-
EXO PARATIRISI EDO KAI ENA MINA OTI GINONTAI POLLES APERGIES TON TAXI . DEN SAS FENETE O DROMOS ADIOS ? DEN SAS PANE OLA PIO KALA STO DROMO ? MIPOS THA PREPI NA 8ESPISTI NOMOS NA MIN DOULEYOUN TA TAXI 2-3 FORES TON MINA ?
-
EXO PARATIRISI EDO KAI ENA MINA OTI GINONTAI POLLES APERGIES TON TAXI . DEN SAS FENETE O DROMOS ADIOS ? DEN SAS PANE OLA PIO KALA STO DROMO ? MIPOS THA PREPI NA 8ESPISTI NOMOS NA MIN DOULEYOUN TA TAXI 2-3 FORES TON MINA ?
-
EXO PARATIRISI EDO KAI ENA MINA OTI GINONTAI POLLES APERGIES TON TAXI . DEN SAS FENETE O DROMOS ADIOS ? DEN SAS PANE OLA PIO KALA STO DROMO ? MIPOS THA PREPI NA 8ESPISTI NOMOS NA MIN DOULEYOUN TA TAXI 2-3 FORES TON MINA ?
-
Μην ξεχνάς ότι μείον μερικές χιλιάδες ταρίφες στους δρόμους κάνουν τη διαφορά.
-
Αυτό που λέτε ισχύει κυρίως για το Κέντρο της πόλης.Στην περιφέρεια τα πράγματα είναι ίδια ή και χειρότερα.Γιατι οι περισσότεροι επιλέγουν να πάρουν το ΙΧ τους και οχι τα ΜΜΜ.Η κατάσταση διαφοροποιήθηκε -λίγο- λόγω ΜΕΤΡΟ και οσο αυτο επεκτείνεται,τόσο θα γίνονται τα πράγματα καλύτερα.
Η λύση θα δοθεί με την ολοκλήρωση της γραμμής της Λ.Κηφισίας και του Προαστιακού.!!! -
Συμφωνώ μαζί σας ότι στό κέντρο τα πράγματα είναι πολύ καλά χωρίς ΤΑΧΙ , ίσως όχι τόσο καλά στα προάστια. Πιστεύω πως πολλά έργα με την ολοκλήρωσή τους θα δώσουν πνοή στην κίνηση των αυτοκινήτων στην Αττική.
Θα πρέπει να αλλάξουμε την νοοτροπία μας σε σχέση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα οποία έχουν βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό
Αυτό που δεν αλλάζει με τίποτα είναι η νοοτροπία της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ των οδηγών ΤΑΧΙ -
Οι ταξιτζήδες είναι ίσως η μοναδική επαγγελματική κατηγορία που όταν απεργεί ο κόσμος δεν δυσανασχετεί για την ταλαιπωρία στους δρόμους.
Το νέο νομοσχέδιο ανοιγει τις πόρτες για εταιρίες ταξί με άψογο επαγγελματισμό (όπως στην Ευρώπη), καθαρά ταξί, κανονες ευγενίας, επανεκπαίδευση κλπ κλπ.
Πιστεύετε ότι θα τα δούμε όλα αυτά μέχρι το 2004 από την συμπαθητική επαγγελματική τάξη των ταξιτζήδων? -
Κώστα,εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι το είδος της δύναμης που εχουν οι ταξιτζήδες,ώστε να μπορούν να διαπραγματεύονται -και αρκετές φορές να ακυρώνουν- νόμους του Κράτους!
Για τους ιδιοκτήτες φέρυ μπόουτ είχα μάθει την εξήγηση παλιότερα.Τα πλοία τους ηταν χρήσιμα σαν αποβατικά σε περίπτωση πολέμου!
Οι ταξιτζήδες όμως?
Πως γίνεται να μιλάνε για την εφαρμογή ή μη ενός Νόμου,την στιγμή που οι άδειες τους κοστίζουν εκατομύρια?!!!
Ποιοί δεν θέλουν να ανοίξει το επάγγελμα τους?Ολοι?Δεν νομίζω,αφου οι περισσότεροι οδηγοί ταξί είναι ήδη υπάλληλοι του ιδιοκτήτη!! -
Mα γι αυτό το λόγο απεργούν. Δεν θέλουν ζυγό (οργανωμένη εταιρία) στην πλάτη τους. Όσο για την επιρροή στην εξουσία, δεν ξέρω λεπτομέρειες, αλλά στην Ελλάδα είμαστε, όλο και κάποιο συμφέρον θα υπάρχει.
Να δω Ελληνική εταιρία ταξί με υπηρεσίες όπως την Γερμανία.....και θα τους συμπαθήσω περισσότερο. -
Ο χρήστης BOOGIE έγραψε:
EXO PARATIRISI EDO KAI ENA MINA OTI GINONTAI POLLES APERGIES TON TAXI . DEN SAS FENETE O DROMOS ADIOS ? DEN SAS PANE OLA PIO KALA STO DROMO ? MIPOS THA PREPI NA 8ESPISTI NOMOS NA MIN DOULEYOUN TA TAXI 2-3 FORES TON MINA ?Τώρα άμα γκρινιάξω πάλι για τον Κηφισσό εγώ θα φταίω;
Τί άδειος; Όποτε απεργούν οι ταξιτζήδες, γίνονται ομηρικές μάχες στους δρόμους (π.χ. Κηφισσός - η αγάπη μου)!!!Τώρα για τον νέο νόμο δεν ξέρω, αλλά να δω να αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους κάθε 8 χρόνια και τί στον κόσμο. Να το δω όμως πρώτα...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Τώρα άμα γκρινιάξω πάλι για τον Κηφισσό εγώ θα φταίω;
Ναί,εσύ!!!! (Μα μου δίνεις κάτι 'πάσες' ρε παιδί μου!!..μισό γκόλ!!!)
-
AS MIN MILISOUME GIA TIN NOOTROPIA TON ODIGON TAXI FABIA 100 , OI OPIOI OPOY 8ELOUN STAMATANE, XORIS TA STOP BEBEA( ALI8IA STA TAXI EINAI EXTRA TA STOP?? ) , DEN SOU AFINOUN PROTEREOTITA POU TO 8EO MPARMPA NA EXIS, PANE KAI ARISTERA AKOMA KAI ME POLI KATOTERO ORIO TAXITITAS GIA NA MIN XASOUNE KANENA PELATI. KATALABENETE GIA TI IDOUS ODIGOUS MILAME . ( YPARXOUN KAI OI EKSERESIS BEBEA GIA NA MIN PAREKSIGITHO)
-
Το χειρότερο που κάνουν τα ** είναι ότι ενώ είναι σταματημένοι με τα alarm να αναβοσβήνουν για επιβίβαση ή αποβίβαση, ξεκινάνε χωρίς να τα σβήσουν και να βγάλουν αριστερό φλας και ας περνάς εσύ από δίπλα τους εκείνη την ώρα, χωρίς καν να κοιτάνε, σε κλείνουν. Αν τους τρακάρεις εκεί φαντάζομαι ότι βάσει ΚΟΚ φταις κιόλας.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Να δω Ελληνική εταιρία ταξί με υπηρεσίες όπως την Γερμανία.....και θα τους συμπαθήσω περισσότερο.Να δεις και ίδιες τιμές με την Γερμανία, και θα πας με τα πόδια...
-
Προσωπικά όποτε έχει απεργία βρίσκω λιγότερη κίνηση, ενώ σχεδόν ΠΟΤΕ δεν πάω δακτύλιο ούτως ή άλλως. Αν όμως πάω δακτύλιο με απεργία ταξί, νομίζω πως είμαι σε ελληνική ταινία του 60 στα εξωτερικά πλάνα που γύρναγαν στην αρχή!!!
Αλλά αυτοί που ΔΕΝ έχουν αυτοκίνητο δεν νομίζω να τα βρίσκουν τόσο όμορφα όσο εγώ...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Να δω Ελληνική εταιρία ταξί με υπηρεσίες όπως την Γερμανία.....και θα τους συμπαθήσω περισσότερο.
Να δεις και ίδιες τιμές με την Γερμανία, και θα πας με τα πόδια...
Το ξέρω ρε Γιώργο, αλλά αν παιρνω το μισθο του Γερμανού (όχι τα ηλεκτρονικά) τότε ας πληρώνω και το ταξί του Γερμανού. Αναλογικά έιναι σχεδόν το ίδιο...
-
SIGOYRA AUTOI POU DEN EXOUN AMAXI THA TA BROUN LIGO SKOURA. POU NA DITE POS KATEBIKA PIREA TO PROI SFERA . LES KAI ITAN KIRIAKI MESIMERI ! EXOUME KSEXASI NA ANAFEROUME KAI MERIKOYS ANEGKEFALOUS KITRINOYS POU OI EKSATMISI TOUS BGAZI DIESEL LES KAI EXEI PARI FOTIA KANENA TANKER!!
-
Για να επικαλεστώ τους N-CarKade...
'Κίτρινη - Κιτρινή φυλή, κίτρινη! Και σιχαμερή...'
-
Ο χρήστης BOOGIE έγραψε:
SIGOYRA AUTOI POU DEN EXOUN AMAXI THA TA BROUN LIGO SKOURA. POU NA DITE POS KATEBIKA PIREA TO PROI SFERA . LES KAI ITAN KIRIAKI MESIMERI ! EXOUME KSEXASI NA ANAFEROUME KAI MERIKOYS ANEGKEFALOUS KITRINOYS POU OI EKSATMISI TOUS BGAZI DIESEL LES KAI EXEI PARI FOTIA KANENA TANKER!!Πάντα φταίνε οι 'άλλοι'.
- Για την κίνηση, οι ΙΧδες που δεν αφήνουν τους 'επαγγελματίες' να κάνουν τη δουλειά τους.
- Για τη βρώμα και το καυσαέριο, τα βενζινάδικα γιατί δεν τους δίνουν καλό 'ντίζελ'
- Για τις κακές υπηρεσίες, οι λεωφοριατζήδες γιατί τους πιάνουν τα πεζοδρόμια.
- Για την επικίνδυνη και αλλοπρόσαλλη οδήγηση, τα μηχανάκια γιατί κάνουν... σφήνες.
- Για την άξεστη συμπεριφορά και τα κλαρίνα στο... 10, ο επιβάτης γιατί δεν αρέσουν τα μούτρα του στον 'επαγγελματία'.
Τελικά όπως είπα και σε άλλη συζήτηση, η συμπαθής συνωμοταξία των ταξιτζήδων για να εισακουστεί θα πρέπει να δουλεύει διπλοβάρδιες, έτσι ώστε να πήξουν οι δρόμοι στο ταξί και να φτάσουμε να τους παρακαλάμε να μειώσουν τις ώρες εργασίας για να μπορούμε να κυκλοφορούμε και οι υπόλοιποι.
MERA XORIS TAXI,TI OREA MERA ! APOPSIS