Επαναλαμβάνω ότι η άσφαλτος στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι εξαιρετικά γλιστερή.
Το RS4, βάζοντας τόση δύναμη κάτω, έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσε να κινηθεί πολύ γρήγορα. Όπως και τα άλλα τετρακίνητα.
Lotusnick, συμφωνώ στο ότι σε πλευρική πρόσφυση η τετρακίνηση, δεν συνεισφέρει ιδιαίτερα.
Όμως, όταν τίθεται και θέμα ελκτικής πρόσφυσης (διότι, όταν γλιστράμε, κινούμαστε όχι μόνο στον πλευρικό άξονα αλλά και στον διαμήκη, οπότε τίθεται και θέμα ελκτικής), το να έχεις κίνηση παντού, είναι ένα πλεονέκτημα.
Εξάλλου, και εκ του αντιθέτου, όλα αυτά τα Evo/Scooby, με το όχι ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους, με το σχετικά χαμηλό μεν αλλά όχι και επιπέδου lotus απόβαρο, με τα πολιτικά λάστιχα, πώς στο καλό καταφέρνουν και στρίβουν όπως στρίβουν παντού, και σε πίστες και στο δρόμο;
Νομίζω, ότι η τετρακίνησή τους (σε συνδυασμό φυσικά με μια συνολικά προσεγμένη ανάρτηση + τη ροπής τους) είναι η απάντηση.
Σε επίπεδο αγώνων πίστας, η Audi με 7 σερί νίκες σε πρωταθλήματα τουρισμού με το προηγούμενο Α4 (quattro), απέδειξε ότι η τετρακίνηση,βοηθά και στην πίστα. Το αυτοκίνητο ήταν πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα 2κίνητα, ακόμα κι όταν του έβαλαν έρμα, υποτίθεται για να εξισορροπήσουν το πλεονέκτημά του.