-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Original factory raced Stratos Gr.4 = 600K euros minimum.
Ναι...αυτές όμως είναι γνωστές και συγκεκριμένες και δε νομίζω οτι μπορεί κανείς να περάσει για αυθεντική μια 'κατασκευή'...
Κλείνω και εγώ αυτή την παρένθεση υπενθυμίζοντας ότι η νικητήρια Stratos, Munari, Monte Carlo 1976 υπάρχει σε τουλάχιστον 2 αντίτυπα...
Προφανώς εδώ μιλάμε για μετατροπή πάνω σε μια Stratos παραγωγής ή έστω σε μια άλλη Group 4 χωρίς 'σπουδαίο' ιστορικό και όχι για κατασκευή πάνω σε κάποιο άσχετο σασί. Όπως και να 'χει πρόκειται για μεγάλη απάτη. Μάλλον και διάφορα από τα συλλεκτικά αγωνιστικά και μη που διαφημίζονται σε κάποια site να μην είναι ακριβώς αυτό που υποτίθεται ότι είναι...
Και γιατι οχι ασχετο σασι με ημερομηνια παραγωγης 2000?
Αυτο που λες ισχυει απολυτα, οι απατες ειναι πολυ μεγαλες σ'αυτον τον τομέα.... -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Όχι δεν μιλάω για τέτοιες αηδίες. Δεν με κατάλαβες, μιλάω για Countach 100% σαν τη γνήσια όχι replica. Τα πλαίσια κατασκευάζονται από τους ίδιους που τα έφτιαχναν τότε. Δεν είναι δύσκολο να το κατανοήσεις, έτσι;
Εντόπισα το συγκεκριμένο site απο παλαιό περιοδικό κλασσικών αυτοκινήτων, το οποίο δυστυχώς δεν μπορώ να το αναρτήσω στο site. Συνοπτικά αναφέρει τις συγκεκριμένες ρέπλικες ως 'factory built' και οτι όταν εφοδιαστούν με αυθεντικό κινητήρα είναι '100% indistinguishable from the real thing'... μήπως, τελικά, εσύ δεν κατανόησες οτι το κατανόησα (εντάξει, δε σε βοηθάει και το site);;; Η εταιρία ΔΕΝ ορθοπόδησε πολύ απλά διότι κάποια στιμγή ήταν φθηνότερο να αγόραζε κανείς μια αυθεντική Countach (ότι λέγαμε δλδ)...
BTW κάποια από τα 'ιερά τέρατα' που έγραφε ο ΚΚ (πόσο αστείο ακούγεται σήμερα) της δεκαετίας του 70 και 80 (Countach, Testarossa κ.α.) φαντάζουν πλέον καρικατούρες από κόμικ και πωλούνται για ένα κομμάτι ψωμί, κυρίως διότι ουδέποτε απέκτησαν ουσιαστική αγωνιστική εμπλοκή ή συλλεκτική αξία μιας και πάντοτε ήταν απλά ένα μέσο προβολής και ικανοποιήσης την ματαιοδοξίας των εύπορων αγοραστών τους και τίποτε άλλο. Γι'αυτό και ο χρόνος ήταν σκληρός μαζί τους...
Και μη γελιέστε, ήταν δύστροπα επειδή τα πλαίσιά τους αδυνατούσαν να διαχειριστούν τη δύναμη, που για λόγους εντυπωσιασμού, τους φόρτωναν, και όχι επειδή απευθύνονταν σε 'ειδικούς οδηγούς'!!(Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν ισχύει, προφανώς, αυτό για τη Stratos και για μια χούφτα άλλα πραγματικά ιστορικά μοντέλα που τίμησαν τα χρώματα των εταιριών τους στους αγώνες και κέρδισαν επάξια τη συλλεκτικότητά τους! φαίνεται άλλωστε στην πορεία των τιμών πώλησής τους αυτό...)
-
Σχετικά με την GT40 και την απορία εάν είναι γνήσια ή ρέπλικα, τελικά ρώτησα (όχι τον κάτοχο αλλά κάποιον που γνωρίζει) και μου είπε ότι είναι γνήσια.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Σχετικά με την GT40 και την απορία εάν είναι γνήσια ή ρέπλικα, τελικά ρώτησα (όχι τον κάτοχο αλλά κάποιον που γνωρίζει) και μου είπε ότι είναι γνήσια.Ας σου δωσει τον αριθμο του πλαισιου τοτε...Δεν υπαρχει GT40 στην Ελλαδα.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Σχετικά με την GT40 και την απορία εάν είναι γνήσια ή ρέπλικα, τελικά ρώτησα (όχι τον κάτοχο αλλά κάποιον που γνωρίζει) και μου είπε ότι είναι γνήσια.
Ας σου δωσει τον αριθμο του πλαισιου τοτε...Δεν υπαρχει GT40 στην Ελλαδα.
Όταν λες δεν υπάρχει ενοείς γνήσια;
-
Ναι.
-
Εντάξει, θα ξαναρωτήσω χρησιμοποιώντας τα λεγόμενά σου.
-
Το αυτοκίνητο είναι GTD όπως φαίνεται και στην πρώτη φωτογραφία κάτω δεξιά στην πόρτα.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι GTD όπως φαίνεται και στην πρώτη φωτογραφία κάτω δεξιά στην πόρτα.Νομίζω ότι έχεις δίκιο....κρίμα πάντως...
Να σας αλλάξω λίγο θέμα;
Τι θα διαλέγατε από τα δύο:
1974 ΜΒ W107 450SLC ή 1975 JAG. XJ-S V12 5.3 και γιατί;
(και τα δύο είναι σε άριστη κατάσταση και κοστίζουν τα ίδια περίπου_λίγα_χρήματα) -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
1974 ΜΒ W107 450SLC ή 1975 JAG. XJ-S V12 5.3 και γιατί;
(και τα δύο είναι σε άριστη κατάσταση και κοστίζουν τα ίδια περίπου_λίγα_χρήματα)καταπληκτική η συγκεκριμένη Μερτσέντες. Ωστόσο, θα διάλεγα Jag! ΜΑΚΡΑΝ το κλασικότερο σχήμα σε μεγάλο (ok, 2πορτο) σεντάν, ever!
RESPECT:
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
1974 ΜΒ W107 450SLC ή 1975 JAG. XJ-S V12 5.3 και γιατί;
(και τα δύο είναι σε άριστη κατάσταση και κοστίζουν τα ίδια περίπου_λίγα_χρήματα)καταπληκτική η συγκεκριμένη Μερτσέντες. Ωστόσο, θα διάλεγα Jag! ΜΑΚΡΑΝ το κλασικότερο σχήμα σε μεγάλο (ok, 2πορτο) σεντάν, ever!
Και τα δύο στις φωτογραφίες είναι αμερικανικών προδιαγραφών και έχουν κακάσχημους προφυλακτήρες... Στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο όμορφα, το jag σε BRG με ταμπά εσωτερικό και το MB σε λευκό με μαύρο ΜΒ-Tex...
Και εγώ βρίσκω τη xjs ηπέροχα άσχημη ( ) αλλα σκέφτομαι πόσο μπελαλίδικο μπορεί να βγεί σε σχέση με το ΜΒ που είναι εγγύηση... (επειδή δεν είμαι και για να τρέχω αυτή την εποχή ). Είναι και αυτός ο V12 ρε παιδί μου που τον βλέπω και τρομάζω άτσι και πάθει κάτι... -
Ε όχι ρε παιδια να συγκρινουμε σε ομορφια αυτα τα 2 αυτοκινητα
Προσπαθησε να κανεις το εξης 'πειραμα': βγαλε απο το μυαλο σου οτι το ενα ειναι Mercedes και το αλλο Jaguar. Δες φωτογραφιες τους χωρις να σε επηρρεαζει ο κατασλευαστης κλπ κλπ... Ακομη πιστευει κανεις οτι η MB ειναι πιο ομορφη απο την Jaguar???
Εγω θα διαλεγα αναμφιβολα τη Jaguar (για τους δικους μου λογους βεβαια )
-
The Jaguar XJS was designed by Malcolm Sayer. He was one of the first engineers to apply principles of aerodynamics to car design. He designed the Jaguar C-Type (which won the 24 Hours of Le Mans in 1951 and 1953), the Jaguar D-Type (which won the 24 Hours of Le Mans in 1955, 1956, and 1957), and the Jaguar E-Type
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Προσπαθησε να κανεις το εξης 'πειραμα': βγαλε απο το μυαλο σου οτι το ενα ειναι Mercedes και το αλλο Jaguar.Έλα που δεν μπορώ...
Εγω θα διαλεγα αναμφιβολα τη Jaguar (για τους δικους μου λογους βεβαια )
Οι οποίοι είναι (αν επιτρέπεται, βέβαια)? Μια καλή δικαιολογία ψάχνω, ρε παιδιά, γιατί η ΜΒ μου φαίνεται καταλληλότερη εν τέλει...
-
Αγαπητέ μου φίλε...
Θα προσπαθήσω να σου πω τι θα έκανα εγω στη θέση σουΘα έθετα τα εξής ερωτήματα στον εαυτό μου:
- Γιατί θέλω να πάρω ένα τετοιο αυτοκινητο?
- Ποια θα ειναι η χρήση του?
- Τι απαιτήσεις έχω απ αυτό?
- Ποιο μου αρέσει πιο πολύ?
- Πως φαντάζομαι τον εαυτό μου μέσα σ'αυτό (πχ είμαι πολύ 'λαικός' μέσα στη ΜΒ? πχ Στηβ Κακέτσης κλπ.... ή είμαι αρκετά 'SNOB αριστοκράτης' ώστε να οδηγώ μια XJS???
Η αλήθεια είναι ότι η ΜΒ είναι πιο διακριτική, ενώ η XJS προκαλεί κεφαλογυρίσματα στο περασμα της. Αυτό κάποιους τους κάνει να νοιωθουν καπως αβολα (έχω εναν φίλο που εχει μια 12κυλινδρη cabrio XJS και νοιωθει πολυ αβολα όταν ειναι σταματημένος στο φανάρι και ακούει σχόλια του τύπου 'Γεια σου άρχοντα' κλπ κλπ
Από την άλλη όμως, η συγκεκριμένη mercedes είναι μια σπορ(?) mercedes και τίποτα παρα πάνω...
Η Jaguar όμως (έστω και με τα προβληματα της) είναι για πάντα jaguarΑν είχες να διαλέξεις ανάμεσα σε μια Pagoda και σε μια E-Type... τι θα διαλεγες? ? ?
Μπες σε καποια φορουμ στο εξωτερικο για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα και δες τι προβληματα αντιμετωπιζουν οι ιδιοκτητες τους και ποιες λυσεις αναζητουν. Ετσι θα καταλαβεις τι απαιτησεις θα εχει και το εν λογω αυτοκινητο απο εσένα
Αν σε ήξερα ΄κάπως (πχ ηλικία, στυλ, χαρακτήρας, κουλτούρα κλπ) θα μπορούσα να σου δώσω κάποια επιχειρήματα υπερ της Jag... Τωρα όμως......
Ελπίζω να βοήθησα... (εστω και λιιιιιιγο )
Νάσος -
Νάσο, σε ευχαριστώ πολύ για τα χρήσιμα σχόλιά σου!
Φοβάμαι οτι θα έπαιρνα παγόδα σε σχέση με την Ε-Type, πάντως!
(Mήπως γνωριζόμαστε (από το TSCG); Στείλε PM!)Αλέξανδρος
-
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Η GT40 τελικά είναι γνήσια, μου το είπε ο ίδιος ο Κος Σταφυλοπάτης σήμερα στα Μέγαρα. Αριθμό 10840 (αν τον συγκράτησα καλά)@ '993cc' στη πόρτα δε γράφει GTD γράφει FORD. Το κοίταξα σήμερα.
Οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει τετοιος αριθμος chassis ουτε καν που να το πλησιαζει. Να σου θυμισω επισης οτι δεν υπαρχει GT40 κατω απο 2 εκ. δολαρια με τις τιμες να κυμαινονται συνηθως μεταξυ 4 και 10 εκ. δολαριων (10 εκτιμαται το chassis 1075) και οτι συνεχιζει να μην υπαρχει GT40 στην Ελλαδα.
Ειναι αυτο που λεγαμε πριν, ΟΚ για replica αλλα να λενε τι ειναι...
Ακου να δεις GT40 στα μεγαρα με τη φιλαρα με τη γοπα στο στομα
Ο Κ. Σταφυλοπατης σε βρεικε μικρο και σε δουλευει...Για γνησια chassis κοιτα εδω
http://www.classicscars.com/chassis/gt40.htm -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει τετοιος αριθμος chassis ουτε καν που να το πλησιαζει. Να σου θυμισω επισης οτι δεν υπαρχει GT40 κατω απο 2 εκ. δολαρια με τις τιμες να κυμαινονται συνηθως μεταξυ 4 και 10 εκ. δολαριων (10 εκτιμαται το chassis 1075) και οτι συνεχιζει να μην υπαρχει GT40 στην Ελλαδα.
Ειναι αυτο που λεγαμε πριν, ΟΚ για replica αλλα να λενε τι ειναι...
Ακου να δεις GT40 στα μεγαρα με τη φιλαρα με τη γοπα στο στομα
Ο Κ. Σταφυλοπατης σε βρεικε μικρο και σε δουλευει...Για γνησια chassis κοιτα εδω
http://www.classicscars.com/chassis/gt40.htmΑγαπητε Tryphon,
Συγχωρεσε την παρεμβαση μου, αλλα θα ηθελα να σε ρωτησω κατι:
Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι ΔΕΝ υπαρχει GT40 στην Ελλαδα?
Γνωριζεις ΟΛΑ τα GT40 παγκοσμιως, οπως και το που βρισκεται το καθενα τους, σημερα 22/10/2005?
Αποκλειεις να το εχει αγορασει ο καθε Σταφυλοπατης και να το εχει φερει προσφατα στην Ελλαδα?
Απ' οτι βλεπεις ο Tazio δεν ειναι ειδικος, και μαλιστα τονισε μιλώντας σχετικα με τον αριθμο πλαισιου 'αν τον συγκρατησα καλα'Μου εχει συμβει και μενα πολλες φορες, να προσπαθει να με παραμυθιασει καποιος σχετικα με τη μοναδικοτητα του αυτοκινητου του και το ποσο σπανιο (και καλα) ειναι αυτο
Οσοι ειναι αρκετο καιρο στον χωρο, σιγουρα θα συμφωνησουν μαζι μου, σχετικα με τις π@π@ριες που εχουμε ακουσει:
'Ξερεις ποιος το ειχε αυτο το Mercedes? O Βασιλιας!', 'Αυτο το αμαξι το ειχε κανει δωρο ο Βασιλιας στη Βουγιουκλακη', 'Αυτο ηταν του ταδε εφοπλιστη' και αλλα πολλα.
Για παραδειγμα, επειδη ο Μπαρκουλης ειχε MGA (μαλιστα σε καποιες απο τις ταινιες παιζει και το αυτοκινητο του μαζι) περισσοτεροι ιδιοκτητες MG στην Ελλαδα, ισχυριζονται οτι το δικο τους αυτοκινητο ηταν αυτο του Μπαρκουλη.
Το ιδιο ισχυει και με τα Triumph και αλλους ηθοποιους και παει λεγοντας...Κατα περιεργο τροπο, το 95% των κλασσικων αυτοκινητων που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα, ανηκαν η στη Βασιλικη οικογενεια, ειτε σε καποιο ηθοποιο, η σε καποιον εφοπλιστη ή βιομηχανο. (αυτο το ειχε ο Μποδοσακης, το αλλο ο Παπαλιος, το αλλο ο Λουμιδης κλπ)
Εχουμε βαρεθει λοιπον να ακουμε π@π@ριες σχετικα με σπανια, ακριβα και αυτοκινητα με διασημους προκατοχους.
Απο την αλλη ομως, η πειρα μου μου εχει δειξει πως δεν εχουμε πραγματικα ιδεα για το ποσα σπανια αυτοκινητα βρισκονται φυλαγμενα σε γκαραζ της Αθηνας (και οχι μονο).
Τα τελευταια χρονια πολλα ακριβα και σπανια αυτοκινητα εισηχθησαν στη χωρα μας με το καθεστως της ατελους εισαγωγης σαν αντικειμενα και φερουν πλεον πινακιδες ΕΛΠΑ, ΦΙΛΠΑ η ΕΟΟΕ
Οποτε ποτε δεν ειμαστε σιγουροι για κατι...Αν βεβαια αποδειχτει οτι το αυτοκινητο αυτο ειναι ρεπλικα, τοτε ο καθε κυριος που ισχυριζεται το αντιθετο πρεπει να φαει ΜΕΓΑΛΟ κραξιμο και να νοιωσει αμηχανα μπροστα στο ξεγυμνωμα του κομπλεξ του να προσπαθει να 'πλασαρει' μια ρεπλικα σαν γνησιο μοναδικο κομματι...
Εν κατακλειδι συμφωνω μαζι σου, αλλα θα προτιμουσα να περιμενουμε περισσοτερα στοιχεια πριν δικασουμε τον καθεναν
-
Χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο με το Κ. Σταφυλοπατη, που δεν γνωρίζω, το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται ως GT40 έχει για παράδειγμα rollbar ΜκΙΙ και μηχανή ΜκΙ.
Πως είναι δυνατό να ρωτήσεις μια απλή ερώτηση, αριθμό πλαισίου που κανονικά κυμαίνεται από 101-111 και 1001-1114, και να το ξεχάσεις? Δεν είναι κανα νούμερο ΚΥΧ34ΥΒ804...Μιλάμε για 160 αυτοκίνητα το πολύ και μετράω τα Mirage μαζί...
Το 99% των chassis GT40 είναι γνωστό που βρισκονται. Κανένα δεν εμφανίζεται στην Ελλάδα. Μπορει ομως να ειναι προσφατο.
Νομίζω, ξανάλεω νομίζω, ότι τoν συνάντησα τυχαία όταν αγόραζε μαϊμού RS2.7 και ανταλλακτικα απο γνωστο dealer και restorer Porsche στην Ελβετία το 2004.
Ο συγκεκριμένος κύριος έχει κάνει διάφορες εμφανίσεις με Ford Escort 1600 και 2000, Lancia Stratos μαιμουδιασμενη Gr.4, Porsche RS2.7 μέχρι και Ferrari 250 SWB!
Λοιπόν 2 τινά:
- O Κ. Σταφυλοπατης ήταν ο τελικός αποδέκτης το 3ου Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης
- Κάτι άλλο παίζει
Εγώ τείνω προς τη 2η επιλογή.
Τελος, σχετικα με τα συλλεκτικα αυτοκινητα, αλλο MG και αλλο GT40 και 250SWB. Η Ελλαδα δεν φημιζεται ιδιατερα σ αυτον τον τομεα...
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ