-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ετσι συμπεραινεται οτι αν υπαρχει περιοριστικος κανονισμος και φυλαξη, θα πρεπει να προβλεπει χρονικα ορια απαγορευσης (απο την αναγγελια μεχρι την τελεση του αγωνα) που θα ειναι θεμιτα αφου για να κανεις τον αγωνα συνομολογεις την αποδοχη προυποθεσεων.(1) Θέτω χρονικά όρια (από την υποβολή του για έγκριση και λήψη άδειας και μετά) Ας γίνεται τότε και η ανακοίνωση του αγώνα για να μην πει κανείς 'δεν το ήξερα'
(2) Η απλή παρουσία δεν θα αρκεί για να σε στείλει στο πειθαρχικό, χρειάζεται και κάποια τροχαία παράβαση.
Νομίζω είναι σαφή τα παραπάνω.
Το κουρασαμε...
Συμφωνώ
-
Τόση κουβέντα για τον Γκίκα .... Μήπως σας πειράζει που είναι μερικά κλικ παραπάνω από κάποιους?Όποιος έχει αποδείξεις ότι έκανε 50 περάσματα ,πριν το πει,ας είχε πάει με μια κάμερα να τον γράψει και στη συνέχεια να τον καταγγείλει...+μην υποβαθμίζετε την εκπληκτική απόδοσή του...+στην τελική όλοι αυτοί που λένε ότι '+εγώ αν έκανα τόσα περάσματα έτσι θα πήγαινα' αν κάνουν τα ίδια περάσματα με τον Γκίκα,θα τους ρίχνει τουλάχιστον 3 στο km για πλάκα...
Τέλος θα ήθελα + εγώ να συγχαρώ έναν από τους αγαπημένους μου οδηγούς τόσα χρόνια που παρακολουθώ αγώνες....τον Άρη Βωβό... θα είχαμε πλάκα αν συνέχιζε τον αγώνα...θα κρυβόντουσαν πολλοί...Επίσης σε όλα τα πληρώματα που τερμάτησαν αυτό τον τόσο δύσκολο αγώνα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βρε Νασο,μπορει ο sidobre,να μην ξερει τις αναλογιες ,αλλα και εσυ δεν ξερεις.(ο μονος τροπος για να ΞΕΡΕΙ κανεις αναλογια προσφορας των :συνοδηγου/αυτοκινητου/μηχανικων/περασματων/γραπτων/κ.α. ειναι να εχει τρεξει σε αγωνα,δεν βλεπω καποιον αλλο τροπο.)
Δηλαδη αυτο που ειπε ο ΝικοςbugsR,
με εικασιες και υποθεσεις ολοι εχουμε δικιο(καθολου ειρωνικα)Εσύ που ξέρεις σίγουρα καλύτερα από μένα συμφωνείς με το Sidobre ή τουλάχιστον επικροτείς την τοποθέτησή του.
Δηλαδή 'ή 4 και σκληρή δουλειά ή 44 και τεμπέληδες'.
Αυτό είναι τελικά ?Τώρα ποιος υπεραπλουστεύει;
Πάντως αν κοπούν τα 30 περάσματα 'για μένα' όταν 'εσύ' νομιμόφρων κορόιδο κάνεις 4, ή αν μπορείς κι εσύ να κάνεις όσα θες, θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ να βρώ άλλες οδούς να βελτιωθώ!
-
Συγχαρητήρια και πολύ περισσότερο χρειάζονται και αξίζουν όλοι αυτοί που έχουν(έχουμε) το κουράγιο και ασχολούνται(-μαστε) τόσες δημοσιεύσεις με κάτι που δεν καταλήγει πουθενά.........
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Απλά δε δέχομαι το να καταργηθεί ένας σωστός κανονισμός λόγω απουσίας αστυνόμευσής του. Το θεωρώ μεγάλη ήττα των αγώνων συνολικά.Στην Φόρμουλα 1 που κάτι παραπάνω ξέρουν, όταν ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΟΥΝ το traction control το άφησαν ελεύθερο.
Τώρα συζητούν να βάλουν για όλους ίδιες CPU και οπότε να μπορεί να ελεγχθεί.
Στην Ελλάδα αντίθετα ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ πως δεν μπορούν (ή/και ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ) να αστυνομεύσουν και το αφήνουν στον πατριωτισμό των αγωνιζομένων.
ΕΝΑ - ΕΝΑ - ΤΕΣ-ΣΕ-ΡΑ!
Η Ιστορία επαναλαμβάνεται... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
@Sidobre
Συμφωνώ με όσα έγραψες στην τελευταία δημοσίευσή σου. Απλά δε δέχομαι το να καταργηθεί ένας σωστός κανονισμός λόγω απουσίας αστυνόμευσής του. Το θεωρώ μεγάλη ήττα των αγώνων συνολικά.
Το αυτό ισχύει και ως απάντησή μου στον platis.Mα νομίζω ότι έκανα σαφές από την αρχή ότι είμαι υπέρ της αστυνόμευσης. Διαφορετικά δεν γίνεται δουλειά. Συγνώμη αν κατάλαβες το αντίθετο.
Αυτό που είπα είναι ότι είναι άδικο ναι μεν σαν κανονισμός να υπάρχουν τα 4 περάσματα αλλά να μην τηρείται.
Δεν ξέρω αν πρέπει να μείνουν 4 ή να γίνουν 5 ή 6, αυτό το ξέρουν καλύτερα οι αγωνιζόμενοι και ιδιαίτερα οι πιο παλιοι, αλλά ότι κανονισμός και να υπάρχει να ακολουθείται κατά γράμμα για ΟΛΟΥΣ.
Εδώ ίσως θα μπορούμε να βοηθήσουμε (στην αστυνόμευση) όλες οι λέσχες βρίσκοντας περισσότερο κόσμο για κριτές....
-
Ωραιος Νασο.Πολυ καλες σκεψεις παρομοιες με Πλατη!!
Μακαρι!Βεβαια θα παραμενει λεπτο το θεμα μεχρι την εφαρμογη του(απο το 0 'παρανομουντες' φετος στο να πιαστουν χ αριθμος στους πρωτους αγωνες του χρονου,που αν τυχει να ειναι φιλοι-επωνυμοι-κπ,τι γινεται?),αλλα την να κανουμε.
Βρε Μογια δεν παιζεις κανα playstation να ριχνεις στον Μcrae 3'/χλμ για πλακα.
(οσο σοβαρα μιλας εσυ τοσο σοβαρα μιλαω και εγω)Οντως το κουραζουμε μονιμα το θεμα,αλλα μου αρεσαν οι τελευταιες κουβεντες του Νασου.(Επιμενω Νασο,αν θες να κανουμε εναν αγωνα μαζι )
-
συγχαρητηρια στο γκικα για την επιδοση του, αν και δεν εχουμε τις καλυτερες σχεσεις οφειλω να πω οτι οι χρονοι του ηταν πολυ γρηγοροι..
παταγε το γκαζι..καταργηστε τα τεσσερα περασματα και βαλτε ρανταρ ταχυτητας.. 71 χλμ στις αριστερες πριν του καλτσουνη, οχι στις ευθειες, και ποινη δυο λεπτων στην εκκινηση.. στον επομενο αγωνα στα εσακια της φτερης με 71 χλμ, εκτος αγωνα και 6 μηνες την λισανς... και ας κανεις 50 περασματα..
οι αγωνες ειναι για το κεφι μας αναλογα νε την τσεπη, το χρονο, και την διαθεση του καθενα μας. Οι χαζοι περιορισμοι των τεσσαρων περασματων ειναι σαν καποιους φορους του κρατους που σου λενε πρεπει να πληρωσεις αλλα και οτι η πορτα για να μην πληρωσεις ειναι απο δω...
αστυνομευστε την ταχυτητα και μονο αυτη.. ΑΥΣΤΗΡΑ!!!
-
καλησπερα
το αττικο του περασμενου σ/κ ηταν ο πρωτος μου αγωνας ραλι και η πρωτη μου επαφη με τους καινουριους κανονισμους. Επειδη Παρασκευη βραδυ ξηλωναμε παργματα απο το αμαξι του συνοδηγου για να ειναι νομιμο θα ηθελα να ρωτησω μερικα πραγματα.-
Επιτρεπονται τα βελτιωτικα τελικα εξατμισης? Τα μπακετ καθισματα? Οι σκουπες?
-
Ελεγχει κανεις το ΑΝ τρεχει καποιος κατα την διαρκεια των αναγνωρισεων ? Στο πρωτο μας περασμα μας στην μαυροσουβαλα κοντεψαν 2-3 αμαξια να περασουν απο πανω μας
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εγώ έκανα τις προτάσεις μου, δεν είδα και κάποιον άλλο εδώ πλην του platis (διαφωνώ με την πρότασή του αλλά τουλάχιστον την έκανε). Και θα περίμενα πρώτα απ΄ όλα τον ΣΟΑΑ να έχει κάνει συγκεκριμένες προτάσεις και να βοηθήσει στην υλοποίησή τους.
Ακόμα περιμένουμε την επίσημη θέση του ΣΟΑΑ στην απάντηση της ΕΘΕΑ στην ανοιχτή επιστολή, η οποία υποτειθετε θα δινόταν μετά την συνεδρίαση της Δευτέρας.
Αν χρειάζονται μια εβδομάδα για να απαντήσουν σε 4 γραμμές, φαντάσου πόσο θα χρειαστούν για να διατυπώσουν πρόταση για τις αναγνωρίσεις! -
Βαγγέλη μου τι τα ρωτάς; Είσαι καινούργιος ίσως και δεν ξέρεις ότι οι νόμοι είναι για λίγους και πρόσκαιροι....Θυμάμαι πέρσυ τα πεντάλεπτα στο Παλάδιο για μπάρες θόλων κλπ (εδώ γελάμε.....) και φέτος τίποτα.....Εδώ κάνουν δοκιμές με τα αγωνιστικά, η σκούπα-εξάτμιση μας πείραξε;;; Όσο για τα όρια ταχύτητας στις αναγνωρίσεις ε αυτά μάλλον είναι για ακόμα πιο λίγους....
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
(Επιμενω Νασο,αν θες να κανουμε εναν αγωνα μαζι )Θα πρέπει να κάνεις το αυτοκίνητό σου S1600 για να πηγαίνεις στις ειδικές το ίδιο γρήγορα με τώρα, έχοντας εμένα στο δεξί κάθισμα
-
Να σημειώσω κάτι για το οποίο προσωπικά είμαι σίγουρος, αλλά αναγνωρίζω ότι κάποιοι δεν πιστεύουν :
Όταν κάποιοι πιάστηκαν για παράνομες δοκιμές, με λάθος αυτοκίνητο, σε ανύποπτο χρόνο τί έγινε ? Θυμάμαι μερικές ποινές, αλλά σε άλλες περιπτώσεις οι παρασπονδίες έγιναν γαργάρα γιατί τις έκανε ο x Έλληνας χεράς που τρέχει 200 χρόνια.Αν τελικά αστυνομευθούν σοβαρά οι ειδικές, αυτοί που θα πιαστούν και θα τιμωρηθούν θα είναι χομπίστες και ευκαιριακοί συμμετέχοντες. Αυτοί είναι αναλώσιμοι, δε θα έχουν μπάρμπα στα 'μέσα και στα έξω' για να πιέσει και να τους ξελασπώσει.
Κάποιοι θα καούν και το πιθανότερο δε θα ξέρουν από που τους ήρθε. -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
καλησπερα
το αττικο του περασμενου σ/κ ηταν ο πρωτος μου αγωνας ραλι και η πρωτη μου επαφη με τους καινουριους κανονισμους. Επειδη Παρασκευη βραδυ ξηλωναμε παργματα απο το αμαξι του συνοδηγου για να ειναι νομιμο θα ηθελα να ρωτησω μερικα πραγματα.- Επιτρεπονται τα βελτιωτικα τελικα εξατμισης? Τα μπακετ καθισματα? Οι σκουπες?
- Οχι 2) Οχι 3) Οχι
- Ελεγχει κανεις το ΑΝ τρεχει καποιος κατα την διαρκεια των αναγνωρισεων ? Στο πρωτο μας περασμα μας στην μαυροσουβαλα κοντεψαν 2-3 αμαξια να περασουν απο πανω μας
Κανονικά θα έπρεπε και γίνεται πολλές φορές (πχ. στο ΕΛΠΑ). Δε γίνεται πάντα
Ελπίζω να πέρασες καλά στο Αττικό και να συνεχίσεις και στους επόμενους αγώνες να περνάς καλά και με ασφάλεια.
-
Μου αρεσει που θελουμε(θελουν) και τοποθετηση επισημη του ΣΟΑΑ κλπ.
Αφου μας διαβαζουν εδω μεσα και μας γνωριζουν,τι τα θελουν τα και καλα,δηθεν,κλπ.
Για να εχουμε εμεις την ευθυνη για οποια αποφαση ΑΥΤΟΙ παρουν,αντε,θα τρελλαθουμε,κοροιδευομαστε.......συνεχως και χρονια.....
Αν θελουν να παιρνουμε εμεις οι οδηγοι-συνοδηγοι τις αποφασεις να μας δωσουν και τα κλειδια της Μεσογειων να το κανουμε οπως μας αρεσει η καλυτερα οπως πρεπει.
Παντως η προταση Νασος-Πλατη αρεσει,κανε καμια νυξη Νασο,για να παει στο πιο επισημο....μπας... -
αφου λοιπον δεν επιτρεπονται πως καποιοι κανανε δοκιμες κανονικα με κριτες κτλ ακομα και στο καρτοδρομο με τετοια αυτοκινητα και εγω εφαγα ενα απογευμα να ξηλωνω ξενο αυτοκινητο για να τα βγαλω ?
Οταν ρωτησα εναν κριτη μου ειπε οτι αυτος δεν ηταν αρμοδιος.
κυριε νασο το ευχαριστηθηκα αν και ειχα ενα προβλημα στα φρενα. αυτο που με απογοητευσε ειναι οτι τελικα υπαρχουν 2 μετρα και 2 σταθμα τα οποια μαλιστα ειναι τοσο εμφανες αυτο το φαινομενο που ειναι εξοργιστικο
-
Κουράστηκα να διαβάζω βλακείες!!!
Δηλαδή θέλετε να πείτε ότι θα κάνει καλύτερους χρόνους ένας καινούργιος οδηγός που θα είναι λίγο πιο γρήγορος από έναν ο οποίος τρέχει 20 χρόνια.
Αυτά που λέτε κύριοι είναι τρίχες.
-
Καλά ρε παιδιά τα micra δεν τα είδε κανείς να μας πει αν κάνανε καλά περάσματα?
Και δεν λέω για μένα φυσικά γιατί ήμουν εκτός από την πρώτη ειδική…κρίμα τα περάσματα όλο το καλοκαίρι.
-
Νass εγραψε:
'Θα πρέπει να κάνεις το αυτοκίνητό σου S1600 για να πηγαίνεις στις ειδικές το ίδιο γρήγορα με τώρα, έχοντας εμένα στο δεξί κάθισμα 'Νασο,ειναι ηδη S1600,εσυ δεν το εχεις βρει ,ευσωμε
-
Ο χρήστης Vlachos έγραψε:
Καλά ρε παιδιά τα micra δεν τα είδε κανείς να μας πει αν κάνανε καλά περάσματα?Και δεν λέω για μένα φυσικά γιατί ήμουν εκτός από την πρώτη ειδική…κρίμα τα περάσματα όλο το καλοκαίρι.
Εγώ πάντως τα είδα 'εκ των έσω'
Και δεν πάνε τόσο αργά όσο νόμιζα τελικά
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!