-
-
Σε ευχαριστουμε που εκανες τον κοπο να ερθεις και σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια και τις φωτο.
Δυστυχως το τελωνειο δεν μας εκανε τη χαρη και το αντικειμενο του ποθου και της εκπληξης εμεινε κλεισμενο εκει αντι να κοσμει την Πανελληνια συγκεντρωση μας.
Η 'εκπληξη' όμως που εχω αναφερει και παλιοτερα ισχυει. http://www.mx5.gr/forum/viewtopic.php?t ... &start=100να ευχαριστησω και τον Θεμη/opterio που ηρθε να μας δει και τα ειπαμε λιγακι προτου με φαει το τρεξιμο στα οργανωτικα. Περνα βρε φιλε και καμια Τεταρτη απο τα γραφεια. Μεγαλα ειναι κι εχουμε και πολλά κομφορ!
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
να ευχαριστησω και τον Θεμη/opterio που ηρθε να μας δει και τα ειπαμε λιγακι προτου με φαει το τρεξιμο στα οργανωτικα. Περνα βρε φιλε και καμια Τεταρτη απο τα γραφεια. Μεγαλα ειναι κι εχουμε και πολλά κομφορ!Θα περάσω, Γιώργο...Θα περάσω
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Δυστυχως το τελωνειο δεν μας εκανε τη χαρη και το αντικειμενο του ποθου και της εκπληξης εμεινε κλεισμενο εκει αντι να κοσμει την Πανελληνια συγκεντρωση μας.Γ@μώ τα τελωνεία μου! Πέρασα και εγώ μια βόλτα το μεσημεράκι για λίγο δυστυχώς, το κλίμα ήταν πολύ καλό και τα miata ήταν πολλά και πανέμορφα. Κρίμα που δεν ήταν εκεί και το mk3 αλλά που θα πάει... όπου να'ναι θα το δούμε και απο κοντά.
-
Ποια Pagani Zonda, ποια Lamborghini Murcielago, ποια Lotus Elise; Αυτά είναι αυτοκινητάκια μπροστά στο ΜΧ5
Θέλετε αποδείξεις; Ιδού
http://www.elisetalk.com/forums/showthr ... genumber=1 -
Αυτό διάβαζα μόλις τώρα, Δημήτρη!! Όσο περνάνε οι μέρες, θέλω ένα Miata όλο και πιο έντονα....
-
Εγώ να δεις. Και μου λείπειιιιιιιιιιι
-
Για όσους βαριούνται να κάνουν κλικ στο link, ή όσους δεν μπορούν να περιμένουν να φορτώσει η σελίδα που έχει δεκάδες scans μεγάλου μεγέθους, θα το γράψω εγώ manually γιατί νομίζω αξίζει να το σχολιάσουμε.
Το παρακάτω είναι από το τεστ του βρετανικού Autocar (Αύγουστος 2003) για τον τίτλου του Britain's best handling car. Το είχα ξαναδιαβάσει, αλλά τώρα νομίζω είναι μια καλή ευκαιρία να το θυμηθούμε λίγο και να το κουβεντιάσουμε και μαζί.
To test έχει μέσα διάφορα αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι τέρατα. 911 GT3, Lotus, Noble, TVR και ένα σωρό άλλα. Το πιο ταπεινό είναι το ΜΧ-5. Κριτές οδηγοί αγώνων, όπως ο Phil Bennett, Tiff Needell και Takuma Sato.
Όταν φτάνει η ώρα να αναδείξουν νικητή, έχουν μείνει ανάμεσα στο ΜΧ-5 και την GT3. Ιδού η ίδια η ετυμηγορία, έτσι όπως γράφτηκε στο περιοδικό:
How do you make a direct comparison - and decision - between the edgiest, most driver-focused iteration of the Porsche 911 currently available, and a Japanese car which is on sale for less than £15,000? And how do you call it easy? Easy. We argued long and hard over which of these two should win, and left Rockingham still divided. But when we went back to our original brief - to focus solely on handling - the Porsche lost the advantages of the huge speed its encredible drivetrain can generate, and the excitement that that speed generates. What we were after, we decided, was a more linear delivery of obedience and pleasure; the winner should provide both, regardless of your talend and pace.
In pure handling terms the 911 GT3 is enormously satisfying, but you need the ability and space to access it, to keep the rear end under load and to work the wheel to keep the car on track. The MX-5 is more obedient and more rewarding if you 're a keen but average driver intent on enjoying yourself on a B-road. And our most gifted testers were always amused by it, even if they'd just been extending themselves in the GT3. So, the MX-5 wins, repeating the victory it scored after it was first launched in 1990. Britain's best driver's car under £15k is Britain's best handling car, period
-
Κάντε τον κόπο να του ρίξετε μια ματιά. Έχει μερικά χαριτωμένα. Καταρχήν το ΜΧ να κάνει ταχύτερο γύρο από RX8 Cosmo , αλλά και μια εξαιρετική ανάλυση του όρου handling. Ξέρετε, οι Βρετανοί διαχωρίζουν το κράτημα από την οδική συμπεριφορά. Άλλο το πόσο κρατάει ένα αμάξι και άλλο η αίσθηση που σου δίνει. Το πρώτο θα έπρεπε να αφορά μόνο τους οδηγούς αγώνων, το δεύτερο όλους τους υπόλοιπους.
'Handling. If we were to attempt a definition it would be a car's willingness to be placed precisely where you want it on road or track, to be guided there with the trottle as much as the steering wheel, to grip only as hard as it wants to but always to tell you how much grip is left, and to stay as sweet when the grip is gone. All that, and the ability to involve and entertain you by the simple act of turning the steering wheel.'
ΥΓ. Πάντως, εγώ συνεχίζω να προτιμώ την Pagani Zonda από το ΜΧ, καθώς και πολλά ακόμα από τα supercars του άρθρου από το Miatάκι. Μην τρελαθούμε κιόλας
ΥΓ2. Θέμη, έχω σπίτι μου γνήσιο αντίτυπο -
Aυτα τι ειναι?
Συλλεκτικα ή απλα 2 customised?
-
Συλλεκτικά δεν είναι. Καγκουρίστικα ναι .
-
miata να'ναι... κι όπως να'ναι...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συλλεκτικά δεν είναι. Καγκουρίστικα ναι .Τι 8α πεις αν τα δεις σε κανενα auction να πωλουνται για μερικες εκατονταδες χιλιαδες δολλαρια?
Τα ειχε σαν φωτογραφια για την ιστορια του ΜΧ5 στο japanesecarfans.com, γι'αυτο αναρωτη8ηκα.Το αριστερο ειναι αρκετα gay ομολογουμενως..
-
Τίποτα δε θα κάνω. Και σίγουρα δεν πρόκειται να σηκώσω το χεράκι μου και να αναφωνήσω κανένα νούμερο .
Btw, τα πρώτα Mk3 θα παραδωθούν στους ιδιοκτήτες τους σε εκδήλωση στη λήξη της έκθεσης αυτοκινήτου -
ακολουθει εμπρηστικο μηνυμα!
'μαπα το μιατα,πως τη παλευετε?'
οκ φευγω τωρα...
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν την παλεύουμε, αλλά δε φταίει το Miata για αυτό .
-
-
Ακόμα εδώ είσαι εσύ;Φύγε, δε σε βλέπω καλά
-
i'm walking away!
-
Ναι αλλά πολύ αργά...
:: MIATA CLUB ::