-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Άντε γεια Ισπανέ! Φρόντισε να το χαρείς το πρωτάθλημα, να τα πιάσεις και καλά με τις διαφημίσεις του Megane, γιατί σε βλέπω σύντομα να κατεβαίνεις απ' το καλάμι σου!!!
ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ...!!!!!
Υ.Γ Αληθεια ποιος ειναι αυτος ο Alonso........????????
Συγχαρητήρια στον κολόφαρδο Φινλανδό και στην άτυχη Renault που κόντρα σε όλες τις ατυχίες συνεχίζει να προηγείται στο πρωτάθλημα.
Αν αυτός ο Φινλανδός Γκαστόνε δεν εγκαταλείψει ούτε στην Κίνα ή ο υπερφίαλος teamate του δεν στουκάρει με κανέναν, θα πρόκειται για το πιο κολόφαρδο πρωτάθλημά κατασκευαστών στην ιστορία. Άλλωστε η Renault απέδειξε και σε αυτόν τον αγώνα ότι είναι η καλύτερη όπως δήλωσε ο παγκόσμιος τριταθλητής, εεεε πρωταθλητής.Μπράβο στον Κίμι, έδειξε τι κάνει ο αληθινος πρωταθλητης!!
κλπ.
Έτσι πονάει περισσότερο!!! Να είσαι ταχύτερος (αν και χθες προσωπικά δεν το είδα) και χειρότερος ταυτόχρονα!! Συνεχίστε... να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε.
Και κάτι άλλο:
Fernando Alonso:
'I was 7 seconds up the road when the FIA asked me to slow down and give the position back again. I was surprised, but had to do it.'Flavio Briatore:
'I think the key moment of this race was not at the end, but in the first stint when Fernando was forced to give his position back to Klien. We didn’t understand why, because he had already done it once, but the FIA asked him to do it again. That cost him nine seconds.'Pat Symonds:
'Fernando drove fantastically well from sixteenth position, but the curious decision by the FIA to let Klien regain his position twice certainly cost him time, and left him battling traffic for much of the race.'Ας τολμούσε η FIA να δώσει ποινή αν έκρινε παράβαση. Τέτοιες ύπουλες παρεμβάσεις είναι πολύ ύποπτες.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Πάντως, οι πληροφορίες για τον Kimi ήταν ενδιαφέρουσες. Ίσως είμαι προκατειλειμένος (κωλολέξη, πώς σκατά γράφεται), αλλά και αυτό ακόμα με κάνει να χαμογελάω. Ο τύπος δεν κωλώνει πουθενά! Και φυσικά, πληρώνει το τίμημα, έτσι;
Κι εγω που νομιζα πως απλα ηταν ατυχος.
Προβλεπω αυξηση του επιπεδου της κωλοτουμπας αν τελικα κοκκινισει η φορμα του Κιμι -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Ας τολμούσε η FIA να δώσει ποινή αν έκρινε παράβαση. Τέτοιες ύπουλες παρεμβάσεις είναι πολύ ύποπτες.Ας τολμούσε;;; Εδώ τους κάνουνε χάρη και θα βγουν κι από πάνω, αν είναι δυνατόν!!! Δηλαδή εσένα αυτό που έκανε ο Alonso, θα σε κάλυπτε αν το είχε κανει ο Kimi ΣΤΟΝ Alonso;
-
Χωρις να μπω σε λεπτομερειες για τεχνικα θεματα, τα οποια ετσι κι αλλιως ΔΕΝ τα κατεχω:
Η overall γνωμη μου ειναι οτι οι ΚΡ και ΦΑ ειναι στο ιδιο επιπεδο, σαφως ανωτεροι απο τη 'χαμενη γενια' (Μοντογια, Φιζικελα, Μπαρικελο, Κουλταρντ κ.α.) την οποια υποσκελισαν οριστικα.
Προτιμω τον Ραικονεν, που μου μοιαζει ταχυτερος (με το ματι). Ο Αλονζο φετος πραγματι σε ζητηματα ωριμοτητας εκανε τεραστια προοδο.
Στην προσπεραση στον ΜΣ ειχαν διαφορα βαρους καυσιμα για 4 γυρους (ο ΦΑ μπηκε στον 22 και οι ΚΡ και ΜΣ στον 26). Δεν ξερω ποσο σημαντικο ρολο παιζει αυτο. Αν ο Ραικονεν εμεινε περισσοτερο πισω απο τον Σουμι και για ποσους ακριβως γυρους δεν θυμαμαι, ουτε και εχει μεγαλη σημασια. Τωρα, αν ο Αλονζο εκανε μια παλαβομαρα που του βγηκε, ενω ο Ραικονεν περιμενε να προσπερασει στην καταλληλη στιγμη (οταν ο ΜΣ εκανε ενα μικρο λαθος, οπως δηλωσε ο ΚΡ στη συνεντευξη) και το συμπερασμα ειναι οτι ο Αλονζο ειναι καλυτερος απο το Ραικονεν, παω πασο. Με το ιδιο σκεπτικο ειναι καλυτερος και απο τον Σουμαχερ, επειδη ο τελευταιος δεν περασε απο πανω του στην Ιμολα, ρισκαροντας τη ζωη του ή ενα ατυχημα, αλλα περιμενε την καταλληλη στιγμη (που δεν ηρθε ποτε).Go-for-pole, αν δεν κρινουμε την απολυτη ταχυτητα με βαση τους ταχυτερους χρονους, πως να την κρινουμε; Ο Φιζικο σε ολο τον αγωνα, με ανοιχτη πιστα μπροστα του, δεν εκανε ΟΥΤΕ εναν γυρο με διαφορα μικροτερη του 1 sec απο τον Αλονζο; Ακομα και πριν το 1ο πιτ-στοπ εκανε συντηρηση; Ακομα και στο τελος; Εκτος κι αν εχει πραγματι κατωτερο εξοπλισμο απο το πουλεν του Φλαβιου, γιατι προβληματα δεν ειχε (κατι μισολογα για την οδικη συμπεριφορα μονο ειπε στη συνεντευξη).
Επισης και οι χρονοι και οι δηλωσεις του Αλονζου δειχνουν οτι η Ρενο ηταν κοντα στη ΜακΛαρεν. Δηλαδη ο Αλονζι προτιμησε, για να πικαρει τον τιμ-μειτ του, να δηλωσει οτι ηταν το ιδιο ταχυς με το Ραικονεν, χωρις να σκεφτει οτι ετσι υποτιμαει τη ΔΙΚΙΑ του επιδοση και ανεβαζει τον Φιλανδο;;; Και αν η ΜακΛαρεν ηταν ΤΟΣΟ ανωτερη, πως εξηγειται η διαφορα ΚΡ - ΦΑ [μολις 59 χιλιοστα;] Μηπως και ο Ραικονεν εκανε συντηρηση, σαν τον Φιζικελα;
Greo, ειπαμε, λιγη μεγαλυτερη μεγαλοψυχια απεναντι στον Φιλανδο... Ολοι οι υπολοιποι ειδαν αυτο που δεν ειδες εσυ. Μ' αρεσει που βρισκεις εμπαθεις προς τον Αλονζο τους υπολοιπους.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Για το θεμα μας: Εφτασε απο τη 17η στη 2η θεση εκμεταλλευομενος (κυριως) τις δυνατοτητες του μονοθεσιου του, τη στρατηγικη, προσπερνοντας μονο αρκετα αργοτερα μονοθεσια. Καλο, πολυ καλο αλλα οχι εντυπωσιακο.Ενώ ο Αλόνσο που έχασε κατι δευτερόλεπτα στην κίνηση από λάθος στρατηγική και έκεινο το περιστατικό με τον Κλίεν, προσπερνούσε με αργότερο μονοθέσιο? Θα έπαιρνε την νίκη! Άνοιξε τα ματιά σου(που τόσο καιρό φωνάζεις)!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Για το θεμα μας: Εφτασε απο τη 17η στη 2η θεση εκμεταλλευομενος (κυριως) τις δυνατοτητες του μονοθεσιου του, τη στρατηγικη, προσπερνοντας μονο αρκετα αργοτερα μονοθεσια. Καλο, πολυ καλο αλλα οχι εντυπωσιακο.
Ενώ ο Αλόνσο που έχασε κατι δευτερόλεπτα στην κίνηση από λάθος στρατηγική και έκεινο το περιστατικό με τον Κλίεν, προσπερνούσε με αργότερο μονοθέσιο? Θα έπαιρνε την νίκη! Άνοιξε τα ματιά σου(που τόσο καιρό φωνάζεις)!
Επειδη τα ματια μου ειναι ορθανοιχτα και ξερω τοσο τι εχει γινει οσο και τι εχω γραψει να ξαναπω ΑΛΛΗ μια φορα (μπας και το δεις τωρα) οτι ο Αλονσο βρεθηκε πισω ΧΩΡΙΣ να εχει κανει καποιο λαθος και ΧΩΡΙΣ να το περιμενει και ειχε στρατηγικη για εκκινηση απο τις πρωτες θεσεις. Οταν επιασε η βροχη δεν ειχε περιθωριο να αλλαξει τη στρατηγικη του. ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ο Κιμι δεν ξεβολευτηκε απο τη βροχη γιατι ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ θα ξεκινουσε πισω και ειχε προγραμματισει αναλογως τον αγωνα και τη στρατηγικη του.
Αντε να δουμε ποσες φορες θα πρεπει να το γραψω για να το διαβασουν οι ανοιχτοματηδες...
Greo, ειπαμε, λιγη μεγαλυτερη μεγαλοψυχια απεναντι στον Φιλανδο... Ολοι οι υπολοιποι ειδαν αυτο που δεν ειδες εσυ. Μ' αρεσει που βρισκεις εμπαθεις προς τον Αλονζο τους υπολοιπους.
Εχω γραψει καμια 10ρια φορες 'παρα πολυ καλη επιδοση', 'μπραβο', 'συγχαρητηρια' κλπ. Τι αλλο πρεπει να κανω δηλαδη; Να του παρω πιπ@;
Στο κατω κατω ολοι οι οπαδοι του Κιμι που απο χθες θυμηθηκαν το 2003 και (ξανα)εγιναν λατρες των αποτελεσματων, εχουν πει τα αντιστοιχα για τον παναξιο πρωταθλητη; -
Και ο Αλόνσο προσπερνούσε αρκετά αργότερα μονοθέσια, εκμεταλλευόμενος(κυρίως) τις δυνατότητες του μονοθεσιού του, που χωρίς τις αρνητικές συγκυρίες για αυτόν θα έπαιρνε την νίκη. Αν όχι το γρηγορότερο μονοθέσιο εχθές, τότε ισοδύναμο με την Μακλάρεν.....
Από ότι θυμάμαι ΕΒΡΕΧΕ σχεδόν όλη την Παρσκευή και όλο το Σάββατο με μεγάλες πιθανότητες για την Κυριακή. Απλώς στο τέλος των προκριματικών ξαναέβρεξε. Δεν πιαστήκανε ΤΟΣΟ στον ύπνο. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τωρα, αν ο Αλονζο εκανε μια παλαβομαρα που του βγηκε, ενω ο Ραικονεν περιμενε να προσπερασει στην καταλληλη στιγμη (οταν ο ΜΣ εκανε ενα μικρο λαθος, οπως δηλωσε ο ΚΡ στη συνεντευξη) και το συμπερασμα ειναι οτι ο Αλονζο ειναι καλυτερος απο το Ραικονεν, παω πασο.Σωστο αλλα αυτο που ξεχνας ειναι οτι Alonso καθαρισε γρηγορα τον MS και δευτερη φορα αργοτερα.
Go-for-pole, αν δεν κρινουμε την απολυτη ταχυτητα με βαση τους ταχυτερους χρονους, πως να την κρινουμε; Ο Φιζικο σε ολο τον αγωνα, με ανοιχτη πιστα μπροστα του, δεν εκανε ΟΥΤΕ εναν γυρο με διαφορα μικροτερη του 1 sec απο τον Αλονζο; Ακομα και πριν το 1ο πιτ-στοπ εκανε συντηρηση; Ακομα και στο τελος; Εκτος κι αν εχει πραγματι κατωτερο εξοπλισμο απο το πουλεν του Φλαβιου, γιατι προβληματα δεν ειχε (κατι μισολογα για την οδικη συμπεριφορα μονο ειπε στη συνεντευξη).
Επισης και οι χρονοι και οι δηλωσεις του Αλονζου δειχνουν οτι η Ρενο ηταν κοντα στη ΜακΛαρεν. Δηλαδη ο Αλονζι προτιμησε, για να πικαρει τον τιμ-μειτ του, να δηλωσει οτι ηταν το ιδιο ταχυς με το Ραικονεν, χωρις να σκεφτει οτι ετσι υποτιμαει τη ΔΙΚΙΑ του επιδοση και ανεβαζει τον Φιλανδο;;; Και αν η ΜακΛαρεν ηταν ΤΟΣΟ ανωτερη, πως εξηγειται η διαφορα ΚΡ - ΦΑ [μολις 59 χιλιοστα;] Μηπως και ο Ραικονεν εκανε συντηρηση, σαν τον Φιζικελα;
Μου κανει η εντυπωση οτι ξεχνατε το συνηθισμενο φαινομενο τα μονοθεσια της Renault να 'ιδρωνουν' οσο παιρνουν οι γυροι. Γεγονος καθολου παραξενο αν λαβει κανεις υποψην το concept πανω στο οποιο εχει χτιστει το μονοθεσιο (κατανομη βαρους προς τα πισω δηλαδη). Ξαναλεω, πιστευει κανεις σας με το χερι στην καρδια οτι ο Fisico δεν εδωσε 100% οταν η διαφορα επεφτε; Πιο πριν οντως δεν ειχε λογους να πιεσει, αλλωστε το να κερδισεις χωρις να πιεσεις το μονοθεσιο ειδικα με τους φετινους κανονισμους ειναι αποφασιστικο πλεονεκτημα. Το δια ταυτα ειναι οτι αν η Renault ειχε κανει σωστα τη δουλεια της ο Alonso θα χαριζε την νικη στον Ιταλο καθυστεροντας οσο χρειαζοταν τον Kimi. Δεν την εκανε, καλα να παθει.
Για τα λογια του Alonso, συμφωνω οτι υποτιμουν πρωτα απο ολα τη δικη του επιδοση αλλα πες μου ποσοι το σχολιασαν απο τους πολλους που εγραψαν στο thread; Ο μικρος ειναι εξυπνος, τα λογια του ειναι λιγα αλλα παντα εχουν σκοπο και στοχο. Δεν τον λεει τυχαια ο Bernie μικρο Prost.
Α greo δικιο εχεις, πολλοι πανε κατευθειαν στο αλλο ακρο. Παντως η αληθεια ειναι οτι αν εχεις το πιο γρηγορο μονοθεσιο εισαι στον αχαρο ρολο σχεδον ολα να θεωρουνται υποχρεωση, το γκολ μπαινει μονο με την υπερβαση. Αδικο βεβαια αλλα ετσι ειναι.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Και ο Αλόνσο προσπερνούσε αρκετά αργότερα μονοθέσια, εκμεταλλευόμενος(κυρίως) τις δυνατότητες του μονοθεσιού του, που χωρίς τις αρνητικές συγκυρίες για αυτόν θα έπαιρνε την νίκη. Αν όχι το γρηγορότερο μονοθέσιο εχθές, τότε ισοδύναμο με την Μακλάρεν.....
Από ότι θυμάμαι ΕΒΡΕΧΕ σχεδόν όλη την Παρσκευή και όλο το Σάββατο με μεγάλες πιθανότητες για την Κυριακή. Απλώς στο τέλος των προκριματικών ξαναέβρεξε. Δεν πιαστήκανε ΤΟΣΟ στον ύπνο.Συγνωμην αλλα ετσι κουβεντα δε γινεται. Τι θες να παραδεχτουμε; Οτι αν βαλεις τον Αλονσο και το Σουμαχερ σε διαστημοπλοιο και τον Κιμι σε σκέητμπορντ θα κερδισει ο Κιμι με μισο γυρο διαφορα; ΟΚ το παραδεχομαι!
-
Αυτό που λέω εγώ είναι ότι ήταν ισοδύναμη η Ρενώ στα χέρια του ΦΑ με την Μακλάρεν του ΚΡ, στην Σουζούκα.
Το τσαμπ το πήρε δίκαια ο Αλόνσο, ήταν ο καλύτερος μαζί με την ομάδα του φέτος.Ο χρήστης greo έγραψε:
Οτι αν βαλεις τον Αλονσο και το Σουμαχερ σε διαστημοπλοιο και τον Κιμι σε σκέητμπορντ θα κερδισει ο Κιμι με μισο γυρο διαφορα; ΟΚ το παραδεχομαι!Συγνώμη που σε ώθησα να πεις αυτό το αναληθές πράγμα!
Απολογούμαι για οτιδήποτε γραφόμενα μου φάνηκαν έντονα! -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τωρα, αν ο Αλονζο εκανε μια παλαβομαρα που του βγηκε, ενω ο Ραικονεν περιμενε να προσπερασει στην καταλληλη στιγμη (οταν ο ΜΣ εκανε ενα μικρο λαθος, οπως δηλωσε ο ΚΡ στη συνεντευξη)Αν αυτό που έκανε ο Αλονζο είναι παλαβομάρα τότε ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα πρέπει να είναι ο αρχιερέας της παλαβομαρας για αυτά που έκανε στην πίστα πρίν μερικά χρόνια
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τωρα, αν ο Αλονζο εκανε μια παλαβομαρα που του βγηκε, ενω ο Ραικονεν περιμενε να προσπερασει στην καταλληλη στιγμη (οταν ο ΜΣ εκανε ενα μικρο λαθος, οπως δηλωσε ο ΚΡ στη συνεντευξη) και το συμπερασμα ειναι οτι ο Αλονζο ειναι καλυτερος απο το Ραικονεν, παω πασο.
Σωστο αλλα αυτο που ξεχνας ειναι οτι Alonso καθαρισε γρηγορα τον MS και δευτερη φορα αργοτερα.
Σωστο. Αξιος λοιπον και για την τολμη και για το (δις) προσπερασμα επι του επτακις. Απλα και ο κρυοκωλος εκανε τα ιδια, τοσο στον Σουμι οσο και στον Φιζικο. Κριμα που δεν ειδαμε χθες απευθειας αντιπαραθεση των δυο 'μικρων'.
(...)Ξαναλεω, πιστευει κανεις σας με το χερι στην καρδια οτι ο Fisico δεν εδωσε 100% οταν η διαφορα επεφτε; Πιο πριν οντως δεν ειχε λογους να πιεσει, αλλωστε το να κερδισεις χωρις να πιεσεις το μονοθεσιο ειδικα με τους φετινους κανονισμους ειναι αποφασιστικο πλεονεκτημα (...)
Ασφαλως εδωσε το 100%. Πως ομως εξηγειται η διαφορα του Φιζικελα με τους ΚΡ και ΦΑ; Μονο απο τη συντηρηση; Ακομα και πριν το πρωτο του πιτ-στοπ (μολις στον 20ο γυρο), με αδειο ρεζερβουαρ και λαστιχα σε καλη κατασταση, δεν πιεσε; Δεν τον ενδιεφερε ποσο πισω θα βγει και ποσο traffic θα φαει; Και γιατι ο Αλονζο ηταν τοσο κοντα στον Κιμι, ο οποιος επισης πιεζε;
Αρα συμβαινει ενα απο τα τρια:- Η Ρενο ηταν 1 sec πισω (1,5 προς το τελος), οι Φιζικο και Κιμι πηγαιναν στο 100%, απλα ο Αλονζο ειναι Θεος.
- Η Ρενο ηταν κοντα στη ΜακΛαρεν, απλα ο Φιζικο ηταν αργος.
- Ολα οι ενδιαμεσες διαβαθμισεις μεταξυ 1+2.
Εγω επιλεγω την κουρτινα 3, η οποια ομως θεωρω οτι ειναι πολυ πιο κοντα στην 2 απο οτι στην 1. Υπεραπλουστευμενο, αλλα οχι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα (νομιζω).
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ασφαλως εδωσε το 100%. Πως ομως εξηγειται η διαφορα του Φιζικελα με τους ΚΡ και ΦΑ; Μονο απο τη συντηρηση; Ακομα και πριν το πρωτο του πιτ-στοπ (μολις στον 20ο γυρο), με αδειο ρεζερβουαρ και λαστιχα σε καλη κατασταση, δεν πιεσε; Δεν τον ενδιεφερε ποσο πισω θα βγει και ποσο traffic θα φαει; Και γιατι ο Αλονζο ηταν τοσο κοντα στον Κιμι, ο οποιος επισης πιεζε;
Αρα συμβαινει ενα απο τα τρια:- Η Ρενο ηταν 1 sec πισω (1,5 προς το τελος), οι Φιζικο και Κιμι πηγαιναν στο 100%, απλα ο Αλονζο ειναι Θεος.
- Η Ρενο ηταν κοντα στη ΜακΛαρεν, απλα ο Φιζικο ηταν αργος.
- Ολα οι ενδιαμεσες διαβαθμισεις μεταξυ 1+2.
Εγω επιλεγω την κουρτινα 3, η οποια ομως θεωρω οτι ειναι πολυ πιο κοντα στην 2 απο οτι στην 1. Υπεραπλουστευμενο, αλλα οχι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα (νομιζω).
Το ιδιο και εγω μονο που εχω την εντυπωση οτι ειμαστε απο τη μεση και πιο κοντα προς το 1
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Αυτό που λέω εγώ είναι ότι ήταν ισοδύναμη η Ρενώ στα χέρια του ΦΑ με την Μακλάρεν του ΚΡ, στην Σουζούκα....και αρα ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ, ο Ραικονεν τα πηγε καλυτερα απο τον Αλονζο.
Το τσαμπ το πήρε δίκαια ο Αλόνσο, ήταν ο καλύτερος μαζί με την ομάδα του φέτος.
Σωστο
Οτι αν βαλεις τον Αλονσο και το Σουμαχερ σε διαστημοπλοιο και τον Κιμι σε σκέητμπορντ θα κερδισει ο Κιμι με μισο γυρο διαφορα; ΟΚ το παραδεχομαι!
ΟΚ, συμφωνουμε
Παντα ειστε υπερβολικοι εσεις οι οπαδοι του Κιμι ρε Γκρεο... -
μολις καταφερα να τα διαβασω ολα ρε παιδια.μπραβο για το κουραγιο σας να γραφετε τοσα πολλα για τα ιδια πραγματα
μια ενσταση και ενα παραπονο μονο.που ειναι ο θρυλεων::::::::
γιατι δεν γραφει αλλο:::
(κατι με 7 ειχε σχεση το nick του.
επισης μου λειπει ο firebro -
Καταρχήν επειδή ειπώθηκε και η κίνηση του Κίμι στο Αλόνσο έβαλα τις παραπάνω φωτογραφίες για να θυμυθούμε όλοι πως έγινε.Άποψή μου είναι ότι δικαίως ο Αλόνσο έπρεπε να κόψει και να αφήσει το Klien να περάσει στο προηγούμενο αγώνα.
Ωστόσο το ίδιο έπρεπε να κάνει και ο Κίμι στη Μόνζα. Μετά το πέρασμα του από το 1ο S αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να κόψει για να περάσει ο Αλόνσο. Κόβει μεν αλλά δε τον αφήνει να περάσει-αντιθέτως κόβει ελάχιστα ώστε να φτάσουν μαζί στο αμέσως επόμενο S. Αυτό νομίζω δεν ήταν δίκαιο...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το safety car σίγουρα ευνόησε τον Κίμι, με τη διαφορά ότι δεν ευνόησε μόνο αυτόν (ευνόησε για παράδειγμα ΚΑΙ τον Νάντο και αρκετούς ακόμα). Κάτι που σίγουρα δεν συνέβαινε όταν έσκαγε ο κινητήρας του Κίμι.
Ξερεις γιατι το αναφερω; Γιατι 2-3 ρημαδια δευτερολεπτα θα τα ειχε ο Φιζι αν δεν εμπαινε το πέις καρ. Δε χρειαζοταν άλλα... Φυσικα και ευνοησε και το Ναντο, αν και το εχασε το πλεονεκτημα του με την ποινη 5' που εφαγε
ΟΛΑ τα προσπεράσματα προϋποθέτουν ταχύτερο μονοθέσιο. τα περισσότερα δε από τα μισά και λάθος ή συναίνεση του μπροστινού.
Σε ότι αφορά τα fastest-laps, απαντώ παρακάτω στον Go For Pole.
ΥΓ. Επισης, εγώ δεν θεωρώ τους Κίμι και Νάντο ισάξιους. Θεωρώ τον Κίμι (τουλάχιστον) ταχύτερο!
Αν ειναι ο Κιμι καλυτερος και γραφουν τους ιδιους γυρους, τοτε η φετινη ΜακΛαρεν (ή εστω χθες) ηταν κουβας!!!!! Απο το μοναδικο εδω μεσα που δε θα περιμενα να το διαβασω εισαι εσυ.
-
MS, ξεχνάς όμως ότι ο ΦΑ είχε κάνει τη στάση του και τον πέρασε ο ΚΡ σχεδόν άδειος, και ότι μετά από 1 γυρό μπήκε στα πιτς.
Α κάτι ακόμη, δεν έκοψε και ο ΦΑ....? -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Καταρχήν επειδή ειπώθηκε και η κίνηση του Κίμι στο Αλόνσο έβαλα τις παραπάνω φωτογραφίες για να θυμυθούμε όλοι πως έγινε.
Άποψή μου είναι ότι δικαίως ο Αλόνσο έπρεπε να κόψει και να αφήσει το Klien να περάσει στο προηγούμενο αγώνα.
Ωστόσο το ίδιο έπρεπε να κάνει και ο Κίμι στη Μόνζα. Μετά το πέρασμα του από το 1ο S αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να κόψει για να περάσει ο Αλόνσο. Κόβει μεν αλλά δε τον αφήνει να περάσει-αντιθέτως κόβει ελάχιστα ώστε να φτάσουν μαζί στο αμέσως επόμενο S. Αυτό νομίζω δεν ήταν δίκαιο...
Ο Ναντο εκανε ακριβως οτι και ο Κιμι (δηλαδη τον αφησε να τον ξαναπερασει) αλλα φαινεται οτι μια φορα δεν εφτασε και επρεπε να το κανει και δευτερη. Εγω στη θεση του δε θα περιμενα τον Κλιν. Αν θελει να επιβαλει ποινες ο αλυταρχης και η FIA, ας ανοιξουν εκεινο το βιβλιαρακι που ονομαζεται 'Κανονισμοι' και να δει τι προβλεπεται.
Εγω θα κανω μια υποθεση: Αν γινει κατι αναλογο στην Κινα, με ΜακΛαρεν (προσπερναει λχ ο Ράικονεν τον Κλιν) και ο κινεζος αλυταρχης αντι να του 'υποδειξει' 3 γυρους μετα να περιμενει ξανα τον Κλιν του ριξει ενα drive-through στο κεφαλι (οπως εχει δικαιωμα να κανει), χασει μια θεση ο Κιμι στην τελικη και με τη θεση αυτη η Ρενω παρει με 1 βαθμο το κατασκευαστων. Θα μιλαμε για αλλοιωση πρωταθληματος ναι ή ου; Αν ηταν τοσο σιγουροι για το δικιο τους εκει στη ΦΙΑ ας εφηρμοζαν τον κανονισμο και καθε κατεργαρης στον παγκο του. Τη ρωτησαν τη ΜακΛαρεν; Γιατι; Τζαμπα τρεχουν; Δεν εχουν διακιωμα να κερδισουν το κατασκευαστων; -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
MS, ξεχνάς όμως ότι ο ΦΑ είχε κάνει τη στάση του και τον πέρασε ο ΚΡ σχεδόν άδειος, και ότι μετά από 1 γυρό μπήκε στα πιτς.
Α κάτι ακόμη, δεν έκοψε και ο ΦΑ....?δε έχει σημασία το φορτίο αλλά το αν ήταν δίκαιο, ναι έκοψε αλλά ο Κίμι από τη στιγμή που κάνει τη κίνηση να κόψει .... τουλάχιστον ας την ολοκληρώσει...
Επίσημο thread:GP Ιαπωνίας-Suzuka