-
BGALTE OSO MPOREITE XOLH ALOSTE AUTO PERIMENETE
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
BGALTE OSO MPOREITE XOLH ALOSTE AUTO PERIMENETEΔηλαδή αμφισβητείς αυτά που γράφουν στο παραπάνω link?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Polo 1.4 (75 άτια) του 2000 άλλαξε κινητήρα στα 70.000 επειδή έκαιγε λάδι. Και η πλάκα είναι ότι το οδηγούσε μόνο η μάνα ενός φίλου, που ζήτημα ήταν να είχε περάσει τις 4.000 στροφές.
γι' αυτό ακριβώς!
με ενδιαφέρει η άποψή σου επι του θέματος Ιkar γιατί και η μητέρα μου με αυτόν τον τρόπο οδηγεί (Τοyota Yaris 1.5-liter)
με ενδιαφέρον την περιμένω...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το αυτοκίνητο τελικά έμεινε στον δρόμο ενώ πήγαινε. Πήρε την οδική βοήθεια, τον μαζέψανε και στο συνεργείο του είπε ότι ο κινητήρας δεν έχει καθόλου πίεση οπότε και τον αλλάψανε ολόκληρο.Και επειδή τον αλλάξανε ολόκληρο αμέσως σημαίνει ότι δεν είναι ήταν το πρώτο περιστατικό.
Άντε να δούμε πότε θα του πέσει το παράθυρο και ο πίσω προφυλακτήρας που τραντάζετε με κάθε κλείσιμο του πορτ παγκάζ!
Αξιοπιστία VW!!!
Χθές το βράδυ συναντήθηκα με τον φίλο μου και μου είπε όλο το ιστορικό αναλυτικά.
***Δεν πρέπει ***να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για αυτό θα πώ ένα πράγμα. Απαράδεκτη η συμπεριφορά της kosmokar, απαράδεκτη και ενός συγκεκριμένου αντιπρόσωπου που είναι γνωστός και στις οργανώσεις προστασίας καταναλωτή. Απαράδεκτος και ο χρόνος επισκευής του αυτοκινήτου, απαράδεκτο και το κόστος που έφτανε την ***μισή αξία ***του αυτοκινήτου. Απαράδεκτα όλα. Δεν μπορώ να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για να σας σηκωθεί η τρίχα.
Αυτό που συστήνω πάντως σε όσους έχουν το ίδιο αυτοκίνητο είναι μεγάλη προσοχή στον τρόπο χρήσης τού πεντάλ. Πάρα πολύ μεγάλη προσοχή γιατί οι αντοχές, οχι μόνο τις μηχανής, είναι πάρα πολύ μικρές.Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν είναι αστοχία υλικού και μπορεί να συμβεί στον κάθε οδηγό που ΔΕΝ οδηγάει σαν την μητέρα του elteo!!!
Άυτά είχα να πω για το θέμα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Polo 1.4 (75 άτια) του 2000 άλλαξε κινητήρα στα 70.000 επειδή έκαιγε λάδι. Και η πλάκα είναι ότι το οδηγούσε μόνο η μάνα ενός φίλου, που ζήτημα ήταν να είχε περάσει τις 4.000 στροφές.
γι' αυτό ακριβώς!
με ενδιαφέρει η άποψή σου επι του θέματος Ιkar γιατί και η μητέρα μου με αυτόν τον τρόπο οδηγεί (Τοyota Yaris 1.5-liter)
με ενδιαφέρον την περιμένω...
τα 'χουμε πει... μέχρι τώρα θα πρεπε να χω πάρει πολλούς κινητήρες στο χέρι πες της να φτάνει λίγο τον κόφτη, δεν έγινε τίποτα Βέβαια αν αλλάζει λάδια κάθε 7,5 μάλλον δεν θα φανεί
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το αυτοκίνητο τελικά έμεινε στον δρόμο ενώ πήγαινε. Πήρε την οδική βοήθεια, τον μαζέψανε και στο συνεργείο του είπε ότι ο κινητήρας δεν έχει καθόλου πίεση οπότε και τον αλλάψανε ολόκληρο.
Και επειδή τον αλλάξανε ολόκληρο αμέσως σημαίνει ότι δεν είναι ήταν το πρώτο περιστατικό.
Άντε να δούμε πότε θα του πέσει το παράθυρο και ο πίσω προφυλακτήρας που τραντάζετε με κάθε κλείσιμο του πορτ παγκάζ!
Αξιοπιστία VW!!!
Χθές το βράδυ συναντήθηκα με τον φίλο μου και μου είπε όλο το ιστορικό αναλυτικά.
***Δεν πρέπει ***να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για αυτό θα πώ ένα πράγμα. Απαράδεκτη η συμπεριφορά της kosmokar, απαράδεκτη και ενός συγκεκριμένου αντιπρόσωπου που είναι γνωστός και στις οργανώσεις προστασίας καταναλωτή. Απαράδεκτος και ο χρόνος επισκευής του αυτοκινήτου, απαράδεκτο και το κόστος που έφτανε την ***μισή αξία ***του αυτοκινήτου. Απαράδεκτα όλα. Δεν μπορώ να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για να σας σηκωθεί η τρίχα.
Αυτό που συστήνω πάντως σε όσους έχουν το ίδιο αυτοκίνητο είναι μεγάλη προσοχή στον τρόπο χρήσης τού πεντάλ. Πάρα πολύ μεγάλη προσοχή γιατί οι αντοχές, οχι μόνο τις μηχανής, είναι πάρα πολύ μικρές.Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν είναι αστοχία υλικού και μπορεί να συμβεί στον κάθε οδηγό που ΔΕΝ οδηγάει σαν την μητέρα του elteo!!!
Άυτά είχα να πω για το θέμα.
εκτός από συστάσεις, μπορείς να μας πεις τουλάχιστον το κόστος επισκευής και πόσο χρόνο απαιτήθηκε; ή απαγορεύεται κι αυτό;
-
Συμφωνω με την αποψη που ειπωθηκε πολυ πριν. Το προβλημα δεν ειναι οτι εγινε αλλαγη της μηχανης. Το προβλημα ειναι να καταλαβει ο κοσμος οτι τετοιες 'στραβές' παντα θα γινονται σε ολες ανεξαιρέτως μάρκες και χωρες προελευσης.
Αν το προβλημα λυθει, οπως και εγινε, τοτε ολα καλα. -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το αυτοκίνητο τελικά έμεινε στον δρόμο ενώ πήγαινε. Πήρε την οδική βοήθεια, τον μαζέψανε και στο συνεργείο του είπε ότι ο κινητήρας δεν έχει καθόλου πίεση οπότε και τον αλλάψανε ολόκληρο.
Και επειδή τον αλλάξανε ολόκληρο αμέσως σημαίνει ότι δεν είναι ήταν το πρώτο περιστατικό.
Άντε να δούμε πότε θα του πέσει το παράθυρο και ο πίσω προφυλακτήρας που τραντάζετε με κάθε κλείσιμο του πορτ παγκάζ!
Αξιοπιστία VW!!!
Χθές το βράδυ συναντήθηκα με τον φίλο μου και μου είπε όλο το ιστορικό αναλυτικά.
***Δεν πρέπει ***να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για αυτό θα πώ ένα πράγμα. Απαράδεκτη η συμπεριφορά της kosmokar, απαράδεκτη και ενός συγκεκριμένου αντιπρόσωπου που είναι γνωστός και στις οργανώσεις προστασίας καταναλωτή. Απαράδεκτος και ο χρόνος επισκευής του αυτοκινήτου, απαράδεκτο και το κόστος που έφτανε την ***μισή αξία ***του αυτοκινήτου. Απαράδεκτα όλα. Δεν μπορώ να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για να σας σηκωθεί η τρίχα.
Αυτό που συστήνω πάντως σε όσους έχουν το ίδιο αυτοκίνητο είναι μεγάλη προσοχή στον τρόπο χρήσης τού πεντάλ. Πάρα πολύ μεγάλη προσοχή γιατί οι αντοχές, οχι μόνο τις μηχανής, είναι πάρα πολύ μικρές.Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν είναι αστοχία υλικού και μπορεί να συμβεί στον κάθε οδηγό που ΔΕΝ οδηγάει σαν την μητέρα του elteo!!!
Άυτά είχα να πω για το θέμα.
Nομίζω ότι ο τρόπος που γράφεις είναι λίγο αυθαίρετος και απόλυτος.
Ίσως όντως ισχύουν αυτά που λές αλλά επειδή δεν μπορείς να τα αποδείξεις δημιουργείς εντυπώσεις που θίγουν και τη εταιρία με όλο το εμπορικό και τεχνικό της δίκτυο, αλλά και ιδιοκτήτες που δεν έχουν πρόβλημα και το τελευταίο που θέλουν είναι να 'απαξιώνεται' το αμάξι στο οποίο επενδύσανε με το να διαδιδονταί φήμες.
Αυτό στο λέω τελείως φιλικά,( άλλωστε Alfa Romeo έχω)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Polo 1.4 (75 άτια) του 2000 άλλαξε κινητήρα στα 70.000 επειδή έκαιγε λάδι. Και η πλάκα είναι ότι το οδηγούσε μόνο η μάνα ενός φίλου, που ζήτημα ήταν να είχε περάσει τις 4.000 στροφές.
γι' αυτό ακριβώς!
με ενδιαφέρει η άποψή σου επι του θέματος Ιkar γιατί και η μητέρα μου με αυτόν τον τρόπο οδηγεί (Τοyota Yaris 1.5-liter)
με ενδιαφέρον την περιμένω...
τα 'χουμε πει... μέχρι τώρα θα πρεπε να χω πάρει πολλούς κινητήρες στο χέρι πες της να φτάνει λίγο τον κόφτη, δεν έγινε τίποτα Βέβαια αν αλλάζει λάδια κάθε 7,5 μάλλον δεν θα φανεί
δεν χρειάζεται να το κάνει αυτή...της το ξεκαπνίζω εγώ (εάν με δει θα σκοτώσει... )
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δεν χρειάζεται να το κάνει αυτή...της το ξεκαπνίζω εγώ (εάν με δει θα σκοτώσει... )
O lkar σου είπε ότι κάνεις καλό στο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
δεν χρειάζεται να το κάνει αυτή...της το ξεκαπνίζω εγώ (εάν με δει θα σκοτώσει... )
O lkar σου είπε ότι κάνεις καλό στο αυτοκίνητο
Οk φανταστικέ Ιkar...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Το αυτοκίνητο τελικά έμεινε στον δρόμο ενώ πήγαινε. Πήρε την οδική βοήθεια, τον μαζέψανε και στο συνεργείο του είπε ότι ο κινητήρας δεν έχει καθόλου πίεση οπότε και τον αλλάψανε ολόκληρο.
Και επειδή τον αλλάξανε ολόκληρο αμέσως σημαίνει ότι δεν είναι ήταν το πρώτο περιστατικό.
Άντε να δούμε πότε θα του πέσει το παράθυρο και ο πίσω προφυλακτήρας που τραντάζετε με κάθε κλείσιμο του πορτ παγκάζ!
Αξιοπιστία VW!!!
Χθές το βράδυ συναντήθηκα με τον φίλο μου και μου είπε όλο το ιστορικό αναλυτικά.
***Δεν πρέπει ***να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για αυτό θα πώ ένα πράγμα. Απαράδεκτη η συμπεριφορά της kosmokar, απαράδεκτη και ενός συγκεκριμένου αντιπρόσωπου που είναι γνωστός και στις οργανώσεις προστασίας καταναλωτή. Απαράδεκτος και ο χρόνος επισκευής του αυτοκινήτου, απαράδεκτο και το κόστος που έφτανε την ***μισή αξία ***του αυτοκινήτου. Απαράδεκτα όλα. Δεν μπορώ να αναφερθώ σε λεπτομέρειες για να σας σηκωθεί η τρίχα.
Αυτό που συστήνω πάντως σε όσους έχουν το ίδιο αυτοκίνητο είναι μεγάλη προσοχή στον τρόπο χρήσης τού πεντάλ. Πάρα πολύ μεγάλη προσοχή γιατί οι αντοχές, οχι μόνο τις μηχανής, είναι πάρα πολύ μικρές.Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν είναι αστοχία υλικού και μπορεί να συμβεί στον κάθε οδηγό που ΔΕΝ οδηγάει σαν την μητέρα του elteo!!!
Άυτά είχα να πω για το θέμα.
Nομίζω ότι ο τρόπος που γράφεις είναι λίγο αυθαίρετος και απόλυτος.
Ίσως όντως ισχύουν αυτά που λές αλλά επειδή δεν μπορείς να τα αποδείξεις δημιουργείς εντυπώσεις που θίγουν και τη εταιρία με όλο το εμπορικό και τεχνικό της δίκτυο, αλλά και ιδιοκτήτες που δεν έχουν πρόβλημα και το τελευταίο που θέλουν είναι να 'απαξιώνεται' το αμάξι στο οποίο επενδύσανε με το να διαδιδονταί φήμες.
Αυτό στο λέω τελείως φιλικά,( άλλωστε Alfa Romeo έχω)
Απο ότι είδες φίλε μου δεν ήξερα την έκβαση της ιστορίας για αυτό και κλείνω και τόσο απότομα. Αν το ήξερα να είσαι σίγουρος ότι ούτε καν θα έμπαινα να το αναφέρω.
Ο τρόπος που τα γράφω είναι απόλυτος΄(επειδή η αλήθεια είναι απόλυτη και δεν δέχετε ερμηνείες) και δεν είναι αυθαίρετος αλλά αόριστος.
Αν είσαι συχνός χρήστης του forum ίσως έχεις δεί ότι συνήθως δεν γράφω αοριστίες, θεωρίες και πάνω απο όλα ΄πολλά ψέματα που ακούγονται απο πολλούς πιτσιρικάδες συνήθως. Μπαίνω και γράφω στο forum όταν έχω κάτι να πώ και όχι γιατί δεν έχω κατι για να περάσει η ώρα μου όπως πολλοί κάνουν και πάλι. Η 'ιστορία' του καθένα το δείχνει και τον κάνει αξιόπιστο ή αναξιόπιστο.Αλλά όπως και να χαρακτηριστώ δεν με νοιάζει γιατί το πρέπει που ανέφερα είναι πολύ σημαντικό για τον φίλο μου.
Σχετικά πάλι με τις εντυπώσεις που λές μην γίνεσαι υπερβολικός, ο κάθε ανώνυμος μπορεί να γράψει ότι θέλει και να σπηλώσει ότι θέλει. Αυτό θα μπορούσα να κάνω και εγώ αν ήθελα να παραπλανήσω και να πω για κάτι και καλά συγκεκριμένο. Δεν λέω παραμύθια όμως.
Μου άρεσε ο λόγος σου για αυτό και σου απάντησα στο θέμα.Α, μου θύμισες και κάποιους πολιτικούς του κοντινού παρελθόντος που όταν τους έλεγες υπάρχει διαφθορά σου λέγανε απόδειξε το αλλιώς δεν υπάρχει! Και κανείς δεν έδινε αποδείξεις χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι δεν υπήρχε διαφθορά!
Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣΑυτά
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Και όταν αυτούς όλους τους πεις ότι πήρες XSARA..... σου λένε : 'μα καλά Γαλλικό?? θα χαλάει συνέχεια'
Άσχετο αν είναι 5000 ευρώ φθηνότερο, τους ράβει από στάση, εν κινήσει και σε στροφές ωραία κουστουμάκια.. και μετά από 40.000χλμ αλλάζει μόνο αναλώσιμα.
ΑΑΑΑ , και δεν καίει σταγόνα λάδι
Τι μετά από 40.000 km;
Μετά από 70.000 Km και με το 5w-40! (έχουμε τον ίδιο κινητήρα...) (αν εξαιρέσεις τον αισθητήρα υποπίεσης στην πολλαπλή, που αλλάχθηκε μια φορά και την φλάντζα του θερμοστάτη που αλλάχθηκε στην εγγύηση)
-70000ΚΜ!!! Δηλαδη εδω προκειται για τερατα αξιοπιστιας! -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Απο ότι είδες φίλε μου δεν ήξερα την έκβαση της ιστορίας για αυτό και κλείνω και τόσο απότομα. Αν το ήξερα να είσαι σίγουρος ότι ούτε καν θα έμπαινα να το αναφέρω.
Ο τρόπος που τα γράφω είναι απόλυτος΄(επειδή η αλήθεια είναι απόλυτη και δεν δέχετε ερμηνείες) και δεν είναι αυθαίρετος αλλά αόριστος.
Αν είσαι συχνός χρήστης του forum ίσως έχεις δεί ότι συνήθως δεν γράφω αοριστίες, θεωρίες και πάνω απο όλα ΄πολλά ψέματα που ακούγονται απο πολλούς πιτσιρικάδες συνήθως. Μπαίνω και γράφω στο forum όταν έχω κάτι να πώ και όχι γιατί δεν έχω κατι για να περάσει η ώρα μου όπως πολλοί κάνουν και πάλι. Η 'ιστορία' του καθένα το δείχνει και τον κάνει αξιόπιστο ή αναξιόπιστο.Φίλε μου interland.gr. Eίμαι πολύ συχνός χρήστης του φόρουμ εδώ και ένα χρόνο. Όντως είσαι από του πιο σοβαρούς χρήστες και τους πιο ενημερωμένους.
Με τιποτα δεν ήθελα να σε χαρακτηρίσω τυχάρπαστο ή πιτσιρικά που λες ότι θες.
Ελπίζω με αυτές τις εξηγήσεις να λύθηκε η παρεξήγηση.
Αλλά όπως και να χαρακτηριστώ δεν με νοιάζει γιατί το πρέπει που ανέφερα είναι πολύ σημαντικό για τον φίλο μου.
Σχετικά πάλι με τις εντυπώσεις που λές μην γίνεσαι υπερβολικός, ο κάθε ανώνυμος μπορεί να γράψει ότι θέλει και να σπηλώσει ότι θέλει. Αυτό θα μπορούσα να κάνω και εγώ αν ήθελα να παραπλανήσω και να πω για κάτι και καλά συγκεκριμένο. Δεν λέω παραμύθια όμως.
Μου άρεσε ο λόγος σου για αυτό και σου απάντησα στο θέμα.Α, μου θύμισες και κάποιους πολιτικούς του κοντινού παρελθόντος που όταν τους έλεγες υπάρχει διαφθορά σου λέγανε απόδειξε το αλλιώς δεν υπάρχει! Και κανείς δεν έδινε αποδείξεις χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι δεν υπήρχε διαφθορά!
Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣΑυτά
Δεν μπορώ να διαφωνήσω με το τελευταίο που λές. Καλά έκανε και μας ενημέρωσες για το περιστατικό που ήταν και πολύ σοβαρό.
Απλά όπως άφησες να εννοηθεί , όλα τα golf είναι προβληματικά. Αυτό μπορεί να ξεσηκώσει θύελα ανιδράσεων από VAGίτες και να γίνει χαμός στο φόρουμ. Φυσικά δεν θα είσαι υπαίτιος εσύ γι'αυτό αλλά οι κάφροι αρχίζουν τέτοιου είδους συμπεριφορές.
Εν τέλη είναι σημαντική η πληροφορία που μας έδωσες και είμαι περίεργος να μάθω και περισσότερα για το θέμα
-
Το κόστος ήταν όσο το μισό αυτοκίνητο...αλλά μπήκε στην εγγύηση έτσι?
Του έδωσαν αυτοκίνητο αντικατάστασης στο μεσοδιάστημα? -
Eίναι γνωστό ότι το μεγαλύτερο κόστος σε ένα αυτοκίνητο είναι ο κινητήρας.
Νομίζω ότι αποτελεί το 60% της τιμής του! -
Τελικά ακόμα να μάθουμε πόσο κόστισε η επισκευή/αλλαγή και πόσο χρόνο έμεινε το αυτοκίνητο στο συνεργείο
-
-
Ο χρήστης CYCLOPAS έγραψε:
Και όταν αυτούς όλους τους πεις ότι πήρες XSARA..... σου λένε : 'μα καλά Γαλλικό?? θα χαλάει συνέχεια'
Άσχετο αν είναι 5000 ευρώ φθηνότερο, τους ράβει από στάση, εν κινήσει και σε στροφές ωραία κουστουμάκια.. και μετά από 40.000χλμ αλλάζει μόνο αναλώσιμα.
ΑΑΑΑ , και δεν καίει σταγόνα λάδι
Τι μετά από 40.000 km;
Μετά από 70.000 Km και με το 5w-40! (έχουμε τον ίδιο κινητήρα...) (αν εξαιρέσεις τον αισθητήρα υποπίεσης στην πολλαπλή, που αλλάχθηκε μια φορά και την φλάντζα του θερμοστάτη που αλλάχθηκε στην εγγύηση)-70000ΚΜ!!! Δηλαδη εδω προκειται για τερατα αξιοπιστιας!
Θα τα ξαναπούμε στις 400.000+ km...
(και αυτό είναι δέσμευση, που λένε και οι πολιτικοί... )Βέβαια, μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις...
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
BGALTE OSO MPOREITE XOLH ALOSTE AUTO PERIMENETEΝαι φίλε!!! Το βρήκες!!! Αυτό περιμέναμε!!!
Μερικοί άνθρωποι, γενικά μιλώντας, είναι για τα πανηγύρια...
Αλλαγή κινητήρα σε GOLF 1.6 SPORTLINE μετά απο 3 ημέρες !!!