-
Γραψαμε, ειπαμε, τσακωθηκαμε, τωρα ας τα συνθεσουμε ολα αυτα. Ετσι για να βοηθηθει ο ΣΟΑΑ να καταθεσει μια ετοιμη προταση και να κερδισει χρονο το Δ.Σ. ωστε να επεξεργαστει κι αλλα θεματα.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
- ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Ο οργανωτης υποχρεουται να αναγγειλει με καθε λεπτομερεια την διαδρομη και το ωραριο του αγωνα , αμεσως μετα την εκδοση αδειας τελεσης του και το αργοτερο 40 ημερες πριν την ημερομηνια τελεσης. - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ . Θεσπιζονται 2 περιοδοι διελευσεων των αγωνιζομενων απο την συγκεκριμενη περιοχη : A ΠΕΡΙΟΔΟΣ απο την ημερα αναγγελιας μεχρι την ημερα ληξης των συμμετοχων, Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ απο την ληξη των συμμετοχων μεχρι την ωρα τελεσης του αγωνα.
Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ επιτρεπεται η ελευθερη διελευση με μοναδικους περιορισμους αυτους του Κ.Ο.Κ. και αυτους που περιγραφονται σε επομενα αρθρα.
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ απαγορευεταιο η διελευση παντος αγωνιζομενου, μεταξυ αυτων που εχουν δηλωσει συμμετοχη στον αγωνα, εκτος απο τις ωρες και ημερες τις οποιες εχει ανακοινωσει η οργανωση.
Ο αριθμος των διελευσεων ειναι ελευθερος και στις 2 ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ. Στα ασφαλτινα ραλλυ επιτρεπεται η κινηση σε φορα αντιθετη του αγωνα, εκτος αν η οργανωση κρινει διαφορετικα για λογους ασφαλειας και το ανακοινωσει ρητως κατα περιπτωση. Στα χωματινα ραλλυ επιτρεπεται η διελευση μονο κατα την φορα του αγωνα. - ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ: Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ υπευθυνες για την τηρηση κανονων ασφαλους οδηγησης και Κ.Ο.Κ. ειναι οι κατα τοπους δημοσιες αρχες(με η χωρις την παρουσια εντεταλμενων ΕΘΕΑ η οργανωτη), με την προυποθεση οτι εχουν ενημερωθει εγγραφως απο τον οργανωτη και τους εχει ζητηθει να του κοινοποιουν τα στοιχεια οσων παρανομουν η εχουν προκαλεσει ατυχημα.
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ υπευθυνη για την τηρηση της ταξης και του κανονισμου ειναι η οργανωση, εφ οσον οι δηλωσαντεσ συμμετοχη στον αγωνα εχουν αποδεχθει με την υπογραφη τους τις προυποθεσεις συμμετοχης τους. - ΟΡΙΑ. Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ, ακολουθουνται τα νομιμα κατα τοπους ορια ταχυτητας, κι εκει οπου δεν προβλεπονται ( π.χ. σε δευτερευοντες χωματοδρομους ) τα 70 ΚΜ/Η
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ τα ορια ταχυτητος οριζονται ρητως απο την οργανωση για καθε ειδικη ξεχωριστα ( Σημ: Ιδιο οριο στα Καλαβρυτα, ιδιο στην Μαυροσουβαλα?) - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
Δεκτα γινονται ολα τα αυτοκινητα που εχουν εγκριση τυπου, αρ κυκλοφοριας και ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. και τις διαταξεις περι ΚΤΕΟ και φερουν την κιτρινη πινακιδα ΕΘΕΑ -Αναγνωρισεων ( Α και Β περιοδος)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η διελευση με αυτοκινητα
Α. που φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο.
Β. Που φερουν οποιαδηποτε διαφημιση η συνθημα, μεγαλυτερο των 5χ10
εκατοστων και περισσοτερα απο 5 τον αριθμο σε ολη τοuς την εξωτερικη επιφανεια.
Γ. Που φερουν ελευθερες εκτος προδιαγραφων Κ.Ο.Κ. εξατμισεις και εκπεμπουν ηχο ανω των .....(Νασο γραψε ποσα ειναι τα νομιμα) decibel.
Δ. Που φερουν ελαστικα με την αναγραφη 'for racing purpose only'.
Ε. Των οποιων τα πληρωματα φορουν κρανη η αγωνιστικες φορμες.
Στ. Που φερουν προβολεις, περαν των φωτων παραγωγης.
Ζ. Που εχουν τα παραθυρα τους καλυμμενα με οποιοδηποτε αδιαφανες υλικο ,το οποιο εμποδιζει την παρατηρηση μεσα στο οχημα.
ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ σχετικα με τα αυτοκινητα αναγνωρισεων. - ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ,ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ
- ΜΟΝΟΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
- ΠΟΙΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Α. Διελευση με αγωνιστικο αυτοκινητο απο ειδικη διαδρομη, οπως περιγραφεται πιο πανω...... Στερηση λισανς 6 μηνων και 1000 Ευρω προστιμο για την επανεκδοση της.
Β. Προκληση ατυχηματος με αποδεδειγμενη υπευθυνοτητα αγωνιζομενου κατα την Α η Β ΠΕΡΙΟΔΟ....Στερηση λισανς απο 1-3 χρονια
Γ. Υπερβαση οριων ταχυτητος κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ... Στερηση δικαιωματος συμμετοχης στον συγκεκριμενο αγωνα.
Δ. Αναγνωρισεις με παρανομο αυτοκινητο (εκτος αγωνιστικου) κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ .... 3 λεπτα ποινης στον αγωνα και χρηματικο προστιμο 200 Ε υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ
Ε. Υπερβαση οριων ταχυτητος κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ ....3 λεπτα ποινης και 200 ΕΥΡΩ υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ, για να εκκινήσει.
Στ. Παρανομες διελευσεις κατα την Β.ΠΕΡΙΟΔΟ.... Απαγορευση συμμετοχης στον συγκεκριμενο αγωνα και παρακρατηση του παραβολου συμμετοχης ως εξης: Το ποσο ασφαλισης υπερ του οργανωτου και το υπολοιπο υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ
Ζ. Παραλειψη επικολησης πινακιδας αναγνωρισεων στην Α και Β ΠΕΡΙΟΔΟ, προστιμο 100 ΕΥΡΩ υπερ οργανωτου
[color=darkred]ΠΟΙΝΕΣ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ.[/color]
- Καλυψη με οποιονδηποτε τροπο διαπιστωμενης παραβασης πληρωματος-
....στερηση δικαιωματος οργανωσης αγωνα επι εξαμηνο και παραπομπη στο πειθαρχικο προσωπικως του στελεχους του αγωνα που υπεπεσε στο παραπτωμα. - Παραλειψη αναγραφης στον ειδικων κανονισμο των στοιχειων που προβλεπονται στον παροντα κανονισμο, η του ονοματος και του τηλεφωνου ενος στελεχους το οποιο στο εξης θα ονομαζεται ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ...προστιμο 500 Ευρω υπερ ΕΘΕΑ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
- Στην Β ΠΕΡΙΟΔΟ ειναι καλο να μην υπαρχουν διελευσεις, εκτος των προκαθορισμενων, ωστε να 'ηρεμει' η περιοχη.
- ΣΤΗΝ Α ΠΕΡΙΟΔΟ, για να διαπιστωθει παραβαση και να επιβληθουν ποινες, θα ειναι απαραιτητη η επιβεβαιωση των δημοσιων αρχων.
Αντιθετα στην Β ΠΕΡΙΟΔΟ θα αρκει η διαπιστωση εντεταλμενου απο την οργανωση προσωπου, αφου με την δηλωση συμμετοχης θα αποδεχομαστε οτι βρισκομαστε σε διαδικασια αγωνα. - Οι ποινες ειναι ενδεικτικες.
- Το που πανε τα ποσα των προστιμων ΔΕΝ ειναι ενδεικτικο, ειναι στοιχειο της προτασης και εχει τον λογο του.
Νομιζω προταση λογικη κι εφαρμοσιμη. Αντε να τελειωνουμε με το χτικιο αυτο!
- ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
-
Γραψαμε, ειπαμε, τσακωθηκαμε, τωρα ας τα συνθεσουμε ολα αυτα. Ετσι για να βοηθηθει ο ΣΟΑΑ να καταθεσει μια ετοιμη προταση και να κερδισει χρονο το Δ.Σ. ωστε να επεξεργαστει κι αλλα θεματα.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
- ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Ο οργανωτης υποχρεουται να αναγγειλει με καθε λεπτομερεια την διαδρομη και το ωραριο του αγωνα , αμεσως μετα την εκδοση αδειας τελεσης του και το αργοτερο 40 ημερες πριν την ημερομηνια τελεσης. - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ . Θεσπιζονται 2 περιοδοι διελευσεων των αγωνιζομενων απο την συγκεκριμενη περιοχη : A ΠΕΡΙΟΔΟΣ απο την ημερα αναγγελιας μεχρι την ημερα ληξης των συμμετοχων, Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ απο την ληξη των συμμετοχων μεχρι την ωρα τελεσης του αγωνα.
Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ επιτρεπεται η ελευθερη διελευση με μοναδικους περιορισμους αυτους του Κ.Ο.Κ. και αυτους που περιγραφονται σε επομενα αρθρα.
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ απαγορευεταιο η διελευση παντος αγωνιζομενου, μεταξυ αυτων που εχουν δηλωσει συμμετοχη στον αγωνα, εκτος απο τις ωρες και ημερες τις οποιες εχει ανακοινωσει η οργανωση.
Ο αριθμος των διελευσεων ειναι ελευθερος και στις 2 ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ. Στα ασφαλτινα ραλλυ επιτρεπεται η κινηση σε φορα αντιθετη του αγωνα, εκτος αν η οργανωση κρινει διαφορετικα για λογους ασφαλειας και το ανακοινωσει ρητως κατα περιπτωση. Στα χωματινα ραλλυ επιτρεπεται η διελευση μονο κατα την φορα του αγωνα. - ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ: Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ υπευθυνες για την τηρηση κανονων ασφαλους οδηγησης και Κ.Ο.Κ. ειναι οι κατα τοπους δημοσιες αρχες(με η χωρις την παρουσια εντεταλμενων ΕΘΕΑ η οργανωτη), με την προυποθεση οτι εχουν ενημερωθει εγγραφως απο τον οργανωτη και τους εχει ζητηθει να του κοινοποιουν τα στοιχεια οσων παρανομουν η εχουν προκαλεσει ατυχημα.
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ υπευθυνη για την τηρηση της ταξης και του κανονισμου ειναι η οργανωση, εφ οσον οι δηλωσαντεσ συμμετοχη στον αγωνα εχουν αποδεχθει με την υπογραφη τους τις προυποθεσεις συμμετοχης τους. - ΟΡΙΑ. Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ, ακολουθουνται τα νομιμα κατα τοπους ορια ταχυτητας, κι εκει οπου δεν προβλεπονται ( π.χ. σε δευτερευοντες χωματοδρομους ) τα 70 ΚΜ/Η
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ τα ορια ταχυτητος οριζονται ρητως απο την οργανωση για καθε ειδικη ξεχωριστα ( Σημ: Ιδιο οριο στα Καλαβρυτα, ιδιο στην Μαυροσουβαλα?) - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
Δεκτα γινονται ολα τα αυτοκινητα που εχουν εγκριση τυπου, αρ κυκλοφοριας και ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. και τις διαταξεις περι ΚΤΕΟ και φερουν την κιτρινη πινακιδα ΕΘΕΑ -Αναγνωρισεων ( Α και Β περιοδος)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η διελευση με αυτοκινητα
Α. που φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο.
Β. Που φερουν οποιαδηποτε διαφημιση η συνθημα, μεγαλυτερο των 5χ10
εκατοστων και περισσοτερα απο 5 τον αριθμο σε ολη τοuς την εξωτερικη επιφανεια.
Γ. Που φερουν ελευθερες εκτος προδιαγραφων Κ.Ο.Κ. εξατμισεις και εκπεμπουν ηχο ανω των .....(Νασο γραψε ποσα ειναι τα νομιμα) decibel.
Δ. Που φερουν ελαστικα με την αναγραφη 'for racing purpose only'.
Ε. Των οποιων τα πληρωματα φορουν κρανη η αγωνιστικες φορμες.
Στ. Που φερουν προβολεις, περαν των φωτων παραγωγης.
Ζ. Που εχουν τα παραθυρα τους καλυμμενα με οποιοδηποτε αδιαφανες υλικο ,το οποιο εμποδιζει την παρατηρηση μεσα στο οχημα.
ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ σχετικα με τα αυτοκινητα αναγνωρισεων. - ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ,ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ
- ΜΟΝΟΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
- ΠΟΙΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Α. Διελευση με αγωνιστικο αυτοκινητο απο ειδικη διαδρομη, οπως περιγραφεται πιο πανω...... Στερηση λισανς 6 μηνων και 1000 Ευρω προστιμο για την επανεκδοση της.
Β. Προκληση ατυχηματος με αποδεδειγμενη υπευθυνοτητα αγωνιζομενου κατα την Α η Β ΠΕΡΙΟΔΟ....Στερηση λισανς απο 1-3 χρονια
Γ. Υπερβαση οριων ταχυτητος κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ... Στερηση δικαιωματος συμμετοχης στον συγκεκριμενο αγωνα.
Δ. Αναγνωρισεις με παρανομο αυτοκινητο (εκτος αγωνιστικου) κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ .... 3 λεπτα ποινης στον αγωνα και χρηματικο προστιμο 200 Ε υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ
Ε. Υπερβαση οριων ταχυτητος κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ ....3 λεπτα ποινης και 200 ΕΥΡΩ υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ, για να εκκινήσει.
Στ. Παρανομες διελευσεις κατα την Β.ΠΕΡΙΟΔΟ.... Απαγορευση συμμετοχης στον συγκεκριμενο αγωνα και παρακρατηση του παραβολου συμμετοχης ως εξης: Το ποσο ασφαλισης υπερ του οργανωτου και το υπολοιπο υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ
Ζ. Παραλειψη επικολησης πινακιδας αναγνωρισεων στην Α και Β ΠΕΡΙΟΔΟ, προστιμο 100 ΕΥΡΩ υπερ οργανωτου
[color=darkred]ΠΟΙΝΕΣ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ.[/color]
- Καλυψη με οποιονδηποτε τροπο διαπιστωμενης παραβασης πληρωματος-
....στερηση δικαιωματος οργανωσης αγωνα επι εξαμηνο και παραπομπη στο πειθαρχικο προσωπικως του στελεχους του αγωνα που υπεπεσε στο παραπτωμα. - Παραλειψη αναγραφης στον ειδικων κανονισμο των στοιχειων που προβλεπονται στον παροντα κανονισμο, η του ονοματος και του τηλεφωνου ενος στελεχους το οποιο στο εξης θα ονομαζεται ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ...προστιμο 500 Ευρω υπερ ΕΘΕΑ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
- Στην Β ΠΕΡΙΟΔΟ ειναι καλο να μην υπαρχουν διελευσεις, εκτος των προκαθορισμενων, ωστε να 'ηρεμει' η περιοχη.
- ΣΤΗΝ Α ΠΕΡΙΟΔΟ, για να διαπιστωθει παραβαση και να επιβληθουν ποινες, θα ειναι απαραιτητη η επιβεβαιωση των δημοσιων αρχων.
Αντιθετα στην Β ΠΕΡΙΟΔΟ θα αρκει η διαπιστωση εντεταλμενου απο την οργανωση προσωπου, αφου με την δηλωση συμμετοχης θα αποδεχομαστε οτι βρισκομαστε σε διαδικασια αγωνα. - Οι ποινες ειναι ενδεικτικες.
- Το που πανε τα ποσα των προστιμων ΔΕΝ ειναι ενδεικτικο, ειναι στοιχειο της προτασης και εχει τον λογο του.
Νομιζω προταση λογικη κι εφαρμοσιμη. Αντε να τελειωνουμε με το χτικιο αυτο!
- ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
-
Γραψαμε, ειπαμε, τσακωθηκαμε, τωρα ας τα συνθεσουμε ολα αυτα. Ετσι για να βοηθηθει ο ΣΟΑΑ να καταθεσει μια ετοιμη προταση και να κερδισει χρονο το Δ.Σ. ωστε να επεξεργαστει κι αλλα θεματα.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
- ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Ο οργανωτης υποχρεουται να αναγγειλει με καθε λεπτομερεια την διαδρομη και το ωραριο του αγωνα , αμεσως μετα την εκδοση αδειας τελεσης του και το αργοτερο 40 ημερες πριν την ημερομηνια τελεσης. - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ . Θεσπιζονται 2 περιοδοι διελευσεων των αγωνιζομενων απο την συγκεκριμενη περιοχη : A ΠΕΡΙΟΔΟΣ απο την ημερα αναγγελιας μεχρι την ημερα ληξης των συμμετοχων, Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ απο την ληξη των συμμετοχων μεχρι την ωρα τελεσης του αγωνα.
Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ επιτρεπεται η ελευθερη διελευση με μοναδικους περιορισμους αυτους του Κ.Ο.Κ. και αυτους που περιγραφονται σε επομενα αρθρα.
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ απαγορευεταιο η διελευση παντος αγωνιζομενου, μεταξυ αυτων που εχουν δηλωσει συμμετοχη στον αγωνα, εκτος απο τις ωρες και ημερες τις οποιες εχει ανακοινωσει η οργανωση.
Ο αριθμος των διελευσεων ειναι ελευθερος και στις 2 ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ. Στα ασφαλτινα ραλλυ επιτρεπεται η κινηση σε φορα αντιθετη του αγωνα, εκτος αν η οργανωση κρινει διαφορετικα για λογους ασφαλειας και το ανακοινωσει ρητως κατα περιπτωση. Στα χωματινα ραλλυ επιτρεπεται η διελευση μονο κατα την φορα του αγωνα. - ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ: Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ υπευθυνες για την τηρηση κανονων ασφαλους οδηγησης και Κ.Ο.Κ. ειναι οι κατα τοπους δημοσιες αρχες(με η χωρις την παρουσια εντεταλμενων ΕΘΕΑ η οργανωτη), με την προυποθεση οτι εχουν ενημερωθει εγγραφως απο τον οργανωτη και τους εχει ζητηθει να του κοινοποιουν τα στοιχεια οσων παρανομουν η εχουν προκαλεσει ατυχημα.
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ υπευθυνη για την τηρηση της ταξης και του κανονισμου ειναι η οργανωση, εφ οσον οι δηλωσαντεσ συμμετοχη στον αγωνα εχουν αποδεχθει με την υπογραφη τους τις προυποθεσεις συμμετοχης τους. - ΟΡΙΑ. Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ, ακολουθουνται τα νομιμα κατα τοπους ορια ταχυτητας, κι εκει οπου δεν προβλεπονται ( π.χ. σε δευτερευοντες χωματοδρομους ) τα 70 ΚΜ/Η
Κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ τα ορια ταχυτητος οριζονται ρητως απο την οργανωση για καθε ειδικη ξεχωριστα ( Σημ: Ιδιο οριο στα Καλαβρυτα, ιδιο στην Μαυροσουβαλα?) - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
Δεκτα γινονται ολα τα αυτοκινητα που εχουν εγκριση τυπου, αρ κυκλοφοριας και ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. και τις διαταξεις περι ΚΤΕΟ και φερουν την κιτρινη πινακιδα ΕΘΕΑ -Αναγνωρισεων ( Α και Β περιοδος)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η διελευση με αυτοκινητα
Α. που φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο.
Β. Που φερουν οποιαδηποτε διαφημιση η συνθημα, μεγαλυτερο των 5χ10
εκατοστων και περισσοτερα απο 5 τον αριθμο σε ολη τοuς την εξωτερικη επιφανεια.
Γ. Που φερουν ελευθερες εκτος προδιαγραφων Κ.Ο.Κ. εξατμισεις και εκπεμπουν ηχο ανω των .....(Νασο γραψε ποσα ειναι τα νομιμα) decibel.
Δ. Που φερουν ελαστικα με την αναγραφη 'for racing purpose only'.
Ε. Των οποιων τα πληρωματα φορουν κρανη η αγωνιστικες φορμες.
Στ. Που φερουν προβολεις, περαν των φωτων παραγωγης.
Ζ. Που εχουν τα παραθυρα τους καλυμμενα με οποιοδηποτε αδιαφανες υλικο ,το οποιο εμποδιζει την παρατηρηση μεσα στο οχημα.
ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ σχετικα με τα αυτοκινητα αναγνωρισεων. - ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ,ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ
- ΜΟΝΟΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
- ΠΟΙΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Α. Διελευση με αγωνιστικο αυτοκινητο απο ειδικη διαδρομη, οπως περιγραφεται πιο πανω...... Στερηση λισανς 6 μηνων και 1000 Ευρω προστιμο για την επανεκδοση της.
Β. Προκληση ατυχηματος με αποδεδειγμενη υπευθυνοτητα αγωνιζομενου κατα την Α η Β ΠΕΡΙΟΔΟ....Στερηση λισανς απο 1-3 χρονια
Γ. Υπερβαση οριων ταχυτητος κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ... Στερηση δικαιωματος συμμετοχης στον συγκεκριμενο αγωνα.
Δ. Αναγνωρισεις με παρανομο αυτοκινητο (εκτος αγωνιστικου) κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ .... 3 λεπτα ποινης στον αγωνα και χρηματικο προστιμο 200 Ε υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ
Ε. Υπερβαση οριων ταχυτητος κατα την Β ΠΕΡΙΟΔΟ ....3 λεπτα ποινης και 200 ΕΥΡΩ υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ, για να εκκινήσει.
Στ. Παρανομες διελευσεις κατα την Β.ΠΕΡΙΟΔΟ.... Απαγορευση συμμετοχης στον συγκεκριμενο αγωνα και παρακρατηση του παραβολου συμμετοχης ως εξης: Το ποσο ασφαλισης υπερ του οργανωτου και το υπολοιπο υπερ ΣΟΑΑ και ΣΟΑΒΕ
Ζ. Παραλειψη επικολησης πινακιδας αναγνωρισεων στην Α και Β ΠΕΡΙΟΔΟ, προστιμο 100 ΕΥΡΩ υπερ οργανωτου
[color=darkred]ΠΟΙΝΕΣ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ.[/color]
- Καλυψη με οποιονδηποτε τροπο διαπιστωμενης παραβασης πληρωματος-
....στερηση δικαιωματος οργανωσης αγωνα επι εξαμηνο και παραπομπη στο πειθαρχικο προσωπικως του στελεχους του αγωνα που υπεπεσε στο παραπτωμα. - Παραλειψη αναγραφης στον ειδικων κανονισμο των στοιχειων που προβλεπονται στον παροντα κανονισμο, η του ονοματος και του τηλεφωνου ενος στελεχους το οποιο στο εξης θα ονομαζεται ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ...προστιμο 500 Ευρω υπερ ΕΘΕΑ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
- Στην Β ΠΕΡΙΟΔΟ ειναι καλο να μην υπαρχουν διελευσεις, εκτος των προκαθορισμενων, ωστε να 'ηρεμει' η περιοχη.
- ΣΤΗΝ Α ΠΕΡΙΟΔΟ, για να διαπιστωθει παραβαση και να επιβληθουν ποινες, θα ειναι απαραιτητη η επιβεβαιωση των δημοσιων αρχων.
Αντιθετα στην Β ΠΕΡΙΟΔΟ θα αρκει η διαπιστωση εντεταλμενου απο την οργανωση προσωπου, αφου με την δηλωση συμμετοχης θα αποδεχομαστε οτι βρισκομαστε σε διαδικασια αγωνα. - Οι ποινες ειναι ενδεικτικες.
- Το που πανε τα ποσα των προστιμων ΔΕΝ ειναι ενδεικτικο, ειναι στοιχειο της προτασης και εχει τον λογο του.
Νομιζω προταση λογικη κι εφαρμοσιμη. Αντε να τελειωνουμε με το χτικιο αυτο!
- ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
-
Κατ'αρχην συμφωνω,βεβαια ξεχναμε ετσι τα 4 η χ περασματα που ειπε ο Νασος,αλλα.....(αποδεδειγμενα δεν αστυνομευονται και αν αστυνομευθουν τι θα γινει αν ο παραβατης ειναι ο γνωστος?....Η 'ιστορια' λεει οτι τιμωρουνται οι 'κακοι' ενω οι 'φιλοι' την γλιτωνουν)
Μια παρατηρηση:
4. ΟΡΙΑ. Κατα την Α ΠΕΡΙΟΔΟ, ακολουθουνται τα νομιμα κατα τοπους ορια ταχυτητας, κι εκει οπου δεν προβλεπονται ( π.χ. σε δευτερευοντες χωματοδρομους ) τα 70 ΚΜ/ΗΤα ορια πρεπει να ειναι 80 και οχι 70 γιατι σε επαρχιακους χωρις σηματα ειναι 80,αλλο που μεχρι τωρα στους αγωνες ηταν 70(ποντιο)
-
το που πάνε τα χρήματα όμως θα έχει ως αποτέλεσμα να μην κάνουν τον κόπο να πιάσουν ραντάρ στο χέρι για να βεβαιώσουν υπερβολικές ταχύτητες (υπέρ ΣΟΑΑ), αλλά να κόβουν ποινές για τις κίτρινες πινακίδες ακόμα κι αν αυτές... ξέβαψαν από τον ήλιο!
Για μένα πιο αποτελεσματικό (όχι απαραίτητα σωστό) θα ήταν ΟΛΑ τα πρόστιμα να ακολουθούν ποσοστά, πχ Χ% υπέρ ΣΟΑΑ, Ψ% υπέρ οργανωτού.
-
O.K. Ειπαμε, τα επιμερους ας τα δει ο ΣΟΑΑ. Και τα 4 περασματα του Νασου στη Β ΠΕΡΙΟΔΟ μια χαρα ειναι, δεν τα εβαλα ετσι γιατι προυποθετουν κοσμο και εξοδα που μπορουν να πανε σε πιο καλες μεριές
(π.χ. προβολη) -
Και κάτι ακόμα που μπορεί να μοιάζει λεπτομέρεια, αλλά είναι πολύ βασικό και απαραίτητο στην πράξη!
Να **υποχρεούται **η ΕΘΕΑ να έχει ΕΝΗΜΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ στο ίντερνετ λίστα με τις ειδικές διαδρομές που έχουν τελεστεί τα τελευταία 2 χρόνια!Γιατί είναι αδύνατο στον οποιοδήποτε αγωνιζόμενο (πολύ περισσότερο νέο...) να ξέρει ποια ακριβώς ειδική είχε το Ράλι Σπριντ Κάτω Ανωχωρίου πριν 2 χρόνια για να μην πάει εκεί!
-
Μα 4 περασματα στη βου περιοδο εννοειται οτι δεν στεκουν(εφοσον θα εχουμε κανει στην α΄ ψ περασματα),αρκουν οι χ μερες συγκεκριμενες για να μην κανουμε μπαχαλο την περιοχη.
Θα κανω μια σκεψη που θα την κανουν πολλοι:
Ξερεις τι συμβαινει αν το καλοσκεφτεις,επιτρεπουμε τα 1000 περασματα και κατ' αυτον τον τροπο πως θα βελτιωθουν οι 3-4 πιτσιρικαδες που αντιμεθαυριο θα πανε εξω?
Μα ειναι απλο,οταν με το καλο βρουν τον χορηγο να ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ να πανε εξω,ας φανε μια φορα(η μια χρονια) τα μουτρα τους,και τον σωστο(λιγα περασματα κλπ) τροπο αντιληψης-συμμετοχης σε εναν αγωνα θα τον μαθουν και ο καλυτερος ας μας δικαιωσει,για τους υπολοιπους ας το αφησουμε χομπι.... -
Ο χρήστης platis έγραψε:
- ΜΟΝΟΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
- ΠΟΙΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Α. Διελευση με αγωνιστικο αυτοκινητο απο ειδικη διαδρομη, οπως περιγραφεται πιο πανω...... Στερηση λισανς 6 μηνων και 1000 Ευρω προστιμο για την επανεκδοση της.
Να ρωτησω κατι? Καποιοι, εστω λιγοι, αλλα υπαρχουν, που εχουν για καθημερινο τ αγωνιστικο τους πρεπει να κοιταξουν τα road book των οποιων rally εχουν γινει για να ξερουν απο που θα μπορουν να περασουν ή οχι? Σιγουρα υπαρχουν αγωνιστικα κ αγωνιστικα αλλα νομιζω οτι κατι τετοιο χτυπαει καποιους (ειδικα νεους κ ισως οχι μονο) που δεν μπορουν να εχουν ενα 2ο αυτοκινητο.
Κ ενταξει για τις δοκιμες καλως κακως ετσι οπως ειναι τα πραγματα ισως να μην γινεται αλλιως. Αν τηρουσαν βεβαια τα ορια ταχυτητας κ ηταν ολοι τυπικοι δεν νομιζω οτι θα υπηρχε προβλημα να μπει καποιος να γραψει με αγωνιστικο ή μουλαρι με αγωνιστικο εξοπλισμο. Αλλωστε γινοταν παλαιοτερα. Καπου θα βρεις ενα αλλο αυτοκινητο γι αυτον τον σκοπο, αλλα πιστευετε οτι ειναι σωστο να θεωρηθει καποιος παρονομος επειδη πηγαινοντας βολτα για φαγητο ή για οτιδηποτε μπορει να περασεις απο καποια ειδικη που εχει γινει πριν 1-6-12 μηνες ή θα γινει σε 3-6 μηνες κ που μαλιστα μπορει να μην συμμετασχεις καν?
Ειναι μεγαλος τετοιος περιορισμος για το που θα κυκλοφορησεις μ ενα αυτοκινητο αγνωνιστικο μεν καθημερινο δε...Δεν ξερω ισως μπορει να μην ειναι εφικτο αυτο που αναφερω, παντως σιγουρα δεν ειναι ευκολο για ορισμενους ν αποκτησουν 2ο αυτοκινητο για να μην θεωρηθουν παρανομοι πηγαινοντας πχ στην Ν.Μακρη περνωντας απο την Πεντελη.
-
o kleisj εχει δικιο και ενα παραδειγμα ειμαι εγω αφου δυστυχως η ευτυχως κυκλοφορω σχεδον καθθημερινα με το 'αγωνιστικο' αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουσε να διαφυλαχτει ο κανονισμος και να εξυπηρετουσε ταυτοχρονα μια περιπτωση σαν την δικη μου
-
Μοναδική λύση είναι να γίνουν τα πάντα (έστω και όπως ήταν πριν) από εντελώς νέα πρόσωπα.
Τα υπόλοιπα είναι για να περνά ο χρόνος μας. -
kleisj, δυστυχώς δεν γίνεται να καλυφθούν και αυτοί οι μη έχοντες, και να εξασφαλιστεί ο κανόνας...
Φυσικά και υπάρχουν πρακτικά προβλήματα, πχ ένας αγωνιζόμενος με σπίτι στα Καλάβρυτα θα είναι υποχρεωμένος για να είναι νόμιμος να πηγαίνει το αμάξι στο συνεργείο με... νταλίκα, ή ποτέ να μην το πάει σπίτι του, ή να παρανομήσει...
Πάντως αν γίνει αυτό που λέω και ανακοινώνονται από την ΕΘΕΑ στο ίντερνετ οι απαγορευμένες διαδρομές, θα είναι πολύ πιο εύκολο να βρει κάποιος πως μπορεί να πάει στη Ν. Μάκρη μέσω Διονύσου πχ... Σίγουρα όλα δεν λύνονται (πχ για σκι στα Καλάβρυτα με το αγωνιστικό το ξεχνάει), αλλά η όλη απαγόρευση του γίνεται ευκολότερη από το να τρέχει να βρει πότε έγινε ποιος αγώνας και που, που τελικα είναι αδύνατον να βρεις...
Για την ΕΘΕΑ όμως είναι εξευτελιστικά εύκολο, μιας και από αυτήν περνάει η έγκριση ΚΑΘΕ αγώνα! Οπότε το μόνο που έχει είναι κάθε βδομάδα να προσθέτει και να αφαιρεί τις διαδρομές της απαγορευμένης λίστας σε ένα .pdf που θα τηρεί στην ιστοσελίδα της!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μοναδική λύση είναι να γίνουν τα πάντα (έστω και όπως ήταν πριν) από εντελώς νέα πρόσωπα.
Τα υπόλοιπα είναι για να περνά ο χρόνος μας.Πολύ σωστό.
Αλλά αν είχαν τη διάθεση να αφήσουν την κουτάλα με τα ζουμιά, τότε δεν θα φορούσαν ζώνες ασφαλείας 5-6 σημείων στις καρέκλες, ούτε θα υπήρχε ανάγκη να σηκωθούν από αυτές... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
kleisj, δυστυχώς δεν γίνεται να καλυφθούν και αυτοί οι μη έχοντες, και να εξασφαλιστεί ο κανόνας...Φυσικά και υπάρχουν πρακτικά προβλήματα, πχ ένας αγωνιζόμενος με σπίτι στα Καλάβρυτα θα είναι υποχρεωμένος για να είναι νόμιμος να πηγαίνει το αμάξι στο συνεργείο με... νταλίκα, ή ποτέ να μην το πάει σπίτι του, ή να παρανομήσει...
Πάντως αν γίνει αυτό που λέω και ανακοινώνονται από την ΕΘΕΑ στο ίντερνετ οι απαγορευμένες διαδρομές, θα είναι πολύ πιο εύκολο να βρει κάποιος πως μπορεί να πάει στη Ν. Μάκρη μέσω Διονύσου πχ... Σίγουρα όλα δεν λύνονται (πχ για σκι στα Καλάβρυτα με το αγωνιστικό το ξεχνάει), αλλά η όλη απαγόρευση του γίνεται ευκολότερη από το να τρέχει να βρει πότε έγινε ποιος αγώνας και που, που τελικα είναι αδύνατον να βρεις...
Για την ΕΘΕΑ όμως είναι εξευτελιστικά εύκολο, μιας και από αυτήν περνάει η έγκριση ΚΑΘΕ αγώνα! Οπότε το μόνο που έχει είναι κάθε βδομάδα να προσθέτει και να αφαιρεί τις διαδρομές της απαγορευμένης λίστας σε ένα .pdf που θα τηρεί στην ιστοσελίδα της!
Δεν ειναι λογικο να σου απαγορευεται να κυκλοφορεις επειδη εξω απο το σπιτι σου περναει ειδικη κ καθε φορα που βγαινεις στο δρομο να εισαι με 'αγχος' μην την εχει στησει καποιος.!
Εκτος αυτου υπαρχουν περιπτωσεις αρκετες που δεν υπαρχουν εναλλακτικες διαδρομες ωστε να εχεις επιλογη.Επισης αυτο που διαχωριζει οπτικα ενα αγωνιστικο απο ενα νορμαλ ειναι το cage , bucket, ζωνες 4ων. Οπως εχει γινει κ στο παρελθον αν δεν κανω λαθος καποιος μπορει να εχει πχ ενα Α6 σε νορμαλ look Rallye κ ουτε γατα ουτε ζημια απο αποψη παρανομιας αυτοκινητου. Μπορει να πηγαινει μαλλιοκουβαρα κανοντας τις δοκιμες του παραβιαζοντας το συμπαν κ κανεις να μην του πει κουβεντα. Κ ο οποιοσδηποτε μ ενα αγωνιστικο πχ Ν2 να πηγαινει κανονικα περνωντας απο μια ειδικη κ κινδυνευει να τον τσουβαλιασουν γιατι παρανομησε κυκλοφοροντας .
Κ τελος γιατι να απαγορευεται το που θα κυκλοφορησεις με το αγωνιστικο σου αν δεν παραβιαζεις πουθενα τον ΚΟΚ κ δεν βρισκεσαι εντος περιοδου διεξαγωγης δοκιμων ενος αγωνα.
Καπου χωλαινει, δεν ξερω ετσι μου φαινεται.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
- ΜΟΝΟΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
- ΠΟΙΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Α. Διελευση με αγωνιστικο αυτοκινητο απο ειδικη διαδρομη, οπως περιγραφεται πιο πανω...... Στερηση λισανς 6 μηνων και 1000 Ευρω προστιμο για την επανεκδοση της.
Να ρωτησω κατι? Καποιοι, εστω λιγοι, αλλα υπαρχουν, που εχουν για καθημερινο τ αγωνιστικο τους πρεπει να κοιταξουν τα road book των οποιων rally εχουν γινει για να ξερουν απο που θα μπορουν να περασουν ή οχι? Σιγουρα υπαρχουν αγωνιστικα κ αγωνιστικα αλλα νομιζω οτι κατι τετοιο χτυπαει καποιους (ειδικα νεους κ ισως οχι μονο) που δεν μπορουν να εχουν ενα 2ο αυτοκινητο.
Κ ενταξει για τις δοκιμες καλως κακως ετσι οπως ειναι τα πραγματα ισως να μην γινεται αλλιως. Αν τηρουσαν βεβαια τα ορια ταχυτητας κ ηταν ολοι τυπικοι δεν νομιζω οτι θα υπηρχε προβλημα να μπει καποιος να γραψει με αγωνιστικο ή μουλαρι με αγωνιστικο εξοπλισμο. Αλλωστε γινοταν παλαιοτερα. Καπου θα βρεις ενα αλλο αυτοκινητο γι αυτον τον σκοπο, αλλα πιστευετε οτι ειναι σωστο να θεωρηθει καποιος παρονομος επειδη πηγαινοντας βολτα για φαγητο ή για οτιδηποτε μπορει να περασεις απο καποια ειδικη που εχει γινει πριν 1-6-12 μηνες ή θα γινει σε 3-6 μηνες κ που μαλιστα μπορει να μην συμμετασχεις καν?
Ειναι μεγαλος τετοιος περιορισμος για το που θα κυκλοφορησεις μ ενα αυτοκινητο αγνωνιστικο μεν καθημερινο δε...Δεν ξερω ισως μπορει να μην ειναι εφικτο αυτο που αναφερω, παντως σιγουρα δεν ειναι ευκολο για ορισμενους ν αποκτησουν 2ο αυτοκινητο για να μην θεωρηθουν παρανομοι πηγαινοντας πχ στην Ν.Μακρη περνωντας απο την Πεντελη.
Symfwnw apolyta......
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
kleisj, δυστυχώς δεν γίνεται να καλυφθούν και αυτοί οι μη έχοντες, και να εξασφαλιστεί ο κανόνας...
Φυσικά και υπάρχουν πρακτικά προβλήματα, πχ ένας αγωνιζόμενος με σπίτι στα Καλάβρυτα θα είναι υποχρεωμένος για να είναι νόμιμος να πηγαίνει το αμάξι στο συνεργείο με... νταλίκα, ή ποτέ να μην το πάει σπίτι του, ή να παρανομήσει...
Πάντως αν γίνει αυτό που λέω και ανακοινώνονται από την ΕΘΕΑ στο ίντερνετ οι απαγορευμένες διαδρομές, θα είναι πολύ πιο εύκολο να βρει κάποιος πως μπορεί να πάει στη Ν. Μάκρη μέσω Διονύσου πχ... Σίγουρα όλα δεν λύνονται (πχ για σκι στα Καλάβρυτα με το αγωνιστικό το ξεχνάει), αλλά η όλη απαγόρευση του γίνεται ευκολότερη από το να τρέχει να βρει πότε έγινε ποιος αγώνας και που, που τελικα είναι αδύνατον να βρεις...
Για την ΕΘΕΑ όμως είναι εξευτελιστικά εύκολο, μιας και από αυτήν περνάει η έγκριση ΚΑΘΕ αγώνα! Οπότε το μόνο που έχει είναι κάθε βδομάδα να προσθέτει και να αφαιρεί τις διαδρομές της απαγορευμένης λίστας σε ένα .pdf που θα τηρεί στην ιστοσελίδα της!
Δεν ειναι λογικο να σου απαγορευεται να κυκλοφορεις επειδη εξω απο το σπιτι σου περναει ειδικη κ καθε φορα που βγαινεις στο δρομο να εισαι με 'αγχος' μην την εχει στησει καποιος.!
Εκτος αυτου υπαρχουν περιπτωσεις αρκετες που δεν υπαρχουν εναλλακτικες διαδρομες ωστε να εχεις επιλογη.Επισης αυτο που διαχωριζει οπτικα ενα αγωνιστικο απο ενα νορμαλ ειναι το cage , bucket, ζωνες 4ων. Οπως εχει γινει κ στο παρελθον αν δεν κανω λαθος καποιος μπορει να εχει πχ ενα Α6 σε νορμαλ look Rallye κ ουτε γατα ουτε ζημια απο αποψη παρανομιας αυτοκινητου. Μπορει να πηγαινει μαλλιοκουβαρα κανοντας τις δοκιμες του παραβιαζοντας το συμπαν κ κανεις να μην του πει κουβεντα. Κ ο οποιοσδηποτε μ ενα αγωνιστικο πχ Ν2 να πηγαινει κανονικα περνωντας απο μια ειδικη κ κινδυνευει να τον τσουβαλιασουν γιατι παρανομησε κυκλοφοροντας .
Κ τελος γιατι να απαγορευεται το που θα κυκλοφορησεις με το αγωνιστικο σου αν δεν παραβιαζεις πουθενα τον ΚΟΚ κ δεν βρισκεσαι εντος περιοδου διεξαγωγης δοκιμων ενος αγωνα.
Καπου χωλαινει, δεν ξερω ετσι μου φαινεται.
Kai synexizw na symfwnw...
Kai erwtw.... Egw menw dionyso teleytaio spiti apo ton lyko kai arkoyda gwnia kai 8elw na paw sthn kopela moy poy menei xalandri.... Prepei na kri8w paranomos kai faw prostimo xrhmatiko kai sterhsh lisans gia 6 mhnes?
Mhpws ksanaginonte oi agwnes xompy ploysiwn kai h ligwn?????
ELEOOOOOOOOOOOOOOOOOS. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
kleisj, δυστυχώς δεν γίνεται να καλυφθούν και αυτοί οι μη έχοντες, και να εξασφαλιστεί ο κανόνας...
Φυσικά και υπάρχουν πρακτικά προβλήματα, πχ ένας αγωνιζόμενος με σπίτι στα Καλάβρυτα θα είναι υποχρεωμένος για να είναι νόμιμος να πηγαίνει το αμάξι στο συνεργείο με... νταλίκα, ή ποτέ να μην το πάει σπίτι του, ή να παρανομήσει...
Πάντως αν γίνει αυτό που λέω και ανακοινώνονται από την ΕΘΕΑ στο ίντερνετ οι απαγορευμένες διαδρομές, θα είναι πολύ πιο εύκολο να βρει κάποιος πως μπορεί να πάει στη Ν. Μάκρη μέσω Διονύσου πχ... Σίγουρα όλα δεν λύνονται (πχ για σκι στα Καλάβρυτα με το αγωνιστικό το ξεχνάει), αλλά η όλη απαγόρευση του γίνεται ευκολότερη από το να τρέχει να βρει πότε έγινε ποιος αγώνας και που, που τελικα είναι αδύνατον να βρεις...
Για την ΕΘΕΑ όμως είναι εξευτελιστικά εύκολο, μιας και από αυτήν περνάει η έγκριση ΚΑΘΕ αγώνα! Οπότε το μόνο που έχει είναι κάθε βδομάδα να προσθέτει και να αφαιρεί τις διαδρομές της απαγορευμένης λίστας σε ένα .pdf που θα τηρεί στην ιστοσελίδα της!
Δεν ειναι λογικο να σου απαγορευεται να κυκλοφορεις επειδη εξω απο το σπιτι σου περναει ειδικη κ καθε φορα που βγαινεις στο δρομο να εισαι με 'αγχος' μην την εχει στησει καποιος.!
Εκτος αυτου υπαρχουν περιπτωσεις αρκετες που δεν υπαρχουν εναλλακτικες διαδρομες ωστε να εχεις επιλογη.Επισης αυτο που διαχωριζει οπτικα ενα αγωνιστικο απο ενα νορμαλ ειναι το cage , bucket, ζωνες 4ων. Οπως εχει γινει κ στο παρελθον αν δεν κανω λαθος καποιος μπορει να εχει πχ ενα Α6 σε νορμαλ look Rallye κ ουτε γατα ουτε ζημια απο αποψη παρανομιας αυτοκινητου. Μπορει να πηγαινει μαλλιοκουβαρα κανοντας τις δοκιμες του παραβιαζοντας το συμπαν κ κανεις να μην του πει κουβεντα. Κ ο οποιοσδηποτε μ ενα αγωνιστικο πχ Ν2 να πηγαινει κανονικα περνωντας απο μια ειδικη κ κινδυνευει να τον τσουβαλιασουν γιατι παρανομησε κυκλοφοροντας .
Κ τελος γιατι να απαγορευεται το που θα κυκλοφορησεις με το αγωνιστικο σου αν δεν παραβιαζεις πουθενα τον ΚΟΚ κ δεν βρισκεσαι εντος περιοδου διεξαγωγης δοκιμων ενος αγωνα.
Καπου χωλαινει, δεν ξερω ετσι μου φαινεται.
Αφενός πλατιάζουμε και ξεχειλώνει η κουβέντα, αφ ετέρου δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου...
ΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ περιπτώσεις που ΔΕΝ έχεις εναλλακτική, ήδη ανέφερα τα Καλάβρυτα, ή το χιονοδρομικό τους...
Και όπως είπα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν γίνεται να εξασφαλιστείς από τους παράνομους και να έχεις τους νόμιμους να μην χάσουν τίποτα! Όπως δε γίνεται να αποτρέψεις τις μικροκλοπές από σουπερμάρκετ και να μην έχεις τα μούτρα μου στις κάμερές τους, ή φουσκωτό να με κοιτάει σε κάθε γωνία...ΟΜΩΣ, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ βήμα το να απαγορέψεις σε κάθε αγωνιζόμενο να πάρει το αγωνιστικό του στα Καλάβρυτα, από το σημερινό που τυπικά ΟΛΟΙ οι αγωνιζόμενοι δικαιούνται να περάσουν από την περιοχή μόνο σε αναγνωρίσεις αγώνα (και αυτό μόνο αν έχουν δηλώσει συμμετοχή στον αγώνα κι έχουν την κάρτα με τα 4 περάσματα μαζί τους!!!), ή εν μέσω ειδικής ή απλής διαδρομής με το ρολόι να χτυπάει!!!
Μαζί με αυτό να πάψεις να αναγκάζεις τους κατοίκους Καλαβρύτων ή να μην τρέχουν σε αγώνες, ή να μην βγαίνουν από το χωριό τους!!! Σκέψου πως αν σήμερα ήσουν κάτοικος Καλαβρύτων για να τρέξεις στο Ράλι Ακρόπολις κανονικά και με το νόμο πρέπει ή να σε πάρει ελικόπτερο, ή να παρανομήσεις!!Ναι, είναι άδικο και κρίμα για τα 5 (10; ) άτομα που ανά την Ελλάδα χρησιμοποιούν το αγωνιστικό τους για καθημερινό να φέρνουμε την συζήτηση σε αδιέξοδο.
-
Hannibal, μπορείς είτε να πας από Διόνυσο-Εκάλη, ή με την παρούσα πρόταση να πάς από Πεντέλη, ή όπου σου αρέσει, αλλά οδηγώντας ένα οποιοδήποτε ΜΗ αγωνιστικό αμάξι!
Με την ισχύουσα νομοθεσία το δεύτερο σκέλος σου απαγορεύεται αυστηρά όλο το έτος, ακόμα κι αν η ειδική δεν γίνει για 5 χρόνια!!!
Εγώ θα χαιρόμουν με την πρόταση, όχι να έχω κι ένσταση...
-
Τώρα για να πούμε και κάτι πιο ουσιώδες...
Η εξαμελής ΕΘΕΑ στην ανοιχτή επιστολή ΣΟΑΑ απάντησε ακαριαία.
Μιας και ήταν ανυπόγραφο, συμπεραίνω πως το προσυπογράφουν και οι έξι (η συμφωνία των 6!! ) όπως πχ στα συγκριτικά τέστ των 4Τ που αν είναι ενυπόγραφα είναι η γνώμη του συντάκτη, ενώ τα ανυπόγραφα είναι η σύμφωνη γνώμη όλης της συντακτικής ομάδας.Άρα η ΕΘΕΑ διαβάζει φόρουμ.
Βλέπω λοιπόν στην ψηφοφορία πως κανείς δε διαφωνεί με την πρόταση, μόλις δύο επιθυμούν να παραμείνει η σημερινή ως έχει, και όλοι οι άλλοι συμφωνούν με την πρόταση.
Να συμπεράνω πως η ΕΘΕΑ το διάβασε και δεν έχει αντίρρηση, ή πως είναι άλλη μία πρόταση που δεν έφτασε στα αυτιά της;
Θεωρώ πάντως πως είναι ρεαλιστική για την άσφαλτο. Για χώμα δεν έχω πείρα, άρα και άποψη.
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο σε τελική ανάλυση, κακώς καθόμαστε οι αγωνιζόμενοι να ψάχνουμε και να συζητάμε και να προτείνουμε λύση στο θέμα!
Κανονικά αυτό είναι δουλειά της ΕΘΕΑ να βρεί ΣΩΣΤΗ, ΔΙΚΑΙΗ, και ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ λύση (δηλαδή και που να μπορεί να αστυνομευθεί η τήρησή της).
Και δική της δουλειά, και δικό της πρόβλημα. Εμείς απλά θα έπρεπε όποτε οι κανόνες του παιχνιδιού είναι λάθος είτε εκ βλακείας, ή άγνοιας, είτε εκ του πονηρού να απέχουμε από αυτό. Αν αυτό γινόταν οργανωμένα και μαζικά να δείτε που όχι μόνο η ΕΘΕΑ θα έτρεχε και θα έβρισκε είτε λύση, είτε αστυνόμευση για την παρούσα, αλλά και οι οργανωτές ακόμα θα την έστηναν στον τοίχο αν δεν το έκανε, αντί να μας δουλεύουν παρεούλα όπως σήμερα!
Και δε μιλάω πως θα έτρεχαν την επόμενη χρονιά, αλλά 2-3 αγώνες μετά! Αρκεί να είναι καθολική η αποχή, και όχι να αφήσουμε τον Α και να τρέξουμε στον Β... -
George tabs egw 8a soy anaferw ena aplo paradeigma....
Perisy to attiko eixe mesa thn eidikh thn pentelhs...
Mia ebdomada prin phre to amaksi moy o aderfos moy na anebei apo to snergeio poy htan to amaksi (ston k.Krasoylh) na to paei spiti sto dionyso. To amaski htan opws termathse to rallye lamias poy eixa kanei.... (Shmeiwsh to 106 moy einai ashmenio me kokkines fases ston profylakthra, idio me to enoikiazomeno toy k. Krasoylh). Egw keinh thn periodo pernaga basikh ekpaideysh ston Poro ka8wti meta to rally lamias me mantrwsane na yphrethsw thn mama patrida...
Kai synexizw... O aderfos moy loipon perase mia pentelh 9 to brady paramones toy agwna TAPA..... Kapoioi loipon parathrhtes na pw (alloi agwnizomenoi na pw den kserw kai egw poioi) 8ewrgsan oti to en logw aytokinhto anoike ston k. Krasoylh kai epeidh 8a etrexe ena paidi me ayto to aytokinhto toy eipan thn epomenh mera oti ekane paranomes dokimes klp me to agwnisthko kai oti den ton afhnoyn na treksei kai ena swro istories gia agrioys... Pali kala poy esteila egw fax ston K. Krasoylh apo to K.E.Poroy opote ama xreiastei na apodeiksei oti den htan o odhgos toy kai etsi etrekse to paidi...Kai erwtw: Se mia paromoia periptwsh poios moy leei emena oti den 8a mperdepsei kapoios to aytokinhto moy me kapoio allo kai faw egw thn poinh xwris na exw kanei tpt....
Ara h paragrafos 7 den einai kai toso kala diatypwmenh kat'eme.... Twra egw den mporw na exw kai 2o amaksi. Ara h me anagkazete na paranomhsw me kindyno na plhrwno ka8e ligo kai ligaki sta tameia twn lesxwn xiliarika.... h den 8a prepei na ksanasxolh8w me agwnes poy me toso kopo kai ydrwta prospa8w na treksw..... Mhpws 8a prepei na eksetasete kai emas toys 10 poy exoyme to agwnisthko mas kai gia IX?
Επαναδιατύπωση της προτασης για αναγνωρίσεις.