουν όπως στρίβουν παντού, και σε πίστες και στο δρόμο;
Νομίζω, ότι η τετρακίνησή τους (σε συνδυασμό φυσικά με μια συνολικά προσεγμένη ανάρτηση + τη ροπής τους) είναι η απάντηση.Σε επίπεδο αγώνων πίστας, η Audi με 7 σερί νίκες σε πρωταθλήματα τουρισμού με το προηγούμενο Α4 (quattro), απέδειξε ότι η τετρακίνηση,βοηθά και στην πίστα. Το αυτοκίνητο ήταν πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα 2κίνητα, ακόμα κι όταν του έβαλαν έρμα, υποτίθεται για να εξισορροπήσουν το πλεονέκτημά του.
Na kai kapios pou kanei dialogo kai den bazei mono smilies...
Me ta xiliometra pou tha pigenei enas Greek Alonso(swstos o Basilis) den tithete thema elktikis prosfysis. Mono pleurikis.
Perasa apo ta limanakia egw me ton Theo to kalokari kai den eixa problima elkitikis POUTHENA. Kai oute o Alonso eimai, kai eixa kai kololastixa Kai oute pisteuo oti to amaxi mou einai kalytero se apolyta noumera apo tin Boxter.
Nai h tetrakinisi tha prosferei TERASTIO pleonektima se ena Audi RS4 se sxesi me ena antistixo Audi mprostokinito (an ypirxe) alla den tithete tetoio thema stion BoxterStis pistes h Audi epaize me alla saloon file.
Oxi me katharoema Sport autokinitaΞεκινώντας από το τελεταίο...
Ήταν μεν saloon στο αμάξωμα. Τι σχέση έχει όμως αυτό;
Μιλάμε για αγωνιστικά του BTCC, χαμηλωμένα τέρμα, με τους μποστινούς τροχούς μέσα στους θόλους, να μην μπορούν να στρίψουν πέρα από ορισμένες μοίρες (αχρείαστο έτσι κι αλλιώς), και υπερεξελιγμένη τεχνολογία. Το βάρος τους ήταν κάτω από τα 1150 κιλά. Όχι και ότι κοντινότερο στο Mondeo μου π.χ.
Δεν ήταν καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα, ναι. Ήταν καθαρόαιμα αγωνιστικά.
Και με αυτούς τους όρους, κοινούς για όλα αυτά τα αγωνιστικά, έρχεται το Audi και τους παίρνει τα σώβρακα. Πιθανολογώ, γιατί δεν ήμουν μέλος του R&D ότι το μεγαλύτερο ρόλο έπαιξε η τετρακίνηση.Συμφωνώ για την πλευρική πρόσφυση της Boxster. Στο τελευταίο track competition του autocar πέτυχε 1,09g στο στεγνό προφανώς.
Το Evo ήταν στο 1.01 και η Lotus Εχige στο 1,07. Η 911 Carrera S χτύπησε 1,05.Και πάλι λέω ότι η συζήτηση είναι θεωρητική...
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
kai Ikar: Nai 350 kila
Sou ftanoun ta emotions? Giati mono me auta apantasάφησέ τα στα 305 (1345-1650).
Σε 'οτιδήποτε δεν έχει κίνηση πίσω/κινητήρα κέντρο ή πίσω' δεν είναι καλό ή δεν είναι σπορ, δεν μπορείς να απαντήσεις διαφορετικά
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Συμφωνώ για την πλευρική πρόσφυση της Boxster. Στο τελευταίο track competition του autocar πέτυχε 1,09g στο στεγνό προφανώς.
Το Evo ήταν στο 1.01 και η Lotus Εχige στο 1,07. Η 911 Carrera S χτύπησε 1,05.Και πάλι λέω ότι η συζήτηση είναι θεωρητική...
Swstos.
Mporoume na broume mia Boxter S stin Athina...as ferei kai o Technic ena RS4 apo to dealership -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
kai Ikar: Nai 350 kila
Sou ftanoun ta emotions? Giati mono me auta apantasάφησέ τα στα 305 (1345-1650).
Σε 'οτιδήποτε δεν έχει κίνηση πίσω/κινητήρα κέντρο ή πίσω' δεν είναι καλό ή δεν είναι σπορ, δεν μπορείς να απαντήσεις διαφορετικά
Alli mia texniki apantisi apo ton Ikar
Mpa lathos ekana, arxisame pali me to na bgazoume aythereta symperasmata kai smilies...To Evo einai pisokinito? Einai kentromixano?
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Συμφωνώ για την πλευρική πρόσφυση της Boxster. Στο τελευταίο track competition του autocar πέτυχε 1,09g στο στεγνό προφανώς.
Το Evo ήταν στο 1.01 και η Lotus Εχige στο 1,07. Η 911 Carrera S χτύπησε 1,05.Και πάλι λέω ότι η συζήτηση είναι θεωρητική...
Swstos.
Mporoume na broume mia Boxter S stin Athina...as ferei kai o Technic ena RS4 apo to dealershipΈτσι, ναι, θα είχε νόημα!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Συμφωνώ για την πλευρική πρόσφυση της Boxster. Στο τελευταίο track competition του autocar πέτυχε 1,09g στο στεγνό προφανώς.
Το Evo ήταν στο 1.01 και η Lotus Εχige στο 1,07. Η 911 Carrera S χτύπησε 1,05.Και πάλι λέω ότι η συζήτηση είναι θεωρητική...
Swstos.
Mporoume na broume mia Boxter S stin Athina...as ferei kai o Technic ena RS4 apo to dealershipΟΚ, ας έρθει με το καλό το πρώτο πισω/τετρα-κίνητο Audi και βλέπουμε...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Συμφωνώ για την πλευρική πρόσφυση της Boxster. Στο τελευταίο track competition του autocar πέτυχε 1,09g στο στεγνό προφανώς.
Το Evo ήταν στο 1.01 και η Lotus Εχige στο 1,07. Η 911 Carrera S χτύπησε 1,05.Και πάλι λέω ότι η συζήτηση είναι θεωρητική...
Swstos.
Mporoume na broume mia Boxter S stin Athina...as ferei kai o Technic ena RS4 apo to dealershipΟΚ, ας έρθει με το καλό το πρώτο πισω/τετρα-κίνητο Audi και βλέπουμε...
Swstos
Technik an exeis kana tetoio sto magazi tha perasw na se dw ta Xristougenna.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Alli mia texniki apantisi apo ton Ikar
Mpa lathos ekana, arxisame pali me to na bgazoume aythereta symperasmata kai smilies...To Evo einai pisokinito? Einai kentromixano?
αφού έχουμε πει ότι είμαι άσχετος, τι ζόρι τραβάς;
υπάρχουν κι άλλα smileys που μπορείς να βάλεις, αν δεν καταλαβαίνεις το νόημά τους, το χεις χάσει τελείως
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Alli mia texniki apantisi apo ton Ikar
Mpa lathos ekana, arxisame pali me to na bgazoume aythereta symperasmata kai smilies...To Evo einai pisokinito? Einai kentromixano?
αφού έχουμε πει ότι είμαι άσχετος, τι ζόρι τραβάς;
υπάρχουν κι άλλα smileys που μπορείς να βάλεις, αν δεν καταλαβαίνεις το νόημά τους, το χεις χάσει τελείως
Symfono.
Mono to noima apo ta smilies pianeis.
Βάρκιζα competition