Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    156
    418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
      ...ΜΧ και MG ειναι αρκετα στριμοκωλα και για μεσαιου αναλογιων επιβατες!

      Εγώ βολεύομαι μια χαρά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yiannis2002s last edited by

        Ο χρήστης technik έγραψε:

        ...ΜΧ και MG ειναι αρκετα στριμοκωλα και για μεσαιου αναλογιων επιβατες!

        Εγώ βολεύομαι μια χαρά

        Good for you!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodwris last edited by

          Ο χρήστης mak έγραψε:
          Πριν 2-3 μήνες είχα δει ένα θέμα σε ένα έγκυρο βρετανικό περιοδικό με τίτλο 'Αυτοκίνητα με κορυφαίο κράτημα'. Στην εισαγωγική φωτογραφία του θέματος είχε μια Gallardo, μια Elise και ένα MX-5... αυτό νομίζω λέει πολλά..

          ... Οτι αυτο ειχαν ευκαιρο και το βαλανε???

          Πλακα κανω! Μην το παρεξηγησει κανεις! Εγω πριν παρω το MR2 ειχα ενα MX5 93 μοντελο 1,6 με τα 100 αλογα Το MR2 μου αρεσε πολυ περισσοτερο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            miatagreece last edited by

            Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

            ... Οτι αυτο ειχαν ευκαιρο και το βαλανε???

            Πλακα κανω! Μην το παρεξηγησει κανεις! Εγω πριν παρω το MR2 ειχα ενα MX5 93 μοντελο 1,6 με τα 100 αλογα Το MR2 μου αρεσε πολυ περισσοτερο!

            Αχ βρε Θοδωρη!!!!
            Μεγαλώνεις και ξεχνας!!!
            Το MX σου αν ηταν 93αρι ειχε 115 αλογακια και οχι 100!!!
            Βεβαια εσυ ακολουθεις μια καθαρα εξελικτικη πορεια στην οδηγηση.
            Εκπαιδευτηκες στο ΜΧ5, εκανες το μεταπτυχιακο σου στο MR2 και τωρα κανεις Phd στο ΕVO!!!
            Aιντε γειτονα με το καλο σε κανα Zonda!!!!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              paradisos9 last edited by

              Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
              Οσο περι δυστροπιας και πολλα αλλα που γραφονται...ισως θα πρεπει αυτοι που τα λενε αυτα να το οδηγησουν πρωτα και να μην βγαζουν ευκολα συμπερασματα...

              Αμα θες μπορει να σε παω καμια βολτα απο Ανω χωρα μερια

              Οπως και να εχει σε ενα τετοιο αμαξι δεν σε νοιαζουν τα ταξιδια και τι χωραει ή οχι,αλλα η οδηγικη ευχαριστιση που προσφερει!

              Σωστο αυτο δεν νομιζω πως το MR2 ειναι για πρωτο αμαξι!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skye last edited by

                Ο χρήστης miatagreece έγραψε:

                ... Οτι αυτο ειχαν ευκαιρο και το βαλανε???

                Πλακα κανω! Μην το παρεξηγησει κανεις! Εγω πριν παρω το MR2 ειχα ενα MX5 93 μοντελο 1,6 με τα 100 αλογα Το MR2 μου αρεσε πολυ περισσοτερο!

                Αχ βρε Θοδωρη!!!!
                Μεγαλώνεις και ξεχνας!!!
                Το MX σου αν ηταν 93αρι ειχε 115 αλογακια και οχι 100!!!
                Βεβαια εσυ ακολουθεις μια καθαρα εξελικτικη πορεια στην οδηγηση.
                Εκπαιδευτηκες στο ΜΧ5, εκανες το μεταπτυχιακο σου στο MR2 και τωρα κανεις Phd στο ΕVO!!!
                Aιντε γειτονα με το καλο σε κανα Zonda!!!!!!!!!!

                Για την ακρίβεια, δεν υπήρξε ποτε ΜΧ5 με θεωρητική ιπποδύναμη 100 άλογα. Στα 1600, έχουν υπάρξει τα ΜΚ1 90-93 με 116, ΜΚ1 94-97 με 90, και ΜΚ2 (χωρίς τα αναδιπλούμενα φώτα) 98- .. με 110 άλογα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                  το καινούργιο είναι τέλειο.. Το αγόραζα πολύ άνετα.. Το τωρινό ούτε με σφαίρες.. (λόγω σχήματος πάντα)

                  Κι εγώ μαζί σου, αναγνωρίζω το πόσο καλό είναι το τωρινό, το έχω οδηγήσει κι έχω ενθουσιαστεί από ποιότητα κατασκευής και υλικών, δέσιμο, στήσιμο κλπ κλπ αλλά δεν το δέχομαι αισθητικά ούτε από μπροστά ούτε από πίσω.... Με το καλό να έρθει το καινούργιο! Που είδα ότι μπορεί να είναι λίγο ακριβότερο από το τωρινό κατά 1500-2000 ευρώ (κατά τους Εγγλέζους).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Ο χρήστης miatagreece έγραψε:

                    ... Οτι αυτο ειχαν ευκαιρο και το βαλανε???

                    Πλακα κανω! Μην το παρεξηγησει κανεις! Εγω πριν παρω το MR2 ειχα ενα MX5 93 μοντελο 1,6 με τα 100 αλογα Το MR2 μου αρεσε πολυ περισσοτερο!

                    Αχ βρε Θοδωρη!!!!
                    Μεγαλώνεις και ξεχνας!!!
                    Το MX σου αν ηταν 93αρι ειχε 115 αλογακια και οχι 100!!!
                    Βεβαια εσυ ακολουθεις μια καθαρα εξελικτικη πορεια στην οδηγηση.
                    Εκπαιδευτηκες στο ΜΧ5, εκανες το μεταπτυχιακο σου στο MR2 και τωρα κανεις Phd στο ΕVO!!!

                    Ο Θοδωρής ξεκίνησε από ΜΧ; Ε έτσι εξηγούνται όλα
                    Aιντε γειτονα με το καλο σε κανα Zonda!!!!!!!!!!

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      shadow1 last edited by

                      Αγαπητοι συνφορουμιτες, διαβασα με μεγαλο ενδιαφερον το topic και διαπιστωσα με χαρα οτι ολες οι γνωμες ειναι κατα μεγαλο βαθμο αντικειμενικες και οτι ακομα και τα παιδια που εχουν το μεν (ΜΧ) η το δε (MR) αυτοκινητο εχουν ανοιχτο μυαλο και εκτιμουν αλληλους!

                      Μεχρι προσφατα ειχα κατασταλλαξει στην αγορα ενος καινουργιου MR2 προς τα τελη του χρονου. Το ΜΧ-5 οσο και να μου αρεσε, το συνολικο του look και το οτι ειναι πιο Grand Tourism απο οτι σπορ με ειχαν κανει τελικα να το βγαλω απο την λιστα μου.

                      Το θεμα ομως ειναι οτι τωρα το status quo ανατρεπεται με την ελευση του νεου ΜΧ-5, το οποιο ειναι καλυτερο στα παντα απο το προηγουμενο και -για εμενα- απεχει (προς το καλυτερο) παρασαγγας απο το τωρινο σε εμφανιση.

                      Στα λεφτα του MR2 παιρνεις το μεγαλο ΜΧ-5 το οποιο ειναι και 2λιτρο και ειδικα μεσα ειναι ΠΟΛΛΕΣ κλασεις μπροστα απο το απαραδεκτο εσωτερικο του MR2. Το MR2 μπορει να μου αρεσει πολυ εμφανισιακα, αλλα το εσωτερικο του ειναι σαν ΤΑΧΙ bluebird του 70!

                      Κατι λοιπον η εξωτερικη εμφανιση του ΜΧ που πλεον μου αρεσει οσο και του MR, κατι το ασυγκριτα καλυτερο εσωτερικο του ΜΧ, συν οι κουκλες 17αρες του, συν τα 160 αλογα, με εχουν κανει πολυ σκεπτικο...

                      Η ζυγαρια εχει πλεον αρχισει να παλατζαρει επικινδυνα και ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω...
                      Αν δεν τα δοκιμασω στην οδηγηση και τα δυο δεν θα βγαλω ακρη...

                      Το MR2 δεν το εχω οδηγησει παρα μονο μια φορα πριν χρονια και δεν μπορω να πω οτι εχω καποιο φρεσκο παραδειγμα, και οσο για το νεο ΜΧ5 αν και εχω μπει σε λιστα αναμονης για test drive, νοιμζω οτι θα αργησει πολυ κατι τετοιο...

                      Ξεροντας λοιπον το πως ειναι το νεο ΜΧ-5, οσοι δηλωσατε οτι θα παιρνατε το MR2 συνεχιζετε να το θελετε, η το ΜΧ βγαινει μπροστα πλεον;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lotusnick last edited by

                        Ο χρήστης shadow1 έγραψε:
                        Αν δεν τα δοκιμασω στην οδηγηση και τα δυο δεν θα βγαλω ακρη...

                        Odigise ta kai dialekse auto pou sou aresei-tairiazei.

                        Kaneis den ta exei odigisei kai ta 2 (apo oso kserw) opote pali theoritika tha milane oloi.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Για αυτό ακριβώς υπάρχουν τα περιοδικά

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • O
                            opterios last edited by

                            Αφού όπως λες διάβασες το thread και έχεις κάνει και τη μελέτη σου πάνω στο αντικείμενο, νομίζω πως μόνο ένας άνθρωπος είναι ο πλέον κατάλληλος να απαντήσει την ερώτησή σου...

                            Εσύ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              shadow1 last edited by

                              Καλα ολα αυτα αγαπητε Opterios, αλλα οπως και να εχει θα ηθελα τη γνωμη των ανθρωπων γυρω μου σχετικα με το ποιο θα διαλεγανε απο τα 2. Το νεο ΜΧ5 η το MR2, και γιατι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                paradisos9 last edited by

                                Καταρχην απο οσο ξερω πλεον δεν υπαρχουν διαθεσημα MR2 αυτη την στιγμη για απλα σταματησε η παραγωγη.....το mr2 λοιπον τελος..
                                Προσωπικα μου αρεσει εξωτερικα το mr2 και εσωτερικα το MX .
                                Τα εχω οδηγησει και τα δυο το μχ σε 1.6 βεβαια και μπορω να πω οτι απλα δεν μπορεις να τα συγκρινεις!!
                                Εγω θα επαιρνα (οπως πηρα ) το mr2 γιατι πολυ απλα εχει καρτ-οδηγηση !!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  Ο χρήστης shadow1 έγραψε:
                                  Καλα ολα αυτα αγαπητε Opterios, αλλα οπως και να εχει θα ηθελα τη γνωμη των ανθρωπων γυρω μου σχετικα με το ποιο θα διαλεγανε απο τα 2. Το νεο ΜΧ5 η το MR2, και γιατι;

                                  Εμαι υποψήφιος αγοραστής (μεταχειρισμένου) ΜΧ-5, άρα όπως καταλαβαίνεις, το ΜΧ-5 διαλέγω. Γιατί; Γιατί μου προσφέρει ακριβώς αυτά που ζητάω, τα οποία το MR-2 (υποψιάζομαι ότι) δεν μπορεί να μου προσφέρει. Φυσικά και είναι ένα καταπληκτικό roadster, αλλά δεν καλύπτει τις δικές μου απαιτήσεις τόσο καλά όσο το ΜΧ-5.

                                  Σε βοήθησα καθόλου; Έχω την αίσθηση πως όχι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    paradisos9 last edited by

                                    Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                    Γιατί μου προσφέρει ακριβώς αυτά που ζητάω, τα οποία το MR-2 (υποψιάζομαι ότι) δεν μπορεί να μου προσφέρει. Φυσικά και είναι ένα καταπληκτικό roadster, αλλά δεν καλύπτει τις δικές μου απαιτήσεις τόσο καλά όσο το ΜΧ-5.

                                    Τι ειναι αυτο που πιστευεις οτι δεν σου καλυπτει???
                                    Και μην μου πεις το παιχνιδι.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
                                      Τι ειναι αυτο που πιστευεις οτι δεν σου καλυπτει???

                                      Την ομαλή μετάβαση στον κόσμο της πίσω κίνησης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        paradisos9 last edited by

                                        Kαι για μενα ηταν το πρωτο πισωκινητο αμαξι και ποτε δεν ειχα το παραμικρο προβλημα!!
                                        Ξυπνηγα 8 το πρωι να παω για δουλεια και το πρωτο που σκεφτομουν ηταν να μπω στο αμαξι!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          opterios last edited by

                                          Καλύτερα να μην μπούμε στη συζήτηση αυτή γιατί δε θα βγούμε ποτέ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            yiannis2002s last edited by

                                            Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                            Τι ειναι αυτο που πιστευεις οτι δεν σου καλυπτει???

                                            Την ομαλή μετάβαση στον κόσμο της πίσω κίνησης

                                            Tην ομαλη μεταβαση? Δηλαδη με καποιο αλλο αμαξι θα ειναι ανωμαλη?!!!?

                                            Εκτος και αν πιστευεις οτι με το 1.6 ΜΧ5 μπορεις πιο ευκολα να ανταποκριθεις σαν οδηγος παρα με το πολυ πιο γρηγορο MR2.....

                                            ...Παντως και για μενα ηταν το πρωτο πισωκινητο, και η μεταβαση μου ηταν πολυ ομαλη γιατι σταδιακα προσπαθησα, και ακομα προσπαθω να το μαθω.....
                                            ....Ακομα δεν τα εχω πιασει τα ορια του (μετα απο 2 χρονια) και ισως δυσκολα να φτασω σε ενα 95% αλλα το σιγουρο ειναι πως δυσκολα θα το βαρεθω!

                                            Ο μονος λογος για να το αλλαξω ειναι αυξημενες αναγκες λογω οικογενειας κλπ οταν καποια στιγμη θα ερθουν.....Η' αν βγει κατι τοσο καλο ωστε να μου τραβηξει την προσοχη, σε αυτη βεβαια την κατηγορια τιμης.......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr