-
Προσωπικά έχω το 1200άρι Dynamique (3πορτο). Σκέφτομαι, όταν με το καλό το ξεχρεώσω, να βάλω μοτέρ/σανζμάν/διαφορικό (ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, του κουτιού) από 1600άρι, μαζί με την κοντή κρεμαγιέρα που φοράνε το 1400άρι και το 1600άρι (αυτήν με τις 2,8 στροφές από τέρμα σε τέρμα).
Να εκμεταλλευθώ βλέπετε και την κατάργηση των τεκμηρίων.
Αλήθεια, αληθεύει αυτό που μου λένε από το συνεργείο ότι όλα τα Clio II Phase II (με την εξαίρεση βέβαια του δίλιτρου Sport) φοράνε ίδια αμορτισέρ/ελατήρια/ζανφόρ και φρένα, ή θα χρειαστώ κι άλλες μετατροπές;
-
Προσωπικά έχω το 1200άρι Dynamique (3πορτο). Σκέφτομαι, όταν με το καλό το ξεχρεώσω, να βάλω μοτέρ/σανζμάν/διαφορικό (ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, του κουτιού) από 1600άρι, μαζί με την κοντή κρεμαγιέρα που φοράνε το 1400άρι και το 1600άρι (αυτήν με τις 2,8 στροφές από τέρμα σε τέρμα).
Να εκμεταλλευθώ βλέπετε και την κατάργηση των τεκμηρίων.
Αλήθεια, αληθεύει αυτό που μου λένε από το συνεργείο ότι όλα τα Clio II Phase II (με την εξαίρεση βέβαια του δίλιτρου Sport) φοράνε ίδια αμορτισέρ/ελατήρια/ζανφόρ και φρένα, ή θα χρειαστώ κι άλλες μετατροπές;
-
Προσωπικά έχω το 1200άρι Dynamique (3πορτο). Σκέφτομαι, όταν με το καλό το ξεχρεώσω, να βάλω μοτέρ/σανζμάν/διαφορικό (ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, του κουτιού) από 1600άρι, μαζί με την κοντή κρεμαγιέρα που φοράνε το 1400άρι και το 1600άρι (αυτήν με τις 2,8 στροφές από τέρμα σε τέρμα).
Να εκμεταλλευθώ βλέπετε και την κατάργηση των τεκμηρίων.
Αλήθεια, αληθεύει αυτό που μου λένε από το συνεργείο ότι όλα τα Clio II Phase II (με την εξαίρεση βέβαια του δίλιτρου Sport) φοράνε ίδια αμορτισέρ/ελατήρια/ζανφόρ και φρένα, ή θα χρειαστώ κι άλλες μετατροπές;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Προσωπικά έχω το 1200άρι Dynamique (3πορτο). Σκέφτομαι, όταν με το καλό το ξεχρεώσω, να βάλω μοτέρ/σανζμάν/διαφορικό (ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, του κουτιού) από 1600άρι, μαζί με την κοντή κρεμαγιέρα που φοράνε το 1400άρι και το 1600άρι (αυτήν με τις 2,8 στροφές από τέρμα σε τέρμα).Να εκμεταλλευθώ βλέπετε και την κατάργηση των τεκμηρίων.
Αλήθεια, αληθεύει αυτό που μου λένε από το συνεργείο ότι όλα τα Clio II Phase II (με την εξαίρεση βέβαια του δίλιτρου Sport) φοράνε ίδια αμορτισέρ/ελατήρια/ζανφόρ και φρένα, ή θα χρειαστώ κι άλλες μετατροπές;
Mπες στο σάιτ της sachs
http://webcat.sachs.de/index.asp?SPr=4&LASTPAGE=http://webcat.sachs.de/nc2_pdf.asp
και αριστερά επέλεξε 'manufacturer'. Όταν βρεις τους κωδικούς των αμορτισέρ σου, κάνε κλικ πάνω τους και θα σου εμφανίσει τα στοιχεία τους και σε ποια άλλα μοντέλα φοριούνται.
-
Ευχαριστώ.
-
Έχω την εντύπωση ότι με τη νομοθεσία που ισχύει εδώ και λίγες μέρες (αρχή 2003 ), κάποιος ο οποίος αλλάζει κινητήρα στο αυτοκίνητό του δε δικαιούται να υπερβεί περισσότερο από 200κ.εκ. τον κυβισμό του παλιού κινητήρα. Δηλαδή, αν δεν κάνω λάθος, το πολύ μμέχρι 1400κ.εκ. ν μπορείς να το κάνεις νόμιμα. Για παραπάνω γίνεται, αλλά παράνομα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Προσωπικά έχω το 1200άρι Dynamique (3πορτο). Σκέφτομαι, όταν με το καλό το ξεχρεώσω, να βάλω μοτέρ/σανζμάν/διαφορικό (ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, του κουτιού) από 1600άρι, μαζί με την κοντή κρεμαγιέρα που φοράνε το 1400άρι και το 1600άρι (αυτήν με τις 2,8 στροφές από τέρμα σε τέρμα).Να εκμεταλλευθώ βλέπετε και την κατάργηση των τεκμηρίων.
Αλήθεια, αληθεύει αυτό που μου λένε από το συνεργείο ότι όλα τα Clio II Phase II (με την εξαίρεση βέβαια του δίλιτρου Sport) φοράνε ίδια αμορτισέρ/ελατήρια/ζανφόρ και φρένα, ή θα χρειαστώ κι άλλες μετατροπές;
Μετά από ένα σύντομο ψάξιμο που έκανα μόνο τα φρένα είναι ίδια στα 1400cc με τα 1200cc.
Όσο για τα καινούργια μοτέρ-σαζμαν-διαφορικό αν δεν έχεις από άλλο αυτοκίνητο(τροπέτο) δεν συμφέρει με τίποτα να τα αγοράσεις καινούργια.Σαν χαρακτηριστικό παράδειγμα σου λέω ό,τι ένα σαζμαν από 1400cc CLIO στοχίζει πάνω από 1.000.000 δρχ!
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πουλήσεις το αυτοκίνητο και να πάρεις ένα μεγαλύτερο. -
Αν ειναι να κανεις τοσες μετροπες (τον κινητηρα δεν μπορεις πλεον να τον αλλαξεις, νομιμα, με αλλον πανω απο 200κκ), ειναι σαφες οτι θα σου κοστισει πολυ λιγοτερο να το πουλησεις και να παρεις καινουργιο ή ενα καλο μεταχει/νο 1600αρι...
-
Spiro με προλαβες
Φιλε skullone και γω το ιδιο (με τον Spiro) θα σου προτεινα . Αν μη τι άλλο , τουλαχιστον ψάξτο .
Και γω πιστευω πως θα σου έρθει περιπου στα ιδια (αν οχι φθηνοτερα).
Α, και μη λησμωνεις τον παραγοντα 'μαστορα' ... σε ποιον θα εμπιστευθεις το αμαξάκι σου για μεταμοσχευση 'καρδιάς '? -
Ό,τι γίνει θα γίνει στην αντιπροσωπεία της Renault στα Χανιά, με εργοστασιακά, μαμάτα εξαρτήματα, μ'εμένα να επιβλέπω τα πάντα και χωρίς 'αλχημείες'. Το θέμα των αμορτισέρ (εμπρός) το ψάχνω. Και ο 1400άρης κινητήρας μια χαρά είναι πάντως.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ό,τι γίνει θα γίνει στην αντιπροσωπεία της Renault στα Χανιά, με εργοστασιακά, μαμάτα εξαρτήματα, μ'εμένα να επιβλέπω τα πάντα και χωρίς 'αλχημείες'. Το θέμα των αμορτισέρ (εμπρός) το ψάχνω. Και ο 1400άρης κινητήρας μια χαρά είναι πάντως.Kalytera kane oti kanoun kai oi HPAmerikanoi. Dwsto kai pare Clio 1400 h 1600 twra meta tin ptwsi twn timwn 8a sou stoixisei ligotero.
-
Αν δεν είχα τις δόσεις ίσως να το έκανα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αν δεν είχα τις δόσεις ίσως να το έκανα.Giati den mporeis na tis 3eplirwseis oles h na metafereis kai na pareis allo daneio gia to kainourio aytokinito? Etsi ginetai stin HPAmeriki. Episis stin HPAmeriki den yparxoun e3oda fakelou, plirwneis mono to epitokio sto daneio.
-
SKULLONE MIA POLY KALH LYSH EINAI H TOPO8ETHSH DILITROU MOTER(MAZI ME TA PARELKOMENA)APO SCENIC(140 ALOGA)
LYSH POU STOIXIZEI GYRW STO 1 EK/RIO.
AN KAI ME ENA 1600 MOTER 8A DEIS TROMERH DIAFORA MONO KAI MONO APO TIS ROPES.....
KALH TYXH SE OTI KAI AN KANEIS KAI GRAPSE STO FORUM MAS(GREEKRENAULTCLUB)TI EGINE TELIKA.. -
Να πάρω δάνειο; Ούτε κατά διάνοια. Πρώτον, δεν έχω όρεξη να μπω σε άλλες οικονομικές υποχρεώσεις. Δεύτερον, δε μ'αρέσει η ιδέα των δανείων.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Να πάρω δάνειο; Ούτε κατά διάνοια. Πρώτον, δεν έχω όρεξη να μπω σε άλλες οικονομικές υποχρεώσεις. Δεύτερον, δε μ'αρέσει η ιδέα των δανείων.Afou me doseis den to exeis parei to 1.2?
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
SKULLONE MIA POLY KALH LYSH EINAI H TOPO8ETHSH DILITROU MOTER...Δίλιτρο μοτέρ στο σασί του 1.2;
Προσπαθείς να τον σκοτώσεις;;;;(υπερβάλω λίγο αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ....) -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Να πάρω δάνειο; Ούτε κατά διάνοια. Πρώτον, δεν έχω όρεξη να μπω σε άλλες οικονομικές υποχρεώσεις. Δεύτερον, δε μ'αρέσει η ιδέα των δανείων.
Afou me doseis den to exeis parei to 1.2?
Με δόσεις το έχω πάρει, αλλά έχουμε ήδη δυο δάνεια στην οικογένεια και δε σηκώνει με τίποτα. Είναι κι αυτή η ρημάδα η οικονομική κρίση που μας έχει γονατίσει (μ@λ@κες Γιάννο Παπαντωνίου και Ι.Ε.Κ. Τάπερμαν, εσείς δε λέγατε ότι και καλά η ΣοφοκλΑΙους θα πάει στις 10.000 μονάδες και βάζατε το κ@λόπαιδο τον Γιώργο Αυτιά - που τώρα το παίζει επικριτής και τιμητής τους - να λέει στον κόσμο 'πάρτε καταναλωτικά δάνεια και παίξτε στο χρηματιστήριο'; Τώρα που δεν υπάρχει σάλιο και περιοχές ολόκληρες, όπως τα Φάρσαλα, παίρνουν ψωμί με ΒΕΡΕΣΕ, να δούμε πώς θα δουλέψουμε εμείς οι υπόλοιποι. Οι κολλητοί σας καλά την κάνανε την αρπαχτή).
Και μετά βλέπεις τις άλλες τις ΚΟΤΕΣ (αρσενικές, θηλυκές και αρσενικοθήλυκες) να σου βγάζουν lifestyle εκπομπές και πόσα ξοδεύουν οι μεγαλοαπατεώνες, οι αδήλωτες, οι ζιγκολό και σου'ρχεται να κάνεις όλη τη χώρα μια 11η Σεπτεμβρίου - και ΙΔΙΩΣ τα προάστια της 'καλής' κοινωνίας.
-
Μιας και μιλάμε για το clio θα ήθελα να μου πεις τι γνώμη σου για το 1200 σκέφτομαι να πουλήσω το peugeot το καλοκαίρι και είμαι ανάμεσα στο 1200 και 1400 κοιτάω clio γιατί είναι πιο γρήγορο απο το peugeot το 1400 και η τιμή με αυτά που προσφέρει είναι καλή.
ποια η γνώμη σου??
thanks -
Προτείνω το 1400. Δεν παίζεται με τίποτα. Είναι πραγματικά γρήγορο, ενώ έχει και άψογη συμπεριφορά. Το 1200άρι είναι κοντά στο 206 1.4, αλλά με κάπως καλύτερες ρεπρίζ, ενώ έχει αρκετό τράβηγμα ψηλά - δεν είναι αργό, απλά δεν είναι και πάρα πολύ γρήγορο.
Μόνο θα δυσκολευτείς λίγο να βρεις τη σωστή θέση οδήγησης, όχι τόσο λόγω κλίσης του τιμονιού, αλλά εξαιτίας της σκαλωτής ρύθμισης της πλάτης. Επίσης, αν πάρεις την έκδοση με τα προσκέφαλα 'συνεχούς επαφής', μην τα ανοίξεις τα προσκέφαλα πολύ προς τα εμπρός (δηλαδή να μη σου σπρώχνουν το σβέρκο). Μπορεί να πάθεις κράμπα.
Ιδέες και λύσεις για το Clio II Phase II