-
'¾óôåñá áðü ìéá ôåôñáåôßá ìå æçìéÝò óõíïëéêïý ýøïõò 10 äéóåêáôïììõñßùí åõñþ, ç éôáëéêÞ åôáéñåßá åìöÜíéóå êÝñäç ãéá ôñßôï óõíå÷üìåíï ïéêïíïìéêü ôñßìçíï. Ðéï óõãêåêñéìÝíá, óôï ôñßôï ôñßìçíï ôïõ 2005 ç Fiat áíáêïßíùóå êÝñäç ôçò ôÜîçò ôùí 818 åêáôïììõñßùí åõñþ, üìùò ðáñÜ ôáýôá åîáêïëïõèåß íá ðáñïõóéÜæåé ëåéôïõñãéêÝò æçìéÝò. Ôá êÝñäç ôïõ ôñßôïõ ôñéìÞíïõ ôïõ ôñÝ÷ïíôïò Ýôïõò áðïäßäïíôáé óôçí ðþëçóç ìåñéäßïõ 25% ôçò èõãáôñéêÞò åíåñãåéáêÞò ôçò åôáéñåßáò Italenergia Bis óôç ãáëëéêÞ EdF áíôß ôïõ ðïóïý ôùí 850 åêáôïììõñßùí åõñþ.'
2/11/2005 -
'¾óôåñá áðü ìéá ôåôñáåôßá ìå æçìéÝò óõíïëéêïý ýøïõò 10 äéóåêáôïììõñßùí åõñþ, ç éôáëéêÞ åôáéñåßá åìöÜíéóå êÝñäç ãéá ôñßôï óõíå÷üìåíï ïéêïíïìéêü ôñßìçíï. Ðéï óõãêåêñéìÝíá, óôï ôñßôï ôñßìçíï ôïõ 2005 ç Fiat áíáêïßíùóå êÝñäç ôçò ôÜîçò ôùí 818 åêáôïììõñßùí åõñþ, üìùò ðáñÜ ôáýôá åîáêïëïõèåß íá ðáñïõóéÜæåé ëåéôïõñãéêÝò æçìéÝò. Ôá êÝñäç ôïõ ôñßôïõ ôñéìÞíïõ ôïõ ôñÝ÷ïíôïò Ýôïõò áðïäßäïíôáé óôçí ðþëçóç ìåñéäßïõ 25% ôçò èõãáôñéêÞò åíåñãåéáêÞò ôçò åôáéñåßáò Italenergia Bis óôç ãáëëéêÞ EdF áíôß ôïõ ðïóïý ôùí 850 åêáôïììõñßùí åõñþ.'
2/11/2005 -
'¾óôåñá áðü ìéá ôåôñáåôßá ìå æçìéÝò óõíïëéêïý ýøïõò 10 äéóåêáôïììõñßùí åõñþ, ç éôáëéêÞ åôáéñåßá åìöÜíéóå êÝñäç ãéá ôñßôï óõíå÷üìåíï ïéêïíïìéêü ôñßìçíï. Ðéï óõãêåêñéìÝíá, óôï ôñßôï ôñßìçíï ôïõ 2005 ç Fiat áíáêïßíùóå êÝñäç ôçò ôÜîçò ôùí 818 åêáôïììõñßùí åõñþ, üìùò ðáñÜ ôáýôá åîáêïëïõèåß íá ðáñïõóéÜæåé ëåéôïõñãéêÝò æçìéÝò. Ôá êÝñäç ôïõ ôñßôïõ ôñéìÞíïõ ôïõ ôñÝ÷ïíôïò Ýôïõò áðïäßäïíôáé óôçí ðþëçóç ìåñéäßïõ 25% ôçò èõãáôñéêÞò åíåñãåéáêÞò ôçò åôáéñåßáò Italenergia Bis óôç ãáëëéêÞ EdF áíôß ôïõ ðïóïý ôùí 850 åêáôïììõñßùí åõñþ.'
2/11/2005 -
Μακάρι να καταφέρει να 'επιστρέψει' αυτός ο κατασκευαστής. Τον χρειάζεται η αυτοκίνηση.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Μακάρι να καταφέρει να 'επιστρέψει' αυτός ο κατασκευαστής. Τον χρειάζεται η αυτοκίνηση.ε, δεν βοηθάτε και εσείς λίγο, μόνος μου πόσα ακόμα να πάρω..??
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Μακάρι να καταφέρει να 'επιστρέψει' αυτός ο κατασκευαστής. Τον χρειάζεται η αυτοκίνηση.Κανει ηδη δυνατο comeback... και φαντασου πως το κανει εχοντασ αγοραστικο κοινο με παρωπιδες, προκαταληψεις κλπ κλπ... Φαντασουν να μην υπηρχαν και τα κολληματα αυτα....
-
Για τα 'κολήματα' φταίει και η ίδια με τα λάθη του παρελθόντος της.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Για τα 'κολήματα' φταίει και η ίδια με τα λάθη του παρελθόντος της.ουδεις αναμαρτητος... απλα εχουμε να κανουμε με κολληματα. Δεν μπορει να περνανε τοσα και τοσα χρονια και ακομα να ακουμε κατι χαρωπες αντιληψεις/κατηγοριες/μυθευματα (του στυλ: σκουριαζω, τριζω, χαλαω κλπ κλπ λες και οι αλλες εταιριες σε εκεινες τις 'αμαρτωλες' εποχες ηταν καλυτερες....)
-
Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι η FIAT πάει καλά;
Από το Grande Punto, που ηχεί σαν 'Grande Corsa/Ibiza/Yaris';
Από το Croma Large, την ιταλική απάντηση στο Tacuma;
Από τα πρωτότυπα της Lancia που μοιάζουν με μακρουλό Musa;
Από την πώληση θυγατρικών που μετατρέπεται σε πρόσκαιρη κερδοφορία; -
@ corsair Οι άλλες εταιρείες προσπάθησαν και βελτίωσαν την εικόνα τους πράγμα που η FIAT άργησε πολύ να κάνει.
Ξεκόλησαν από τις αμαρτιες του παρελθόντος άμμεσα.Σου το λεω ειλικρινά ότι έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από τη συγκεκριμένη εταιρεια και ακόμα και τώρα νοσταλγώ κάποιες φορές το cinquecento που είχα. Σε περίπου πέντε χρόνια έβγαλε βλάβες αξίας μερικών δραχμών (δύο καμένες λάμπες, τις 'ψείρες' εμπρός αριστερά) .
Αλλά και δε με αφήνει να αξιοποιήσω αυτές τις καλές εντυπώσεις, πολύ πιο πρόσφατα αγορασμένο (που υποτίθεται έπρεπε να είναι καλύτερο) punto που έχουμε στη δουλειά αντίθετα είναι οικονομική καταστροφή (ολόκληρος κατάλογος για τις ζημιές του θα μπορούσε να γραφτεί) .
Και δυστυχώς η κακή εικόνα είναι αυτή που μένει.
Δυστηχώς δεν είμαστε πια στην εποχή της 'αυτοκίνησης' (μια λέξη που η FIAT βοήθησε στο χτίσιμό της) που κάποια μείον ξεπερνιόντουσαν με το στρίψιμο π.χ. .
Για αυτό λέω μακάρι να τα καταφέρει. Αλλά με την αξία της κι όχι με οικονομικά κόλπα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Áðü ðïõ âãáßíåé ôï óõìðÝñáóìá üôé ç FIAT ðÜåé êáëÜ;Áðü ôï Grande Punto, ðïõ ç÷åß óáí 'Grande Corsa/Ibiza/Yaris';
Áðü ôï Croma Large, ôçí éôáëéêÞ áðÜíôçóç óôï Tacuma;
Áðü ôá ðñùôüôõðá ôçò Lancia ðïõ ìïéÜæïõí ìå ìáêñïõëü Musa;
Áðü ôçí ðþëçóç èõãáôñéêþí ðïõ ìåôáôñÝðåôáé óå ðñüóêáéñç êåñäïöïñßá;Από την Alfa GT που είναι ίδια η Brera...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=525
Άντε και καλά κρασιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
To εργο του Sergio Marchionne αρχιζει και πιανει τοπο...23.000 παραγγελειες το G.Punto μεσα σε ενα μηνα(σεπτεμβριο),ενω η 159 δεχτηκε 4500 παραγγελειες την πρωτη εβδομαδα λανσαρισματος στην Ιταλια και αυξηση 50% σε σχεση με τις αρχικες προβλεψεις στις υπολοιπες αγορες που λανσαριστηκε.Το Croma εχει ξεπερασει τις 30000....
http://www.fiatgroup.com/comuni/php/fil ... 8DM8HYU87T
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
.Αλλά και δε με αφήνει να αξιοποιήσω αυτές τις καλές εντυπώσεις, πολύ πιο πρόσφατα αγορασμένο (που υποτίθεται έπρεπε να είναι καλύτερο) punto που έχουμε στη δουλειά αντίθετα είναι οικονομική καταστροφή (ολόκληρος κατάλογος για τις ζημιές του θα μπορούσε να γραφτεί) .
Σιγουρα η εικονα της πασχει... και οφειλεται και σε ατυχεις επιλογες κατα καιρους, που δεν την παιρνει με την εικονα της να κανει 'ατυχιες'.
Απο εκει και περα... για ποιο Punto μιλας??? Σαν και αυτο που εχω στο Avatar μου???? Αχχχααααα... για λεγε... εχει ανδιαφερον! Εχω ξανακουσει για Punto2 που ηταν 'πιτα' στις ζημιες και μαλιστα μεσα σε 9 μηνες. Νταξ, και μενα εχει βγαλει ζημια... αλλα ηταν το κιβωτιο στον 5ο χρονο... εε και κανα 2 λαμπιτσες. Λογικα πραγματα και γι αυτο τουλαχιστον δεν μου εχει δωσει κακη εικονα.
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Από την Alfa GT που είναι ίδια η Brera...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=525
Άντε και καλά κρασιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Έγραψα για τα αμάξια της FIAT, δεν ανέφερα την Alfa Romeo. Κάθε εταιρεία, σου υπενθυμίζω, δεν βασίζεται στα 'premium' τύπου 159, Brera, GT για να επιβιώσει, αλλά στις βασικές κατηγορίες που κάνουν πολλές πωλήσεις. Εκεί η FIAT έχει μείνει πίσω, για τους λόγους που γράφω παραπάνω.
Σχετικά με την ερώτηση που είχα κάνει για τις GT-Brera κάποιος απάντησε ότι δεν είχαν ούτε μία βίδα κοινή, ξεχνώντας το πλαίσιο και το γενικότερο σουλούπι (φαντάζομαι και τα ηλεκτρονικά).
Βάζεις τώρα ένα θέμα περί κερδοφορίας, που σύμφωνα με την είδηση προέρχεται από πώληση μιας θυγατρικής. Δηλαδή και η Ολυμπιακή θα γίνει κερδοφόρα αν πουλήσει κάποιο κομμάτι της; -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
.
Αλλά και δε με αφήνει να αξιοποιήσω αυτές τις καλές εντυπώσεις, πολύ πιο πρόσφατα αγορασμένο (που υποτίθεται έπρεπε να είναι καλύτερο) punto που έχουμε στη δουλειά αντίθετα είναι οικονομική καταστροφή (ολόκληρος κατάλογος για τις ζημιές του θα μπορούσε να γραφτεί) .
Σιγουρα η εικονα της πασχει... και οφειλεται και σε ατυχεις επιλογες κατα καιρους, που δεν την παιρνει με την εικονα της να κανει 'ατυχιες'.
Απο εκει και περα... για ποιο Punto μιλας??? Σαν και αυτο που εχω στο Avatar μου???? Αχχχααααα... για λεγε... εχει ανδιαφερον! Εχω ξανακουσει για Punto2 που ηταν 'πιτα' στις ζημιες και μαλιστα μεσα σε 9 μηνες. Νταξ, και μενα εχει βγαλει ζημια... αλλα ηταν το κιβωτιο στον 5ο χρονο... εε και κανα 2 λαμπιτσες. Λογικα πραγματα και γι αυτο τουλαχιστον δεν μου εχει δωσει κακη εικονα.
Κιβώτιο έστω και στο 5ο έτος δεν φυσιολογικό! Το πρώην Saxo VTS μου 6 χρόνια έφαγε τρελό σκίσιμο (ξέρεις τι καταπόνηση είναι αυτή για το κιβώτιο) και δουλεύε άψογα. Τώρα εδώ που τα λέμε και η Fiat δεν μας διευκολύνει με την γκάμα της. Καλά για την θυγατρική της Lancia ούτε λόγος...μια εταιρεία με αγωνιστικό παρελθόν την μετέτρεψε σε εταιρεία πολυμορφικών, ΕΛΕΟΣ!
Οταν ξυπνήσουν και δουν τον παλμό της αγοράς πιστεύω ότι θα ορθοποδήσουν. Μόνο με Grande Punto niet! -
: 'corsair' ναι σαν το μοντέλο του αβαταρ σου είναι.
Σαζμάν. Έφυγε μια ασφάλεια έπεσε ανάμεσα στα γρανάζια και το έκανε 'τσουγκράνα'.
Ταμπλό. Μόλις έβγαζες το κλειδί μηδένιζαν τα πάντα.
Λάδια. Ναι ομολογώ ότι καίει και λίγη βενζίνη μαζί με τα λάδια του.
Λάμπες. Εδώ είμαστε σχετικά τυχεροί δεν ήταν πολλές. Αν και δε θεωρώ ότι οι λάμπες είναι ζημιά, όλα καίνε λάμπες.
Αυτά είναι τα τρία πιο σημαντικά που θυμάμαι. Αν βρώ ώρα θα ψάξω τα τιμολόγια για τις επισκευές και θα ξανάγραψω.
-
Τουλάχιστον, το Grande Punto, παρά την επιλογή κινητήρων με την οποίαν έχω αντιρρήσεις, είναι πολύ πιο τίμιο από Ibiza/Polo/Fabia. Η Fiat - εν πλήρει αντιθέσει με την φόρσπρουνγκ ντουρχ τεχνίκ - δεν θα καταδεχθεί να σου πουλήσει ένα παμπάλαιο δάπεδο (τα Polo-Ibiza-Fabia έχουν ακριβώς το δάπεδο, τη γεωμετρία και τα μέρη των αναρτήσεων του Golf II), στο οποίο κότσαραν 300 κιλά επιπλέον (για μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια και για να ταλαιπωρούνται οι αναρτήσεις σα να'ναι πυροσβεστικού οχήματος) και τουρμπάτα μοτέρ (δηλαδή ζήτω η υποστροφή και το ψάρεμα) με περισσότερα άλογα απ'όσα αντέχει το δάπεδο. Κατανοώ ότι ο κύριος Πίεχ (εγγονός του περισσότερο υπερτιμημένου ανθρώπου της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας) ήθελε, όπως και οι ΗΠΑμερικανοί συνάδελφοί του που σφάξανε κόσμο και κοσμάκη με τα πολυτελή αγροτικά (SUV), να εξανεμίσει το κόστος έρευνας και εξέλιξης και να μεγιστοποιήσει το κέρδος ανά πωλούμενο αυτοκίνητο, αλλά κάπου ας έχουμε κι εμείς τα μάτια μας ανοιχτά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κιβώτιο έστω και στο 5ο έτος δεν φυσιολογικό! Το πρώην Saxo VTS μου 6 χρόνια έφαγε τρελό σκίσιμο (ξέρεις τι καταπόνηση είναι αυτή για το κιβώτιο) και δουλεύε άψογα. Τώρα εδώ που τα λέμε και η Fiat δεν μας διευκολύνει με την γκάμα της. Καλά για την θυγατρική της Lancia ούτε λόγος...μια εταιρεία με αγωνιστικό παρελθόν την μετέτρεψε σε εταιρεία πολυμορφικών, ΕΛΕΟΣ!
Οταν ξυπνήσουν και δουν τον παλμό της αγοράς πιστεύω ότι θα ορθοποδήσουν. Μόνο με Grande Punto niet!Οταν λεω κιβωτιο... μην φανταστεις ΟΛΟ!!! Συνχρονιζε και τρια γραναζια (1-2-R)... απλα το κατεβασμα ηταν το ακριβο της υποθεσης. Το συγκεκριμενο κιβωτιο υπηρχε υποψια απο την αρχη πως δεν ηταν σωστο, αλλα και παλι πιθανα φταιει και η χρηση λιγακι (αλλαγες στις 6800 )
Απο εκει και περα... ναι σιγουρα... δεν ειναι κατ αναγκη φυσιολογικο το κιβωτιο να βγαλει προβλημα στον 5 χρονο... αλλα και παλι ολα δεν βγαζουν λιγο πολυ κατι και μαλιστα αρκετα ποιο νωρις. Τι να πουνε αλλοι που περνουν στο χερι μπιελες, κομμενα συρματοχοινα κιβωτιου, καινε/χανουν λαδια (τις προαλλες πηγε ο γειτονας μου το 1 χρονου Astra για ανοιγμα κινητηρα, επειδη τα λαδια εκαναν φτερα...) Θελω να πω, πως δεν θα ταν κιβωτιο μπορει να ηταν κατι αλλο, η μπορει και τιποτα. Με 1- 2 βλαβες δεν βγαζω ετσι ευκολα χαρακτηρισμους περι αναξιοπιστιας. Τουλαχιστον προσωπικα εχω μια ανοχη (ως ενα σημειο παντα) και κατανοηση... γιατι μηχανηματα ειναι και παντα θα χαλανε. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
... αλλά κάπου ας έχουμε κι εμείς τα μάτια μας ανοιχτά.να το τηρούσες κι όλας
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Áðü ôçí Alfa GT ðïõ åßíáé ßäéá ç Brera...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=525
¶íôå êáé êáëÜ êñáóéÜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¸ãñáøá ãéá ôá áìÜîéá ôçò FIAT, äåí áíÝöåñá ôçí Alfa Romeo. ÊÜèå åôáéñåßá, óïõ õðåíèõìßæù, äåí âáóßæåôáé óôá 'premium' ôýðïõ 159, Brera, GT ãéá íá åðéâéþóåé, áëëÜ óôéò âáóéêÝò êáôçãïñßåò ðïõ êÜíïõí ðïëëÝò ðùëÞóåéò. Åêåß ç FIAT Ý÷åé ìåßíåé ðßóù, ãéá ôïõò ëüãïõò ðïõ ãñÜöù ðáñáðÜíù.
Ó÷åôéêÜ ìå ôçí åñþôçóç ðïõ åß÷á êÜíåé ãéá ôéò GT-Brera êÜðïéïò áðÜíôçóå üôé äåí åß÷áí ïýôå ìßá âßäá êïéíÞ, îå÷íþíôáò ôï ðëáßóéï êáé ôï ãåíéêüôåñï óïõëïýðé (öáíôÜæïìáé êáé ôá çëåêôñïíéêÜ).
ÂÜæåéò ôþñá Ýíá èÝìá ðåñß êåñäïöïñßáò, ðïõ óýìöùíá ìå ôçí åßäçóç ðñïÝñ÷åôáé áðü ðþëçóç ìéáò èõãáôñéêÞò. ÄçëáäÞ êáé ç ÏëõìðéáêÞ èá ãßíåé êåñäïöüñá áí ðïõëÞóåé êÜðïéï êïììÜôé ôçò;ËõðÜìáé ãéá áõôü ðïõ èá óïõ ðù , áëëÜ óôá éôáëéêÜ Ý÷åéò ìáýñá ìåóÜíõ÷ôá!!!
Ãéá íá áêñéâïëïãïýìå ôï ìüíï êïéíü ìåôáîý ôçò íÝáò ãåíéÜò (159,Brera) ìå ôçí ðáëéÜ åßíáé ìüíï ïé âßäåò!!!
Ðëáßóéï,áíáñôÞóåéò,êéíçôÞñåò,êéâþôéá,ðëáóôéêÜ,äÝñìáôá êáé ðïëëÜ,ðïëëÜ Üëëá åßíáé êáéíïýñéá.
Fiat: åðéóôñïöÞ óôçí êåñäïöïñßá