Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 87
    • 88
    • 28 / 88
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    1
    1759
    5350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Ο χρήστης tryphon έγραψε:

      Το προβλημα με τα replica ειναι οτι απλως μοιαζουν με το original. Απο πλαισιο σχεδον καμια σχεση. Το GT40 ειναι ενα απιστεφτο αυτοκινητο με monocoque πλαισιο προγμα που στην εποχη του ηταν μεγαλη πρωτοπορια. Ολα τα αλλα ειχαν spaceframe πλαισια. Τα σημερινα εχουν spaceframe πλαισια.
      Το ιδιο ισχυει και για τα replica Stratos καθως και πολλα αλλα. Δεν εχω προβλημα με τα replica οταν λενε τι ειναι.

      Ριξτε μια ματια εδω για απιστευτες λεπτομεριες της κατασκευης του GT40:
      http://www.racingicons.com/gt/start.htm

      Ενδιαφέρον...
      Ομολογώ οτι συγκεκριμένα για την GTD δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, για άλλες ρέπλικες όμως μπορώ να πω με σιγουριά οτι αν δεν γνωρίζεις απολύτως το αυθεντικό αυτοκίνητο δύσκολα θα καταφέρεις να το καταλάβεις...μέσα έξω.
      δες εδώ ας πούμε:
      http://www.904gts.com/904p9.htm
      ασφαλώς, επειδή τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα προορίζονται για καθημερινή χρήση, κάποιες βελτιώσεις σε θέματα ασφαλείας μπορούν να γίνουν και συνήθως τις ζητούν οι αγοραστές (όπως πχ καλύτερα φρένα ή σύγχρονα αμορτισέρ κλπ κλπ), το θέμα είναι, όμως, οτι οι σωστές ρέπλικες είναι ακριβή αντίγραφα των αυθεντικών και όχι απλά lookalike (και γι'αυτο ξεκινούν και από 39Κ λιρούλες,ε? ) ...
      Προσωπικά έχω δει από κοντά Beck 550 spyder που φορούσε αυθεντικό 4-cam carrera κινητήρα από μια δύστυχη 356 που ατύχησε... Ε, πίστεψέ με (τα σχέδια της 550 τα έχω πάνω από το γραφείο μου) εύκολα μπορεί να μπερδευτεί ακόμα και αυτός που ξέρει...
      Βασικά, όπως σε όλα τα πράγματα ισχύει το 'ότι πληρώνεις παίρνεις'...
      Στην Αγγλία πχ έχουν εξαφανιστεί όλα τα Skoda Target γιατί κυκλοφορεί ευρέως ένα κίτ για 550 βασισμένο σε αυτά... ε, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι το ίδιο με την προηγούμενη περίπτωση που ανάφερα (που είχε ξεπεράσει σε κόστος τις 100Κευρώ)!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tryphon last edited by

        Προσωπικα νομιζω οτι εαν το replica ειναι πανομοιοτυπο του original τοτε προκειπτει προβλημα απατης. Πολλα περιστατικα υπαρχουν.
        Το θεμα ομως ειναι οτι το κοστος παραγωγης πανομοιοτυπου υπερβαινει την αγορα του γνησιου στην πλειονοτητα των περιπτωσεων (Stratos, GT40, P3/4, ...).
        Σε καποιες πριπτωσεις ειναι εφικτη η παραγωγη replica ακριβειας σε λογικες τιμες γιατι:
        οι μηχανες ειναι διαθεσιμες
        το πλαισιο δεν ειναι πολυπλοκο
        αλλα κομματια βρισκονται 'ευκολα'
        το κοστος του γνησιου ειναι ακρως απαγορευτικο

        Τετοιες περιπτωσεις ειναι αυτες των Super7, Cobra, και αλλες.

        Ξαναλεω οτι δεν εχω προβλημα με ανστιγραφες απο τι στιγμη που δηλωνουν αντιγραφες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazio last edited by

          Να πω το 'κρίμα' μου είτε είναι αντίγραφο είτε είναι πρωτότυπο (οποιοδήποτε από αυτά τα 'αστέρια') , οπτικά τουλάχιστον, ομορφαίνει με τη παρουσία του τους δρόμους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by

            Ο χρήστης tryphon έγραψε:
            Προσωπικα νομιζω οτι εαν το replica ειναι πανομοιοτυπο του original τοτε προκειπτει προβλημα απατης. Πολλα περιστατικα υπαρχουν.

            Σωστά... βέβαια από την άλλη οι αγοραστές αυθεντικών ιστορικών οχημάτων αυτού του επιπέδου, σπανίως είναι 'ουρανοκατέβατοι' και συνήθως ελέγχουν πολύ καλά (ή ήδη γνωρίζουν από το παρελθόν) την ιστορία του εκάστοτε αυτοκινήτου. Η αλήθεια είναι οτι έχουν ακουστεί πολλά στο παρελθόν (πχ 911 RS2.7 από 911Τ που πουλήθηκαν για αυθεντικά κλπ κλπ).

            Το θεμα ομως ειναι οτι το κοστος παραγωγης πανομοιοτυπου υπερβαινει την αγορα του γνησιου στην πλειονοτητα των περιπτωσεων (Stratos, GT40, P3/4, ...).

            Στα πιο κοινά σίγουρα...όχι πάντα όμως... (μια αυθεντική 550 αυτή τη στιγμή έχει πάνω από 750Κ ευρώ ενώ μια C-type δε θέλω να ξέρω...) Α, ακόμα και τη Stratos (Viva Lancia BTW!!!) που μπορεί όντως η ρέπλικα να βγει πιο ακριβή που και πότε ακριβώς θα την βρεις να την αγοράσεις??? 😉

            Σε καποιες πριπτωσεις ειναι εφικτη η παραγωγη replica ακριβειας σε λογικες τιμες γιατι:
            οι μηχανες ειναι διαθεσιμες
            το πλαισιο δεν ειναι πολυπλοκο
            αλλα κομματια βρισκονται 'ευκολα'
            το κοστος του γνησιου ειναι ακρως απαγορευτικο

            Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι....

            Τετοιες περιπτωσεις ειναι αυτες των Super7, Cobra, και αλλες.

            Ξαναλεω οτι δεν εχω προβλημα με ανστιγραφες απο τι στιγμη που δηλωνουν αντιγραφες.

            Συμφωνούμε απόλυτα... προσωπικά δεν τις πολυσυμπαθώ να πώ την αλήθεια και προτιμώ ασφαλέστατα ένα αυθεντικό φτηνότερο αυτοκίνητο (της σειράς ας το πούμε έτσι ) από ένα ρέπλικα αλλά από την άλλη, όσο να το πεις, είναι ωραία αίσθηση να μπορείς να λιώσεις μια C-type χωρίς να φοβάσαι να μην καταστραφεί (και σε κράξει και όλη η κοινότητα του ιστορικού αυτοκινήτου), ε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tryphon last edited by

              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
              Η αλήθεια είναι οτι έχουν ακουστεί πολλά στο παρελθόν (πχ 911 RS2.7 από 911Τ που πουλήθηκαν για αυθεντικά κλπ κλπ).

              Κλασσικοτατη περιπτωση. Κυκλοφορουν 2 φορες περισσοτερες RS 2.7 απο αυτες που παρηχθησαν...

              Στα πιο κοινά σίγουρα...όχι πάντα όμως... (μια αυθεντική 550 αυτή τη στιγμή έχει πάνω από 750Κ ευρώ ενώ μια C-type δε θέλω να ξέρω...) Α, ακόμα και τη Stratos (Viva Lancia BTW!!!) που μπορεί όντως η ρέπλικα να βγει πιο ακριβή που και πότε ακριβώς θα την βρεις να την αγοράσεις??? 😉

              Μην ανησυχεις. Στην περιπτωση των Countach και Stratos που γνωριζω καλα η εταιρια που παρηγαγε τοτε τα πλαισια (οχι ο Bertone) τα φτιαχνει και σημερα κατα παραγγελια. Λενε οτι πουλανε μονο σε κατοχους γνησιων αλλα πιος θα αποδειξει το αντιθετο? Εχω και τιμες αν ενδιαφερεσε...
              Αποτελεσμα: γνησια Stratos η Countach με αριθμο πλαισιου απο καταστραμενο και ημερομηνια παραγωγης 2005...

              Συμφωνούμε απόλυτα... προσωπικά δεν τις πολυσυμπαθώ να πώ την αλήθεια και προτιμώ ασφαλέστατα ένα αυθεντικό φτηνότερο αυτοκίνητο (της σειράς ας το πούμε έτσι ) από ένα ρέπλικα αλλά από την άλλη, όσο να το πεις, είναι ωραία αίσθηση να μπορείς να λιώσεις μια C-type χωρίς να φοβάσαι να μην καταστραφεί (και σε κράξει και όλη η κοινότητα του ιστορικού αυτοκινήτου), ε?

              Πολλοι ιδιωκτητες 500 mondial, 330 P3, 412 P4, 250 GTO, GT40, ... τρεχουν σημερα με ακριβη αντιγραφα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                Κλασσικοτατη περιπτωση. Κυκλοφορουν 2 φορες περισσοτερες RS 2.7 απο αυτες που παρηχθησαν...

                Η Porsche είναι από τις πλέον δυστυχείς εταιρίες στον τομέα αυτό...αν δεις (αν και από οτι βλέπω μάλλον το έχεις νιώσει ήδη) τι νταχντιρντι-μαιμουδό-ψεμα με άδεια/πλαίσιο 912 και 930λουκ κυκλοφορεί θα τρομάξεις...
                Κανείς δεν είπε πάντως οτι το ιστορικό όχημα δε θέλει και αυτό τη μελέτη του.. 😉

                Μην ανησυχεις. Στην περιπτωση των Countach και Stratos που γνωριζω καλα η εταιρια που παρηγαγε τοτε τα πλαισια (οχι ο Bertone) τα φτιαχνει και σημερα κατα παραγγελια. Λενε οτι πουλανε μονο σε κατοχους γνησιων αλλα πιος θα αποδειξει το αντιθετο? Εχω και τιμες αν ενδιαφερεσε...

                Θα είχε πολύ ενδιαφέρον!!! Αν έχεις κανένα λινκ θα το εκτιμούσα πολύ!!
                Οι γερμανοι (κάνω μπαμ οτι μ'αρέσουν τα γερμανικά,ε?... ο καθένας με τα ελαττώματά του, τι να κάνουμε? 😉 ) τόσο στην ΜΒ οσο και στην Porsche κατά παραγγελία σου φτιάχνουν ότι θέλεις... με το ανάλογο τιμημα πάντως...
                Αλλά είναι και μια ασφάλεια να ξέρεις οτι μπορείς να βρεις τα πάντα, έστω και ακριβά! (ρώτα και τους δύστυχους που έχουν πχ πεζώ και σφάζονται για ένα φαναράκι....)

                Πολλοι ιδιωκτητες 500 mondial, 330 P3, 412 P4, 250 GTO, GT40, ... τρεχουν σημερα με ακριβη αντιγραφα.

                Ναι είναι γεγονός αυτό...πρέπει κάπως να χαρούν τα λεφτά που δαπάνησαν φαντάζομαι! (αν και οι περισσότεροι τα βλέπουν ψυχρά ως επένδυση δυστυχώς...)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tryphon last edited by

                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                  Κλασσικοτατη περιπτωση. Κυκλοφορουν 2 φορες περισσοτερες RS 2.7 απο αυτες που παρηχθησαν...

                  Η Porsche είναι από τις πλέον δυστυχείς εταιρίες στον τομέα αυτό...αν δεις (αν και από οτι βλέπω μάλλον το έχεις νιώσει ήδη) τι νταχντιρντι-μαιμουδό-ψεμα με άδεια/πλαίσιο 912 και 930λουκ κυκλοφορεί θα τρομάξεις...
                  Κανείς δεν είπε πάντως οτι το ιστορικό όχημα δε θέλει και αυτό τη μελέτη του.. 😉

                  Μην ανησυχεις. Στην περιπτωση των Countach και Stratos που γνωριζω καλα η εταιρια που παρηγαγε τοτε τα πλαισια (οχι ο Bertone) τα φτιαχνει και σημερα κατα παραγγελια. Λενε οτι πουλανε μονο σε κατοχους γνησιων αλλα πιος θα αποδειξει το αντιθετο? Εχω και τιμες αν ενδιαφερεσε...

                  Θα είχε πολύ ενδιαφέρον!!! Αν έχεις κανένα λινκ θα το εκτιμούσα πολύ!!

                  Αυτα τα πραγματα δεν κυκλοφορουν στο Internet.

                  Οι γερμανοι (κάνω μπαμ οτι μ'αρέσουν τα γερμανικά,ε?... ο καθένας με τα ελαττώματά του, τι να κάνουμε? 😉 ) τόσο στην ΜΒ οσο και στην Porsche κατά παραγγελία σου φτιάχνουν ότι θέλεις... με το ανάλογο τιμημα πάντως...

                  Δεν μιλαμε για το ιδιο πραγμα.

                  Αλλά είναι και μια ασφάλεια να ξέρεις οτι μπορείς να βρεις τα πάντα, έστω και ακριβά! (ρώτα και τους δύστυχους που έχουν πχ πεζώ και σφάζονται για ένα φαναράκι....)

                  Αυτο δεν νομιζω οτι ισχυει. Οσο μεγαλυτερη παραγωγη τοσο πιο ευκολο να βρεις κομματια. Αν ειχα Peugeot η Citrοen δεν θα ανησυχουσα καθολου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                    Μην ανησυχεις. Στην περιπτωση των Countach και Stratos που γνωριζω καλα η εταιρια που παρηγαγε τοτε τα πλαισια (οχι ο Bertone) τα φτιαχνει και σημερα κατα παραγγελια. Λενε οτι πουλανε μονο σε κατοχους γνησιων αλλα πιος θα αποδειξει το αντιθετο? Εχω και τιμες αν ενδιαφερεσε...

                    Θα είχε πολύ ενδιαφέρον!!! Αν έχεις κανένα λινκ θα το εκτιμούσα πολύ!!

                    Αυτα τα πραγματα δεν κυκλοφορουν στο Internet.

                    Το φαντάστηκα γιατί δε μου μοιάζει και πολύ νόμιμο...Άλλωστε και οι ίδιες οι εταιρίες, που η ιστορία τους αξίζει ιδιαίτερο σεβασμό, δεν πιστεύω οτι ενθουσιάζονται με την ιδέα αυτή! Σκέφτομαι μήπως θα μπορούσες με κάποιο τρόπο να τις ανεβάσεις εδώ! Θα είχε πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον. Αλήθεια, από που τις έχεις εντοπίσει?

                    τόσο στην ΜΒ οσο και στην Porsche κατά παραγγελία σου φτιάχνουν ότι θέλεις... με το ανάλογο τιμημα πάντως...

                    Δεν μιλαμε για το ιδιο πραγμα.

                    Αυτό που ήθελα να πω είναι οτι οποιοδήποτε τμήμα ενός τέτοιου ιστορικού αυτοκινήτου, είτε πάτωμα είναι αυτό είναι είτε αμάξωμα κλπ κλπ μπορεί κατά παραγγελία να κατασκευαστει.
                    Εσύ τι ακριβώς εννοείς?

                    Αυτο δεν νομιζω οτι ισχυει. Οσο μεγαλυτερη παραγωγη τοσο πιο ευκολο να βρεις κομματια. Αν ειχα Peugeot η Citrοen δεν θα ανησυχουσα καθολου.

                    Δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις ισχύει...όταν μάλιστα και η ποιότητά τους είναι μέτρια ακόμα περισσότερο! Γνωρίζω την περίπτωση ενός κυρίου που είχε ένα 504 καμπριολέ και αναγκάστηκε να πληρώσει 250χιλιάδες δραχμές για ένα κρύσταλλο από το πίσω φανάρι, το οποίο μάλιστα κατάφερε να εντοπίσει μόνο μέσω του γαλλικού κλάμπ... το ιδιο μου έτυχε και σε εμένα όταν προσπαθούσα να βρω ανταλακτικά για ενα 204καμπριολέ και αναγκάστηκα να εγκαταλείψω την προσπάθεια άδοξα...

                    Πιο τυχεροί, πιστεύω, είναι αυτοί με τα εγγλέζικα, που για τα περισσότερα αυτοκίνητά τους μπορούν να βρούν σχεδόν τα πάντα και αρκετά φτηνά..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tryphon last edited by

                      Για τα πλαισια, οι συγκεκριμενες εταιριες εχουν φωτογραφιες σε προσπεκτους τους. Πουλανε ολοκληρο πλασιο η μερη του.

                      Το θεμα που τιθεται ειναι κατα ποσο οσοι τα αγοραζουν το χρησιμποιουν για να διορθωσουν υπαρχοντα αυτοκινητα η για να φτιαξουν 'καινουργια'. Με τις σημερινες τιμες ο πειρασμος ειναι μεγαλος.
                      Αλλο να απευθηνεσε στην ΜΒ και αλλο σε ενα μικρο Ιταλικο μηχανουργειο...

                      Για τα Peugeot ριξε μια ματια εδω π.χ. http://www.serie04.com/vitrine.htm
                      αν και το Ebay εχει πολλη πραματια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostakis last edited by

                        Το όριο μεταξύ γνήσιου και ρέπλικα μερικές φορές είναι λίγο ασαφές.

                        Πριν καμία δεκαριά χρόνια είχε δημοσιευτεί ένα άρθρο στους4Τ σχετικά με αναπαραγωγή Φεράρι απο παλιούς μηχανικούς της Φεράρι , οι οποίοι κατείχαν τα σχέδια κατασκευής της 250 GTO, κατασκεύαζαν καινούργια αυτοκίνητα ,ακριβέσταα αντίγραφα κι΄εται καρπώνονταν τη διαφορά απο το κόστος κατασκευής μέχρι την 'συλλεκτική' αξία πώληαης.

                        Ε ρε νάχαμε κι εμείς τα σχέδια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                          Για τα πλαισια, οι συγκεκριμενες εταιριες εχουν φωτογραφιες σε προσπεκτους τους. Πουλανε ολοκληρο πλασιο η μερη του.
                          Το θεμα που τιθεται ειναι κατα ποσο οσοι τα αγοραζουν το χρησιμποιουν για να διορθωσουν υπαρχοντα αυτοκινητα η για να φτιαξουν 'καινουργια'. Με τις σημερινες τιμες ο πειρασμος ειναι μεγαλος.
                          Αλλο να απευθηνεσε στην ΜΒ και αλλο σε ενα μικρο Ιταλικο μηχανουργειο...

                          Okay, συμφωνοί, αν και δεν αναφερόμουν σε μοντέλα ΜΒ μαζικής παραγωγής. Αναφερόμουν σε εκείνα για τα οποία η διαδικασία παραγωγής τους δε διέφερε ιδιαίτερα σε σχέση με αυτή της lamborghini ή της lancia. Και είναι αρκετά αυτά 😉
                          Όσο αφορά το αν τα χρησιμοποιούν για να φτιάξουν πλαστά αυτοκίνητα προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου. Oύτε η Stratos ούτε, σε καμία περίτπωση, η Countach δεν αξίζουν τόσο πολύ που να δικαιολογούν μια τέτοια κατασκευή της οποίας το κόστος θα είναι υπερπολλαπλάσιο της αξίας του αυτοκινήτου που μιμούνται, με τον κίνδυνο κιόλας να αποκαλυφθούν!!! Η GTO είναι άλλη δουλειά φυσικά..σίγουρα αξίζει και ούτως ή άλλως δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει ένα τετοιο αυτοκίνητο για αυθεντικό διότι πολύ απλά είναι γνωστό που βρίσκονται αυτή τη στιγμή το καθένα από τα αυθεντικά αυτοκίνητα και όταν βγαίνει κάποιο απο αυτά για πώληση το γνωρίζει όλη οι κοινότητα από πριν... τουλάχιστον αυτοί που μπορούν να την αγοράσουν !!! 😉

                          Για τα Peugeot ριξε μια ματια εδω π.χ. http://www.serie04.com/vitrine.htm

                          Σ'ευχαριστώ πολύ, το είχα υπόψη μου... κάποια πράγματα, όμως εξακολουθούν να γίνονται ολοένα και πιο δυσεύρετα. Έτσι ακούω τουλάχιστον από φίλους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tryphon last edited by

                            Original factory raced Stratos Gr.4 = 600K euros minimum.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              d-jet last edited by

                              Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                              Original factory raced Stratos Gr.4 = 600K euros minimum.

                              Ναι...αυτές όμως είναι γνωστές και συγκεκριμένες και δε νομίζω οτι μπορεί κανείς να περάσει για αυθεντική μια 'κατασκευή'... απλά αν σκεφτείς οτι ένα απλό Stratos σε άριστη κατάσταση τιμάται γύρω στα 90-100Κ ευρώ ή ένα Countach όχι παραπάνω απο 60-70Κ, νομίζω οτι είναι σαφές οτι η κατασκευή από το μηδέν θα ξεπεράσει για πλακα αυτές τις τιμές!
                              Τελοσπάντων... Μονοπωλήσαμε την κουβέντα αρκετά μου φαίνεται...
                              Είχε ενδιαφέρον ο διάλογος μαζί σου tryphon, σε ευχαριστώ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης sado έγραψε:
                                Λίγο άσχετο με το θέμα.... Στο Μιλάνο είχα γνωρίσει έναν που με πήγε στο γκαράζ του και είχε μία GTAm. Το αμάξι είναι 100 χρόνια μπροστά. Όταν έβαλε μπροστά την μηχανή ανατρίχιασα!

                                Για πες περισσότερα! Θυμάσαι το όνομά του;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tryphon last edited by

                                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                  Original factory raced Stratos Gr.4 = 600K euros minimum.

                                  Ναι...αυτές όμως είναι γνωστές και συγκεκριμένες και δε νομίζω οτι μπορεί κανείς να περάσει για αυθεντική μια 'κατασκευή'...

                                  Κλείνω και εγώ αυτή την παρένθεση υπενθυμίζοντας ότι η νικητήρια Stratos, Munari, Monte Carlo 1976 υπάρχει σε τουλάχιστον 2 αντίτυπα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d-jet last edited by

                                    Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                    Κλείνω και εγώ αυτή την παρένθεση υπενθυμίζοντας ότι η νικητήρια Stratos, Munari, Monte Carlo 1976 υπάρχει σε τουλάχιστον 2 αντίτυπα...

                                    Και δεν μπορούν να ταυτοποιήσουν το πραγματικό????
                                    Δεν το ήξερα και λυπάμαι ειλικρινά που το ακούω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Tryphon, υποθετώ οτι εννοούσες κάτι τέτοιο:
                                      http://www.lambocars.com/archive/countach/strohm.htm
                                      το οποίο υποστηρίζει οτι όντως είναι πολυ ακριβές για ρεπλικες (με μοτέρ ρενώ κιόλας). Κάτα τα άλλα νομίζω οτι όλοι οι φίλοι της εταιρίας αξίζει να ρίξουν μια ματία στο site αυτό:
                                      http://www.lambocars.com/mainpage.htm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sado last edited by

                                        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                        Λίγο άσχετο με το θέμα.... Στο Μιλάνο είχα γνωρίσει έναν που με πήγε στο γκαράζ του και είχε μία GTAm. Το αμάξι είναι 100 χρόνια μπροστά. Όταν έβαλε μπροστά την μηχανή ανατρίχιασα!

                                        Για πες περισσότερα! Θυμάσαι το όνομά του;

                                        Τζίνο λεγόταν το επώνυμο δεν το θυμάμαι. Δεν είναι φίλος μου πρώτη φορά μου τον σύστησαν εκεί. Ενας 50αρης γκριζομάλλης είναι. Πάντως πολύ χρήμα ο τύπος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 9
                                          993cc last edited by

                                          Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                          Original factory raced Stratos Gr.4 = 600K euros minimum.

                                          Ναι...αυτές όμως είναι γνωστές και συγκεκριμένες και δε νομίζω οτι μπορεί κανείς να περάσει για αυθεντική μια 'κατασκευή'...

                                          Κλείνω και εγώ αυτή την παρένθεση υπενθυμίζοντας ότι η νικητήρια Stratos, Munari, Monte Carlo 1976 υπάρχει σε τουλάχιστον 2 αντίτυπα...

                                          Προφανώς εδώ μιλάμε για μετατροπή πάνω σε μια Stratos παραγωγής ή έστω σε μια άλλη Group 4 χωρίς 'σπουδαίο' ιστορικό και όχι για κατασκευή πάνω σε κάποιο άσχετο σασί. Όπως και να 'χει πρόκειται για μεγάλη απάτη. Μάλλον και διάφορα από τα συλλεκτικά αγωνιστικά και μη που διαφημίζονται σε κάποια site να μην είναι ακριβώς αυτό που υποτίθεται ότι είναι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tryphon last edited by

                                            Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                            Tryphon, υποθετώ οτι εννοούσες κάτι τέτοιο:
                                            http://www.lambocars.com/archive/countach/strohm.htm
                                            το οποίο υποστηρίζει οτι όντως είναι πολυ ακριβές για ρεπλικες (με μοτέρ ρενώ κιόλας). Κάτα τα άλλα νομίζω οτι όλοι οι φίλοι της εταιρίας αξίζει να ρίξουν μια ματία στο site αυτό:
                                            http://www.lambocars.com/mainpage.htm

                                            Όχι δεν μιλάω για τέτοιες αηδίες. Δεν με κατάλαβες, μιλάω για Countach 100% σαν τη γνήσια όχι replica. Τα πλαίσια κατασκευάζονται από τους ίδιους που τα έφτιαχναν τότε. Δεν είναι δύσκολο να το κατανοήσεις, έτσι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 28 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr