Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    shadow1

    @shadow1

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    shadow1 Unfollow Follow

    Latest posts made by shadow1

    • RE: Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF

      Γιαννη σε ευχαριστω για την ευγενικη προσφορα, θα σου στειλω PM...

      Παιδια, το θεμα μου ειναι οτι για εμενα τα 20 και 30 χιλ. ευρω ειναι παρα πολλα λεφτα, και δεν εχω μπορεσει να οδηγησω κανενα MR2 μεχρι τωρα διοτι πολυ απλα δεν εχω φιλους που να εχουν τετοιου ειδους ακριβα αυτοκινητα.

      Απο εκει και περα ομως, ακριβως επειδη τα λεφτα ειναι παρα πολλα ειχα εξαρχης αποφασισει οτι πρεπει το αυτοκινητο που θα παρω να ειναι καινουργιο. Οχι σχεδον, οχι περιπου, αλλα πραγματικα καινουργιο. Πειτε με παραξενο, πειτε με περιεργο αλλα ετσι νοιωθω: οτι οταν δινεις τοσα χρηματα περιμενεις κατι παραπανω απο το να παρεις ενα μεταχειρισμενο.
      Θελω το αμαξι που θα παρω να 'μυριζει καινουργιο' και οχι να παω να το πλυνω και να ανακαλυπτω διαφορα χτυπηματακια, πετραδακια, γρατσουνιες κλπ.

      Χωρια απο το αλλο μεγαλο προβλημα σε αυτο τον τυπο αυτοκινητων. Τετοια αμαξια δεν τα περνει κανεις για να πηγαινει σαν κοτα. Ολα τα MR2 αργα η γρηγορα τρωνε σκισιμο. Και αντε και ο οδηγος εχει χερια. Αλλα στο 95% των περιπτωσεων ο οδηγος ειναι λιγος για ενα κεντρομηχανο αμαξι σαν αυτο και αρχιζει τις στενες επαφες, με μπαριερες, δεντρα, χαντακια, πεζοδρομια πλατειες κλπ κλπ κλπ.

      Οποτε; Πως μπορω να ξερω οτι το αμαξι δεν ειναι χιλιοχτυπημενο;

      Εξαλλου να πεις οτι θα γλυτωνα και αρκετα απο την τιμη; Αλλα εδω στην Ελλαδα ακριβως επειδη δεν πουλησε σου λενε 'Θες MR2; Θα το πληρωσεις ακριβα!' Οποτε να και τα μεταχειρισμενα να πωλουνται στα 25 χιλ. μολις 5 χιλ. κατω απο την αρχικη τιμη ενος καινουργιου!

      Για στοκ πηρα τηλ. ολες τις αντιπροσωπειες και ξανατηλεφωνησα στην Τoyota Ελλας, αλλα τιποτα.

      Παιδια, ενα και ενα κανουν δυο. Οσο και να μου αρεσει το MR2 και οσο να μην μου αρεσε ο ανταγωνιστης του (λεγε με ΜΧ5) λογω του οτι το εχει παρει και η θεια Μαρικα απεναντι, το νεο ΜΧ5 ειναι αυτο ακριβως: νεο, και μπορεις να το αγορασεις ξεροντας οτι δεν το εχει ακουμπησει κανεις πριν απο εσενα. Στα λεφτα αυτα εξαλλου νομιζω οτι μπορω να εχω μια τετοια απαιτηση...

      Κριμα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF

      Εγω παλι ξερω οτι κατανταω βαρετος αλλα τι να κανω, που η Toyota αποφασισε να σταματησει το MR2;

      Δηλαδη απο εκει που ειχα κατασταλλαξει στο MR2 και (ψιλο)σκεφτομουν το νεο ΜΧ5 τωρα δεν εχω καμια επιλογη παρα το δευτερο, αν ειναι να παρω καινουργιο..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF

      Οι γνωμες τωρα πλεον οτι και να ειναι αχρηστες ειναι!

      Η Toyota οντως αποφασισε να σταματησει την παραγωγη του MR2 οποτε οποιος μαζευε λεφτα να το παρει, οποιος το ειχε ονειρο ΖΩΗΣ καποια μερα να το κανει δικο του μπορει πλεον να παει να Γ......!

      Μπραβο ρε Toyota! Μου ερχονται ΠΟΛΛΑ κοσμητικα επιθετα αυτη την ωρα στο νου για να πω, αλλα αν αρχισω δεν θα μας ξεπλενει ουτε ο Πηνειος!

      Το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι οτι ειναι καραγκιοζηδες! Τη στιγμη που η Mazda βγαζει ολο και πιο σπορ μοντελα η Toyota αποφασισε να κοψει ΟΛΑ τα σπορ μοντελα της. Celica; Ποιο Celica; ΠΑΕΙ! Οχι μονο το Tsport αλλα και το κανονικο. Corolla Tsport; Παει και αυτο... Ετσι μην τυχον και εχουμε κανενα μοντελο με κατω απο 10 δευτ. στη γκαμα μας!!

      Ναι και ομως! Δεν ειναι ραδιο αρβυλα! Αυτο το εμαθα κατοπιν σημερινης επικοινωνιας με την Toyota Ελλας. Τι να πω; Τοyota, προσωπικη μου και ταπεινη γνωμη Εισαστε Ζωα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF

      Καλα ολα αυτα αγαπητε Opterios, αλλα οπως και να εχει θα ηθελα τη γνωμη των ανθρωπων γυρω μου σχετικα με το ποιο θα διαλεγανε απο τα 2. Το νεο ΜΧ5 η το MR2, και γιατι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF

      Αγαπητοι συνφορουμιτες, διαβασα με μεγαλο ενδιαφερον το topic και διαπιστωσα με χαρα οτι ολες οι γνωμες ειναι κατα μεγαλο βαθμο αντικειμενικες και οτι ακομα και τα παιδια που εχουν το μεν (ΜΧ) η το δε (MR) αυτοκινητο εχουν ανοιχτο μυαλο και εκτιμουν αλληλους!

      Μεχρι προσφατα ειχα κατασταλλαξει στην αγορα ενος καινουργιου MR2 προς τα τελη του χρονου. Το ΜΧ-5 οσο και να μου αρεσε, το συνολικο του look και το οτι ειναι πιο Grand Tourism απο οτι σπορ με ειχαν κανει τελικα να το βγαλω απο την λιστα μου.

      Το θεμα ομως ειναι οτι τωρα το status quo ανατρεπεται με την ελευση του νεου ΜΧ-5, το οποιο ειναι καλυτερο στα παντα απο το προηγουμενο και -για εμενα- απεχει (προς το καλυτερο) παρασαγγας απο το τωρινο σε εμφανιση.

      Στα λεφτα του MR2 παιρνεις το μεγαλο ΜΧ-5 το οποιο ειναι και 2λιτρο και ειδικα μεσα ειναι ΠΟΛΛΕΣ κλασεις μπροστα απο το απαραδεκτο εσωτερικο του MR2. Το MR2 μπορει να μου αρεσει πολυ εμφανισιακα, αλλα το εσωτερικο του ειναι σαν ΤΑΧΙ bluebird του 70!

      Κατι λοιπον η εξωτερικη εμφανιση του ΜΧ που πλεον μου αρεσει οσο και του MR, κατι το ασυγκριτα καλυτερο εσωτερικο του ΜΧ, συν οι κουκλες 17αρες του, συν τα 160 αλογα, με εχουν κανει πολυ σκεπτικο...

      Η ζυγαρια εχει πλεον αρχισει να παλατζαρει επικινδυνα και ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω...
      Αν δεν τα δοκιμασω στην οδηγηση και τα δυο δεν θα βγαλω ακρη...

      Το MR2 δεν το εχω οδηγησει παρα μονο μια φορα πριν χρονια και δεν μπορω να πω οτι εχω καποιο φρεσκο παραδειγμα, και οσο για το νεο ΜΧ5 αν και εχω μπει σε λιστα αναμονης για test drive, νοιμζω οτι θα αργησει πολυ κατι τετοιο...

      Ξεροντας λοιπον το πως ειναι το νεο ΜΧ-5, οσοι δηλωσατε οτι θα παιρνατε το MR2 συνεχιζετε να το θελετε, η το ΜΧ βγαινει μπροστα πλεον;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Mazda MX-5

      Sokos, σε ευχαριστω για την αναλυτικη απαντηση, και ηδη εχω μπει σε λιστα αναμονης για οδηγηση του νεου ΜΧ5.

      Απο τη στιγμη που ουτε που σκεφτομουν το τωρινο και κατεληξα να ειμαι σε διλλημα, νομιζω λεει πολλα για το νεο αυτο ΜΧ5.
      Παντως ειμαι σε αναμονη, αν και ακομα η ζυγαρια κλινει προς το MR2.

      Dimsabas, συγνωμη για την αστοχη τοποθετηση των θεματων εδω. Αν θελει καποιος Mod ας τα μεταφερει σε ενα νεο θεμα. Ευχαριστω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Mazda MX-5

      Αγαπητε Sokos,

      Το οτι δεν ειναι το καταλληλο topic για το MR2 ειναι συζητησιμο, μιας και δεν εχω προθεση να αλλαξω τον ρου της συζητησης προς το MR2 αλλα να ρωτησω σχετικα με μια συγκριση μεταξυ των δυο.

      Η γνωμη σου και οσα αναφερεις με ολο τον σεβασμο δυστυχως δεν μου ειναι χρησιμα διοτι ως μελος του MX5 club εισαι προκατειλλημενος (biased) προς το ΜΧ5.

      Με την ιδια ακριβως λογικη δεν θα ηθελα να κανω αυτη την ερωτηση μου στο MR2 club διοτι και εκεινοι θα ελεγαν οτι το ΜΧ5 ειναι κατωτερο.

      Εκανα αυτη την ερωτηση στο συγκεκριμενο φορουμ διοτι αφορα γενικα την αυτοκινηση και συνεπως θα μπορεσω να εχω καποιες γνωμες τριτων προσωπων που δεν εχουν λογο να θαψουν το μεν η το δε.

      Το Limited Edition μου αρεσε παρα πολυ και αν επαιρνα τελικα το ΜΧ5 θα ηταν μονο σε κοκκινο, αλλα δυστυχως το μεταλλικο κοκκινο δεν θα ειναι διαθεσιμο.

      Το ΜΧ5 ειναι πιο ευκολο στην οδηγηση, αυτο ειναι γεγονος. Οπως επισης γεγονος ειναι οτι το MR2 θελει πολυ μακρυα χερια για να οδηγηθει στο οριο.

      Τωρα αν το οτι το ΜΧ5 ειναι πιο ευκολο για ενα μεσο οδηγο να παιξει το κανει και καλυτερο στην αισθηση απο το MR2 δεν ξερω, και προσωπικα αμφιβαλλω. Το ΜΧ5 παντα ηταν το 'τουρισμου' roadster ενω το MR2 ηταν το 'απολυτο' σπορ.
      Θα περιμενω τις αναλυσεις στον Ειδικο Τυπο και θα κρινω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Mazda MX-5

      Γνωριζω για την εκπτωση, αλλα δεν θελω να κανω βεβιασμενες κινησεις.

      Δεν εχω οδηγησει το αμαξι, και οσο και να μου αρεσει εμφανισιακα, δεν θελω να το αγορασω πρωτα για να διαπιστωσω αν ειναι καλο η οχι!

      Εχω οδηγησει το MR2 και το λιγοτερο που επαθα ηταν ...σοκ με την αμεσοτητα και ταχυτητα αντιδρασεων του. Αν το ΜΧ-5 -κατοπιν αγορας- αποδειχθει 'βαρυ' και νωθρο (ελλεω ηλεκτρικου γκαζιου) και οχι οσο σπορ οσο δειχνει/θελω τοτε τι γινεται;

      Χωρια που ψαχνω τον Ελληνικο Ειδικο Τυπο και δεν υπαρχει ακομα καμια αναφορα η review. Ειναι φρονιμο θαρρω να περιμενω λιγο...

      Ευχαριστω για τον χρονο σου αγαπητε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Mazda MX-5

      Υ.Γ. Μετα απο μελετη ανακαλυψα καποια πραγματα που δεν μου αρεσουν καθολου:

      1. Το μεταλλικο κοκκινο που ειναι το μονο χρωμα που θα ηθελα το νεο ΜΧ5 ΔΕΝ θα ειναι διαθεσιμο. Λεγεται Velocity Red mica και ειναι διαθεσιμο ΜΟΝΟ στο Limited Edition. Το κανονικο θα εχει το True Red που μαλλον ειναι απλο (μη μεταλλικο).

      2. Δεν ειναι βασισμενο στο πατωμα του RX8 οπως πιστευα:

      The MX-5 will have some chassis similarities with the RX-8, allowing it to be built on the same assembly line, the company said.
      **The two vehicles, however, are not built on the same basic chassis architecture, **known as platforms, the company said.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • RE: Mazda MX-5

      Ο χρήστης tm έγραψε:
      κι εγω μολις ειδα τις φωτο στην αρχη επαθα πλακα..
      Μετα εκανα τον κοπο και διαβασα το θεμα απο την αρχη.. Πως καταφεραν να εχουν μπροστα τη μουρη του ΝΧ100, απο το πλαϊ να δειχνει s2000 καθως και οι πισω διπλες αποληξεις της εξατμισης και παρ' ολ' αυτα να μ' αρεσει, μενει να το πω σε κανεναν ιατρο!

      Ουδεποτε μ' αρεσε το ΜΧ-5 και σιγουρα ποτε δε θα μπει στη λιστα των αυτοκινητων που θα 'θελα να παρω, οσο υπαρχει καποιο μοντελο που ακουει στο ονομα mr2!

      Με τις υγειες μας!

      Διαβασες το μυαλο μου! Το μπροστα και εμενα μου θυμιζει πολυ εντονα το Nissan NX100, ενω το καπο/παρμπριζ φερνει πολυ εντονα στο νου το S2000.

      Αγαπητες Κυριες και Κυριοι, θα μπορουσα να ρωτησω την γνωμη σας; Θεωρω οτι τα μελη ενος φορουμ οπως των 4Τ ειναι ψαγμενα και κυριως δεν εχουν 'κολληματα'. Θελω λοιπον αποψεις.

      Εδω και καιρο εχω αποφασισει να παρω το Toyota MR2 (για καινουργιο μιλαμε παντα ετσι; )
      Ομως τυχαια το Σαββατο πηγα στο Ster και ειδα απο κοντα το νεο ΜΧ5 που μεχρι εκεινη τη στιγμη δεν επαιζε καθολου στο μυαλο μου. Εχω δει και εχω οδηγησει τα προηγουμενα και ειναι πολυ 'σοφτ' και Grand Tourism για τα γουστα μου.

      Το MR2 ειναι ξυραφι και ειδικα ως πισωμηχανο ειναι φτιαγμενο για ενα και μονο σκοπο: την απολυτη οδικη ευχαριστηση.

      Παρολαυτα, το νεο ΜΧ5 εμφανισιακα μου αρεσε παρα πολυ, τοσο εξω οσο και μεσα. Και ακριβως επειδη δεν ειμαι κολλημενος θεωρω οτι ειδικα μεσα ειναι μακραν καλυτερο του MR2.

      Οποτε ιδου το διλλημα: Καινουργιο το MR2 κανει 31,000 ευρω, οσο και το μεγαλο MX5. Το ΜΧ5 δινει πολυ περισσοτερο Value for money απο οτι το MR2 που το θεωρω υπερτιμημενο.

      Απο την αλλη ομως, το ΜΧ5 ειναι βαρυ... 1200+ κιλα, η αλλιως 250+ βαρυτερο απο το MR2 (950 κιλα). Εχει ηλεκτρικο γκαζι, και ηλεκτρουδραυλικη κρεμαγιερα, με ολα τα ηλεκτρονικα της NASA.
      Το MR2 δεν εχει τιποτα (και ευτυχως) απο τα ανωτερω.

      Αλλα οσο και να μην θελω το MX5 το σκεφτομαι συνεχεια διοτι ειναι ΠΟΛΥ ομορφο...

      Τι λετε; Ιδου η Ροδος (τα λεφτα και η διαθεση) αλλα δεν βλεπω το ....πηδημα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shadow1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr