Οι συνθήκες δεν ήταν ευνοϊκές στο πήγαινε. Είχε πολύ κίνηση, πήγαιναν με 90-100 και πολλές φορές σταμάταγαν τελείως. Όπου εύρισκα άνοιγμα, σανίδωνα το γκάζι, για όσο χώρο είχε, και μετά φρένα. Φαντάσου ότι έτσι πήγαμε μέχρι και τα καμένα βούρλα. Με αυτές τις συνθήκες, έκαψα 9λ/100 χλμ.
Στο γύρνα από τον πλαταμώνα, ενώ δεν είχε κίνηση, στην αρχή πήγαινα συντηρητικά, 120+, στο πέταλο του Μαλιακού με 60 !!!! και μετά με μπόλικα στην αριστερή, με ανοικτό το αριστερό φλας, τα προβολάκια, και τους προβολείς να παίζουν …
9.2 λ/100χλμ 
Απο όσο κατάλαβα, το αυτοκίνητο είναι οικονομικότερο, όταν παίζει γύρω στις 3.500 χιλιάδες στροφές ο κινητήρας του, και αυτό με πέμπτη είναι 130km/h ( αν δέν θυμάμαι καλά διορθώστε με!)
Και οι 2 μετρήσεις έγιναν με το trip computer γυρισμένο στο manual και μηδενισμένο. (Ναι, μηδενίζει και έχει δεύτερο «πρόγραμμα» που μπορείς να κάνεις τις δικές σου μετρήσεις)
BTW , Γνώριζε κανείς ότι στο ραδιοcd μπορείς να αποθηκεύσεις στα νούμερα 1-6 presets ήχου? (bass/treble/fader)