-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δεν υπαρχει φιεστα RS...... για το απλο και ταπεινο 1,600 αρη μιλαω...........
το 206 παρτο σε οποια εκδοση θελεις (εκτος απο το RC) το στησιμο τους σε γενικες γραμμες ειναι ιδιο , μονο οι κινητηρες αλλαζουν.......ok, από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα RS
τι εννοεις θα το εξισωνα???
Εννοώ ποιο θα έλεγες ότι έχει τις ίδιες (ή παραπλήσιες) δυνατότητες στο δρόμο από πλευράς πλαισίου γιατί από ό,τι καταλαβάινω το 206 και το Fiesta S τα θεωρείς αρκετά καλύτερα ( για παράδειγμα θα έλεγες ότι είναι εξίσου καλό όσο τα Colt CZT, Ibiza FR, Ibiza Cupra ή κάποιο άλλο μικρό και γρήγορο; ).
Συγχρονο Diesel (δηλαδη ευπαθές) με το σημερινο όργιο νοθείας, μονο ενας τρελος θα επαιρνε.
Τι να σου πω, βλέπω πάρα πολλά επαγγελματικά (από ταξί μέχρι αγροτικά φορτηγάκια που κυκλοφορούν) και δεν έχω ακούσει παράπονα, αντίθετα μόνο συμβουλές για σωστή επιλογή πρατηρίου...
@red_army7: Τελικά ποια ήταν η επιλογή σου;
χμμμ, τα spacers μάλλον χρησιμοποιούνται για να επιτρέψουν την τοποθέτηση φαρδύτερων τροχών...
-
-
Spacers=Αποστατες.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
δεν υπαρχει φιεστα RS...... για το απλο και ταπεινο 1,600 αρη μιλαω...........
το 206 παρτο σε οποια εκδοση θελεις (εκτος απο το RC) το στησιμο τους σε γενικες γραμμες ειναι ιδιο , μονο οι κινητηρες αλλαζουν.......ok, από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα RS
τι εννοεις θα το εξισωνα???
Εννοώ ποιο θα έλεγες ότι έχει τις ίδιες (ή παραπλήσιες) δυνατότητες στο δρόμο από πλευράς πλαισίου γιατί από ό,τι καταλαβάινω το 206 και το Fiesta S τα θεωρείς αρκετά καλύτερα ( για παράδειγμα θα έλεγες ότι είναι εξίσου καλό όσο τα Colt CZT, Ibiza FR, Ibiza Cupra ή κάποιο άλλο μικρό και γρήγορο; ).
κοιτα βασικα ολα ειναι σχετικα.......
αναλογως τι το θελεις το αμαξι........ θελεις αποτελεσματικοτητα??? θελεις παιχνιδι??? θελεις αισθηση??? θελεις επιδοσεις??? -
.
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κοιτα βασικα ολα ειναι σχετικα...ok, συμφωνούμε σε αυτό...
Για το λόγο αυτό θέλω να συλλέξω απόψεις...αναλογως τι το θελεις το αμαξι...
Σίγουρα όχι για κόντρες...
Θα έλεγα ότι το ζητούμενο είναι ένα μικρό σβέλτο αυτοκίνητο που κάνει προσπεράσεις εν ριπή οφθαλμού χωρίς να χρειάζεται να φτάσει ο κινητήρας τις 10.000 σ.α.λ. (με ταυτόχρονο κατέβασμα), που μπορεί να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς και να αντέξει τις προδιαγραφές του κινητήρα, σε συνάρτηση με το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης (πολύ αραιά service, χαμηλή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας όσο ένα 1.400, και λογική ασφάλιση).θελεις αποτελεσματικοτητα???
Ναι.
θελεις παιχνιδι???
Όχι.
θελεις αισθηση???
Αρκεί με την εξοικείωση να αποκτάς κάποιο επίπεδο αίσθησης...
θελεις επιδοσεις???
Από πλευράς επιδόσεων τα 130ps και τα 31,κάτι κιλά ροπής από τις 1.900 σ.α.λ. είναι υπέρ-αρκετά...
.
-
καμοια φορα ομως και αυτες οι τιμες ροπης δεν κανουν κατα αναγκη τις επιδοσεις....... ας πουμε ενα παραδειγμα (οκ , το πετρελαιο δειχνει τα δοντια του στις ρεπριζ) το 0-100 ο κατασκευαστης δινει 9,6 δευτερολεπτα.... (οχι μεγαλη διαφορα δηλαδη απο το φαμπια με τα 115 αλογα)
και μην ξεχνας οτι η ροπη μπορει να ειναι μεγαλη αλλα τα αλογα σχετικα λιγα..... οποτε αμα το βαλεις με απολυτα κριτηρια τοτε χανει απο ολα τα αλλα μικρα GTi........οσο αναφορα για τα περι δρομου θα αναφερθω για το απλο με τα 101 που δεν νομιζω να εχει και Τις μεγαλες διαφορες...... το τιμονι του ειναι ενα απλο ηλεκτρουδραυλικο (αν δεν κανω λαθος στο 101...) , σχετικα ελαφρυ και αποκομενο απο αισθηση.........καλουτσικα φρενα , ευχαριστος διακοσμος, μετρια οδηγικα χαρακτηριστικα (οπως θα ελεγε και ο φιλτατος ΤΕΟ , λειτουργει με χρονοκαθυστερηση) , τωρα φυσικα ολα αυτα μπορει να αλλαζουν και να διαφοροποιουντε σε σχεση με την εκδοση RS αλλα και απο την αλλη σκεφτεσαι : μα ποσο μπορουν να τα αλλαξουν??? λογικα παντως τα αλογα θα μπορει να τα βγαλει στο δρομο χωρις πολυ ανχος.......
-
φαμπια,οικονομια και ροπη...
-
kubiak εχω οδηγησει για καννα 20λεπτο Fabia RS με προγραμμα. (~170hp ~35kg)
πραγματικα εντυπωσιαστηκα.. αμα πατας γκαζι ολο αλλαζεις ταχυτητες.
μα συνεχεια!!το αμαξι το συγκεκριμενο ειναι best seller για πολλα χρονια σε δυσκολες αγορες οπως η αγγλικη.
για αξιοπιστια σου εγραψε ο griego απο διπλα τα απολυτως χειροτερα σεναρια που υπαρχουν στο συμπαν.
οι πιθανοτητες ειναι οτι δεν θα βγαλει απολυτως τιποτα, αλλα ετσι κι αλλιως οπως ειδες ολες οι στατιστικες το βγαζουνε υπερ-αξιοπιστο.
οσο για συναρμογη, νομιζω ειναι πιο πανω απο το ibiza..
εχει και τα ωραια του τα καθισματακια κλπ details. καλο ειναι
καπως ετσι μου γουρλωσανε και μενα τα ματια οταν το οδηγουσα -
.
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
πραγματικα εντυπωσιαστηκα.. αμα πατας γκαζι ολο αλλαζεις ταχυτητες.
μα συνεχεια!!Τόσο γρήγορα 'γεμίζει' το στροφόμετρο ε;
Άσε βρε συ, βλέπω ένα συνέχεια εδώ τριγύρω και σκέφτομαι να του γράψω ένα σημείωμα για να με πάει καμιά βόλτα, γιατί δνε υπάρχει πιθανότητα να το βρω για test drive (ίσως στην έκθεση αυτοκινήτου)...για αξιοπιστια σου εγραψε ο griego απο διπλα τα απολυτως χειροτερα σεναρια που υπαρχουν στο συμπαν.
Το κατάλαβα. Το ίδιο nickname χρησιμοποιείς και 'δίπλα';
καπως ετσι μου γουρλωσανε και μενα τα ματια οταν το οδηγουσαχαχαχαχα καλό...
.
-
Προσωπικά, πέρυσι είχα μπεί σ' ένα octavia ταξί(!) με 130 άλογα(είχε 6 τάχυτο σασμάν) από το Κιλκίς ως τη Σαλονίκη και είδα το χριστό φαντάρο(ήμουν και φαντάρος τότε...) Ο ταρίφας πήγαινε με 6η και 170 με 4 επιβάτες(έγκλημα, αλλά ήμασταν με έξοδο και λίγο μας ένοιαζε εκείνη τη στιγμή) και σε κάποια φάση επιτάχυνε στα 200+ σα να 'χε 3η και 70... Πολλή δυναμη μιλάμε... Φανταστείτε τι θα κάνει αυτή η μηχανή σε ένα αυτοκίνητο 300 κιλά ελαφρύτερο! Εφόσον κιόλας το fabia είναι με διαφορά το ποιοτικότερο από τα τρίδυμα, μιλάμε για κελεπούρι... υπό προυποθέσεις!
-
.
Ο χρήστης alkoolouxos έγραψε:
... Πολύ δυναμη μιλάμε...Το άλλο της όνομα είναι ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΗΣ...
.
-
kubiak ξεχασα να σου πω οτι παιρνει και ενα αλλο τουρμπινακι (εργοστασιακο επισης) και εκτιναζεται η ροπη στα 42κ (!!!) και την ιπποδυναμη στα 200-210 περιπου..
οχι οτι το κανεις αμεσα αυτο, αλλα να.. αν βαρεθεις τα 35κιλα δεν ειναι εκει το τελος...
-
.
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
kubiak ξεχασα να σου πω οτι παιρνει και ενα αλλο τουρμπινακι (εργοστασιακο επισης) και εκτιναζεται η ροπη στα 42κ (!!!) και την ιπποδυναμη στα 200-210 περιπου..οχι οτι το κανεις αμεσα αυτο, αλλα να.. αν βαρεθεις τα 35κιλα δεν ειναι εκει το τελος...
θα άντεχε το σαζμάν τέτοια ροπή χωρίς καμία επέμβαση; Τι λες;
.
-
αμα καταληξεις στο RS, θα στα πω και θα στα δειξω αναλυτικα..
απλα για να μην μενεις με την απορεια.. μια λυση που εχει παιξει αποδεδειγμενα στα ταξι ειναι δισκοπλατωβολαν απο vw passat v6 tdi
περα απο αυτη, υπαρχουνε και πιο ..αγωνιαρικες -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
αμα καταληξεις στο RS, θα στα πω και θα στα δειξω αναλυτικα..
απλα για να μην μενεις με την απορεια.. δισκοπλατωβολαν απο vw passat v6 tdiok
-
Βρε ακόμα δεν το πήρατε 'μοντίφες ' κανονίζετε ???
-
.
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Βρε ακόμα δεν το πήρατε 'μοντίφες ' κανονίζετε ???Ενημερωτικά και ενδεικτικά είναι όλα...
Κατα τα άλλα λίγες και ουσιαστικές επεμβάσεις (ΙΜΗΟ) μπορεί να κάνω σε ένα αυτοκίνητο που κατέχω....
-
αφου εισαι fan της ενημερωσης, μπες στο briskoda.net, το μεγαλυτερο αγγλικο forum για skoda.
εκει εχει ποιο πολλους ιδιωτες με fabia vrs απο οτι ταξιτζηδες με οctavia στην ελλαδααμα ψαξεις και λιγο, θα βρεις και ενα μαυρο fabia rs ενος skoda dealer που γραφει εκει,
που εχει βαλει κι ενα αλλο τουρμπινακι επανω (εντελως εργοστασιακο και guarantee κλπ)
και παιζει μπαλλα με 42-43κ ροπης και 200-210 αλογα.
ειναι ενα μαυρο με ζαντες απο ΤΤ (πανεμορφο) -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
αφου εισαι fan της ενημερωσης, μπες στο briskoda.net, το μεγαλυτερο αγγλικο forum για skoda.
εκει εχει ποιο πολλους ιδιωτες με fabia vrs απο οτι ταξιτζηδες με οctavia στην ελλαδααμα ψαξεις και λιγο, θα βρεις και ενα μαυρο fabia rs ενος skoda dealer που γραφει εκει,
που εχει βαλει κι ενα αλλο τουρμπινακι επανω (εντελως εργοστασιακο και guarantee κλπ)
και παιζει μπαλλα με 42-43κ ροπης και 200-210 αλογα.
ειναι ενα μαυρο με ζαντες απο ΤΤ (πανεμορφο)Πολύ ωραίο site...
-
παρε ματι τι εχει κανει ο φιλος ross clarke. πυροβολο το fabia
A small collection of pictures of my Skoda Fabia vRS 1.9 TDi
Mods include
Milltek exhaust and sports cat
Hybrid turbo
Green panel filter
AmD custom Remap
circa 200 bhp and 340 lbft torqueAlso fitted Eibach/Koni suspension, Momo strut brace and GT Brembo brakes
17' TT competition wheels sourced from a friend were spot on for the Fabia
skoda fabia rs 1900 diezel vs ibiza cupra