-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το Νίβα δεν έχει κάνει κρας τεστ, αλλά έχουν κυκλοφορήσει εκατοντάδες χιλιάδες!
Έχω ακούσει για 'εργαλείο', για 'τραγική ποιότητα κατασκευής', για 'απαράδεκτο βάψιμο', όμως ποτέ για ΠΑΡΑΛΟΓΑ επικίνδυνο σε σύγκρουση!Μάλλον είναι αρκετά πιο γερό από τον Κινέζο, και επειδή είναι και πιο ελαφρύ την βγάζει καθαρή!
Τώρα όσο για την 5άρα:
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ αρχικά έβγαλε μόλις 3 αστέρια;;;
Φαντάζομαι αν πήγε στα 4 θα το έκανε με βομβητές ζωνών και λοιπά ηλίθια και άχρηστα μπιχλιμπίδια σε εμένα που ούτως ή άλλως βάζω τη ζώνη και στο ξεπαρκάρισμα...
Τραγικό αν είναι έτσι για αμάξι αυτής της κατηγορίας, τιμής και κύρους!!!έζησε κανείς να το πει; Το πιο γερό δεν λέει κάτι κι αποτελεί μειονέκτημα (όπως έχει αναλυθεί). Αν έφευγε Porsche με 200 και σκότωνε 3 θα το μάθαιναν όλοι, αν φύγει Niva σε γκρεμό (πολύ πιθανό), σταματήσει σε δέντρο και σκοτωθούν όλοι, φταίνε όλα τα υπόλοιπα εκτός από το αυτοκίνητο
Η πεντάρα ναι, τρία αστέρια πήρε αρχικά, ζήτησε επανεξέταση, έκανε κάτι αλλαγές στην κολόνα του τιμονιού αν θυμάμαι καλά και πήρε 4
-
SUVλάκι την έκανε την κούκλα...
Γενικά δε νομίζω οτι πάμε καλά από αυτήν την πλευρά... δεν μπορώ να καταλάβω τι διάολο δουλειά έχουν αυτά τα οχήματα (ακόμα και τα ευρωπαικής προέλευσης) στην Ευρώπη...
Βαριά είναι, καίνε τη μαμά τους και το μπαμπά του, βρωμίζουν την ατμόσφαιρα με τις εξατμίσεις τους, ασφαλή ΔΕΝ είναι, άβολα λόγω του όγκου τους είναι...αλλά έχουν ΚΥΡΟΣ... βέβαια, το παράβλεψα αυτό....
Οπότε όποιος κύριος δεν έχει κύρος ας πάρει ένα σουβ να βολευτεί! Έστω και κινεζικο! -
Μπορεί η Ε30 να έχει παρουσιαστεί πολλά χρόνια, ήταν όμως ένα εξαιρετικό σε παθητική ασφάλεια αυτοκίνητο για την εποχή του και στέκεται αξιοπρεπώς ακόμα και σήμερα, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επικίνδυνη. Συγκρούονται μετωπικά Ε30 με Matiz. Δε θα ήθελα να αναλάβει την ασφάλειά μου κάποιος που δεν είναι Γερμανός .
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μπορεί η Ε30 να έχει παρουσιαστεί πολλά χρόνια, ήταν όμως ένα εξαιρετικό σε παθητική ασφάλεια αυτοκίνητο για την εποχή του και στέκεται αξιοπρεπώς ακόμα και σήμερα, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επικίνδυνη. Συγκρούονται μετωπικά Ε30 με Matiz. Δε θα ήθελα να αναλάβει την ασφάλειά μου κάποιος που δεν είναι Γερμανός .Στην Ε36 δεν θα θελα να μαι μέσα, (αν μιλάμε για σύγκρουση)
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=15
Αν μιλάμε για 316, ούτε για οδήγηση
Επιμένεις ότι η Ε30 θα στέκεται καλά ακόμα και σήμερα;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπορεί η Ε30 να έχει παρουσιαστεί πολλά χρόνια, ήταν όμως ένα εξαιρετικό σε παθητική ασφάλεια αυτοκίνητο για την εποχή του και στέκεται αξιοπρεπώς ακόμα και σήμερα, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επικίνδυνη. Συγκρούονται μετωπικά Ε30 με Matiz. Δε θα ήθελα να αναλάβει την ασφάλειά μου κάποιος που δεν είναι Γερμανός .
Στην Ε36 δεν θα θελα να μαι μέσα, (αν μιλάμε για σύγκρουση)
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=15
Αν μιλάμε για 316, ούτε για οδήγηση
Επιμένεις ότι η Ε30 θα στέκεται καλά ακόμα και σήμερα;
και μιλάμε για αυτοκίνητο του 1997...
-
Νομίζω πάντως ότι το Niva εχει πιο ξεκάθαρα agricultural καταβολές - δεν τρέχει, δεν στρίβει, κτλ. Οι ιδιοκτήτες των οδηγούν ανάλογα.
Το Landwind πιθανώς να το δούμε σε 'χεράδες' επίδοξοι SUV-άτοι lifestyle-ίστες που θα τρέχουν σίγουρα περισσότερο.
Δεν έχω δεί Niva στην εθνική με 120. Landwind όμως θα δούμε!
YΓ Respect στο Niva σε εκτός δρόμου διαδρομές!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Νομίζω πάντως ότι το Niva εχει πιο ξεκάθαρα agricultural καταβολές - δεν τρέχει, δεν στρίβει, κτλ. Οι ιδιοκτήτες των οδηγούν ανάλογα.
Το Landwind πιθανώς να το δούμε σε 'χεράδες' επίδοξοι SUV-άτοι lifestyle-ίστες που θα τρέχουν σίγουρα περισσότερο.
Δεν έχω δεί Niva στην εθνική με 120. Landwind όμως θα δούμε!
YΓ Respect στο Niva σε εκτός δρόμου διαδρομές!Συμφωνώ απολύτως... το Niva δε δείχνει τίποτα παραπάνω από ότι είναι και γιαυτό που είναι είναι πολύ κάλο!
Το κακό με τα σουβοχήματα είναι οτι, συνήθως, μαζί με αυτά οι οδηγοί τους αγοράζουν (ή έχουν αγοράσει από παλιά) τη λογική I kill them they don't kill me και τα οδηγούν αναλόγως... (την ίδια άποψη έχουν και για το περιβάλλον και για πολλά αλλα πράγματα...)
Respect στο Niva, λοιπόν, σε εκτός δρόμου διαδρομές όπως και σε όλα τα παρόμοιου τύπου τζιποειδή που ταπεινά δεν πάνε να περάσουνε για λιμουζίνες και βγαίνουν στο δρόμο, πηγαίνοντας όπως πρέπει αργά. ανάμεσα στις εκτός δρόμου διαδρομές τους και μόνο! -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Νομίζω πάντως ότι το Niva εχει πιο ξεκάθαρα agricultural καταβολές - δεν τρέχει, δεν στρίβει, κτλ. Οι ιδιοκτήτες των οδηγούν ανάλογα.Το Landwind πιθανώς να το δούμε σε 'χεράδες' επίδοξοι SUV-άτοι lifestyle-ίστες που θα τρέχουν σίγουρα περισσότερο.
Δεν έχω δεί Niva στην εθνική με 120. Landwind όμως θα δούμε!
YΓ Respect στο Niva σε εκτός δρόμου διαδρομές!
μόνο που δεν συγκρίνουμε εκτός δρόμου ικανότητες ή τους οδηγούς των οχημάτων, αλλά κατά πόσο είναι ασφαλή Επειδή το Niva είναι 'σκυλί' εκτος δρόμου, δικαιολογείται να έχει απαράδεκτη ασφάλεια (και των δύο ειδών);
Όταν κάτι είναι τόσο φτηνό, προφανώς θα έχει παραχωρήσεις σε πολλούς τομείς, το Niva σε (συνολική) ασφάλεια, εξοπλισμό, αλλά αντίθετα πάει εκεί που δεν πάνε πολύ ακριβότερα μοντέλα, ενώ το Landwind δεν έχει παθητική ασφάλεια, η ενεργητική μάλλον κάτω του μέσου όρου.
Στην άσφαλτο τι θα προτιμούσατε να οδηγείτε; Landwind ή Niva;
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Νομίζω πάντως ότι το Niva εχει πιο ξεκάθαρα agricultural καταβολές - δεν τρέχει, δεν στρίβει, κτλ. Οι ιδιοκτήτες των οδηγούν ανάλογα.Δέν τρέχει καί δέν στρίβει στήν άσφαλτο,αλλά βγάζει πολύ καλά 'γούστα' σέ χωματόδρομους.
Δεν έχω δεί Niva στην εθνική με 120. Landwind όμως θα δούμε!
120 χιλιόμετρα (κοντερίσια) είναι η τελική τού Νίβα.Καί ποιός είναι αυτός πού θα ταξίδευε συνεχώς τελικιασμένος;
Αν ακούσεις καί τό τί γίνεται από θόρυβο μέσα στό Νίβα μόλις ξεπεςράσεις τα 100 θα καταλάβεις. -
Δυστυχώς μόνο οι παλιότεροι εδώ θυμούνται πώς είναι να ταξιδεύεις με 100, όχι λόγω επιλογής, αλλά λόγω...δυνατοτήτων. Σας πληροφορώ ότι απολαμβάνω το ίδιο το ταξίδι και την διαδρομή ασύγκριτα περισσότερο.
Δεν λέω ότι είναι καλύτερα έτσι, απλά είναι μια άλλη άποψη για τη μετακίνηση.
-
μονο οι παλιοι?
ρωτα και εμας με τα μερσεντες τα τζιπ οτυ στρατου, τα 110 ηταν ταχυτητα απογειωσης στυλ τσαλεντζερ!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπορεί η Ε30 να έχει παρουσιαστεί πολλά χρόνια, ήταν όμως ένα εξαιρετικό σε παθητική ασφάλεια αυτοκίνητο για την εποχή του και στέκεται αξιοπρεπώς ακόμα και σήμερα, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επικίνδυνη. Συγκρούονται μετωπικά Ε30 με Matiz. Δε θα ήθελα να αναλάβει την ασφάλειά μου κάποιος που δεν είναι Γερμανός .
Στην Ε36 δεν θα θελα να μαι μέσα, (αν μιλάμε για σύγκρουση)
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=3&id2=15
Αν μιλάμε για 316, ούτε για οδήγηση
Επιμένεις ότι η Ε30 θα στέκεται καλά ακόμα και σήμερα;
Ε, ξέρετε, εγώ, δεν... %#@&^%@&
-
Daihatsu Rocky με τη μουσαμένια οροφή. Στα 90 χανόταν κάθε προσπάθεια επικοινωνίας με το συνοδηγό, ειδικά το καλοκαίρι που αναγκαστηκά είχες τα παράθυρα ανοιχτά για να μη βράσεις. Δεν αναπολώ καθόλου εκείνες τις εποχές.
-
Και μη μου πεις κανείς ότι δεν είναι ασφαλή τα roadster...
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=8Εντάξει, εντάξει, αφήστε με να κάνω το κομμάτι μου. Το ξέρω ότι παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και μη μου πεις κανείς ότι δεν είναι ασφαλή τα roadster...
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=8Εντάξει, εντάξει, αφήστε με να κάνω το κομμάτι μου. Το ξέρω ότι παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο...
δεν έγραψε κανείς αρνητικό για τα roadster για την Ε30 ήταν το θέμα
τι κομμάτι είναι; πίτσα;
(κι άλλο ένα θέμα που γυρνάει στο φαγητό)
-
Και πού αλλού να κατέληγε δηλαδή;
-
Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:
Δυστυχώς μόνο οι παλιότεροι εδώ θυμούνται πώς είναι να ταξιδεύεις με 100, όχι λόγω επιλογής, αλλά λόγω...δυνατοτήτων. Σας πληροφορώ ότι απολαμβάνω το ίδιο το ταξίδι και την διαδρομή ασύγκριτα περισσότερο.Δεν λέω ότι είναι καλύτερα έτσι, απλά είναι μια άλλη άποψη για τη μετακίνηση.
Απλά με το γρήγορο αυτοκίνητο μπορείς να πάς ΚΑΙ ΑΡΓΑ ,
με το αργό όμως πάς ΜΟΝΟ ΑΡΓΑ -
Ο χρήστης Hachiroku_GR έγραψε:
Δυστυχώς μόνο οι παλιότεροι εδώ θυμούνται πώς είναι να ταξιδεύεις με 100, όχι λόγω επιλογής, αλλά λόγω...δυνατοτήτων. Σας πληροφορώ ότι απολαμβάνω το ίδιο το ταξίδι και την διαδρομή ασύγκριτα περισσότερο.Δεν λέω ότι είναι καλύτερα έτσι, απλά είναι μια άλλη άποψη για τη μετακίνηση.
Οταν αναγκάζομαι να ταξιδέψω με τό Τράνζιτ μου (80-100 χ.α.ω) μπορεί μένα να απολαμβάνω τή διαδρομή,τό τοπίο κ.λ.π.,αλλά ρε σύ,έρχονται στιγμές (φορτωμένο-ανηφόρα Καστανιάς) πού σού'ρχεται να τό αμολήσεις στόν κατήφορο καί να φτάσει μέχρι τό φράγμα τού Αλιακμωνα.
(ευτυχώς άνοιξε η παράκαμψη του Βερμίου) -
-
Το ματιασατε το SUV και απετυχε...
Τωρα βεβαια το ενισχυουν και θα επανελθει δριμυτερο!
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 27,00.html
Κινεζικο SUV αποτυχαινει σε crash test