-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
σε συνθήκες ψύχους (-20) ακόμα και στην Ελλάδα (Φλώρινα) έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα παγώματος πετρελαίου και ακινησίας. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν αντιπηκτικά και φυσικά οι προθερμάνσεις.Το πρόβλημα είναι να φτάσει το πετρέλαιο στην προθέρμανση και να κινηθεί η αντλία.
Μου έτυχε πριν μερικά χρόνια στο Καιμακτσαλάν, όπου πάγωσε το πετρέλαιο στο πουλμαν της εκδρομής.
Είχε βέβαια και -26.. -
Στην Ελλάδα δεν είναι το πρόβλημα του ψύχους που δεν έχουμε εξάλλου στα περισσότερα μέρη αλλά η κάκιστη ποιότητα του πετρελαίου. Μια μικρή πρόσμιξη με βενζίνη αλλάζει άρδην τα δεδομένα εξαφανίζοντας και την πολύ κάπνα. Αυτό τουλάχιστον σε παλιότερης τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες χωρίς άμεσο ψεκασμό. Για τους νεότερους δεν μπορώ να πω με σιγουριά.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Η λύση είναι μία:
ΣΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΜΕ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ;;;
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΤΩΝ 1.000 ΕΥΡΩ.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 10.000 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ (10.000/1.000=10).
.Υπάρχει και άλλη λύση. Όταν πιαστεί κάποιος να νοθεύει αποδεδειγμένα το καύσιμο που πουλάει να αναρτηθεί έξω από το πρατήριο του σε εμφανές σημείο και για 1 μήνα ας πούμε πινακίδα που να λέει ότι τη τάδε του μήνα συνελήφθη από συνεργείο του Υπουργείου να νοθεύει τα καύσιμα. Να δούμε μετά θα ξανατολμήσει να το κάνει? Αλλά σιγά μη γίνει κάτι. Αφού οι βενζινάδες μεταξύ άλλων επαγγελμάτων όπως ταρίφες, δικηγόροι, μηχανικοί, εφοριακοί κλπ ελέγχουν την αγορά και ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
σε συνθήκες ψύχους (-20) ακόμα και στην Ελλάδα (Φλώρινα) έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα παγώματος πετρελαίου και ακινησίας. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν αντιπηκτικά και φυσικά οι προθερμάνσεις.
Το πρόβλημα είναι να φτάσει το πετρέλαιο στην προθέρμανση και να κινηθεί η αντλία.
Μου έτυχε πριν μερικά χρόνια στο Καιμακτσαλάν, όπου πάγωσε το πετρέλαιο στο πουλμαν της εκδρομής.
Είχε βέβαια και -26..Το πετρέλαιο είναι σαν το λάδι... όσο πιο χαμηλή η θερμοκρασία τόσο αυξάνει το ιιξώδες και στο τέλος γίνετε σαν βούτυρο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- Ααα καποιος που ξερει απο πετρελαια και λοιπα... ας μας ενημερωσει λιγο. Ειχα μια κουβεντα για το καυσιμο και μου ανεφεραν πως σε συνιηκες ισχυρου ψυχους το καυσιμο παγωνει, η τελος παντων παντων υπαρχουν δυσλειτουργιες στο ξεκινημα κλπ κλπ. Ισχυει κατι τετοιο την σημερον ημερα? Γιατι μου φαινεται εξαιρετικα περιεργο, ειδικα απο την στιγμη που βορειες χωρες με πολυ ποιο πολικες συνθηκες οπως η Αυστρια, εχουν 70% πετρελαιο και 30% μολις βενζινη. Αν ξερει κανεις, ας δωσει τα φωτα του...
σε συνθήκες ψύχους (-20) ακόμα και στην Ελλάδα (Φλώρινα) έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα παγώματος πετρελαίου και ακινησίας. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν αντιπηκτικά και φυσικά οι προθερμάνσεις.
Το πρόβλημα είναι να φτάσει το πετρέλαιο στην προθέρμανση και να κινηθεί η αντλία.
Στην Ελλάδα το πετρέλαιο μπορεί να παγώσει και σε μικρότερες θερμοκρασίες.
Αυτό οφείλεται στις προδιαγραφές του ίδιου του πετρελαίου. Έτσι στην Ελλάδα το πετρέλαιο παγώνει σε λιγότερο χαμηλές θερμοκρασίες, πράγμα λογικό βέβαια, αφού στην Ελλάδα έχουμε και σε λιγότερες περιοχές, αλλά και για λιγότερη διάρκεια αρνητικές θερμοκρασίες και μάλιστα με λιγότερο ακραίο ελάχιστο. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
σε συνθήκες ψύχους (-20) ακόμα και στην Ελλάδα (Φλώρινα) έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα παγώματος πετρελαίου και ακινησίας. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν αντιπηκτικά και φυσικά οι προθερμάνσεις.
Το πρόβλημα είναι να φτάσει το πετρέλαιο στην προθέρμανση και να κινηθεί η αντλία.
Μου έτυχε πριν μερικά χρόνια στο Καιμακτσαλάν, όπου πάγωσε το πετρέλαιο στο πουλμαν της εκδρομής.
Είχε βέβαια και -26..Το πετρέλαιο είναι σαν το λάδι... όσο πιο χαμηλή η θερμοκρασία τόσο αυξάνει το ιιξώδες και στο τέλος γίνετε σαν βούτυρο.
παραφινοποίηση
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ôï êñáôïò áðï ìéá áðïøç èá åâãáéíå æçìåéùìåíï áðï ôçí ðåôñåëáéïêéíçóç... ëïãù óáöùò ìéêñïôåñçò êáôáíáëùóçò... êáé êáôá óõíåðåéá ëéãïôåñá åóïäá áðï ôçí öïñïëïãéá ôïõ.:lol
Ìá åßíáé äõíáôüí íá ðéóôåýåéò ôÝôïéá ðñÜãìáôá; Ðþò åßíáé äõíáôüí íá âãáßíåé ôï êñÜôïò æçìéùìÝíï, áðï ôçí óôéãìÞ ðïõ èÝôåé ôïõò üñïõò ôïõ ðáé÷íéäéïý!!!Åßíáé ôüóï äýóêïëï íá áíåâÜóåé ôïõò öüñïõò óôï ðåôñÝëáéï êáé íá êáôåâÜóåé ôçí âåíæßíç...;
[quote='corsair']Ðåñé äéõëõóôçñéùí... äåí íïìéæù ðùò ôéèåôáé æçôçìá. Ïé êáéñïé áëëáæïõí, ç ôå÷íïëïãéá áëëáæåé... åôóé èá áëëáîïõí êáé áõôïé. Êáé åéäéêá äå, åáí ôï ðåôñåëáéï ðáñáãåôáé ðïéï åõêïëá, äåí íïìéæù ðùò åõóôáèåé ïðïéáäçðïôå äéêáéïëïãéá.quote]
ÐåôñÝëáéï íï, êáðïýô, ãéüê........- Ç Äýóç Ý÷åé áíôéëçöèåß ôï áíáðüöåõêôï...
Ï ëüãïò ãéá ôçí áóôñáðéáßá âéïìç÷áíïðïßçóç ôçò Êßíáò êáé ôçò Éíäßáò... Êáôáëáâáßíåôå ôß åííïþ... ÌðñïóôÜ ó áõôÝò ôéò äýï ÷þñåò ç õðüëïéðç áíèñùðüôçôá åðé ãÞò åßíáé øýëëïò... - Ïé ÷þñåò ðïõ ôï ðáñÜãïõí åðùöåëïýíôáé ìå ôçí êáôÜóôáóç... êñáôþíôáò øçëÜ ÷ùñßò êüðï âÝâáéá ôçí ôéìÞ.(Êáé íá ðñïóðáèïýóáí äçëáäÞ äåí èá êáôáöÝñíáíå êáé ôßðïôá...)
Åêåßíï ðïõ îÝñù ãéá ôïõò êéíçôÞñåò Diesel common rail åßíáé ïôé Ý÷ïõí õøçëÞ ó÷Ýóç óõìðßåóçò ð÷ 1:18 êëð. Óå óõíèÞêåò áñáéÞò ðõêíüôçôáò ð÷ õøüìåôñï,êñýï êëð Ý÷ïõí óçìáíôéêü ðñüâëçìá áðüäïóçò.Ôï ßäéï óõìâáßíåé êáé óå âåíæéíïêéíçôÞñåò ìå Turbo êëð.
- Ç Äýóç Ý÷åé áíôéëçöèåß ôï áíáðüöåõêôï...
-
Αν το κράτος ανεβάσει την τιμή του ντήζελ για να καλύψει τη 'χασούρα' από την εξοικονόμηση καυσίμου, ΜΑΥΡΟΣ νταλικιέρης και ταρίφας που τους έφαγε!!!
Και αν βάλουν και φόρο στο θέρμανσης για να ελευθερωθεί το κίνησης για όλους εξισώνοντας την τιμή του θέρμανσης προς τα πάνω στο κίνησης, τότε μαύρος λαός ολόκληρος που τους έφαγε!!
-
double post.... sorry
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Μα είναι δυνατόν να πιστεύεις τέτοια πράγματα; Πώς είναι δυνατόν να βγαίνει το κράτος ζημιωμένο, απο την στιγμή που θέτει τους όρους του παιχνιδιού!!!Είναι τόσο δύσκολο να ανεβάσει τους φόρους στο πετρέλαιο και να κατεβάσει την βενζίνη...;
Πετρέλαιο νο, καπούτ, γιόκ........
- Η Δύση έχει αντιληφθεί το αναπόφευκτο...
Ο λόγος για την αστραπιαία βιομηχανοποίηση της Κίνας και της Ινδίας... Καταλαβαίνετε τί εννοώ... Μπροστά σ αυτές τις δύο χώρες η υπόλοιπη ανθρωπότητα επι γής είναι ψύλλος... - Οι χώρες που το παράγουν επωφελούνται με την κατάσταση... κρατώντας ψηλά χωρίς κόπο βέβαια την τιμή.(Και να προσπαθούσαν δηλαδή δεν θα καταφέρνανε και τίποτα...)
Εκείνο που ξέρω για τους κινητήρες Diesel common rail είναι οτι έχουν υψηλή σχέση συμπίεσης πχ 1:18 κλπ. Σε συνθήκες αραιής πυκνότητας πχ υψόμετρο,κρύο κλπ έχουν σημαντικό πρόβλημα απόδοσης.Το ίδιο συμβαίνει και σε βενζινοκινητήρες με Turbo κλπ.
Εχεις παρεξηγηση ΦΟΒΕΡΑ την εννοια κρατος και το τι δικαιουτε να κανει και τι οχι. Φυσικα αυτα που λες περι φορων ειναι ανεκδοτα... γιατι σε ενα μεγαλο βαθμο πλεον ΔΕΝ ειναι στο χερι του κρατους μας... αλλα στο χερι της ΕΕ.
Τελος, απο και ως που τα πετρελαια γιοκ? Βασικα και ΤΩΡΑ παραγουμε... και χθες παρηγαμε... και αυριο θα συνεχισουμε να παραγουμε... Εκτος βεβαια και αμα εχεις insider information απο τα διυληστηρια και σου ειπαν πως θα σταματησουν την παραγωγη του, να παω να παρω μετοχες ξενων διυλιστηριων γιατι αν δεν το παραγουμε εμεις, θα το παραγουν αυτοι... plain simple...
Στο 1 εισαι ακαταληπτος... στο 2.... ειναι γεγονος εδω και δεκαετιες... nothing new here.
Περι των diesel και Turbo... αληθεια... σε τι υψομετρο σκοπευεις να κινηθεις? Πανω απο τα 10000 ποδια???
- Η Δύση έχει αντιληφθεί το αναπόφευκτο...
-
Προβαίνετε σε καποια χονδροειδεστατα συμπερασματα.
Θα σας ακολουθήσωΤο κρατος πραγματι κερδιζει απο τους φορους, χανει ομως σε αναπτυξη και συναλλαγμα,τελικα η χασουρα μπορει να ειναι μεγαλυτερη,αναλογως τα μεγεθη και αναλογως τον χρονικο οριζοντα.
Πετρελαιο θα υπαρχει για πολλα χρονια ακομα.Αυτο που βλεπουμε με τις τιμες δεν ειναι αποτελεσμα ελλειψης αλλα αποτελεσματα χρηματιστηριακων παιχνιδιων.
Ομως το οτι θα υπαρχει πετρελαιο δεν σημαινει απαραίτητα οτι εμεις θα συνεχίσουμε να το χρησιμοποιούμε ως κύριο καύσιμο.Οπως ειπε και ενας Σαουδαραβας, η εποχή του χαλκού δεν τελειωσε οταν τελείωσε ο χαλκός.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
H απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης είναι πιο βαθειά από το απλό λόγω περί ρύππανσης και έχει να κάνει με φύση της ελληνικής οικονομίας και τα refineries.
Συγκεκριμένα το ακατέργαστο πετρελαιο όπως βγαίνει από της πήγες στον Περσικό μετά την διύληση βγάζει ΚΑΙ βενζίνη ΚΑΙ πετρέλαιο και πολλά άλλα παράγωγα (π.χ κηροζίνη). Ως χώρα καταναλώνουμε το πετρέλαιο για θέρμανση και την βενζίνη για κίνηση.
Εαν τώρα επιτραπεί η χρήση πετρελαιοκίνητων τότε θα καταναλώνουμε κυριώς πετρέλαιο και θα έχουμε περίσσεια βενζίνης την οποία δεν θα έχουμε τι να την κάνουμε.
Αυτός , δηλαδή η δυνατότητες των διυλήστηρίων και η φύση της ελληνικής οικονομίας είναι αυτό που σταματούσε τόσα χρόνια την χρήση πετρελαίου για κίνηση.
Αυτά που λένε περί ρύππανσης είναι για να θολώνουν τα νερά αφού όλοι ξέρουμε πόσο 'καθαρά' είναι πια τα πετρελαιοκίνητα.
Παραμύθια είναι και τα περί καθαρότητας του πετρελαίου αφού σε καμία περίπτωση δεν θα σταματούσε το κράτος σε ένα μέτρο που θα βοηθούσε την οικονομία για λίγους βενζίναδες που νοθεύουν το κίνησης με θέρμανσης.Το κρατος απο μια αποψη θα εβγαινε ζημειωμενο απο την πετρελαιοκινηση... λογω σαφως μικροτερης καταναλωσης... και κατα συνεπεια λιγοτερα εσοδα απο την φορολογια του.
Βεβαια απο την αλλη, θα σταματουσε η διαρροη χρηματος προς τα εξω... αλλα τους δικους μας λιγο φαινεται να τους νοιαζει.Αν και δεν γνωριζω πολλα απο πετρελαια, αλλα μου φανηκε καπως λανθασμενο αυτο που ειπες οτι μαζι με το πετρελαιο βγαινει και βενζινη και κηροζινη.... Εγω γνωριζω οτι ολα τα υπολοιπα καυσιμα γινονται απο την επεξεργασια του πετρελαιου και απαιτουν ποιο πολυ επεξεργασια για να φτιαχτουν σε σχεση με το πετρελαιο. Μπορει να εχω και λαθος ομως...
Περι διυλυστηριων... δεν νομιζω πως τιθεται ζητημα. Οι καιροι αλλαζουν, η τεχνολογια αλλαζει... ετσι θα αλλαξουν και αυτοι. Και ειδικα δε, εαν το πετρελαιο παραγεται ποιο ευκολα, δεν νομιζω πως ευσταθει οποιαδηποτε δικαιολογια.
Τελος, σχετικα με το 'αν επιτραπει η πετρελαιοκινηση, ολοι θα κινουμαστε με πετρελαιο'... NOT IN THIS COUNTRY. Θα πρεπει να πεθανουν κανα 2 γενεες ελληναραδων προτου δεχτουμε οτι το πετρελαιο ειναι μια λυση που μας τα προσφερει ολα. Τετοιου ειδους αλλαγες, στις οποιες το πετρελαιο θα αποκτησει ενα καλο ποσοστο, αγαπητε ερχονται σε βαθος χρονου.... πανω απο δεκαετια.
*** Ααα καποιος που ξερει απο πετρελαια και λοιπα... ας μας ενημερωσει λιγο. Ειχα μια κουβεντα για το καυσιμο και μου ανεφεραν πως σε συνιηκες ισχυρου ψυχους το καυσιμο παγωνει, η τελος παντων παντων υπαρχουν δυσλειτουργιες στο ξεκινημα κλπ κλπ. Ισχυει κατι τετοιο την σημερον ημερα? Γιατι μου φαινεται εξαιρετικα περιεργο, ειδικα απο την στιγμη που βορειες χωρες με πολυ ποιο πολικες συνθηκες οπως η Αυστρια, εχουν 70% πετρελαιο και 30% μολις βενζινη. Αν ξερει κανεις, ας δωσει τα φωτα του...**
Αυτό είναι αλήθεια.
Κάθε χώρα όμως ανάλογα με τις κληματολογικές τις συνθήκες έχει τους δικούς τις κανονισμούς για τη θερμοκρασία πήξης του πετρελαίου.
Η μεταβολή στη θερμοκρασία πήξης επιτυχάνεται με την προσθήκη ποσότητας κεροζίνης -
Εθεάθηκε χτες στην Πάτρα ολοκαίνουργιο Peugeot 407 HDi (I.X.) να βγάζει απίστευτο καπνό, ντουμάνι και μπόχα.. τόσο που άλλαξα διαδρομή για να μήν είμαι από πίσω του.
Το ερώτημα μου, είναι , τελικά πόσο 'καθαρά' είναι τα σημερινά Diesel γιατί μετά από αυτό που είδα άρχισα πάλι να έχω αμφιβολίες.....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εθεάθηκε χτες στην Πάτρα ολοκαίνουργιο Peugeot 407 HDi (I.X.) να βγάζει απίστευτο καπνό, ντουμάνι και μπόχα.. τόσο που άλλαξα διαδρομή για να μήν είμαι από πίσω του.Το ερώτημα μου, είναι , τελικά πόσο 'καθαρά' είναι τα σημερινά Diesel γιατί μετά από αυτό που είδα άρχισα πάλι να έχω αμφιβολίες.....
Ειλικρινά πεντακάθαρα.
Δυστυχώς μέχρι να βάλουν Πετρέλαιο από τον απατεώνα βενζινά που πιάστηκε το καλοκαίρι να έχει νοθεύσει το κίνησης κατά 96%!!!!!!!
(ήτοι σε κάθε 50 λίτρα που έβαζες, μόλις ΔΥΟ ήταν αυτό που πλήρωσες...)
Το μόνο πρόβλημα για πετρέλαια είναι η πολιτική βούληση.
Βούληση στο να αντιμετωπιστεί η νοθεία, βούληση στο να επιτραπεί κάτι που έπρεπε να... επιβάλλεται. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εθεάθηκε χτες στην Πάτρα ολοκαίνουργιο Peugeot 407 HDi (I.X.) να βγάζει απίστευτο καπνό, ντουμάνι και μπόχα.. τόσο που άλλαξα διαδρομή για να μήν είμαι από πίσω του.
Το ερώτημα μου, είναι , τελικά πόσο 'καθαρά' είναι τα σημερινά Diesel γιατί μετά από αυτό που είδα άρχισα πάλι να έχω αμφιβολίες.....
Ειλικρινά πεντακάθαρα.
Δυστυχώς μέχρι να βάλουν Πετρέλαιο από τον απατεώνα βενζινά που πιάστηκε το καλοκαίρι να έχει νοθεύσει το κίνησης κατά 96%!!!!!!!
(ήτοι σε κάθε 50 λίτρα που έβαζες, μόλις ΔΥΟ ήταν αυτό που πλήρωσες...)
Το μόνο πρόβλημα για πετρέλαια είναι η πολιτική βούληση.
Βούληση στο να αντιμετωπιστεί η νοθεία, βούληση στο να επιτραπεί κάτι που έπρεπε να... επιβάλλεται.Η μπόχα και το σύννεφο ήταν απίστευτα.
Ηταν μόνο 1 όχημα που το δημιουργούσε αυτό .. πανίκοβληθικα στην ιδέα να στο μέλλον είναι τα μισά οχήματα έτσι....Όσο για την πολιτική βούληση , τι φοβούνται ??? Να χάσουν τι ψήφους απο 500-1000 βενζίνάδες ??
-
πολιτικη βουληση να σταματησει η νοθεια και η παρανομη διακινηση, πραγματα που αποφερουν ετησιο τζιρο σε καποιους 2-3 δις ευρω!!! Σιγουρα αυτοι οι λιγοι που θα χασουν αυτα τα μαυρα χρηματα δε θα χαρουν και παρα πολυ...
ηδη το μετρο για την εξισωση των τιμων πετρελαιου θερμανσης & κινησης, παρολο που το ειχαν εξαγγειλει με θερμη, πηγε για του ...χρονου!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Όσο για την πολιτική βούληση , τι φοβούνται ??? Να χάσουν τι ψήφους απο 500-1000 βενζίνάδες ??
1000 βενζινάδες ειναι 4000 ψήφοι μαζι με τα σόγια.
Ο αρχιλαθρεμπορος που εχει διατελεσει και προεδρος της ΑΕΚ, ειναι ο αποκλειστικος προμηθευτης των αμερικανων στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Όσο για την πολιτική βούληση , τι φοβούνται ??? Να χάσουν τι ψήφους απο 500-1000 βενζίνάδες ??
1000 βενζινάδες ειναι 4000 ψήφοι μαζι με τα σόγια.
Ο αρχιλαθρεμπορος που εχει διατελεσει και προεδρος της ΑΕΚ, ειναι ο αποκλειστικος προμηθευτης των αμερικανων στην Ελλάδα.
Η Συννομοταξία των ταξιτζίδων δεν είναι μεγαλύτερη που υποφέρει από το κακό πετρέλαιο ??
Ο Αρχιλαθρέμπορος είναι ο ανθρωπος με το πούρο ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Η Συννομοταξία των ταξιτζίδων δεν είναι μεγαλύτερη που υποφέρει από το κακό πετρέλαιο ??
Ο Αρχιλαθρέμπορος είναι ο ανθρωπος με το πούρο ?
Υποφερουν απο το κακο πετρελαιο,αλλα αν πιστευω οτι θα ειναι αρνητικοι σε οποιονδήποτε ελεγχο,αφου αυτοι ανηκουν σε μια προνομιακη κάστα επαγγελματιων που δρουν ανεξέλεγκτα,ενώ παράλληλα ο μεγαλυτερος ελεγχος και η καλυτερη ποιοτητα θα εχουν αντικτυπο στις τιμες.
Δεν ειναι ο ανθρωπος με το πουρο,ειναι ο ανθρωπος που εχει ψευδώνυμο σαν το δικό μου
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Όσο για την πολιτική βούληση , τι φοβούνται ??? Να χάσουν τι ψήφους απο 500-1000 βενζίνάδες ??
1000 βενζινάδες ειναι 4000 ψήφοι μαζι με τα σόγια.
Ο αρχιλαθρεμπορος που εχει διατελεσει και προεδρος της ΑΕΚ, ειναι ο αποκλειστικος προμηθευτης των αμερικανων στην Ελλάδα.
Η Συννομοταξία των ταξιτζίδων δεν είναι μεγαλύτερη που υποφέρει από το κακό πετρέλαιο ??
Ο Αρχιλαθρέμπορος είναι ο ανθρωπος με το πούρο ?
Πολιτική βούληση θέλει για να ΑΛΛΑΞΕΙΣ κάτι, όχι για να αφήσεις ως έχει...
Και οι ταξιτζήδες είναι έτσι ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ τώρα. Όπως ψήφιζαν θα ψηφίζουν!
Αλλά δε θέμε να στενοχωρήσουμε τα αγγελούδια μας τους κλεφταράδες!!
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;