-
εαν το σεβαστεις θα σε σεβαστει και αυτο....σε ολα τα αυτοκινητα συμβαινει αυτο!!
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Εκτος και αν πιστευεις οτι με το 1.6 ΜΧ5 μπορεις πιο ευκολα να ανταποκριθεις σαν οδηγος παρα με το πολυ πιο γρηγορο MR2.....Γιατί επιμένεις να βάζεις στη συζήτηση το 1.6; Είναι σαν να σου λέει κάποιος ότι του αρέσει το 106 rallye κι εσύ να του λες ότι το 1.4 είναι ξενέρωτο...
Και στην τελική, είπα να μην ανοίξουμε την κουβέντα γιατί καθένας κρίνει διαφορετικά. Και τα δύο είναι εξαίρετα αυτοκίνητα με κάποια διαφορά στην οδηγική φιλοσοφία (η οποία υπαγορεύεται κυρίως από τις εν γένει διαφορές FR με MR layout). Διαλέγεις και παίρνεις. Τι ακριβώς προσπαθείτε να εκμαιεύσετε; Ότι το MR-2 είναι πιο γρήγορο; Σαφώς και είναι, καμία αμφιβολία.
Φιλικά πάντα,
Θέμης
-
οχι απαραίτητα πιο γρήγορο.. σε ευθεία σίγουρα αλλά οπως έγραψα και στο αλλο τόπικ αν δεί κάποιος τα αποτελέσματα σε Stock Class σε αγώνες στην Αμερική τα MR2 δεν μπορούν να φτάσουν τα ΜΧ5.
Kαι σε αγώνες AutoX και σε αγώνες SCCA
-
Γιατι σε στροφες στριβει καλυτερα το ΜΧ???
Ναι αλλα και εγω δεν εχω δει κανενα MX 1.8 στα Μεγαρα και στον Καρτοδρομο να περναει MR2 !!! -
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Γιατι σε στροφες στριβει καλυτερα το ΜΧ???
Ναι αλλα και εγω δεν εχω δει κανενα MX 1.8 στα Μεγαρα και στον Καρτοδρομο να περναει MR2 !!!Κι εγώ δεν είδα κανένα RX-8 στα Μέγαρα να περνάει ΜΧ-5. Τι σημαίνει αυτό; Ότι το MX-5 είναι πιο γρήγορο;
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
αν δεί κάποιος τα αποτελέσματα σε Stock Class σε αγώνες στην Αμερική τα MR2 δεν μπορούν να φτάσουν τα ΜΧ5.Kαι σε αγώνες AutoX και σε αγώνες SCCA
Ποιος μιλησε για RX8???
Εδω μιλας για MR2 και ΜΧ...σε πιστα στην Αμερικη
Εδω ομως ειναι Ελλαδα....και μιλαω για πιστα στην Ελλαδα!!! -
Εφόσον ο τίτλος του ερωτήματος είναι Fun Car to Drive δε νομίζω οτι τίθεται θέμα για το πιο είναι το καλύτερο... Fun σημαίνει να μπορείς να κάνεις την πλάκα σου παντού, χωρίς να κινδυνεύεις (πολύ), σημαίνει να μπορεί να το οδηγήσει οποιοσδήποτε με κάποιες βασικές οδηγικές ικανότητες και να μπορεί να παίξει μαζί του! Δε νομίζω οτι έχει καμία σχέση ούτε με χρόνους σε πίστες ούτε με κρατήματα οριακά (που αν φύγει αντε μάζεψτο). Οπότε το MX-5 φυσικά...
Υπόψη δε οτι προσωπικά, αν το κριτήριο ήταν πιο θα αγοράζατε ή πιο θεωρείτε καλύτερο ή ή ή ... η απάντησή μου θα ήταν διαφορετική. Από τη στιγμή που μιλάμε όμως για fun cars, με λιγότερα από 25Κ ο βασιλιάς είναι ένας... -
Καλα ρε παιδια ποιος σας ειπε οτι το MR2 δεν εχει fun....????
Να μου πεις οτι δεν εχει χωρους για αποσκευες και οτι εχει παραπανω απο 25 χιλ ναι να το καταλαβω ....αλλα μην ακουω οτι δεν εχει fun ..!! -
όχι οσο έχει το MX-5
Ειπαμε δεν είναι τυχαίες οι πωλήσεις του.. -
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Καλα ρε παιδια ποιος σας ειπε οτι το MR2 δεν εχει fun....????
Να μου πεις οτι δεν εχει χωρους για αποσκευες και οτι εχει παραπανω απο 25 χιλ ναι να το καταλαβω ....αλλα μην ακουω οτι δεν εχει fun ..!!Δεν είπα κατι τέτοιο... έχει και παραέχει! Απλά είναι πιο απαιτητικό, τίποτα άλλο και εν προκειμένω μιλάμε για fun car και όχι για οδικές συμπεριφορές και κρατήματα. Πιστεύεις δλδ, οτι με το mister2 μπορείς να παίζεις όσο έυκολα μπορείς να παίζεις με ενα ΜΧ;
Εξαλλου είπα, οτι αν ήταν αλλά τα κριτήρια θα επέλεγα και διαφορετικό αυτοκίνητο. Κοντολογίς, εγώ θα έπαιρνα , για δικούς μου λόγους, το MG, θεωρώ το MR2 καλύτερο και από τα τρια, αλλά το ΜΧ είναι κατα την άποψή μου το πιο παιχνιδιάρικο!
Ελπίζω να σε κάλυψα! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Απλά είναι πιο απαιτητικό, τίποτα άλλο και εν προκειμένω μιλάμε για fun car και όχι για οδικές συμπεριφορές και κρατήματα. Πιστεύεις δλδ, οτι με το mister2 μπορείς να παίζεις όσο έυκολα μπορείς να παίζεις με ενα ΜΧ;
το ΜΧ είναι κατα την άποψή μου το πιο παιχνιδιάρικο!
Ελπίζω να σε κάλυψα!σου ειπα και πιο πανω , απαιτητικο δεν ειναι παρα πολυ πιστευω παιζεις πιο ευκολα λογο δυναμης
ειχα και το ΜΧ 1,6 ....δεν ειχε την δυναμη να παιζει ή να driftαρι παρα μονο σε γυαλι δρομους ....ουτε κανε 360 εαν οδηγησεις και τα 2 θα καταλαβεις.
Η αποψη σου ειναι σεβαστη!! -
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
σου ειπα και πιο πανω , απαιτητικο δεν ειναι παρα πολυ πιστευω παιζεις πιο ευκολα λογο δυναμης
ειχα και το ΜΧ 1,6 ....δεν ειχε την δυναμη να παιζει ή να driftαρι παρα μονο σε γυαλι δρομους ....ουτε κανε 360 εαν οδηγησεις και τα 2 θα καταλαβεις.
Η αποψη σου ειναι σεβαστη!!Δεν ξέρω, αυτή τη γνώμη είχα σχηματίσει...ναι το 1.6 είναι κάπως αδύναμο αλλά για τα χρήματα που συζητούμε νομίζω οτι παίζει και το 1.8 και κάποιο απο αυτά είχε και μπλοκέ αν θυμαμαι καλά (μπορεί να κάνω και λάθος ας με διορθώσουν οι μιατόφιλοι). Το mister2 κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο (και μου αρέσει και περισσότερο) αλλά εξακολουθώ να το βρίσκω κατάλληλο για πιο ακραία χρήση, όπως όλα τα συνειδητοποιημένα κεντρομήχανα... τώρα για το MG ήμουν 'ψημένος' και δεν το αγόρασα σε μια απόφαση στιγμής (είχα βρεί ένα πανέμορφο ασημί με μπορντώ κουκούλα αλλά το μετάνιωσα τελευταία στιγμή για προσωπικούς λόγους). Φυσικά οι απόψεις του καθενός είναι υποκειμενικές, ειδικά όταν μιλάμε τόσο αξιόλογα αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Γιατί επιμένεις να βάζεις στη συζήτηση το 1.6; Είναι σαν να σου λέει κάποιος ότι του αρέσει το 106 rallye κι εσύ να του λες ότι το 1.4 είναι ξενέρωτο...
Θεμη επιμενω για το 1.6 γιατι αυτο εχει πουλησει κυριως στην Ελλαδα.....
Και οταν ολοι λετε οτι ''παιρνες ΜΧ5 με κατω απο 25Κ'' δεν εννοειται αλλο απο το 1.6 γιατι το 1.8 εφτανε οσο το MR2.......
Για μενα το 1.8 ΜΧ5 ειναι σαφως πιο ολοκληρωμενο απο το 1.6 γιατι εχει και μπλοκε, και παραπανω δυναμη ωστε να νοιωσεις την πισω κινηση (γιατι ειναι και 1100 κιλα περιπου....)..........Οσο για τις πωλησεις του MR2 που δεν ειχαν σχεση με το ΜΧ5, ειναι γιατι η τιμη του ξεκινουσε απο τα 30.000+ ευρω.......Και επιπλεον δεν ειχε την αναλογη προβολη απο την ΤΟΥΟΤΑ γιατι δεν εψαχνε ογκους πωλησεων απο αυτο........Εν αντιθεση με την Μαζντα που μεχρι να βγει το 5 και μετα το 3, ειχε μεινει πολυ πισω σε ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων και η μονη ενδιαφερουσα προταση που ειχε να επιδειξεο -και καλη προταση σαφως- ηταν το ΜΧ5........
. -
Οι γνωμες τωρα πλεον οτι και να ειναι αχρηστες ειναι!
Η Toyota οντως αποφασισε να σταματησει την παραγωγη του MR2 οποτε οποιος μαζευε λεφτα να το παρει, οποιος το ειχε ονειρο ΖΩΗΣ καποια μερα να το κανει δικο του μπορει πλεον να παει να Γ......!
Μπραβο ρε Toyota! Μου ερχονται ΠΟΛΛΑ κοσμητικα επιθετα αυτη την ωρα στο νου για να πω, αλλα αν αρχισω δεν θα μας ξεπλενει ουτε ο Πηνειος!
Το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι οτι ειναι καραγκιοζηδες! Τη στιγμη που η Mazda βγαζει ολο και πιο σπορ μοντελα η Toyota αποφασισε να κοψει ΟΛΑ τα σπορ μοντελα της. Celica; Ποιο Celica; ΠΑΕΙ! Οχι μονο το Tsport αλλα και το κανονικο. Corolla Tsport; Παει και αυτο... Ετσι μην τυχον και εχουμε κανενα μοντελο με κατω απο 10 δευτ. στη γκαμα μας!!
Ναι και ομως! Δεν ειναι ραδιο αρβυλα! Αυτο το εμαθα κατοπιν σημερινης επικοινωνιας με την Toyota Ελλας. Τι να πω; Τοyota, προσωπικη μου και ταπεινη γνωμη Εισαστε Ζωα!
-
καμία σχέση αυτο που λές φίλε paradise σχετικά με τις πωλήσεις!
Στην Αμερική (οπου εκεί γινετε ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων) το MR2 κάνει όσο ακριβώς με το Μiata (οπου 1.6 δεν υπάρχει ΟΥΤΕ για δείγμα εκεί, όλα 1.8 είναι) αρα άτοπο το επιχειρημα σου.
Πολύ απλά είναι αρέσει και ικανοποιεί τον οδηγό του περισσότερο απο το MR2.
Πιστεύω ακράδαντα οτι αν είχες το 1.8, να μήν γινόσουν προδότης -
Φίλε Σόκο, η μηχανή στο κέντρο είναι σχολείο. Σε κάνει να μάθεις να οδηγείς σχεδόν από την αρχή. Είναι επίσης παιχνιδιάρικη. Εχει ένα μειονέκτημα όμως. Ενώ όταν γυρίσεις το κεντρομήχανο μπορείς να το κρατήσεις όσο θες, αν πρέπει να κάνεις μεταφορά βάρους από την άλλη μεριά ή φλικ τότε είναι δύσκολο να διορθώσεις και να το κρατήσεις, γιατί απλά όλα συμβαίνουν πιο γρήγορα λόγω βάρους στο κέντρο. Για αυτό και δε βλέπεις κανένα κεντρομήχανο σε D1. Αν όμως ενδιαφέρεσαι για τον απόλυτο χρόνο με καθαρές γραμμές και απίστευτο turn in, μόνο ένα κεντρομήχανο θα στο δώσει αυτό.
Εύχομαι να δούμε περισσότερα ΜΧ5 σε Μέγαρα και Καρτόδρομο για να δούμε τι κάνουν από χρόνους. Οντως στην Αμερική πάνε πολύ καλά σε AutoX για αυτό θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι κάνει ένα ΜΧ5 καλά προετοιμασμένο στις δικές μας πίστες.
Η γνώμη μου δεν έχει μεγάλη αξια, καθώς με ενδιαφέρει μόνο η πίστα από τέτοια αυτοκίνητα (και ότι πέφτει η κουκούλα όταν θες να κάνεις μια χαλαρή βόλτα).
Τα καλά MR2 γυρίζουν στο 58 για Καρτόδρομο και στο 1:11 στα Μέγαρα.... (με ημισλικ 888 αυτοί οι χρόνοι)
-
Εγώ πάντως το MRS της Techno Pro που έχει εμφανιστεί στα Touge του best motoring international το έχω ερωτευτεί!!!
με μοτεράκι 2zzge (corolla-celica TS ) και αφήστε τα απλά vvti να σπάνε -
Παιδιά, και τα δύο, MR2 κ ΜΧ5, από προσωπική πείρα, είναι και τα δύο πολύ καλά αυτοκίνητα (Χάνουν λίγο στη σχεδίαση εσωτερικού, γνήσια γιαπωνέζικα, ειδικά το τογιότα).
Από'κει και πέρα, είναι καθαρά θέμα γούστου (αισθητικής), χρημάτων (αν μιλάμε για 1.6 ΜΧ-5, πού βέβαια ένα μεταχειρο ΜR2 είναι -ήταν στην τιμή ή και πιο φθηνό ενος καινουργιο ΜΧ-5 1.6.. και το ΜΧ5 1.8 είναι στα λεφτά του τογιότα. οπότε αυτό περιοριζόταν μόνο όσον αφορά στην αποκλειστική επιλογή καινούργιου), κατα πόσο σου χρειάζεται το -μικρό πορτπαγκαζ, και πάνω απ'ολα, ποιο θα σου κάνει το κλικ ρε παιδί μου, εφόσον μιλάμε για 'άχρηστα' αυτοκίνητα, αποκλειστικά για απόλαυση.
fun to drive είναι και τα δύο. Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο, ή δεν τα'χει οδηγήσει ή είναι Κολλημένος.&- Εγώ προτίμησα το ΜΧ-5, και όχι απλώς θα το ξαναπροτιμούσα, αλλά θα το ξανα-προτιμήσω..!!
Οι λόγοι; Το 'κλικ' που λέγαμε, πιο εύκολο 'παιχνίδι', πιο κλασσικό στυλ (το mr2 χάνει για τα γούστα μου εξ'αιτίας της μηχανής στο κέντρο, που 'δείχνει' την καμπίνα να είναι πιο μπροστά απ'όσο πρέπει για μένα σ'ενα ροντστερ, ενώ το mx-5 έχει πιο όμορφες, κλασσικές αναλογίες με το μακρύ καπώ και το μικρό πίσω μέρος), πορτπαγκαζ κοκ -
Εγω παλι ξερω οτι κατανταω βαρετος αλλα τι να κανω, που η Toyota αποφασισε να σταματησει το MR2;
Δηλαδη απο εκει που ειχα κατασταλλαξει στο MR2 και (ψιλο)σκεφτομουν το νεο ΜΧ5 τωρα δεν εχω καμια επιλογη παρα το δευτερο, αν ειναι να παρω καινουργιο..
-
Αν θες ένα MR-2 τόσο πολύ, γιατί δεν χάχνεις ένα μεταχειρισμένο με πολύ λίγα χλμ;
Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF