Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio 2005
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 53
    • 54
    • 26 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    1062
    1167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      ... αλλά επειδή εγώ δεν θυμάμαι πες μο πιο αυτοκίνητο της κατηγορίας B στα 1400 έχει πίσω δισκόφρενα;Δεν λέω ότι δεν υπάρχει αλλά εγώ δεν θυμάμαι κανένα.

      ibiza/fabia

      206, 1.4, 16V

      Το θέμα είναι ότι αν η hyundai λάνσαρε με τυμπανοκρουσίες το 'supermini της επόμενης γενιάς' (ακόμα προσπαθώ να κατανοήσω το χαρακτηρισμό) με ταμπούρα πίσω, θα την κράζαμε, όταν όμως πρόκειται για τη renault, είναι αποδεκτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nick last edited by

        Μετά του Αλονσο η RENAULT σπάει νεο ρεκορ οσο αφορά τις προσφορές ...και ειναι γεγονός για το CLIO III άρχισαν ήδη μερικές μέρες μετά την επίσιμη κυκλοφορία του!

        http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=41227

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Ο χρήστης Nick έγραψε:
          Μετά του Αλονσο η RENAULT σπάει νεο ρεκορ οσο αφορά τις προσφορές ...και ειναι γεγονός για το CLIO III άρχισαν ήδη μερικές μέρες μετά την επίσιμη κυκλοφορία του!

          http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=41227

          Μηπως επειδη οι προηγουμενες τιμες που ανακοινωσαν ηταν επιτηδες υψηλες;
          Με αυτες τις τιμες σιγουρα θα 'τσιμπησουν'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

            Μετά του Αλονσο η RENAULT σπάει νεο ρεκορ οσο αφορά τις προσφορές ...και ειναι γεγονός για το CLIO III άρχισαν ήδη μερικές μέρες μετά την επίσιμη κυκλοφορία του!

            http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=41227

            Μηπως επειδη οι προηγουμενες τιμες που ανακοινωσαν ηταν επιτηδες υψηλες;
            Με αυτες τις τιμες σιγουρα θα 'τσιμπησουν'

            Παιδιά, μη χαίρεστε ακόμα! Για να πάρει κάποιος μια 'αξιοπρεπή' έκδοση, πρέπει να δώσει πάνω από 15 χιλιάρικα στα 1400άρια, τιμή που ΔΕΝ περιλαμβάνει μεταλλικό χρώμα ή ηχοσύστημα !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              ... αλλά επειδή εγώ δεν θυμάμαι πες μο πιο αυτοκίνητο της κατηγορίας B στα 1400 έχει πίσω δισκόφρενα;Δεν λέω ότι δεν υπάρχει αλλά εγώ δεν θυμάμαι κανένα.

              ibiza/fabia

              +Polo

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                ε αφου εφτασε το κλιο να συγκρινεται με το φοκους that's something!

                για να δουμε τι θα γινει και με τα φαμπια ιμπιζα και πολο!!! αμα καταφερουν να διατηρησουν τη 3η 4η και 5η θεση που ειχαν με το νεο κλιο θα τα παραδεχτω...εδω δεν μπορουσαν να παρουν το παλιο...

                ελπιζω οι μειωσεις να συνεχιστουν συντομα γιατι οι τιμες ειναι λιγο τσιμπημενες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                  ... αλλά επειδή εγώ δεν θυμάμαι πες μο πιο αυτοκίνητο της κατηγορίας B στα 1400 έχει πίσω δισκόφρενα;Δεν λέω ότι δεν υπάρχει αλλά εγώ δεν θυμάμαι κανένα.

                  ibiza/fabia

                  +Polo

                  +Picanto (κατηγορίας Α παρακαλώ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thvarveris last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:

                    ... αλλά επειδή εγώ δεν θυμάμαι πες μο πιο αυτοκίνητο της κατηγορίας B στα 1400 έχει πίσω δισκόφρενα;Δεν λέω ότι δεν υπάρχει αλλά εγώ δεν θυμάμαι κανένα.

                    ibiza/fabia

                    +Polo

                    +Picanto (κατηγορίας Α παρακαλώ).

                    Αυτό και αλεξίπτωτο για φρενάρισμα να του βάλουνε δεν το παίρνω πλάκα κάνω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                      To CLIO III στα 1600cc έχει δισκόφρενα πίσω αλλά και στις εκδόσεις 1400cc με ESP.Πράγματι όλοι θα θέλαμε δισκόφρενα και στις στάνταρ εκδόσεις αλλά επειδή εγώ δεν θυμάμαι πες μο πιο αυτοκίνητο της κατηγορίας B στα 1400 έχει πίσω δισκόφρενα;Δεν λέω ότι δεν υπάρχει αλλά εγώ δεν θυμάμαι κανένα.

                      Με τα πίσω δισκόφρενα υπάρχει παρελθόν σε αυτό το φόρουμ με άγριο κράξιμο στο Focus που προσφέρει ακριβώς την ίδια επιλογή. Δεν είδα όμως αντίστοιχο 'κράξιμο' για το Clio III 😉

                      Δυστυχώς το Clio 1.6 ΔΕΝ συγκρίνεται με το Focus 1.6 γιατί το γαλλικό μοντέλο είναι πιο ακριβό

                      Εκτός από τους προαναφερθέντες 'κουβάδες' του VAG, πίσω δισκόφρενα έχει και το Jazz. Δεν είναι πανάκεια -μην τρελλαθούμε κι όλας-, απλώς μ'εκνευρίζει η διαφορετική αντιμετώπιση των ίδιων πραγμάτων (όπως και ολόκληρης της ΙΒΜ για να στρίψει, τη στιγμή που γαλλικά και ιταλικά μοντέλα έχουν μονιμα ηλεκτρονικά)

                      Μιας και έχεις σχέσεις με τη γαλλική εταιρεία, είναι λογικό το Clio να ναι πιο ακριβό από το Megane;

                      Ο Μανιατόπουλος πότε φεύγει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        To CLIO III στα 1600cc έχει δισκόφρενα πίσω αλλά και στις εκδόσεις 1400cc με ESP.Πράγματι όλοι θα θέλαμε δισκόφρενα και στις στάνταρ εκδόσεις αλλά επειδή εγώ δεν θυμάμαι πες μο πιο αυτοκίνητο της κατηγορίας B στα 1400 έχει πίσω δισκόφρενα;Δεν λέω ότι δεν υπάρχει αλλά εγώ δεν θυμάμαι κανένα.

                        Με τα πίσω δισκόφρενα υπάρχει παρελθόν σε αυτό το φόρουμ με άγριο κράξιμο στο Focus που προσφέρει ακριβώς την ίδια επιλογή. Δεν είδα όμως αντίστοιχο 'κράξιμο' για το Clio III 😉

                        Δυστυχώς το Clio 1.6 ΔΕΝ συγκρίνεται με το Focus 1.6 γιατί το γαλλικό μοντέλο είναι πιο ακριβό

                        Εκτός από τους προαναφερθέντες 'κουβάδες' του VAG, πίσω δισκόφρενα έχει και το Jazz. Δεν είναι πανάκεια -μην τρελλαθούμε κι όλας-, απλώς μ'εκνευρίζει η διαφορετική αντιμετώπιση των ίδιων πραγμάτων (όπως και ολόκληρης της ΙΒΜ για να στρίψει, τη στιγμή που γαλλικά και ιταλικά μοντέλα έχουν μονιμα ηλεκτρονικά)

                        Μιας και έχεις σχέσεις με τη γαλλική εταιρεία, είναι λογικό το Clio να ναι πιο ακριβό από το Megane;

                        Ο Μανιατόπουλος πότε φεύγει;

                        Νομίζω ότι και το ASTRA στα 1400 δεν έχει πίσω δισκόφρενα.
                        Για το δεύτερο κομμάτι της ερώτησης σου δεν γνωρίζω γιατί εγώ σε ένα μαγαζί της RENAULT δουλεύω όχι στην Νέα Φιλαδέλφεια.
                        Μου φαίνεται ότι εσύ μπορεί να ξέρει περισσότερα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                          ε αφου εφτασε το κλιο να συγκρινεται με το φοκους that's something!

                          και του mondeo θα έλεγα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                              Εννοείς το κούνημα του λεβιέ στο άσε-πάτα του γκαζιού;
                              Αυτό δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων.
                              Από την εποχή του 5 τα RENAULT δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την σαφήνεια στις αλλαγές.Έπρεπε να οδηγήσεις εκείνητην εποχή Fiat Uno για να καταλάβεις τι θα πει ασάφεια στις αλλαγές.
                              Να μην σε πάω παλιότερα στα 127 που άλλαζες στο περίπου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                                Εννοείς το κούνημα του λεβιέ στο άσε-πάτα του γκαζιού;
                                Αυτό δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων.
                                Από την εποχή του 5 τα RENAULT δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την σαφήνεια στις αλλαγές.Έπρεπε να οδηγήσεις εκείνητην εποχή Fiat Uno για να καταλάβεις τι θα πει ασάφεια στις αλλαγές.
                                Να μην σε πάω παλιότερα στα 127 που άλλαζες στο περίπου

                                το πατα-ασε ηταν το προβλημα λες?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                  η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                                  Εννοείς το κούνημα του λεβιέ στο άσε-πάτα του γκαζιού;
                                  Αυτό δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων.
                                  Από την εποχή του 5 τα RENAULT δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την σαφήνεια στις αλλαγές.Έπρεπε να οδηγήσεις εκείνητην εποχή Fiat Uno για να καταλάβεις τι θα πει ασάφεια στις αλλαγές.
                                  Να μην σε πάω παλιότερα στα 127 που άλλαζες στο περίπου

                                  το πατα-ασε ηταν το προβλημα λες?

                                  Ο λεβιές κουνιόταν λόγω της τοποθέτησης και τη ελαστικότητας της βάσης του σασμαν.Ξαναλάεω ότι δεν νομίζω ότι υπήρχε πρόβλημα.Στο πάτα-άσε κουνιέται όλο το σασμαν λόγω της ελαστικότητας της βάσης και αυτό το έβλεπε ο οδηγός στο λεβιέ.
                                  Στο MEGANE II δεν υπάρχει το μπόσικο, προφανώς δεν θα υπάρχει και στο CLIO II.
                                  Από βδομάδα που θα έχουμε ένα στο μαγαζί θα σου πω και θα σου πω την αλήθεια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                    η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                                    Εννοείς το κούνημα του λεβιέ στο άσε-πάτα του γκαζιού;
                                    Αυτό δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων.
                                    Από την εποχή του 5 τα RENAULT δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την σαφήνεια στις αλλαγές.Έπρεπε να οδηγήσεις εκείνητην εποχή Fiat Uno για να καταλάβεις τι θα πει ασάφεια στις αλλαγές.
                                    Να μην σε πάω παλιότερα στα 127 που άλλαζες στο περίπου

                                    το πατα-ασε ηταν το προβλημα λες?

                                    Ο λεβιές κουνιόταν λόγω της τοποθέτησης και τη ελαστικότητας της βάσης του σασμαν.Ξαναλάεω ότι δεν νομίζω ότι υπήρχε πρόβλημα.Στο πάτα-άσε κουνιέται όλο το σασμαν λόγω της ελαστικότητας της βάσης και αυτό το έβλεπε ο οδηγός στο λεβιέ.
                                    Στο MEGANE II δεν υπάρχει το μπόσικο, προφανώς δεν θα υπάρχει και στο CLIO II.
                                    Από βδομάδα που θα έχουμε ένα στο μαγαζί θα σου πω και θα σου πω την αλήθεια

                                    τη ξερω τη συμπεριφορα του, το εχω οδηγησει.
                                    το κακο ηταν οτι ειχε πολυ μετρια αισθηση και δε βοηθουσε καθολου στις γρηγορες αλλαγες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thvarveris last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                      η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                                      Εννοείς το κούνημα του λεβιέ στο άσε-πάτα του γκαζιού;
                                      Αυτό δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων.
                                      Από την εποχή του 5 τα RENAULT δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την σαφήνεια στις αλλαγές.Έπρεπε να οδηγήσεις εκείνητην εποχή Fiat Uno για να καταλάβεις τι θα πει ασάφεια στις αλλαγές.
                                      Να μην σε πάω παλιότερα στα 127 που άλλαζες στο περίπου

                                      το πατα-ασε ηταν το προβλημα λες?

                                      Ο λεβιές κουνιόταν λόγω της τοποθέτησης και τη ελαστικότητας της βάσης του σασμαν.Ξαναλάεω ότι δεν νομίζω ότι υπήρχε πρόβλημα.Στο πάτα-άσε κουνιέται όλο το σασμαν λόγω της ελαστικότητας της βάσης και αυτό το έβλεπε ο οδηγός στο λεβιέ.
                                      Στο MEGANE II δεν υπάρχει το μπόσικο, προφανώς δεν θα υπάρχει και στο CLIO II.
                                      Από βδομάδα που θα έχουμε ένα στο μαγαζί θα σου πω και θα σου πω την αλήθεια

                                      τη ξερω τη συμπεριφορα του, το εχω οδηγησει.
                                      το κακο ηταν οτι ειχε πολυ μετρια αισθηση και δε βοηθουσε καθολου στις γρηγορες αλλαγες.

                                      Διαδρομές μεγάλες και για τα δικά μου γούστα είχε, αλλά μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ένα νορμάλ αυτοκίνητο.Τώρα θα παίζει και το αυτόματο με τα αυτιά στο τιμόνι σαν την Μ3
                                      Θα προτιμούσα όμως ένα ημιαυτόματο για τα μεγαλύτερα μοντέλα.
                                      Δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά το TWINGO είχε μοντέλο με ημιαυτόματο σασμαν από το 93.
                                      Δηλαδή δεν είχε πεντάλ συμπλέκτη αλλά υπήρχε μία τρόμπα που την ώρα που έσπρωχνες τον λεβιέ υδραυλικά έκανε αποσύμπλεξη-σύμπλεξη.
                                      Ο λεβιές δεν ήταν σειριακός αλλά είχε διάταξη Η και θυμάμαι ήταν αρκετά γρήγορες οι αλλαγές.
                                      Πολύ ωραίο πράγμα αλλά η τρόμπα έκανε ένα σωρό λεφτά και όταν χαλούσε μετά από χρόνια οι περισσότεροι που το είχαν έβαζαν κανονική πενταλιέρα και το κάνανε απλό μηχανικό.
                                      Αλλά άμα βάλουν ημιαυτόματο στο CLIO θα περάσει τα 20000 € οπότε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                        η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                                        Εννοείς το κούνημα του λεβιέ στο άσε-πάτα του γκαζιού;
                                        Αυτό δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων.
                                        Από την εποχή του 5 τα RENAULT δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την σαφήνεια στις αλλαγές.Έπρεπε να οδηγήσεις εκείνητην εποχή Fiat Uno για να καταλάβεις τι θα πει ασάφεια στις αλλαγές.
                                        Να μην σε πάω παλιότερα στα 127 που άλλαζες στο περίπου

                                        Είχα Υ10 αν σου λέει τίποτα... Κι ο πατέρας μου κάποτε είχε Seat Ibiza με το μοτέρ το System Porsche. Άλλαζες και, αν πετύχαινες την αλλαγή με την πρώτη, έπαιζες και ΛΟΤΤΟ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                          η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

                                          Πιθανώς μόνο σε Ιαπωνικό να βρεις καλύτερο λεβιέ από το Ibiza.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thvarveris last edited by

                                            Τελικά, με τούτα και με κείνα το CLIO II ήταν το καλύτερο της κατηγορίας Β ακόμα και για τα Γερμανοπεριοδικά όπως το AMS που στην ουσία είναι ιδιοκτησία και προπαγανδιστικό όργανο των Γερμανών κατασκευαστών.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 26 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr