Το πρόβλημα των δοκιμών δεν θα λυθεί ποτέ. Σίγουρα έχω κάνη πάρα πολλές δοκιμές ειδικά στους πρώτους αγώνες RALLY του 2003.
Ο συναγωνισμός δεν με φόβιζε αλλά η άγνοια όταν έχεις να αντιμετώπισης τον ψίλο - τόψη - σκαλτσά και άλλους αξιόλογους οδηγούς μπορείς να τους περάσεις μόνο με πολλές δοκιμές και εξέλιξη του αυτοκινήτου σου (Ήθελα να κερδίσω τον Ψίλο στης καρούτες γιατί με πείραζε φιλικά πάντα).
2004
Η δουλεία είναι αυτή που έχει τον πρώτο ρόλο και ύστερα η δοκιμές, το ίδιο πρόβλημα έχει και ο Πολυδορόπουλος οπότε περιοριστήκαμε στα νόμιμα περάσματα. Εμπιστοσύνη υπήρχε αμφιβολίες ελάχιστες το αυτοκίνητο πάντα έτοιμο και καινούργιο : Η συνέχεια δραματική ξεφτιλίστηκε η Α5 από εμάς τους οδηγούς, τα λεφτά ήταν πολλά εκεί κατάλαβα ποιοι είναι η φίλη και ποιοι η εχθροί (Δεν κρατάω κακία σε κανέναν) και ούτε ένα συγνώμη δεν είπαμε στον πρεζντεράκο.
2005
1.RALLY Αττικό, ελλείψεις στην S 1600 από Ιαβέρη και Παραδήση.
2.Α5 Lourbas. ??? μπορεί να έχει αλλάξει το αποτέλεσμα.
3.Δεν περίμενα να πάρω την τρίτη θέση.
4.Δεν θέλαμε να χάσουμε από τα ιταλικά πληρώματα και το καταφέραμε.
ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ