Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αττική Οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αττική Οδός
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 25
    • 26
    • 19 / 26
    Περί αυτοκίνησης
    133
    511
    2860
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      Δεν κοιτάνε να φτιάξουν το ποτάμι στα άθλια σημεία, η δεύτερη ΑΟ τους μαρανε (βέβαια το ποτάμι είναι 'τζάμπα')

      Και πολύ φοβάμαι, αν δεν αναφέρθηκε ήδη, ότι επεκτείνοντας τόσο πολύ την Α.Ο. θα εμφανιστούν φαινόμενα μποτιλιαρίσματος αλά Κηφισσού από τα αυτοκίνητα που θα μπαίνουν από το μισό λεκανοπέδιο. Να πληρώνεις για να πήζεις; Πάντως ως ιδέα δεν είναι καταρχήν κακή, αφού όλο και περισσότεροι θα επιλέγουν να κατοικήσουν πιο μακρυά από τους κεντρικούς δήμους.

      Edit: το υπ'αριθμόν 4.000 μήνυμά μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        avel last edited by

        Ο χρήστης tazio έγραψε:
        Τη Τετάρτη που χρησιμοποίησα την Α.Ο. πρόσεξα ότι, στο τμήμα ανάμεσα στην Λ. Δημοκρατίας και την εθνική οδό (στο ρεύμα προς αεροδρόμιο) στην αριστερή λωρίδα υπάρχει ένα 'μπάλωμα' σκέτη 'τρέλα'.

        Πάντως κάτι τέτοιο είναι πάνω κάτω αναμενόμενο.

        Μπορεί η Α.Ο. να φτιάχτηκε σαρώνοντας κατά μήκος μόνο μία φορά, και φτιάχνοντας έτσι ομοιόμορφη άσφαλτο, κάτι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα! Αλλά όταν χρειαστούν επιδιορθώσεις, αυτό δεν παίζει πια, αφού δε γίνεται να κλείσει όλος ο δρόμος αλλά μόνο μερικες λωρίδες κάθε φορά.

        Συνεπώς, μπαλώματα θα βλέπουμε όλο και πιο συχνά.

        Το θέμα είναι να μην είναι σαν τα μπαλώματα που συναντάμε συνήθως στους δρόμους των πόλεων και στις εθνικές.

        Και για να πούμε ένα αντιπαράδειγμα, προσωπικά βρίσκω τα μπαλώματα που έχουν γίνει σε σημεία στην Αθηνών Κορίνθου ικανοποιητικά, με την έννοια ότι είναι πολύ ομοιόμορφα σε σχέση με το όλο οδόστρωμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Το να πληρώνουν κάποιοι κάθε πρωί 2.5Ε από Κατεχάκη προς Ελευσίνα και να πρέπει να περάσουν από μια λωρίδα δεν στέκει!!!!!!!!!!

          Γιατί κύριοι δεν βγάζετε το μήνυμα για καθυστερήσεις πριν μπεί κάποιος στην ΑΟ (στον Περιφερειακό του Καρέα) και το βγάζετε αφού έχουν μπεί τα αυτοκίνητα στην ΑΟ????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michelle last edited by

            Ο χρήστης cpp έγραψε:
            Το να πληρώνουν κάποιοι κάθε πρωί 2.5Ε από Κατεχάκη προς Ελευσίνα και να πρέπει να περάσουν από μια λωρίδα δεν στέκει!!!!!!!!!!

            Γιατί κύριοι δεν βγάζετε το μήνυμα για καθυστερήσεις πριν μπεί κάποιος στην ΑΟ (στον Περιφερειακό του Καρέα) και το βγάζετε αφού έχουν μπεί τα αυτοκίνητα στην ΑΟ????

            E, δεν ξερεις τωρα;...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazz last edited by

              Ο χρήστης Michelle έγραψε:

              Το να πληρώνουν κάποιοι κάθε πρωί 2.5Ε από Κατεχάκη προς Ελευσίνα και να πρέπει να περάσουν από μια λωρίδα δεν στέκει!!!!!!!!!!

              Γιατί κύριοι δεν βγάζετε το μήνυμα για καθυστερήσεις πριν μπεί κάποιος στην ΑΟ (στον Περιφερειακό του Καρέα) και το βγάζετε αφού έχουν μπεί τα αυτοκίνητα στην ΑΟ????

              E, δεν ξερεις τωρα;...

              Την ίδια απορία είχα κι εγώ, μέχρι που μια μέρα είδα μήνυμα ΠΡΙΝ μπω στην ΑΟ. Ήταν μία και μοναδική φορά, μάλλον θα είδαν ότι τους είναι ασύμφορο οικονομικά, γιατί όλοι την έκαναν με ελαφρά πριν μπουν στην ΑΟ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης tazz έγραψε:

                Το να πληρώνουν κάποιοι κάθε πρωί 2.5Ε από Κατεχάκη προς Ελευσίνα και να πρέπει να περάσουν από μια λωρίδα δεν στέκει!!!!!!!!!!

                Γιατί κύριοι δεν βγάζετε το μήνυμα για καθυστερήσεις πριν μπεί κάποιος στην ΑΟ (στον Περιφερειακό του Καρέα) και το βγάζετε αφού έχουν μπεί τα αυτοκίνητα στην ΑΟ????

                E, δεν ξερεις τωρα;...

                Την ίδια απορία είχα κι εγώ, μέχρι που μια μέρα είδα μήνυμα ΠΡΙΝ μπω στην ΑΟ. Ήταν μία και μοναδική φορά, μάλλον θα είδαν ότι τους είναι ασύμφορο οικονομικά, γιατί όλοι την έκαναν με ελαφρά πριν μπουν στην ΑΟ...

                Μπορεί και να είχε τιγκάρει μέσα τελείως, οπότε να ήταν πλήρες το μαγαζί και δεν ήθελε άλλους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michaliss last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                  Μπορεί και να είχε τιγκάρει μέσα τελείως, οπότε να ήταν πλήρες το μαγαζί και δεν ήθελε άλλους.

                  Βασικά κάθε πρωί κατα τις 8:30 τίγκα είναι σε εκείνο το σημείο, συγκρίνεται άνετα με το ποτάμι. Ευτυχώς δεν πάνε και από τη βοηθητική (και ευτυχώς που πάω απ' το άλλο ρεύμα!)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Επειδή είναι αστεία αυτή η συμπεριφορά τους το τελευταίο τρίμηνο πληρώνω μόνο με 5 και 10 cents το αντίτιμο των 2.5Ε...

                    Sorry για την αναμονή σε όσους με ακολουθούν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michelle last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Επειδή είναι αστεία αυτή η συμπεριφορά τους το τελευταίο τρίμηνο πληρώνω μόνο με 5 και 10 cents το αντίτιμο των 2.5Ε...

                      Sorry για την αναμονή σε όσους με ακολουθούν

                      Καλυτερα ισως θα ηταν να τυπωσεις σε μερικα Α4 'προειδοποιησεις' και να τα 'μοιρασεις' σε διαφορα σημεια, να τους κοψεις λιγο την πελατεια. Τα 2.5 ευρω σε ο,τι και να ειναι χρηματα ειναι.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kilomeater last edited by

                        Ο χρήστης cpp έγραψε:
                        Επειδή είναι αστεία αυτή η συμπεριφορά τους το τελευταίο τρίμηνο πληρώνω μόνο με 5 και 10 cents το αντίτιμο των 2.5Ε...

                        Sorry για την αναμονή σε όσους με ακολουθούν

                        Κερδίζεις κάτι έτσι εκτός απο το να καθυστερείς τους απο πίσω σου;
                        Παίρνει κάποιο μύνημα η διοίκηση της ΑΟ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:

                          Επειδή είναι αστεία αυτή η συμπεριφορά τους το τελευταίο τρίμηνο πληρώνω μόνο με 5 και 10 cents το αντίτιμο των 2.5Ε...

                          Sorry για την αναμονή σε όσους με ακολουθούν

                          Κερδίζεις κάτι έτσι εκτός απο το να καθυστερείς τους απο πίσω σου;
                          Παίρνει κάποιο μύνημα η διοίκηση της ΑΟ;

                          Δίνω τα λεφτάκια μου κανονικά και βλέπω υπαλλήλους που κάνουν το ίδιο (δηλαδή δίνουν ρέστα σε κέρματα) να δυσανασχετούν που πρέπει να μετρήσουν..... Και στην τελική όπως δεν νοιάζεται κένενας για μένα έτσι δεν νοιάζομαι και εγώ για κανένα τους..... αν και νοιάζομαι λίγο γιατί σκοπό τους (Μπόμπολας κλπ) είναι να πάρουμε όλοι μηχάνημα και να τους απολύσουν όλους!!!!!!!!!!!
                          Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά έτσι είναι.... ζούμε σε ζούγκλα....
                          όταν μπαίνουν στην βοηθητική και παρακάμπτουν τα μποτιλιαρίσματα γιατί δεν γίνεται κάτι???? Εγω κάθομαι στοϊκά και περιμένω και οι άλλοι περνούν από όπου θέλουν......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michelle last edited by

                            Ο χρήστης cpp έγραψε:
                            όπως δεν νοιάζεται κένενας για μένα έτσι δεν νοιάζομαι και εγώ για κανένα τους..... αν και νοιάζομαι λίγο γιατί σκοπό τους (Μπόμπολας κλπ) είναι να πάρουμε όλοι μηχάνημα και να τους απολύσουν όλους!!!!!!!!!!!
                            Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά έτσι είναι.... ζούμε σε ζούγκλα....

                            Εξακολουθω να μην καταλαβαινω πως ζημιωνεται ο Μπομπολας κλπ με το να δινεις εσυ τα 2.5 ευρω σε ψιλα. Μαλλον τον βοηθας (και τη ζουγκλα την οποια ανεφερες) διοτι το σιγουρο ειναι οτι οι απο πισω σου περιμενουν περισσοτερο, οποτε τελικα το σκεφτονται να παρουν κι αυτοι μηχανημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Του Μπόμπολα είναι και η ΑΟ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gfon last edited by

                                'Νωρίτερα από τις εκτιμήσεις έρχεται το «φρακάρισμα» της Αττικής Οδού

                                ΑΠΕ, 6/12/2005

                                Τα πρώτα και εξαιρετικά επικίνδυνα σημάδια κορεσμού εμφανίζει η Αττική Οδός.
                                Περισσότερα από 240 χιλιάδες οχήματα τη χρησιμοποιούν καθημερινά όταν -σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους- το «όριο αντοχής» της είναι τα 250 χιλιάδες αυτοκίνητα.
                                Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ των Νέων της Τρίτης, το 2004 χρησιμοποιούσαν την Αττική Oδό περίπου 210 χιλιάδες αυτοκίνητα, έναντι 165 χιλιάδων το 2003, όταν ακόμα ο αυτοκινητόδρομος δεν είχε ολοκληρωθεί.
                                Oι ειδικοί σημειώνουν ότι ο κορεσμός είναι φυσικό επακόλουθο της, πέραν κάθε λογικής, αύξησης του αριθμού των Ι.Χ. στο Λεκανοπέδιο.Ήδη τα τμήματα από τη Λεωφόρο Κηφισίας έως την Πεντέλης και από τις Αχαρνές έως τη Μεταμόρφωση αγγίζουν το όριό τους.
                                Έχει υπολογιστεί ότι από αυτά τα σημεία περνούν -από τις 6 έως τις 8 κάθε πρωί και από τις 2 έως τις 4 το μεσημέρι- κατά μέσο όρο 6.100 οχήματα ανά ώρα, όταν η αντοχή τους για άνετη κυκλοφορία είναι τα 6.000 αυτοκίνητα.
                                Το πλέον ενδεικτικό στοιχείο είναι ότι σύμφωνα με τη συγκοινωνιακή μελέτη που συντάχθηκε όταν κατασκευαζόταν η Αττική Οδός, ο «κορεσμός» του αυτοκινητοδρόμου είχε προβλεφθεί για το... 2009.'

                                Μηπως πρεπει να γινει κατι αμεσα ειδαλλως......Κηφησιας την βλεπω...

                                ΥΣ. Θυμαμε που καποιοι ελεγαν οτι η Αττικη Οδο θα αποτυχει.... και εδω γινεται το αδιαχωρειτο........

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Το θέμα δεν είναι αν 'χωράει' 200 ή 250 χιλιάδες αυτοκίνητα, το θέμα είναι και το πώς κυκλοφορούν αυτά. ΕΝΑ και μόνο μπορεί να προκαλέσει μποτιλιάρισμα σε σημείο ασφυξίας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gfon last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    Το θέμα δεν είναι αν 'χωράει' 200 ή 250 χιλιάδες αυτοκίνητα, το θέμα είναι και το πώς κυκλοφορούν αυτά. ΕΝΑ και μόνο μπορεί να προκαλέσει μποτιλιάρισμα σε σημείο ασφυξίας.

                                    Αυτο ειναι αλλο θεμα....τα τροχαια δημιουργουν χαος στο δρομο και ειναι δυσκολο να αντιμετωπιστει χωρις να προκαλεσει μποτιλιαρισμα, εστω για καποιο χρονικο διαστημα.

                                    Η μονο λυση, χωρις συνεπειες στην κινηση, θα ηταν γερανοι να απομακρυνουν τα τρακαρισμενα αμεσα...... αλλα F1..... ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Ο χρήστης GFON έγραψε:

                                      Το θέμα δεν είναι αν 'χωράει' 200 ή 250 χιλιάδες αυτοκίνητα, το θέμα είναι και το πώς κυκλοφορούν αυτά. ΕΝΑ και μόνο μπορεί να προκαλέσει μποτιλιάρισμα σε σημείο ασφυξίας.

                                      Αυτο ειναι αλλο θεμα....τα τροχαια δημιουργουν χαος στο δρομο και ειναι δυσκολο να αντιμετωπιστει χωρις να προκαλεσει μποτιλιαρισμα, εστω για καποιο χρονικο διαστημα.

                                      Η μονο λυση, χωρις συνεπειες στην κινηση, θα ηταν γερανοι να απομακρυνουν τα τρακαρισμενα αμεσα...... αλλα F1..... ..

                                      Δεν μιλάω για τροχαία, αλλά για οδηγική συμπεριφορά (πχ αριστερά και αργά, ανούσιες σφήνες, ΛΕΑ κτλ)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ethnikaras last edited by

                                        Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                        Επειδή είναι αστεία αυτή η συμπεριφορά τους το τελευταίο τρίμηνο πληρώνω μόνο με 5 και 10 cents το αντίτιμο των 2.5Ε...

                                        Sorry για την αναμονή σε όσους με ακολουθούν

                                        Κερδίζεις κάτι έτσι εκτός απο το να καθυστερείς τους απο πίσω σου;
                                        Παίρνει κάποιο μύνημα η διοίκηση της ΑΟ;

                                        Δίνω τα λεφτάκια μου κανονικά και βλέπω υπαλλήλους που κάνουν το ίδιο (δηλαδή δίνουν ρέστα σε κέρματα) να δυσανασχετούν που πρέπει να μετρήσουν..... Και στην τελική όπως δεν νοιάζεται κένενας για μένα έτσι δεν νοιάζομαι και εγώ για κανένα τους..... αν και νοιάζομαι λίγο γιατί σκοπό τους (Μπόμπολας κλπ) είναι να πάρουμε όλοι μηχάνημα και να τους απολύσουν όλους!!!!!!!!!!!
                                        Μπορεί να φαίνεται σκληρό αλλά έτσι είναι.... ζούμε σε ζούγκλα....
                                        όταν μπαίνουν στην βοηθητική και παρακάμπτουν τα μποτιλιαρίσματα γιατί δεν γίνεται κάτι???? Εγω κάθομαι στοϊκά και περιμένω και οι άλλοι περνούν από όπου θέλουν......

                                        Πιστευεις πραγματικα οτι καταφερνεις κατι με αυτη την ενεργεια? Πραγματικα ειναι ενοχλητικο μονο για τους πισω σου, για κανεναν αλλο. Και οσον αφορα το προβλημα της συμπεριφορας καποιων εργαζομενων εκει, παρε τηλεφωνο στη διοικηση των Αττικων Διαδρομων και εκεινοι θα επιληφθουν με τον συγκεκριμενο εργαζομενο που δυσανασχετησε. Τετοια μετρα δεν ωφελουν κανενα.

                                        Οσον αφορα τον gfon που γραφει για πολλους που ισχυριζονταν οτι θα αποτυχει η Αττικη Οδος, το οτι πλεον φτανει κοντα στα ορια που απαιτουνται για την ανετη λειτουργια δεν δειχνει αποτυχια της Αττικης Οδου, αλλα αποτυχια ολων των αλλων παραπλευρων δρομων και των συγκοινωνιακων αλλαγων, με αποτελεσμα ολο και περισσοτεροι ανθρωποι να θεωρουν αποδοτικοτερο (με τα δικα του ο καθενας κριτηρια) να δωσουν 2,5 ευρω στην ΑΟ απο το να κυκλοφορουν σε εκεινους τους δρομους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gfon last edited by

                                          Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:

                                          Οσον αφορα τον gfon που γραφει για πολλους που ισχυριζονταν οτι θα αποτυχει η Αττικη Οδος, το οτι πλεον φτανει κοντα στα ορια που απαιτουνται για την ανετη λειτουργια δεν δειχνει αποτυχια της Αττικης Οδου, αλλα αποτυχια ολων των αλλων παραπλευρων δρομων και των συγκοινωνιακων αλλαγων, με αποτελεσμα ολο και περισσοτεροι ανθρωποι να θεωρουν αποδοτικοτερο (με τα δικα του ο καθενας κριτηρια) να δωσουν 2,5 ευρω στην ΑΟ απο το να κυκλοφορουν σε εκεινους τους δρομους.

                                          Μα δεν λεω κατι διαφορετικο...... η ΑΟ ειναι πληρος επιτυχημενη ως επενδυση και εχει δωσει σημαντικοτατες ανασες στην Αθηνα..... στον αρχικο σχεδιασμο προβλεπονταν πολλες παραπλευρες αρτηριες ωστε να μην φθασουμε να μιλαμε σημερα για μπλοκαριμα της ΑΟ... ΠΧ η προεκταση της λεωφορο Κυμης που ακομα βρισκεται στα χαρτια.

                                          Το μπαλακι του προβληματος το εχει στα χερια τοο το ΥΠΕΧΩΔΕ που ως συνηθως αδιαφορει..... ακομη και την προταση της ΑΟ για επεκταση χωρις αυξηση διοδιου αλλα παραταση της ηδη υπαρχουσας συμβασης και επεκταση του δρομου με ιδιωτικα κεφαλαια τη θεωρεισε αναξια λογο....χωρις το ιδιο να εχει καποια εναλλακτικη λυση στο προβλημα, αλλα ουτε καν να εκπηληρωνει τις υποχρεωσεις του απο τον αρχικο σχεδιασμο που εγινε αρχες του 1990.

                                          Αρα αποτυχημενη δεν ειναι η ΑΟ, αλλα η υλοποιηση των κρατικων προγραμματων δημοσιων επενδυσεων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wannabe last edited by

                                            το πρόβλημα με το ρεύμα απο Κατεχάκη προς Κόρινθο πρέπει να είναι τεράστιο γιατί όποτε περνάω το πρωί βλέπω ουρές ασύλληπτες.
                                            Εγώ βεβαίως περνάω με αντίθετη φορά και όσο είμαι μεσα στην ΑΟ δεν με νοιάζει. Τώρα τελευταία όμως μποτιλιάρει και όλη η Κατεχάκη με αποτέλεσμα όσο χρόνο κερδίζω στην ΑΟ να το χάνω εκεί. Έτσι αρχίζω να σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να σταματήσω να την χρησιμοποιώ πλέον, τουλάχιστον στις ώρες που υποψιάζομαι αυτό το πρόβλημα.

                                            Πιστεύω οτι οι εκτιμήσεις για μπλοκάρισμα της ΑΟ είναι απαισιόδοξες γιατί γίνονται με δεδομένα που προκύπτουν απο ένα σύστημα που δεν έχει έρθει σε ισορροπία.
                                            Απο την μια η μείωση των ταξινομήσεων, όπως αυτή παρατηρήθηκε μετά απο πολύ καιρό, συν την σταδιακή αύξηση του μέσου χρόνου διέλευσης θα περιορίσουν την έντονα αυξητική τάση του αριθμού των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν την ΑΟ.
                                            Αν δεν την σταματήσει αυτό θα την σταματήσει μια άυξηση των διοδίων

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 19 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr