Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu Copen
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Daihatsu Copen
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    91
    495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Σου παει παντως

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsilis last edited by

        Σπύρο στην Έκθεση μου είπαν για 18500 ευρώ,οπότε...

        Υ.Γ. άσε που κόντεψα να σφηνώσω μέσα.....παρόλα αυτά είναι όμορφο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          osfp last edited by

          Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

          Ειτε με τον 700cc ειτε με τον 1.3 φαινεται πολυ καλο! Αρκει να ερθει πριν το καλοκαιρι, και να ειναι σε λογικες τιμες Daihatsu! Με το tigra στα 17.500 δε νομιζω να τα ξεπερασουν, και σε τετοια περιπτωση βουρ για τον ιαπωνα!

          Με δασμους εισαγωγης για 700κ.εκ. η τιμη του ηταν πανω απο το ποσο που λες. Τι σε κανει να πιστευεις οτι τωρα που θα εχει 600κ.εκ. οι δασμοι θα παραμεινουν οι ιδιοι και η εργοστασιακη τιμη θα πεσει??? Η μηπως η εργοστασιακη τιμη θα μεινει ιδια και οι δασμοι θα μειωθουν???

          Γιατι οι δασμοι ειναι που κρινουν την τιμη ενος αυτοκινητου? Και το προηγουμενο ποτε κυκλοφορησε δηλαδη στην ελλαδα για να δουμε και τιμη και να υπολογισουμε την τωρινη?

          Ειμαι της αποψης οτι την τιμη την καθοριζει ο ανταγωνισμος και το 'image' που μια εταιρεια (εστω πιστευει οτι) κατεχει.

          Δηλαδη το Copen ειναι ενα διθεσιο CC, αρα θα μονομαχησει με τα μικρα CC, δηλαδη Tigra, 206, και οποιο αλλο εμφανιστει (colt, punto etc).

          Οταν το tigra εχει 17.500 με 1.4 κινητηρα και η daihatsu δεν ειναι καμια premium εταιρεια να θεωρησει το προιον της ανωτερο απο αυτο της Opel (ασχετα αν ειναι), δεν βλεπω τον λογο να το βαλει πανω απο 17.500 αν θελει να κανει καποιες πωλησεις....(και ποιος δεν θελει βεβαια....για την Daihatsu μιλαμε οχι για μια εταιρεια που βγαζει ενα μοντελο μονο και μονο για να υπαρχει και για το κυρος της).

          Ετσι το βλεπω εχω τουλαχιστον....δε μενει να δουμε πως το βλεπει και η Daihatsu κατα το Πασχα αποτι λενε...

          Αν παντως η τιμη ειναι καλη εχω ενδιαφερομαι αρκετα...γιατι αν και τα beetl-ο-φωτα δε μου αρεσουν καθολου, κατα τα αλλα μου αρεσει πολυ η απουσια του φαινομενου 'μπαουλου' στο πισω μερος (σε σχεση με τα αλλα μικρα CC), και το χαμηλο βαρος που επιτρεπει πολυ καλες επιδοσεις απο ενα οικονομικο κινιτηρα, και το μηκος που κανει το παρκαρισμα πανευκολο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Μα 18000+ ειναι καλη τιμη???

            Πανακριβο ειναι!!!! Παιρνεις ενα ελαφρως μεταχειρισμενο Miata σε αυτα τα λεφτα......

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              spitfire last edited by

              Ο χρήστης OSFP έγραψε:
              Γιατι οι δασμοι ειναι που κρινουν την τιμη ενος αυτοκινητου? Και το προηγουμενο ποτε κυκλοφορησε δηλαδη στην ελλαδα για να δουμε και τιμη και να υπολογισουμε την τωρινη?

              Ειμαι της αποψης οτι την τιμη την καθοριζει ο ανταγωνισμος και το 'image' που μια εταιρεια (εστω πιστευει οτι) κατεχει.

              Δηλαδη το Copen ειναι ενα διθεσιο CC, αρα θα μονομαχησει με τα μικρα CC, δηλαδη Tigra, 206, και οποιο αλλο εμφανιστει (colt, punto etc).

              Οταν το tigra εχει 17.500 με 1.4 κινητηρα και η daihatsu δεν ειναι καμια premium εταιρεια να θεωρησει το προιον της ανωτερο απο αυτο της Opel (ασχετα αν ειναι), δεν βλεπω τον λογο να το βαλει πανω απο 17.500 αν θελει να κανει καποιες πωλησεις....(και ποιος δεν θελει βεβαια....για την Daihatsu μιλαμε οχι για μια εταιρεια που βγαζει ενα μοντελο μονο και μονο για να υπαρχει και για το κυρος της).

              Καταρχην... ΝΑΙ! Οι δασμοι ειναι πολυ βασικοι στη διαμορφωση της τιμης πωλησης ενος αυτοκινητου.

              Απο την αλλη ολα αυτα ειναι αποψεις δικες σου, δικες μου και του οποιουδηποτε αλλου εδω μεσα. Δεν ξερουμε τι εχει ακριβως στο μυαλο του το τμημα marketing της Daihatsu και πως θελουν να το 'λανσαρουν'.

              Προς το παρων φαινεται δεν τους ενδιαφερει η Ελληνικη αγορα. Αν τους ενδιεφερε θα ειχαν καταφερει να πουλησουν πιο πολλα...

              Επισης δε νομιζω οτι ειναι αμεσα ανταγωνιστικο του Tigra και του 206. Περισσοτερο ανταγωνιστικο του StreetKa και του SmartRoadster.

              To αυτοκινητακι αυτο λανσαρεται στην αγορα σαν μικροσκοπικο roadster. Δεν νομιζω οτι 'χτυπαει' το MX5 η το Tigra.
              Βλεπω αρκετα πετυχημενη τη γραμμη της Daihatsu στην Αγγλια, οπου το προωθουν σαν ενα πολυ ομορφο, γρηγορο και καλα εξοπλισμενο roadster, πολυ ευχρηστο (ειδικα απο γυναικες) κλπ κλπ κλπ

              Ισως κι αυτος να ειναι ο καλυτερος τροπος προωθησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου.
              Σε αυτη την περιπτωση, νομιζω πως η τιμη του (για λογους πρεστιζ) δεν πρεπει να πεσει κατω απο τα 19 χιλιαρικα.

              Εγω προσωπικα θα το διαλεγα ανεπιφυλακτα μεταξυ Tigra, 206 και αλλων. Ειδικα επειδη ειναι Daihatsu! (εστω και αν ποτε μου δεν υπηρξα φιλος των Ιαπωνικων ), ειδικα επειδη ειναι πιο ομορφο, και ΕΙΔΙΚΑ επειδη δεν προκειται ποτε να γινει τοσο 'λαϊκο' οσο τα υπολοιπα

              Το be honest, ημουν ενα βημα πριν το 'κλεισω' δυο χρονια πριν απο σημερα, οταν το ειδα στο σαλονι αυτοκινητου, αλλα αυτο που με κρατησε ηταν ο φοβος σχετικα με τη διαθεσιμοτητα των ανταλλακτικων του σε μερικα χρονια. Γιατι οταν ενα αυτοκινητο δεν πουλαει και τοσα πολλα 'κομματια' τοτε η πραγωγη των ανταλλακτικων ειναι αναλογη των πωλησεων του, και σε πολυ λιγα χρονια... καπουτ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spitfire last edited by

                Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                Μα 18000+ ειναι καλη τιμη???

                Πανακριβο ειναι!!!! Παιρνεις ενα ελαφρως μεταχειρισμενο Miata σε αυτα τα λεφτα......

                Αυτο ομως δεν ειναι 100% σωστο.
                Γιατι αν σκεφτομασταν ετσι ολοι, τοτε παντα θα υπαρχει ενα καλυτερο αυτοκινητο που μπορουμε να αγορασουμε ελαφρως μεταχειρισμενο, για τα ιδια χρηματα
                Το Passat δε θα πουλαγε, γιατι μπορεις να παρεις το A4 ελαφρως μεταχειρισμενο.
                Η C-Class Mercedes δε θα πουλαγε επισης γιατι μπορεις να παρεις την Ε.
                Το Miata το 1,6 επισης ομως δε θα πουλαγε, γιατι θα μπορουσες να παρεις το 1,8 ελαφρως μεταχειρισμενο... και παει λεγοντας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  d-jet last edited by

                  Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

                  Επισης δε νομιζω οτι ειναι αμεσα ανταγωνιστικο του Tigra και του 206. Περισσοτερο ανταγωνιστικο του StreetKa και του SmartRoadster.
                  ....και ΕΙΔΙΚΑ επειδη δεν προκειται ποτε να γινει τοσο 'λαϊκο' οσο τα υπολοιπα

                  Αν και δε μου αρέσει το daihatsu δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο με αυτά που γράφεις... εντάξει ίσως όχι για το streetKa μιας και είναι διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητο! Τα K-cars είναι ολόκληρη φιλοσοφία (λίγο δύσκολο για τον τυπικό Έλληνα να τη δεχτεί, βέβαια, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).
                  ΌΜΩΣ,
                  ένα 1300άρι μοτέρ αλλάζει αρκετά την εικόνα του copen και νομίζω οτι πάυει πλέον να μπορεί να χαρακτηριστεί Κ-car οπότε..it's a cruel world out there... sorry mate!

                  αλλα αυτο που με κρατησε ηταν ο φοβος σχετικα με τη διαθεσιμοτητα των ανταλλακτικων του σε μερικα χρονια. Γιατι οταν ενα αυτοκινητο δεν πουλαει και τοσα πολλα 'κομματια' τοτε η πραγωγη των ανταλλακτικων ειναι αναλογη των πωλησεων του, και σε πολυ λιγα χρονια... καπουτ!

                  Από τη στιγμή που εισήχθει επίσημα στην Ελλάδα είναι υποχρεωμένοι να σε καλύπτουν για αρκετά χρόνια, το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι θα σε καθυστερούν συνέχεια αφού θεωρώ απίθανο να κρατούν στοκ ανταλλακτικών εδώ...
                  Για τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών δε νομίζω οτι θα υπάρχει πρόβλημα από πλευράς εργοστασίου μιας και πρέπει να πουλάει καλά κατά ανατολή πλευρά!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spitfire last edited by

                    Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                    Αν και δε μου αρέσει το daihatsu δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο με αυτά που γράφεις... εντάξει ίσως όχι για το streetKa μιας και είναι διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητο! Τα K-cars είναι ολόκληρη φιλοσοφία (λίγο δύσκολο για τον τυπικό Έλληνα να τη δεχτεί, βέβαια, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).
                    ΌΜΩΣ, ένα 1300άρι μοτέρ αλλάζει αρκετά την εικόνα του copen και νομίζω οτι πάυει πλέον να μπορεί να χαρακτηριστεί Κ-car οπότε..it's a cruel world out there... sorry mate!

                    ΣΥΜΦΩΝΩ Α-ΠΟ-ΛΥ-ΤΑ!!!!!
                    Γι αυτο αλλωστε θα προτιμουσα να παραμεινει ως εχει με τον 700αρι κινητηρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spitfire last edited by

                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                      Από τη στιγμή που εισήχθει επίσημα στην Ελλάδα είναι υποχρεωμένοι να σε καλύπτουν για αρκετά χρόνια, το πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι θα σε καθυστερούν συνέχεια αφού θεωρώ απίθανο να κρατούν στοκ ανταλλακτικών εδώ...
                      Για τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών δε νομίζω οτι θα υπάρχει πρόβλημα από πλευράς εργοστασίου μιας και πρέπει να πουλάει καλά κατά ανατολή πλευρά!

                      Το εργοστασιο θα σε καλυπτει... Τι γινεται ομως αν θελησεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο ανταλλακτικο ωστε να αποφυγεις να πληρωσεις καποιο παραλογο ποσο που ενδεχομενως να σου ζητησουν για ενα μικρο-μπιχλιμπιδι???
                      Αν ομως βγει και σε LHD, εγω παλι το RHD θα διαλεγα, για να μειωσω τις πιθανοτητες προβληματος με τη διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων κλπ.
                      Ακριβως επειδη εχεις δικιο που λες οτι Japan μερια, πουλαει καλα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wannabe last edited by

                        χωρίς να θέλω να παρεξηγηθεί κανένας αλλά λύστε μου αυτή την απορία...
                        χωράτε εκεί μέσα? το είδα στην έκθεση και απόρησα. νόμιζα οτι ήταν κάπως μεγαλύτερο αλλά έκανα λάθος.
                        Μόνο για γυναίκες και μάλιστα μεσογειακές σε ύψος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

                          Μα 18000+ ειναι καλη τιμη???

                          Πανακριβο ειναι!!!! Παιρνεις ενα ελαφρως μεταχειρισμενο Miata σε αυτα τα λεφτα......

                          Αυτο ομως δεν ειναι 100% σωστο.
                          Γιατι αν σκεφτομασταν ετσι ολοι, τοτε παντα θα υπαρχει ενα καλυτερο αυτοκινητο που μπορουμε να αγορασουμε ελαφρως μεταχειρισμενο, για τα ιδια χρηματα
                          Το Passat δε θα πουλαγε, γιατι μπορεις να παρεις το A4 ελαφρως μεταχειρισμενο.
                          Η C-Class Mercedes δε θα πουλαγε επισης γιατι μπορεις να παρεις την Ε.
                          Το Miata το 1,6 επισης ομως δε θα πουλαγε, γιατι θα μπορουσες να παρεις το 1,8 ελαφρως μεταχειρισμενο... και παει λεγοντας

                          Δεν αντιλεγω,αλλα δεν παυει να ειναι ακριβο για αυτα που σου προσφερει και ετσι δεν θα πουλησει πολλα παροτι θα ειναι καλο(εμφανισιακα με καλυπτει απολυτα το copen)

                          Περι ορεξεως βεβαια.....

                          Συμφωνω οτι θα ηταν καλυτερο να ειχε τον μικρο Turbo κινητηρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

                            Το εργοστασιο θα σε καλυπτει... Τι γινεται ομως αν θελησεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο ανταλλακτικο ωστε να αποφυγεις να πληρωσεις καποιο παραλογο ποσο που ενδεχομενως να σου ζητησουν για ενα μικρο-μπιχλιμπιδι???

                            Ε... τίποτα... δύσκολο εώς αδύνατον, θα έλεγα! Εκτός αν υπάρχει κάποια ευρωπαική χώρα στην οποία να έχει πουλήσει πολλά αλλά και πάλι το βλέπω δύσκολο!
                            Για αυτό, αγαπητέ Spitfire, παίρνεις το αντίστοιχο σμαρτάκι και είσαι μέσα! (αδυναμίες είναι αυτά... τι να κάνουμε! )

                            ΒTW(άσχετο) πριν κάποια χρόνια κυκλοφορούσα με τετρακύλινδρη μηχανή 250κ.εκ. (και 20ριά χιλιάδων στροφών, φυσικά) απροβλημάτιστα για μια ολόκληρη πενταετία. Έχοντας άκρη κατά 'down under' μεριά όπου κυκλοφορούσε κανονικά, μπόρεσα να τη συντηρήσω χωρίς ιδιαίτερο κόστος τόσο σε χρήμα όσο και σε χρόνο αναμονής (δυο τρεις φορές χρειάστηκα και ψιλολοίδια πάντοτε), ωστόσο καταλαβαίνω οτι σε ένα τρακάρισμα μάλλον θα ήταν για πέταμα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              osfp last edited by

                              Spitfire ισως εχεις δικιο, απλα εγω εχω στο νου μου την Daihatsu σαν μια εταιρεια αναπτυσομενη που θελει να χτυπησει την ελληνικη αγορα και για να το κανει αυτο πρεπει να εχει πολυ ανταγωνιστικες τιμες. Κατι σαν την Hyundai πριν 10 χρονια ας πουμε (ισως και σημερα, αν και τωρα ειναι ηδη στην δευτερη θεση πωλησεων). Για παραδειγμα τον τελευταιο χρονο αν δεν κανω λαθος, πρωτη φορα ειδα διαφημηση Daihatsu στην τηλεοραση (αυτη με τον ιαπωνα εργατη σε εργοστασιο Daihatsu που κανει χαρακιρι αμα βγαλει προβλημα το αυτοκινητο που παρηγαγε). Γενικα αυτη την αποψη εχω για την Daihatsu και για να ειμαι ειλικρινης στηριζω και πολλες ελπιδες μου στο να εχουν και αυτοι την ιδια λογικη αναπτυξης για να επωφεληθουμε εμεις οι υποψηφιοι αγοραστες.

                              Πηγε χτες ο πατερας μου στην εκθεση, εγω δυστυχως δουλευα και δουλεθω και σημερα οποτε μονο την τεταρτη αμα καταφερω να παω. Του ειχα πει να μπει μεσα στο αυτοκινητο να μου πει αν χωραει καλα (επειδη και αυτος ειναι γυρω στο 1.85 σαν και εμενα) και να ρωτησει και τιμες. Λοιπον αποτι μου ειπε χωρεσε κανονικα, ισως οχι ανετα αλλα οχι και στριμωγμενα! Απο τιμες που ρωτησε, του ειπαν οτι θα ειναι κατω απο τα 20.000 ευρω και θα ερθει πριν το πασχα. Επισης εκει ειχαν την δεξιοτιμονη εκδοση (αρνητικο γιατι αμα δεν εχουν ακομα καν ενα αριστεροτιμονο μπορει να αργησουν και παραπανω απο το πασχα να φερουν).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                χωρίς να θέλω να παρεξηγηθεί κανένας αλλά λύστε μου αυτή την απορία...
                                χωράτε εκεί μέσα? το είδα στην έκθεση και απόρησα. νόμιζα οτι ήταν κάπως μεγαλύτερο αλλά έκανα λάθος.
                                Μόνο για γυναίκες και μάλιστα μεσογειακές σε ύψος.

                                Εγώ, χώρεσα! (δες και φωτό προηγούμενης σελίδας)
                                Βέβαια, είμαι 1,78 και 70 κιλά

                                Spitfire ισως εχεις δικιο, απλα εγω εχω στο νου μου την Daihatsu σαν μια εταιρεια αναπτυσομενη που θελει να χτυπησει την ελληνικη αγορα και για να το κανει αυτο πρεπει να εχει πολυ ανταγωνιστικες τιμες. Κατι σαν την Hyundai πριν 10 χρονια ας πουμε (ισως και σημερα, αν και τωρα ειναι ηδη στην δευτερη θεση πωλησεων).

                                Εδώ μάλλον κάνεις λάθος. Η Daihatsu παραδοσιακά βγάζει 'περίεργα' αυτοκίνητα, χωρίς να δείχνει να την πολυενδιαφέρει να 'κατακτήσει' αγορές. Ίσως αυτό συμβαίνει επειδή ανήκει στην Τογιότα, η οποία τις έχει τις μαζικές πωλήσεις έτσι κι αλλιώς. Εμένα, σαν εταιρεία, πιο πολύ μου θυμίζει μικρό αγγλικό εργοστάσιο η πορεία της, χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας στα αυτοκίνητά της βεβαίως

                                Γνωρίζετε ότι η Daihatsu είναι η ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας? Ξεκίνησε τον 19ο αιώνα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spitfire last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                  Εδώ μάλλον κάνεις λάθος. Η Daihatsu παραδοσιακά βγάζει 'περίεργα' αυτοκίνητα, χωρίς να δείχνει να την πολυενδιαφέρει να 'κατακτήσει' αγορές. Ίσως αυτό συμβαίνει επειδή ανήκει στην Τογιότα, η οποία τις έχει τις μαζικές πωλήσεις έτσι κι αλλιώς. Εμένα, σαν εταιρεία, πιο πολύ μου θυμίζει μικρό αγγλικό εργοστάσιο η πορεία της, χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας στα αυτοκίνητά της βεβαίως

                                  Γνωρίζετε ότι η Daihatsu είναι η ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας? Ξεκίνησε τον 19ο αιώνα!

                                  Εγραψες ακριβως αυτα που ηθελα να γραψω...
                                  thx

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spitfire last edited by

                                    40 χρονια πριν...

                                    Daihatsu Compagno σε ανοιχτη εκδοση.

                                    Δεν ηταν ανταγωνιστης του MGB, οπως και τωρα το Copen δεν ειναι ανταγωνιστης του ΜΧ5.

                                    Δεν ηταν ανταγωνιστης του Singer οπως και σημερα δεν ειναι του 206CC.

                                    Ηταν ομως ανταγωνιστης του MG MIDGET (Midget=νανος)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      osfp last edited by

                                      Μαλλον εχετε δικιο, και δυστυχως αν κανει 20 χιλιαρικα δεν θα το παρω

                                      Κριμας γιατι συνδιαζει πραγματα που δεν συνδιαζονται στα αλλα CC.
                                      Ειμαι στο ψαξιμο για ενα CC και αυτο διορθωνει τα προβληματα τους :

                                      CC αλλα οχι μπαουλο πισω
                                      CC αλλα χαμηλο σαν roadster
                                      CC αλλα και παναλαφρο

                                      Ενω ταυτοχρονα εχει ολα τα πλεονεκτηματα του χαμηλου βαρους (και μηκους), καλες επιδοσεις απο μικρο και οικονομικο κινητηρα, καλο φρεναρισμα, ευλιγισια, ευκολο παρκαρισμα. Ενω στο καπακι ειναι και ιαπωνεζικο, και πλεον και με καλο κινητηρα vvt-i της toyota (οκ αυτο για καποιους δεν μετραει, αλλα για μενα ναι)

                                      Τα μονα μειονεκτηματα ειανι το ανυπαρκτο πορτ-παγκαζ (I can live with it, δε θα παω ταξιδι με το copen, υπαρχει και το corolla), και οι 2 θεσεις, αλλα οκ roadster ειναι, μη τα θελουμε και ολα...

                                      Αλλα 20 χιλιαρικα too much γμτ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spitfire last edited by

                                        Ο χρήστης OSFP έγραψε:
                                        Αλλα 20 χιλιαρικα too much γμτ.

                                        ξανασκεψου το...
                                        Δεν ειναι πολλα

                                        Δηλαδη αν εκανε 17500 θα το επερνες?? Τωρα που θα κανει 19?

                                        Στα '+' δεν εβαλες το οτι ειναι ενα πραγματικα ξεχωριστο αυτοκινητο που δεν προκειται να γινει τοσο 'κοινο' οσο ενα 206cc Αυτο δεν αξιζει να το πληρωσεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          govus last edited by

                                          Ρίξτε μια ματιά και εδώ: http://www.daihatsu.co.jp/accessory/copen/index.htm. Δεν ξέρω ιαπωνικά, ούτε βρήκα τιμές για το αυτοκίνητο, δείτε όμως τ' αξεσουάρ του (για τις τιμές, διαιρέστε με το 140, για να δείτε τα ποσά σε ευρώ...) ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            govus last edited by

                                            Ο χρήστης Govus έγραψε:
                                            Ρίξτε μια ματιά και εδώ: http://www.daihatsu.co.jp/accessory/copen/index.htm. Δεν ξέρω ιαπωνικά, ούτε βρήκα τιμές για το αυτοκίνητο, δείτε όμως τ' αξεσουάρ του (για τις τιμές, διαιρέστε με το 140, για να δείτε τα ποσά σε ευρώ...) ...

                                            Βρήκα και τις τιμές !!! Λοιπόν, κρατηθείτε : 11.235 ευρώ (βασική έκδοση) μέχρι 12.735 ευρώ για την 'επετειακή' έκδοση των 2 ετών απ' την έναρξη παραγωγής του μοντέλου, που περιλαμβάνει διάφορα 'καλούδια' για το εσωτερικό, μαζί με καθίσματα της Recaro (αξίας, στην Ιαπωνία, περίπου 800 ευρώ !!). Δείτε και μόνοι σας: http://www.daihatsu.co.jp/showroom/lineup/copen/index.htm

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr