-
διαβάζοντας το τεύχος των 4Τ του Νοεμβρίου, πρόσεξα τις μετρήσεις επιδόσεων του νέου clio 1.4.. Δεν θα σταθώ σε αυτές καθαυτές τις τιμές, αλλά στις μετρήσεις των ρεπρίζ που αφορούν διαφορές ταχυτήτων που δεν έχουν ξαναπαρουσιαστεί! Τι θα πεί ρεπρίζ με 4η 70-100???????? 30-60 με 2η???? Τι να τις κάνω αυτές τις μετρήσεις αφού δεν έχει μετρηθεί άλλο αυτοκίνητο γι αυτές τις διαφορές ταχυτήτων μέσα στους 4Τ με αποτέλεσμα να μη μπορεί κανεις να συγκρίνει τις τιμές επιδόσεων του νεου clio με αυτές του παλιού ή οποιουδληποτε άλλου αυτοκινήτου. Που είναι το 80-110 με3η και με 4η???????? Επίσης αναφέρεται ότι οι μετρήσεις του παλιού clio II στο 0-100 ήταν 10.9'' τη στιγμή που στην τελυταία δοκιμή που είχε γίνει στο 100άρι (συγκριτικό με Lancia Y, Citroen C2) η επίδοση 0-100 αναφέρεται 11.2!! Αγαπητό προσωπικό των 4Τ παρακαλώ πολύ να υπάρχει τυποποίηση στις μετρήσεις και συνέπεια στις αναφορές!! Παρότι αναγνώστης του περιοδικού από το 1983 απογοητεύτηκα..Δεν ξέρω αν διάλεξα το κατάλληλο topic για δημοσίευση αυτού του άρθρου, αν όχι παρακαλώ μεταφέρτε το ή διορθώστε με
-
διαβάζοντας το τεύχος των 4Τ του Νοεμβρίου, πρόσεξα τις μετρήσεις επιδόσεων του νέου clio 1.4.. Δεν θα σταθώ σε αυτές καθαυτές τις τιμές, αλλά στις μετρήσεις των ρεπρίζ που αφορούν διαφορές ταχυτήτων που δεν έχουν ξαναπαρουσιαστεί! Τι θα πεί ρεπρίζ με 4η 70-100???????? 30-60 με 2η???? Τι να τις κάνω αυτές τις μετρήσεις αφού δεν έχει μετρηθεί άλλο αυτοκίνητο γι αυτές τις διαφορές ταχυτήτων μέσα στους 4Τ με αποτέλεσμα να μη μπορεί κανεις να συγκρίνει τις τιμές επιδόσεων του νεου clio με αυτές του παλιού ή οποιουδληποτε άλλου αυτοκινήτου. Που είναι το 80-110 με3η και με 4η???????? Επίσης αναφέρεται ότι οι μετρήσεις του παλιού clio II στο 0-100 ήταν 10.9'' τη στιγμή που στην τελυταία δοκιμή που είχε γίνει στο 100άρι (συγκριτικό με Lancia Y, Citroen C2) η επίδοση 0-100 αναφέρεται 11.2!! Αγαπητό προσωπικό των 4Τ παρακαλώ πολύ να υπάρχει τυποποίηση στις μετρήσεις και συνέπεια στις αναφορές!! Παρότι αναγνώστης του περιοδικού από το 1983 απογοητεύτηκα..Δεν ξέρω αν διάλεξα το κατάλληλο topic για δημοσίευση αυτού του άρθρου, αν όχι παρακαλώ μεταφέρτε το ή διορθώστε με
-
διαβάζοντας το τεύχος των 4Τ του Νοεμβρίου, πρόσεξα τις μετρήσεις επιδόσεων του νέου clio 1.4.. Δεν θα σταθώ σε αυτές καθαυτές τις τιμές, αλλά στις μετρήσεις των ρεπρίζ που αφορούν διαφορές ταχυτήτων που δεν έχουν ξαναπαρουσιαστεί! Τι θα πεί ρεπρίζ με 4η 70-100???????? 30-60 με 2η???? Τι να τις κάνω αυτές τις μετρήσεις αφού δεν έχει μετρηθεί άλλο αυτοκίνητο γι αυτές τις διαφορές ταχυτήτων μέσα στους 4Τ με αποτέλεσμα να μη μπορεί κανεις να συγκρίνει τις τιμές επιδόσεων του νεου clio με αυτές του παλιού ή οποιουδληποτε άλλου αυτοκινήτου. Που είναι το 80-110 με3η και με 4η???????? Επίσης αναφέρεται ότι οι μετρήσεις του παλιού clio II στο 0-100 ήταν 10.9'' τη στιγμή που στην τελυταία δοκιμή που είχε γίνει στο 100άρι (συγκριτικό με Lancia Y, Citroen C2) η επίδοση 0-100 αναφέρεται 11.2!! Αγαπητό προσωπικό των 4Τ παρακαλώ πολύ να υπάρχει τυποποίηση στις μετρήσεις και συνέπεια στις αναφορές!! Παρότι αναγνώστης του περιοδικού από το 1983 απογοητεύτηκα..Δεν ξέρω αν διάλεξα το κατάλληλο topic για δημοσίευση αυτού του άρθρου, αν όχι παρακαλώ μεταφέρτε το ή διορθώστε με
-
Μέσα στο άρθρο υπάρχει μια σχετική αναφορά, στο ότι παύει να χρησιμοποιείται η ευθεία-'πίστα δοκιμών' της Θήβας και στο εξής, οι μετρήσεις θα γίνονται στα Μέγαρα. Άρα, πρέπει δυστυχώς να ξεχάσουμε (προς το παρόν ελπίζω...) μετρήσεις επιταχύνσεων εν κινήσει, που χρειάζονται απόσταση μεγαλύτερη από την ευθεία της πίστας των Μεγάρων ...
-
..αν θυμάμαι καλά από το 1992 και μετά όλες οι μετρήσεις των αυτοκινήτων που έχουν γίνει στους 4Τ αναφέρουν μέτρηση 80-110 με 3η και 4η (εκτός από αυτά που έχουν υπερβολικά κοντή 3η και δε φτάνουν τα 110..). Πιστέυω ότι είναι μια πολύ αντιπροσωπευτική μέτρηση για κάθε αυτοκίνητο και πάρα πολύ χρήσιμη μιας και τα προσπεράσματα στους ελληνικούς δρόμους απαιτούν μια τέτοια μεταβολή ταχύτητας. Αν θυμάμαι επίσης καλά πρώτοι οι 4Τ μέτρησαν 80-110 στα αυτοκίνητα που δοκίμαζαν και ύστερα ακολούθησαν κ τα υπόλοιπα αυτοκινητιστικά περιοδικά (όπως το drive, το autocar ή και άλλα που δεν θυμάμαι). Διάβασα για την αλλαγή που έγινε στις δοκιμές και κατανοώ (εν μέρει) τους λόγους ασφαλείας που γράφετε.. Ωστόσο μια τέτοια παράδοση πρέπει να κρατηθεί πάσει θυσία νομίζω..Η πίστα στις Σέρρες νομίζω ότι έχει αρκετά μεγάλη ευθεία για μετρήσεις (στο τέλος της ευθείας της 190 με 106 rallye) όμως μάλλον πεφτει λίγο μακρυα σε σχέση με την Αθήνα??..Ελπίζω κ εύχομαι σύντομα να υπάρξει λύση
-
Η παρατήρηση σου θα πρέπει ή να μεταφερθεί σε άλλη κατηγορία ή να συνεχιστεί εδώ
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=510
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Η παρατήρηση σου θα πρέπει ή να μεταφερθεί σε άλλη κατηγορία ή να συνεχιστεί εδώhttp://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=510
ή εδώ: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8262
[moderator]
μετρήσεις του νεου renault clio ΙΙΙ στους 4Τ