-
Σώμα, Ψυχή, Πνεύμα, Θέληση για γνώση (Σχολή ARI VATANEN )
Τρέλα, εγωισμός, πίκρα, χαρά, ομαδικότητα, ομάδα, τεχνογνωσία, πίστη στον εαυτό σου, και ατελείωτες ήττες, οπού έμαθα μέσα από αυτές.Δεν σας κάνω μαθήματα ζωής… προς θεού, είμαι τυχερός που έχω αυτόν τον πατέρα που μου έμαθε όλα αυτά, και συνεχίζει να υποστηρίζει και ας έχω φτάσει 25.
-
Ορκίζομαι στην ζωή μου και στο τιμόνι που κρατάω ότι τα περάσματα μου στο ΜΕΡΚΟΥΡΗ φτάνουνε τα 5 το ένα παράνομο.
-
Στην Μαυροσουβάλα 3 στην Ευσταθίου 3 στην Ριτσώνα 3 και στο καρτοδρόμιο σημειώσατε 0.
-
Συγχαρητήρια στον κύριο πλατή που με την γριά πήγε τάπα παντού και σαφώς και τα καλά του λόγια
-
Τα δέντρα δεν τα βάφω εγώ γιατί μπερδεύομαι… άλλος είναι ο χριστουγεννιάτικος.
-
Δεν έχω κάνη κάτι το ιδιαίτερο και δεν την έχω δει οδηγός αγώνων.
-
Όσο για αυτούς που υποστηρίζουν ότι έχω συνοδηγό το χάρο και ρισκάρω παντού, ρωτήστε τον Πολυδορόπουλο. Η δική μου απάντηση είναι θα σταματήσω να πηγαίνω γρήγορα όταν σταματήσω να φοβάμαι.
-
Τέλος ευχαριστώ όλους για τα καλά τους λόγια, δεν θέλω να έχω εχθρούς αλλά μόνο αντιπάλους μόνο όταν φοράω κράνος.
ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ
-
-
Σώμα, Ψυχή, Πνεύμα, Θέληση για γνώση (Σχολή ARI VATANEN )
Τρέλα, εγωισμός, πίκρα, χαρά, ομαδικότητα, ομάδα, τεχνογνωσία, πίστη στον εαυτό σου, και ατελείωτες ήττες, οπού έμαθα μέσα από αυτές.Δεν σας κάνω μαθήματα ζωής… προς θεού, είμαι τυχερός που έχω αυτόν τον πατέρα που μου έμαθε όλα αυτά, και συνεχίζει να υποστηρίζει και ας έχω φτάσει 25.
-
Ορκίζομαι στην ζωή μου και στο τιμόνι που κρατάω ότι τα περάσματα μου στο ΜΕΡΚΟΥΡΗ φτάνουνε τα 5 το ένα παράνομο.
-
Στην Μαυροσουβάλα 3 στην Ευσταθίου 3 στην Ριτσώνα 3 και στο καρτοδρόμιο σημειώσατε 0.
-
Συγχαρητήρια στον κύριο πλατή που με την γριά πήγε τάπα παντού και σαφώς και τα καλά του λόγια
-
Τα δέντρα δεν τα βάφω εγώ γιατί μπερδεύομαι… άλλος είναι ο χριστουγεννιάτικος.
-
Δεν έχω κάνη κάτι το ιδιαίτερο και δεν την έχω δει οδηγός αγώνων.
-
Όσο για αυτούς που υποστηρίζουν ότι έχω συνοδηγό το χάρο και ρισκάρω παντού, ρωτήστε τον Πολυδορόπουλο. Η δική μου απάντηση είναι θα σταματήσω να πηγαίνω γρήγορα όταν σταματήσω να φοβάμαι.
-
Τέλος ευχαριστώ όλους για τα καλά τους λόγια, δεν θέλω να έχω εχθρούς αλλά μόνο αντιπάλους μόνο όταν φοράω κράνος.
ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ
-
-
Σώμα, Ψυχή, Πνεύμα, Θέληση για γνώση (Σχολή ARI VATANEN )
Τρέλα, εγωισμός, πίκρα, χαρά, ομαδικότητα, ομάδα, τεχνογνωσία, πίστη στον εαυτό σου, και ατελείωτες ήττες, οπού έμαθα μέσα από αυτές.Δεν σας κάνω μαθήματα ζωής… προς θεού, είμαι τυχερός που έχω αυτόν τον πατέρα που μου έμαθε όλα αυτά, και συνεχίζει να υποστηρίζει και ας έχω φτάσει 25.
-
Ορκίζομαι στην ζωή μου και στο τιμόνι που κρατάω ότι τα περάσματα μου στο ΜΕΡΚΟΥΡΗ φτάνουνε τα 5 το ένα παράνομο.
-
Στην Μαυροσουβάλα 3 στην Ευσταθίου 3 στην Ριτσώνα 3 και στο καρτοδρόμιο σημειώσατε 0.
-
Συγχαρητήρια στον κύριο πλατή που με την γριά πήγε τάπα παντού και σαφώς και τα καλά του λόγια
-
Τα δέντρα δεν τα βάφω εγώ γιατί μπερδεύομαι… άλλος είναι ο χριστουγεννιάτικος.
-
Δεν έχω κάνη κάτι το ιδιαίτερο και δεν την έχω δει οδηγός αγώνων.
-
Όσο για αυτούς που υποστηρίζουν ότι έχω συνοδηγό το χάρο και ρισκάρω παντού, ρωτήστε τον Πολυδορόπουλο. Η δική μου απάντηση είναι θα σταματήσω να πηγαίνω γρήγορα όταν σταματήσω να φοβάμαι.
-
Τέλος ευχαριστώ όλους για τα καλά τους λόγια, δεν θέλω να έχω εχθρούς αλλά μόνο αντιπάλους μόνο όταν φοράω κράνος.
ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ
-
-
Οκ Νικο,τοτε συγχαρητηρια και του χρονου(2006) θα σε παρακαλεσω να καταφερεις να πας οπωσδηποτε κατα ιταλια μερια.Πες το στον πατερα σου και αφησε αυτην εδω τη χωρα.Κανε εκει αγωνες να σε θαυμασουμε.Αν ξεκινησεις, ειμαι σιγουρος οτι θα βρεις και τους απαραιτητους χορηγους και θα απογειωθεις.Για αρχη για εκει δεν χρειαζεσαι κατι καλυτερο απο αυτο που οδηγησες στο Αττικο!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Οκ Νικο,τοτε συγχαρητηρια και του χρονου(2006) θα σε παρακαλεσω να καταφερεις να πας οπωσδηποτε κατα ιταλια μερια.!ΣΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ , Μ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ , ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΕΙ , ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ( ΗΔΗ ΚΑΘΟΝΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ
-
Μα γιατι,αδικο εχω,ο ανθρωπος ειναι αυτη τη στιγμη ο καλυτερος ελληνας οδηγος στην ασφαλτο τουλαχιστον,δεν αξιζει να ειναι στην Ελλαδα.
25 ετων,ιδανικα.
Ενας αγωνας στην ιταλια αρκει(κατ΄εμε) να τους ....... ολους εκει. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Ενας αγωνας στην ιταλια αρκει(κατ΄εμε) να τους ....... ολους εκει.Αισιόδοξο σε βρίσκω...
-
Οχι,αν ισχυουν(που δεν εχω λογο να μην πιστευω αυτα που ορκιζεται)αυτα που λεει περι περασματων.Κατ' εμε με χορηγο του παραχρονου κερδιζει και ευρωπαικο με λιγη τυχη.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Μα γιατι,αδικο εχω,ο ανθρωπος ειναι αυτη τη στιγμη ο καλυτερος ελληνας οδηγος στην ασφαλτο τουλαχιστον,δεν αξιζει να ειναι στην Ελλαδα.
25 ετων,ιδανικα.
Ενας αγωνας στην ιταλια αρκει(κατ΄εμε) να τους ....... ολους εκει.ΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΦΙΛΕ ΤΖΙΜ , ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΑΝΗ ΧΩΡΑ , ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΜΙΑ 30ΑΡΙΑ ΓΚΙΚΟΜΠΑΣΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΖΕΤ , ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΧΩΡΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΤΟΥ 2007
-
Οποτε τι λετε,να μεινει εδω και να δημιουργουμε κατα σειρα τους επομενους.....Κυρκους ?
Ας προσπαθησει......ΠΡΕΠΕΙ.
Και στο κατω-κατω οχι Ιταλια,ντε και καλα ,αλλου......
Πρωτος αγωνας που ετρεξε με πολο Α5,και νοικιαρικο καλο να παρει εξω παλι σχεδον το ιδιο θα το παει..... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Πρωτος αγωνας που ετρεξε με πολο Α5,και νοικιαρικο καλο να παρει εξω παλι σχεδον το ιδιο θα το παει.....Το συγκεκριμένο αμάξι δεν αποτελεί κάτι καινούργιο γι'αυτόν. Έχει πάρει και πρωτάθλημα αναβάσεων με το συγκεκριμένο αμάξι.
-
Ε,οχι ακριβως ετσι ομως,ηταν Ν1 τοτε.
-
Να με συγχωρείς λοιπόν Νίκο που σε αδίκησα.
Πάντως αφού είναι έτσι τα πράγματα ΟΝΤΩΣ δεν έχεις να ζηλέψεις τίποτα από τους 'απέναντι', και θα ήταν πράγματι ευχής έργον να πάς όπως λέει ο Δημήτρης και να κλείσουν όλα τα στόματα. (για να μην πω να μείνουν ανοιχτά μια και καλή! )
Και η ηλικία το επιτρέπει προφανώς και η ταχύτητα. Καιρός δεν είναι να πάρουμε ρεβάνς και η σκουάντρα ατζούρα να δει τα σκούρα; -
Βρε Νικο καλά μας τα λες, και δεν αμφησβιτω οτι εκανες 5-3-3-0 περάσματα. Μηπως όμως θα μπορούσε να μας πεις, μιας και εκανες τον κοπο να ερθεις στην παρεα μας, ποσα περάσματα έκανες πέρσι στους αγωνες; Οχι για να σε κατηγορήσουμε! Καλα έκανες όπως και οι περισσότεροι άλλωστε! Αλλά για να καταλάβουν αυτοι που βγάζουν τους κανονισμούς ποσο ευκολο είναι να τους γρ΄ψουν οι αγωνιζόμενοι στα παλαιοτερα των υποδηματων τους ατιμωρητοι!
Α και κατι άλλο, που θα βοηθήσει πολλούς να ξεστραβωθούν, πες μας την γνώμη σου για τον 'συναγωνισμό' στο Αττικό.
Ελπιζω να μην εξαφανιστεις, και να μεινεις να δουμε εκτός των άλλων τι θα πουν όλοι αυτοι που σε κατηγορούσαν απουσια σου
-
ΝΙΚΟ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΤΕ ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΛΗΤΕΡΑ.ΕΧΕΙΣ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ
-
Εύγε πρώτα για την προσπάθεια και μετά για την επώνυμη αναφορά στα του αγώνα.
Όχι σαν κάτι άλλους που κρύβονται και γράφουν ό'τι κατεβάσει το μυαλό τους.
( Αν θέλουμε να υπάρχει ελπίδα μόνο ανοικτές κουβέντες βοηθούν ).Η παρένθεση είναι, γιατί είμαι με τους απέξω χωρίς φιλοδοξίες ν'αλλάξω πλευρά.
-
ΓνωστεΑγνωστε και περσι το ιδιο λιγα θα εκανε,συγκρινε επιδοσεις να δεις,δεν νομιζω να εκανε στο Αττικο κατι λιγοτερο απο περσι.
-
Μιας και είχα μπει και εγώ σε προηγούμενες συζητήσεις και ανέφερα πολλές φορές το όνομά σας, χωρίς όμως να σας κατηγορήσω, θα ήθελα να σας δώσω και σε ΄σας και στον συνοδηγό σας τα συγχαρητήριά μου για την εκπληκτική επίδοση που κάνατε.
Νομίζω ότι αποτελείτε το καλύτερο επιχείρημα σε αυτούς που υποστηρίζουν ότι 4 περάσματα είναι αρκετά για να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια, όπως υποστηρίζετε στο μήνυμά σας.
Θα ήθελα (και νομίζω και πολλοί άλλοι) την γνώμη σας για αυτό το θέμα, όπως επίσης και για την πρόταση που έκανε ο κ. Πλατής.Ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια.
-
Το πρόβλημα των δοκιμών δεν θα λυθεί ποτέ. Σίγουρα έχω κάνη πάρα πολλές δοκιμές ειδικά στους πρώτους αγώνες RALLY του 2003.
Ο συναγωνισμός δεν με φόβιζε αλλά η άγνοια όταν έχεις να αντιμετώπισης τον ψίλο - τόψη - σκαλτσά και άλλους αξιόλογους οδηγούς μπορείς να τους περάσεις μόνο με πολλές δοκιμές και εξέλιξη του αυτοκινήτου σου (Ήθελα να κερδίσω τον Ψίλο στης καρούτες γιατί με πείραζε φιλικά πάντα).2004
Η δουλεία είναι αυτή που έχει τον πρώτο ρόλο και ύστερα η δοκιμές, το ίδιο πρόβλημα έχει και ο Πολυδορόπουλος οπότε περιοριστήκαμε στα νόμιμα περάσματα. Εμπιστοσύνη υπήρχε αμφιβολίες ελάχιστες το αυτοκίνητο πάντα έτοιμο και καινούργιο : Η συνέχεια δραματική ξεφτιλίστηκε η Α5 από εμάς τους οδηγούς, τα λεφτά ήταν πολλά εκεί κατάλαβα ποιοι είναι η φίλη και ποιοι η εχθροί (Δεν κρατάω κακία σε κανέναν) και ούτε ένα συγνώμη δεν είπαμε στον πρεζντεράκο.
2005
1.RALLY Αττικό, ελλείψεις στην S 1600 από Ιαβέρη και Παραδήση.
2.Α5 Lourbas. ??? μπορεί να έχει αλλάξει το αποτέλεσμα.
3.Δεν περίμενα να πάρω την τρίτη θέση.
4.Δεν θέλαμε να χάσουμε από τα ιταλικά πληρώματα και το καταφέραμε.ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ
-
Το 2003 και το 2004 ηταν φουλ γκρουπ Α το αμαξι?
ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ