Γιαννη σε ευχαριστω για την ευγενικη προσφορα, θα σου στειλω PM...
Παιδια, το θεμα μου ειναι οτι για εμενα τα 20 και 30 χιλ. ευρω ειναι παρα πολλα λεφτα, και δεν εχω μπορεσει να οδηγησω κανενα MR2 μεχρι τωρα διοτι πολυ απλα δεν εχω φιλους που να εχουν τετοιου ειδους ακριβα αυτοκινητα.
Απο εκει και περα ομως, ακριβως επειδη τα λεφτα ειναι παρα πολλα ειχα εξαρχης αποφασισει οτι πρεπει το αυτοκινητο που θα παρω να ειναι καινουργιο. Οχι σχεδον, οχι περιπου, αλλα πραγματικα καινουργιο. Πειτε με παραξενο, πειτε με περιεργο αλλα ετσι νοιωθω: οτι οταν δινεις τοσα χρηματα περιμενεις κατι παραπανω απο το να παρεις ενα μεταχειρισμενο.
Θελω το αμαξι που θα παρω να 'μυριζει καινουργιο' και οχι να παω να το πλυνω και να ανακαλυπτω διαφορα χτυπηματακια, πετραδακια, γρατσουνιες κλπ.
Χωρια απο το αλλο μεγαλο προβλημα σε αυτο τον τυπο αυτοκινητων. Τετοια αμαξια δεν τα περνει κανεις για να πηγαινει σαν κοτα. Ολα τα MR2 αργα η γρηγορα τρωνε σκισιμο. Και αντε και ο οδηγος εχει χερια. Αλλα στο 95% των περιπτωσεων ο οδηγος ειναι λιγος για ενα κεντρομηχανο αμαξι σαν αυτο και αρχιζει τις στενες επαφες, με μπαριερες, δεντρα, χαντακια, πεζοδρομια πλατειες κλπ κλπ κλπ.
Οποτε; Πως μπορω να ξερω οτι το αμαξι δεν ειναι χιλιοχτυπημενο;
Εξαλλου να πεις οτι θα γλυτωνα και αρκετα απο την τιμη; Αλλα εδω στην Ελλαδα ακριβως επειδη δεν πουλησε σου λενε 'Θες MR2; Θα το πληρωσεις ακριβα!' Οποτε να και τα μεταχειρισμενα να πωλουνται στα 25 χιλ. μολις 5 χιλ. κατω απο την αρχικη τιμη ενος καινουργιου!
Για στοκ πηρα τηλ. ολες τις αντιπροσωπειες και ξανατηλεφωνησα στην Τoyota Ελλας, αλλα τιποτα.
Παιδια, ενα και ενα κανουν δυο. Οσο και να μου αρεσει το MR2 και οσο να μην μου αρεσε ο ανταγωνιστης του (λεγε με ΜΧ5) λογω του οτι το εχει παρει και η θεια Μαρικα απεναντι, το νεο ΜΧ5 ειναι αυτο ακριβως: νεο, και μπορεις να το αγορασεις ξεροντας οτι δεν το εχει ακουμπησει κανεις πριν απο εσενα. Στα λεφτα αυτα εξαλλου νομιζω οτι μπορω να εχω μια τετοια απαιτηση...
Κριμα...