-
Κι εγω θεωρω τις 17αρες ζαντες υπερβολη για 'μικρα' αυτοκινητα επι Ελληνικου 'τεραιν' σε καποιες περιπτωσεις, οχι ομως απαραιτητα λογω κυβικων η ιπποδυναμης/ροπης (εκτος ισως αν μιλαμε για τελειως ψοφιμια), που μου φαινεται οτι δεν παιζει σαν δικαιολογια.
Οταν αυτοκινητα σαν το Clio Sport 2.0 γυροφερνουν στα Μεγαρα σε λιγοτερο απο 1:15' με 'μαμα' 16αρες ζαντες, τι τη θες τη 17αρα στο Fabia, το Polo, το FR, κλπ; Μπορει να βελτιωσει κατι περα απο την εμφανιση αν συνδυαστει με τα 'σωστα' ελαστικα, κυριως σε αποκριση-αισθηση του τιμονιου, αλλα γιατι να υποφερει περισσοτερο το πλαισιο καθε φορα που περνας πανω απο τα μπαλωματα των εξαιρετικων Ελληνικων δρομων, να τρανταζεσαι παραπανω εσυ επειδη το προφιλ ειναι πλεον πολυ μικρο για ν'αποροφησει ανωμαλιες, και ν'αρχισει να τριζει το αμαξι σου μια ωρα αρχιτερα;;..
Τεσπα, επιλογες ειναι αυτες, κι αν τα παραπανω δε σε νοιαζουν η τα θυσιαζεις στο βωμο της 'πιστας' (η, αντιστοιχα, της 'μουρης') δικαιωμα σου. Και οι ζαντολαστιχαδες πρεπει να ζησουν.
Αυτο που μου κανει εντυπωση παντως ειναι αυτο που διαβαζω περι ανεπαρκους ισχυος και ροπης κινητηρα - οτι, δηλαδη, ενα τυπικο 1600αρι δεν εχει αρκετα αλογα κ' ροπη για να 'αντεξει' τις μεγααααλες 17αρες ζαντες!!...
Δεν ειναι τοσο απλο. Πρωτον, υπαρχουν πολλες 17αρες που ειναι ελαφρυτερες απο διαφορες 16αρες που ο κατασκευαστης προοριζει για το ιδιο αυτ/το, κι εφοσον η συνολικη διαμετρος του τροχου μενει ιδια (μικρυνει δηλαδη, αναλογα, το προφιλ), το ζορι που τραβαει ο κινητηρας κατα την επιταχυνση δεν αλλαζει. Δευτερον, και βαρυτερες να ειναι (ποσο;;; ) καποιες 17αρες σε σχεση με τις 16αρες (ή οι 16αρες σε σχεση με τις 'μαμα' 15αρες, κλπ), το ουσιαστικο ζητημα ειναι η μεταβολη της αναρτωμενης μαζας (η ζαντα *μαζι *με το νεο ελαστικο) οσον αφορα το ποσο σωστα θα δουλευει απο δω και περα η αναρτηση σε συνδυασμο με τους τροχους. Το ζορι που θα τραβαει ο κινητηρας δε θα μεγαλωσει αντιστοιχα με τη διαφορα βαρους των νεων τροχων απο τους παλιους , αλλα με τη διαφορα βαρους ΟΛΟΥ του αμαξιου με τα νεα ζαντολαστιχα σε σχεση με πριν, εφοσον ΟΛΟ πρεπει να το κινησει. Τωρα, τι ρολο θα παιξουν και 5 και 10 κιλα παραπανω σε σχεση με τα 1000+ που ηδη κουβαλας.... Σιγουρα λιγοτερη απο τη διαφορα που θα κανουν 15 λιτρα επιπλεον στο ρεζερβουαρ σου.
Το δικο μου παντως 1600αρακι που ειχα την επιλογη να το παραγγειλω με 'μαμα' 17αρες, δεν το εκανα (αν και 'εδειχνε' περισσοτερο ), πρωτον διοτι στα testdrive το βρηκα το ιδιο απολαυστικο και ρυθμισιμο στα στροφιλικια με τους τροχους 16 ιντσων, ενω ειναι σαφως πιο ξεκουραστο οταν η ασφαλτος δεν ειναι 'πιστα' (αθανατο Ελληνικο οδοστρωμα!) και δευτερον διοτι το πουλμουρ πιστευω οτι δουλευει μονο στα ματια ανθρωπων που σκεφτονται με διαφορετικο τροπο απο εμενα, στους οποιους και δεν ενδιαφερομαι να 'γυαλισω' δια του αυτ/του μου.
-
Εκτός από το βάρος τη ζάντας, διαφέρει και το βάρος του ελαστικού. Θα 'ταν ενδιαφέρον ένα τεστ συνολικού βάρους
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Tha psaxeis poly gia na breis 1.4 Megane stin AggliaΚι όμως, στο meganeownersclub.co.uk που ειμαι μέλος τα περισσότερα μέλη με βενζινοκινητήρες (1.4 και 1.6) έχουν στάνταρ τις 17αρες. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τουλάχιστον 2-3 μέλη με 1.4 και 17αρες ζάντες.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εκτός από το βάρος τη ζάντας, διαφέρει και το βάρος του ελαστικού. Θα 'ταν ενδιαφέρον ένα τεστ συνολικού βάρουςΠραγματι!
-
17αρια περα απο το NSX που φανηκε σε προηγουμενη φωτογραφια μην ξεχναμε οτι ειχε και η Mc larern F1.........
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Tha psaxeis poly gia na breis 1.4 Megane stin Agglia
Κι όμως, στο meganeownersclub.co.uk που ειμαι μέλος τα περισσότερα μέλη με βενζινοκινητήρες (1.4 και 1.6) έχουν στάνταρ τις 17αρες. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τουλάχιστον 2-3 μέλη με 1.4 και 17αρες ζάντες.
Se auta ta forum paei kosmos pou sxoleite me ta amaxia tou.
Omos to Megane san oikogeneiako poulaei perisotero se aplous anthropous pou den bazoun 17ares.
Opos eipa, tha deis megalyteri analogia apo 17ares se Megane giati h Renault tis xrewnei extra MONO £200 IIRC.
Opote oloi tis pairnoun gia metapolisi.Enas filos eixe to 1.6 kai twra pairnei to 225 Cup se 3 weeks.
Ante na dw pos tha ton piso na mpei pista -
Citroen C4 στάνταρ η 17αρες στις 1.6 για τις εκδόσεις exclusive ( 5π ) και VTS ( coupe ). Και αυτό όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά πανευρωπαϊκά.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Enas filos eixe to 1.6 kai twra pairnei to 225 Cup se 3 weeks.
Ante na dw pos tha ton piso na mpei pistaΔεν νομίζω να δυσκολευτείς πολύ
-
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα.
-
Dystyxos o Filos den to pire giati einai gablomenos me tin autokinisi alla giati tou arese ( se emfanisi kai spec) pio poly apo to diko tou.
Episis perimenei ena terastio bonus apo tin douleia tou, kai eithele na xalasei ena meros se amaxiEinai kai arketa megalos se ilikia gia na arxisei twra na paizei me ta autokinita.
-
Oι 17ρες είναι Υπερβολή σε αυτοκίνητο 100-115 ίππων, 1.300+ κιλών.
-
Oι 17ρες είναι Υπερβολή σε αυτοκίνητο 100-115 ίππων, 1.300+ κιλών.
-
Η εποχή που οδηγούσα 2λιτρο Golf GTi MK3 (150hp) με 15άρες ζάντες ex-factory δεν είναι πολύ μακριά ( 1998 ). Μια χαρά πήγαινε!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Η εποχή που οδηγούσα 2λιτρο Golf GTi MK3 (150hp) με 15άρες ζάντες ex-factory δεν είναι πολύ μακριά ('98). Μια χαρά πήγαινε!
Fiat Coupe 20V Turbo, 220 PS, 250 τελική, φορούσε 15άρες
Έστριβε, επιτάχυνε, φρενάριζε διαολεμένα.
-
Εκείνη η Countach με τις 13άρες που είναι;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η εποχή που οδηγούσα 2λιτρο Golf GTi MK3 (150hp) με 15άρες ζάντες ex-factory δεν είναι πολύ μακριά ('98). Μια χαρά πήγαινε!
Fiat Coupe 20V Turbo, 220 PS, 250 τελική, φορούσε 15άρες
Έστριβε, επιτάχυνε, φρενάριζε διαολεμένα.
IIRC to Fiat 20V Turbo forouse 16ares...
Alla I agree -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Oι 17ρες είναι Υπερβολή σε αυτοκίνητο 100-115 ίππων, 1.300+ κιλών.Α3 TFSI 200, 3d έκδοση Attraction, ΑΤΣΑΛΙΝΕΣ ζάντες 16'
Α3 1.6 8V & FSI 102-115 έκδοση Ambiente (αν δεν κάνω λάθος) ζάντες αλουμινίου 17'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Oι 17ρες είναι Υπερβολή σε αυτοκίνητο 100-115 ίππων, 1.300+ κιλών.
Α3 TFSI 200, 3d έκδοση Attraction, ΑΤΣΑΛΙΝΕΣ ζάντες 16'
Α3 1.6 8V & FSI 102-115 έκδοση Ambiente (αν δεν κάνω λάθος) ζάντες αλουμινίου 17'
H Ambiente έχει 16αρες, η Ambition 17αρες.
Δεν μπορώ να λύσω την εξίσωση:
200 άλογα = 115 άλογα
-
Oι 17ρες είναι Υπερβολή σε αυτοκίνητο 100-115 ίππων, 1.300+ κιλών.
Τουλαχισοτν 150 ατια χρειαζονται για να παρουν χαμπαρι οι 17αρες. Αλλιως αστο οπως ειναι.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Oι 17ρες είναι Υπερβολή σε αυτοκίνητο 100-115 ίππων, 1.300+ κιλών.
Α3 TFSI 200, 3d έκδοση Attraction, ΑΤΣΑΛΙΝΕΣ ζάντες 16'
Α3 1.6 8V & FSI 102-115 έκδοση Ambiente (αν δεν κάνω λάθος) ζάντες αλουμινίου 17'
H Ambiente έχει 16αρες, η Ambition 17αρες.
Δεν μπορώ να λύσω την εξίσωση:
200 άλογα = 115 άλογα
Γράμματα, αριθμοί & φιλοδοξίες
δεν έχει να κάνει με τα άλογα, ούτε το Α3 200 με τις 16αρες έγινε ξαφνικά 'ανασφαλές'
marketing & εμφάνιση
17" ζάντες στα 1600 κυβικά. Ποια η γνώμη σας?