-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
hint: τα revo 2 συνηθως 'μπουκωνουνε' στα πολλα χλμ.
παιξτονα μεχρι τελικες να του κανεις 2 κολωνεςΟ ιδιος λεει οτι με περασε στη 5η αλλα εγω ειχα αφησει γιατι ειχαμε φαναρι μπροστα και δεν εβλεπα να μαζευει κιολας τη διαφορα.Δε πειραζει την επομενη απλα δεν θα αφησω.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
τελικα αυτο το ταπερ δεν εχει την πρεπουσα αισθηση απο το τιμονι...... κριμα ρε γαμωτο....
Αυτό είναι το πρόβλημα του TypeR? Για πόσα χλμ το οδήγησες?
2 φτανουν??? ή θελει 50+???
E, δε νομίζω πως οι συνθήκες ήταν επαρκείς για συμπέρασμα
φιλε μου μιλαω για καθαρο feedback.......... το βαρος και η ακριβεια/σαφηνεια του ηταν μια χαρα καθως φυσικα και η συνολικη / στιβαρη αισθηση του αυτοκινητου.......
αναμενω την εκδρομη στις Σερρες που λεγαμε....... για περισσοτερες λεπτομερειες
κωτσο ασε τα γιοκοχαμα σπιτι , βρες κανενα παλιο λαστιχο και παρτε τον ανηφορο....... (να περασουμε και απο χολομωντα που θελει και ο τσιλης ) -
a re meister treliari olo pagomenes mpyres thes na kernas made germany
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
a re meister treliari olo pagomenes mpyres thes na kernas made germanyEγω φταιω?Οι αλλοι διψανε. Κι εχω νορμαλ αμαξι ρε γαμωτο,φαντασου να βαλω το προγραμμα...
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
a re meister treliari olo pagomenes mpyres thes na kernas made germany
Eγω φταιω?Οι αλλοι διψανε. Κι εχω νορμαλ αμαξι ρε γαμωτο,φαντασου να βαλω το προγραμμα...
Ε όχι και νορμάλ
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
a re meister treliari olo pagomenes mpyres thes na kernas made germany
Eγω φταιω?Οι αλλοι διψανε. Κι εχω νορμαλ αμαξι ρε γαμωτο,φαντασου να βαλω το προγραμμα...
Ε όχι και νορμάλ
????????
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
:-? ????????γιατί στράβωσες;;
όταν σφυρίζει τουρμπίνα πόσο νορμάλ μπορεί να θεωρείται ένα αυτοκίνητο;
το δικό σου νορμάλ αποτελεί ''πρόγραμμα'' για όσους έχουν τουρμπίνα με 150 και 180 άλογα.
υπό αυτή την έννοια το είπα,δεν ήταν μπηχτή για το αυτοκίνητό σου..συγκεκριμένα.
..εκτός αν αντί για ''νορμάλ'' ήθελες να πεις ''μαμά'',οπότε πάσο -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
γιατί στράβωσες;;
όταν σφυρίζει τουρμπίνα πόσο νορμάλ μπορεί να θεωρείται ένα αυτοκίνητο;
το δικό σου νορμάλ αποτελεί ''πρόγραμμα'' για όσους έχουν τουρμπίνα με 150 και 180 άλογα.
υπό αυτή την έννοια το είπα,δεν ήταν μπηχτή για το αυτοκίνητό σου..συγκεκριμένα.
..εκτός αν αντί για ''νορμάλ'' ήθελες να πεις ''μαμά'',οπότε πάσοMαμά βρε ήθελε να πει... Τι άλλο θα μπορούσε???
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Τουλαχιστον το ctr **φωναζει **απο μακρια οτι ειναι κατι διαφορετικο..Βεβαια η εμφανιση ειναι καθαρα υποκειμενενικο κριτηριο.
Πρέπει οπωσδήποτε να 'φωνάζει' ?
Aπλα να ξεχωριζει απο τις απλες εκδοσεις φιλε technik....
Το Type-R, απλά 'παρα-ξεχωρίζει'.
Το GTI, μπροστά, ξεχωρίζει αρκετά σε αντίθεση με το πίσω μέρος.
Χαμηλωμένο, με τις 17αρες (και όχι με 19 ρες που είδα σε κάποιο ),
ξεχωρίζει-διακριτικά.Άλλωστε, αυτοί που ξέρουν, διακρίνουν αμέσως τη διαφορά με το απλό.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
γιατί στράβωσες;;
όταν σφυρίζει τουρμπίνα πόσο νορμάλ μπορεί να θεωρείται ένα αυτοκίνητο;
το δικό σου νορμάλ αποτελεί ''πρόγραμμα'' για όσους έχουν τουρμπίνα με 150 και 180 άλογα.
υπό αυτή την έννοια το είπα,δεν ήταν μπηχτή για το αυτοκίνητό σου..συγκεκριμένα.
..εκτός αν αντί για ''νορμάλ'' ήθελες να πεις ''μαμά'',οπότε πάσοMαμά βρε ήθελε να πει... Τι άλλο θα μπορούσε???
Μαμα και νορμαλ σημαινει το ιδιο πραγμα,νομιζω.Και επισης νομιζω οτι η σκεψη μαλλον αστοχη ειναι. Μ'αυτη τη λογικη και τα 150αρια ειναι φτιαγμενα για τα 1.4 και παει λεγοντας,το βλεπεις λογικο?Νορμαλ ειναι οπως το εβγαλε το εργοστασιο και οχι οπως το βλεπεις εσυ ή εγω.
-
Επέτρεψε μου να διαφωνώ.Δηλαδή το impreza STI επειδή το βγάζει το εργοστάσιο είναι νορμάλ;μαμά είναι.και τα 150 που είπες εφόσον βγαίνουν από τουρμπίνα φυσικά και δεν είναι νορμάλ...για μένα πάντα,μπορεί να κάνω και λαθος.η τουρμπίνα από τα λίγα που κατέχω αποτελεί ανεξάρτητο τμήμα στον κινητήρα,το οποίο πριστίθεται με σκοπό να ανεβάσει τις επιδόσεις του,επομένως δεν βλέπω που είναι το νορμάλ.Δηλαδή αν η ΣΕΑΤ στο παραδειγμά σου τα ''προγράμματα'' revo τα βάλει από πριν(στο εργοστάσιο)για σένα τότε γίνονται νορμάλ;δεν βλέπεις το οξύμωρο;επομένως το λεον κούπρα με 1.8 και 225 άλογα είναι νορμάλ;
υποθέτω ότι εσύ το αποκαλείς νορμάλ έχοντας στο νου σου τί προγράμματα υπάρχουν ακόμα παραπέρα,δεν νομίζω όμως ότι αυτή είναι σωστή βάση. -
Φιλε GTi κανεις λαθος αλλα δεν ειναι αναγκη να συμφωνουμε κιολας.Οτι βγαζει το εργοστασιο ειναι νορμαλ.Αυτη την εννοια εχει το νορμαλ.Τωρα αν εχεις αλλο λεξιλογιο δικαιωμα σου.
-
Και ο μπαμπας τι ειναι?
-
μπαμπας ειναι αυτος που ...... τη μαμα
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
μπαμπας ειναι αυτος που ...... τη μαμα -
Επανέρχομαι, καθώς χθες είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το Golf GTi (διαδρομή μεταξύ Αγ.Μερκούριο & Βαρυμπόμπη). To συγκεκριμένο ήταν 4πορτο, με 18άρες ζάντες, DSG, ηλιοροφή, CD-changer και δε θυμάμαι κι εγώ τι άλλα (τιμή αυτοκινήτου στο δρόμο: 37.000 Eυρώπουλα!! )
Δεν το πίεσα υπερβολικά στις στροφές (στενός δρόμος γαρ, με πυκνή βλάστηση από τις δύο μεριές, μικρή ορατότητα κι ελάχιστα περιθώρια για δύο 'γρήγορους' πλάι-πλάι!) αλλά πήρα μια γεύση του χαρακτήρα του, του στησιματος, του γκαζιού του (χωρίς πρόγραμμα - ακόμα!) και του κιβωτίου.
Το DSG δεν ήταν ακριβώς αυτό που περίμενα για οδήγηση 'α-λα WRC' κι ενώ από τη μία οι αλλαγές γινόντουσαν ταχύτατα και με τρόπο 'βελούδινο' (είτε ανέβαζες είτε κατέβαζες αυτό ταίριαζε ακριβώς τις στροφές του κινητήρα με τη σχέση που ζητούσες και την ταχύτητα του αυτ/του, ώστε δεν υπήρχε το παραμικρό κλώτσημα) από την άλλη κατέβαζε μόνο του από 2α σε 1η στο kickdown με τον επιλογέα στο 'S' [edit#1: το οποίο κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να λέγεται 'sport-semiαuto', καθώς μπορείς να αλλάζεις κι εσύ σχέσεις από το τιμόνι, και μόνο να ανεβάζει ταχύτητες όταν πιάνεις κόφτη, αφήνοντας το κατέβασμα σ'εσένα] παρ' ότι εσύ μπορεί τη συγκεκριμένη στιγμή να ήθελες όλη τη ροπή του κινητήρα από τις 3000 σ.α.λ. στις οποίες δούλευε εκείνη τη στιγμή *χωρίς *να περάσεις σε 1η. [edit#2: Αυτό (το... 'αντι-kickdown') είναι δυνατό μόνο σε 'fully manual' mode]. Anyway, θέμα software είναι όλα και τα συνηθίζεις, οπότε οδηγείς ανάλογα. Kάτι ξέρουν οι Γερμανοί που το έκαναν έτσι, αλλά αν είσαι 'περίεργος'..... χμμμμ... Παρεμπιπτόντως ακόμα και με τον επιλογέα στη θέση 'D' μπορείς να επέμβεις στη σχέση του κιβωτίου με τα κουμπάκια (όχι πτερύγια! ) πίσω από το τιμόνι. Εν αρχή μου έκανε εντύπωση και η ένδειξη της λειτουργίας του κιβωτίου στο ταμπλώ, όπου άλλαζε από 'P-R-N-D-S-x' (όπου x=σχέση κιβωτίου) σε '6-5-4-3-2-1' αφού αλλαζες ταχύτητα χειροκίνητα, δείχνοντας σου τι έχεις, ενώ λίγο αργότερα επανερχόταν σε 'P-R-N-D-S-x' με τον επιλογέα στη θέση 'D' ή 'S'.
Το τιμόνι - απλά θεϊκό στην εμφάνιση και στην αφή, λίγο πιο ελαφρύ όμως και λιγότερο 'φλύαρο' απ' ότι θα το ήθελα. Αντίστοιχο σε βάρος ήταν και το τιμόνι του A3 QTFSi με το οποίο έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα είτε από τη θέση του οδηγού είτε ως συνοδηγός και το οποίο ήταν η πρώτη μου επαφή με τον 2.0ΤFSi του VAG.
Για το μοτέρ δε χρειάζεται να πω και πολλά. Δύναμη παντού, χωρίς τις 'εκρήξεις' προηγούμενων υπερσυμπιεζόμενων υλοποιήσεων, σε σημείο που θα μπορούσε να είναι ακόμα και τρίλιτρο ατμοσφαιρικό. Πάντως με το πρόγραμμα αλλάζει τελείως. Ακόμα και στο σημαντικά βαρύτερο τετρακίνητο Α3 η διαφορά στην επιτάχυνση πριν και μετά ήταν η μέρα με τη νύχτα. Αργό μου φάνηκε το Golf, αλλά τα +10 (σχεδόν) κιλά ροπής και τα επιπλέον 50 περίπου άλογα του 'φτιαγμένου' A3 ήταν ο μόνος λόγος! Από κατανάλωση: Εντάξει, αν το πατάς... καίει. Όχι πάντως σαν Subaru ή Mitsubishi αντίστοιχου κυβισμού και αναπνοής. To TC έλεγε 14.6 lt/100km όταν μπήκα (ένδειξη οδόμετρου 800κάτι χιλιόμετρα), η οποία έπεσε στα 14.5 στο τέλος της βόλτας. Θα πέσει αρκετά ακόμα, βέβαια, σε πιο καθημερινούς ρυθμούς (αφού ο ιδιοκτήτης του ξε...αυτώσει! ). Στο A3 παίζει γύρω στα 12.1 (και είπαμε - είναι και βαρύτερο κι έχει και πρόγραμμα!).
Όσον αφορά την ανάρτηση, προσωπικά την βρήκα πολύ κοντά στον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ άνεσης & επιδόσεων, με δεδομένους τους δρόμους μας. Απορροφάει χωρίς να xτυπάει ή να γέρνει υπερβολικά, αν και οι 18άρες είναι ίσως too much - εκτός κι αν ενδιαφέρεστε για πίστα η χρησιμοποιείτε αποκλειστικά την Α.Ο. για τις μετακινήσεις σας!... Το σπινιάρισμα και η υποστροφή έρχονται αρκετά εύκολα στο πάτημα του γκαζιού (είναι πολλά τα χιλιογραμμόμετρα, Άρη...) αλλά χωρίς την παραμικρή παραξενιά, με ή χωρίς το 'φύλακα άγγελο', κάτι που σε κάνει να το εμπιστεύεσαι σχεδόν με το καλημέρα και να πας άνεμος χωρίς περιτές κινήσεις. Για να ρολάρει την ουρά του πρέπει να μπεις με πολλά και να το επιδιώξεις, πράγμα που τελικά θα σε κάνει να χάσεις περισσότερα απ' οτι θα κερδίσεις (τουλάχιστον σε ταχύτητα). Πολύ καλά μου φάνηκαν και τα Bridgestone Potenza RE050A (σε διάσταση 225/40R18) με το κλασικό χείλος στο πλάι.
Όμολογουμένως δεν το οδήγησα αρκετά (και ούτε σε ιδανικές συνθήκες για σαφή συμπεράσματα) αλλά η πρώτη επαφή ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. Πάντως αν ήταν να επιλέξω τώρα θα επέλεγα το χειροκίνητο κιβώτιο, εκτός κι αν λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων ήμουν αναγκασμένος (...) να περνάω μεγάλο μέρος της ημέρας μου στην κίνηση της πόλης (μικρή θυσία για μεγάλη ξεκούραση!).
Κατά τ'άλλα εντύπωση μου έκαναν τα 300 χ.α.ω. της τελικής ένδειξης στο κοντέρ (είπαμε να αισθανόμαστε ότι οδηγούμε 'όπλο', αλλά... ), το ανοιχτήρι μπουκαλιών στη θήκη πίσω από το κιβώτιο (don'd drink and drive, βρεεεεε! ) και το πολύ βολικό CD-changer, έξυπνα τοποθετημένο κάτω από τον 'τεμπέλη'.
Το τελευταίο συμπέρασμα είχε να κάνει με την ποιότητα κατασκευής - σιγουρα δεν ειναι Α3 αν κρίνουμε από το φινίρισμα, τις μονώσεις, την προσοχή στη λεπτομέρεια (π.χ. οι μαύρες αυτοκόλητες γλωσίτσες στα πλαστικά με τα τουίτερ) και το πόσο στιβαρά κλείνουν οι πόρτες, αλλά σίγουρα δείχνει πιο προσεγμένο από π.χ. το δικό μου (206RC) και σου δίνει την εντύπωση ότι δεν πρόκειται να πάθει ποτέ τίποτα. Μικρή παραφωνία ένας μικρο-τριγμός με μεταλλική χροιά (σαν κάτι να ήθελε λάδωμα) που ακουγόνταν από τη μεριά της εταζέρας, την αιτία του οποίου δεν καταφέραμε να εντοπίσουμε. Ενδεχομένως να είχε να κάνει και με την 'ιστορία' του συγκεκριμένου με τις θηριώδεις ζάντες!...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Το τιμόνι - απλά θεϊκό στην εμφάνιση και στην αφή, λίγο πιο ελαφρύ όμως και λιγότερο 'φλύαρο' απ' ότι θα το ήθελα. Αντίστοιχο σε βάρος ήταν και το τιμόνι του A3 QTFSi με το οποίο έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα
Πρέπει να είσαι ο 1ος που το λέει. Ίδιο 'βάρος' τα δύο τιμόνια;
Το τελευταίο συμπέρασμα είχε να κάνει με την **ποιότητα ****κατασκευής **- σιγουρα δεν ειναι Α3 αν κρίνουμε από το φινίρισμα, τις μονώσεις, την προσοχή στη λεπτομέρεια
Eίπαμε. Έχουν και διαφορές!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το τιμόνι - απλά θεϊκό στην εμφάνιση και στην αφή, λίγο πιο ελαφρύ όμως και λιγότερο 'φλύαρο' απ' ότι θα το ήθελα. Αντίστοιχο σε βάρος ήταν και το τιμόνι του A3 QTFSi με το οποίο έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα
Πρέπει να είσαι ο 1ος που το λέει. Ίδιο 'βάρος' τα δύο τιμόνια;
Έγραψα 'αντίστοιχο' (όχι 'ίδιο') κρίνοντας πάντοτε από το τιμόνι που έχω συνηθίσει εγώ (αυτό του RC). Δηλαδή με '10' = το συγκριτικά βαρύτερο τιμόνι του δικού μου, GTi και Α3 QTFSi μου φάνηκαν και τα δύο γύρω στο '6' (αρκετά πιο 'ελαφριά'). Τώρα, αν είναι το ένα '6.0' και το άλλο '6.5' δεν κάθησα να το φιλοσοφήσω, να πω την αλήθεια.
Πάντως και ο φίλος που μου προσέφερε να οδηγήσω το GTi, ο οποίος έχει γράψει περισσότερα από 20.000 km με το Α3 QTFSi μέσα στους 5 μήνες που το έχει, έλεγε ότι το τιμόνι του Golf είναι 'ελάχιστα βαρύτερο από το δικό του', κάτι το οποίο μπορεί όμως να οφείλεται και στα ζαντολάστιχα που φορούσε το συγκεκριμένο.
-
Tα 18αρια και την αισθηση αλλαζουνε στο τιμονι και τσιμπανε και καταναλωση 0.5-1.0 λιτρο προς τα πανω.
για προσθιοκινητο 250 ιππων ομως ειναι μαλλον must η διασταση σαν overall αποτελεσμα, ειδικα αν δεν υπαρχει προβλημα να βρισκουνε σε θολους κλπ.
(και ας λενε οι κοντρακηδες οτι σε απολυτες επιδοσεις στην ευθεια χανεις καννα-δυο καροτσια)επισης εχω ξαναγραψει οτι με σωστα προγραμματα α' σταδιου στα vag turbo, τελικα η μεση καταναλωση ΠΕΦΤΕΙ διοτι ροπιαζουν πολυ περισσοτερο και πιανουνε ταχυτητες πολυ πιο ευκολα.
βεβαια αμα πηγαινεις 'ταπα' συνεχεια θα καψει κατι παραπανω απο μαμα. -
και να και το οριστικο τελος της αντιπαραθεσης αυτου του τοπικ...
(απο την εκθεση auto exelixi)nothelle (επισημος γερμανικος οικος του ομιλου)
τουρμπινοπολλαπλη, προγραμμα και φουλ εξατμιση διατηρωντας τους μαμα καταλυτες. 275ps (tuv, => δηλαδη στα 'εγχωρια' δυναμομετρα βαλτε +10-20-30+ps) και καμια 40τοσα κιλα ροπακλας.επισης η nothelle δινει και μια αλλη τουρμπινα για τους πολυ τρελλους, για 310 ps (παλι tuv)
αντιπροσωπος της nothelle στο greece ειναι η smbros. οσοι πιστοι αντε να δειτε. εχει και φυλλαδια..
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......