-
Έχω το TOYOTA AVENSIS 1800 και όταν το πατάω από καμιά φορά πάνω από τα 150 χιλ. ακούγεται ένας υπερβολικός θόρυβος από τους καθρέπτες (σφύριγμα) και αναγκάζομαι να κάνω αναδίπλωση στους καθρέπτες. Κατά πόσο είναι σωστό αυτό και αν υπάρχει το πρόβλημα και σε άλλους με το ίδιο αυτ/το ή και σε άλλα και τι προτείνεται. Ευχαριστώ.
-
Έχω το TOYOTA AVENSIS 1800 και όταν το πατάω από καμιά φορά πάνω από τα 150 χιλ. ακούγεται ένας υπερβολικός θόρυβος από τους καθρέπτες (σφύριγμα) και αναγκάζομαι να κάνω αναδίπλωση στους καθρέπτες. Κατά πόσο είναι σωστό αυτό και αν υπάρχει το πρόβλημα και σε άλλους με το ίδιο αυτ/το ή και σε άλλα και τι προτείνεται. Ευχαριστώ.
-
Έχω το TOYOTA AVENSIS 1800 και όταν το πατάω από καμιά φορά πάνω από τα 150 χιλ. ακούγεται ένας υπερβολικός θόρυβος από τους καθρέπτες (σφύριγμα) και αναγκάζομαι να κάνω αναδίπλωση στους καθρέπτες. Κατά πόσο είναι σωστό αυτό και αν υπάρχει το πρόβλημα και σε άλλους με το ίδιο αυτ/το ή και σε άλλα και τι προτείνεται. Ευχαριστώ.
-
μα ειναι το μονο που ακουγεται μετα τα 150.......... τι ανχωνεσε???
καθρεφτες ειναι και ακουγονται....... σε ολα τα αυτοκινητα γινεται αυτο....... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μα ειναι το μονο που ακουγεται μετα τα 150.......... τι ανχωνεσε???
καθρεφτες ειναι και ακουγονται....... σε ολα τα αυτοκινητα γινεται αυτο.......όχι σε όλα!
Μλκια της τογιότα αυτό, δεν το ήξερα. -
Το κακό είναι ότι τους αναδιπλώνεις όχι που σφυρίζουν. Και ναι, γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα. Απλά σε κάποια γίνεται σε πιο αργές ταχύτητες. Πχ, οι καθρέπτες του BMW M έχουν άλλη σχεδίαση ακριβώς για να έχουν λιγότερο θόρυβο.
-
Ο χρήστης paulos έγραψε:
Έχω το TOYOTA AVENSIS 1800 και όταν το πατάω από καμιά φορά πάνω από τα 150 χιλ. ακούγεται ένας υπερβολικός θόρυβος από τους καθρέπτες (σφύριγμα) και αναγκάζομαι να κάνω αναδίπλωση στους καθρέπτες. Κατά πόσο είναι σωστό αυτό και αν υπάρχει το πρόβλημα και σε άλλους με το ίδιο αυτ/το ή και σε άλλα και τι προτείνεται. Ευχαριστώ.Εμενα το κανει σπανιως αυτο....και κυριως το κανει στο κοματη μετα τα διοδια και πριν τα Μεγαρα.
Την πρωτη φορα τρομαξα και εκοψα μεχρι να καταλαβω τι γινεται..... μετα ολα ΟΚ.
Δεν το κανει παντα αναλογα τον αερα που εχει, και περιπου στα 160...απο κει και πανω δεν το κανει, ουτε με λιγοτερα.
Πρεπει να προερχεται απο το αυλακι που εχει μεταξυ της βασης και του καθρεφτη... στροβιλιζει ο αερας.
Ειναι η μονη βλακεια που εχει ως αναφορα την πολυ καλη κατα τα αλλα αεροδυναμικη του.
Μην κλεινεις τους καθρεφτες ειναι επικινδυνο....παντα καποιος θα πηγαινει γρηγοροτερα απο σενα
-
Μιας και αρχισαμε τι μας χαλαει σε αυτο το αμαξι....εμενα με χαλαει ο βομβιτης των φλας.
Ρε πειδι μου τοσο δυσκολο ηταν να βαλουν πιο δυνατο θορυβο στον βομβιτη.... αν ειναι ανοιχτο παραθυρο δεν τον ακους με τιποτα.
Αντιθετα το alto της γυναικας μου λες ΑΜΑΝ να στριψω να σβησει η καραμουζα των φλας....
-
Να δω τι αλλο θα θυμηθω.....
Να ρωτησω και εγω κατι.....
Αριστερα κατω απο την θεση του οδηγου εχει το καπακι με τις ασφαλειες.... Ε λοιπον μου εχει σπασει τα νευρα αυτο το πραγμα.
Οταν το αμαξι περνα απο αγριο οδοστρωμα, παιδια μιλαμε για αγριο οχι αστεια, οποιος ξερει το δρομο προς το Αγρινιο καταλαβαινει τι λεω... μου κανει ενα ελαφρο τριξιμο το οποιο λογο της πολυς καλης ηχομονωσης που εχει τον ακουω και με χαλαει.
Προσπαθησα απελπισμενα να το φτιαξω βαζοντας σφουγγαρακια ,χαρτοταινεις , βαζελινη (οχι δεν ηθελα να το πη$%ξω ), αλλα τιποτα.... φτιαχνει προσωρινα και οταν παω στον ιδιο καροδρομο χαλαρωνει και τριζει.
Εχει κανεις καμια ιδεα τι να του κανω λαμβανοντας υποψιν οτι το τεστ γινεται καθε φορα στον ιδιο δρομο... αλλου το ρημαδι δεν τριζει....
Εσας σας το κανει αυτο το τριξιμο????
Το συγκεριμενο καπακι ειναι χαλαρο και δεν δενει πολυ καλα. -
μιλαμε τωρα για αυτοκινητα με low budget ....... (για τους καθρευτες)
-γιωργο προσωπικα δεν με χαλανε καθολου τα φλας..... ισα ισα......
-τριξιμο εχω ακουσει μονο απο το καθισμα του οδηγου, α και απο το ταμπλο οταν στρεβλωνετε πανω στη στροφη -
gfon ανεβασε αν θες φωτο απο το καπακι, να δουμε πως θα το σενιαρεις..
-
Σχετικά με το καπάκι γιαι τις ασφάλειες που τρίζει, εγώ γιώργο δεν έχω τέτοιο πρόβλημα και δεν το έχω διαπιστώσει. Ίσως επιδή δεν πηγαίνω πολύ σε ανώμαλους δρόμους. Για κάποιο αξεσουάρ που θα του έδινε περισσότρο φινέτσα τι θα λέγατε μιλάω για το AVENSIS.
-
...κατ'αρχην βαλε μεμβρανες στα τζαμια.
και φινετσατο, και χρηστικο μαζι -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Να δω τι αλλο θα θυμηθω.....Να ρωτησω και εγω κατι.....
Αριστερα κατω απο την θεση του οδηγου εχει το καπακι με τις ασφαλειες.... Ε λοιπον μου εχει σπασει τα νευρα αυτο το πραγμα.
Οταν το αμαξι περνα απο αγριο οδοστρωμα, παιδια μιλαμε για αγριο οχι αστεια,.........................................................................
.......................φτιαχνει προσωρινα και οταν παω στον ιδιο καροδρομο χαλαρωνει και τριζει.
Εχει κανεις καμια ιδεα τι να του κανω λαμβανοντας υποψιν οτι το τεστ γινεται καθε φορα στον ιδιο δρομο... αλλου το ρημαδι δεν τριζει....
Μην ξαναπας απο αυτον το δρομο....
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Να δω τι αλλο θα θυμηθω.....
Να ρωτησω και εγω κατι.....
Αριστερα κατω απο την θεση του οδηγου εχει το καπακι με τις ασφαλειες.... Ε λοιπον μου εχει σπασει τα νευρα αυτο το πραγμα.
Οταν το αμαξι περνα απο αγριο οδοστρωμα, παιδια μιλαμε για αγριο οχι αστεια,.........................................................................
.......................φτιαχνει προσωρινα και οταν παω στον ιδιο καροδρομο χαλαρωνει και τριζει.
Εχει κανεις καμια ιδεα τι να του κανω λαμβανοντας υποψιν οτι το τεστ γινεται καθε φορα στον ιδιο δρομο... αλλου το ρημαδι δεν τριζει....
Μην ξαναπας απο αυτον το δρομο....
Σε καμια 10ετια που θα γινει η Ιονια Οδος ...... δεν θα ξαναπαω.!!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Να δω τι αλλο θα θυμηθω.....Να ρωτησω και εγω κατι.....
Αριστερα κατω απο την θεση του οδηγου εχει το καπακι με τις ασφαλειες.... Ε λοιπον μου εχει σπασει τα νευρα αυτο το πραγμα.
Οταν το αμαξι περνα απο αγριο οδοστρωμα, παιδια μιλαμε για αγριο οχι αστεια,.........................................................................
.......................φτιαχνει προσωρινα και οταν παω στον ιδιο καροδρομο χαλαρωνει και τριζει.
Εχει κανεις καμια ιδεα τι να του κανω λαμβανοντας υποψιν οτι το τεστ γινεται καθε φορα στον ιδιο δρομο... αλλου το ρημαδι δεν τριζει....
Να πάρεις λίγη τσόχα και να την βάλεις από μέσα! (να υπάρχει δηλαδή η τσόχα μεταξύ των δύο πλαστικών επιφανειών)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
-τριξιμο εχω ακουσει μονο απο το καθισμα του οδηγου, α και απο το ταμπλο οταν στρεβλωνετε πανω στη στροφη
Στην οποία στροφή στρίβεις με τον γνωστό τρόπο. Σωστά?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Να πάρεις λίγη τσόχα και να την βάλεις από μέσα! (να υπάρχει δηλαδή η τσόχα μεταξύ των δύο πλαστικών επιφανειών)
σωστος ο kouk!
αν ειναι παντως να το 'φτιαξουμε' χωρις καν να δουμε μια φωτογραφια,
αντι για τσοχα μπορει να δοκιμασει να κοψει ροδελιτσες απο φελλο και να βαλει οπου εχει βιδες ή πιαστηρια.
ομως δεν εχω ιδεα πως ειναι το καπακι ουτε πως πιανει.
για αυτο ζητησα φωτο.παντως με εναν απο τους δυο τροπους μαλλον θα ειναι τζετ.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
-τριξιμο εχω ακουσει μονο απο το καθισμα του οδηγου, α και απο το ταμπλο οταν στρεβλωνετε πανω στη στροφη
Ναι ρε παιδιά! Αυτό το τρίξιμο από το ταμπλό, ανάμεσα από το ράδιο dc και γενικότερα από την μεριά του συνοδηγού πολύ ενοχλητικό! Σε κάθε μικρό ταρακούνημα ακούγεται τρίξιμο!!! Να υποθέσω ότι δεν διορθώνεται;
-
Αυτός ο έντονος θόρυβος του κινητήρα πάλι,από τις 3000 έως τις 4000 στροφες; Είναι φυσιολογικό, το ξέρω, αλλά δεν μπορώ ούτε γι'αυτό να κάνω κάτι;
-
Ξέθαψες ένα αρκετά παλιό post. Ίσως μάλιστα να μη μιλάτε και για το ίδιο μοντέλο πια.
Πάντως θέλω να σχολιάσω τα αρχικά post μια που τα είδα τώρα. Είστε σίγουροι ότι ο θόρυβος ήταν από τον καθρέπτη; Είχα κι εγώ πολύ δυνατό θόρυβο μετά τα 140-160 χ.α.ω (ανάλογα με την ένταση και την κατεύθυνση του αέρα). Εμένα μου φαινότανε ότι προέρχονταν από τους υαλοκαθαριστήρες πάντως. Το ανέφερα στα δύο πρώτα service (σε διαφορετικές αντιπροσωπείες). Στο πρώτο μου είπαν τις γνωστές μλκς (έτσι είναι όλα κλπ). Στο δεύτερο, ο υπεύθυνος του συνεργείου εξαφανίστηκε μόλις του το είπα και νόμισα ότι με έγραψε κανονικά. Εμφανίστηκε όμως μετά από κανά 20λεπτο με ένα έγγραφο της Toyota που έλεγε ότι έχουν αναφερθεί αεροδυναμικοί θόρυβοι στο συγκεκριμένο μοντέλο μετά από τα 140 χ.α.ω. και ότι οφείλονται στα λάστιχα στις εμπρός πόρτες. Μου τα άλλαξαν (χωρίς επιβάρυνση φυσικά) και από τότε μετά τα 140 χ.α.ω και μέχρι όσο πάει, το μόνο που ακούγεται είναι ο κινητήρας.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ